Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SPEEDCELL
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nää tasootukset käy hermoille .On se niin väärin jos oma 200k joukkue ei voi mitään jollekki tyyliin 5k joukkueelle . Tää on just tätä etteisaisi olla mitään hyvää joukkuettaku vastustaja saa kaikki edut puolelleen

Mulla on aivan sama ongelma. Kai se on pakko rakentaa tasoitusjoukkue.
Neloskenttään ja kakkosmaalivahdiksi 40 tasosia äijiä, niin eiköhän rupee tasotukset tulemaan omalle puolelle.

sitten taas kysymys kuka USKALTAA vastata eli tuntuu että 75% vihuista oli jengi minkälainen vaan saa aivan hullun paineen mun maalille

^ sama ongelma. Normaalipelissä pelailen tasolla 50, mutta HUTissa ei vaan pärjää millään.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tuli vaan mieleen että millä taktiikalla porukka pelailee? Nyt puhutaan siis puolustavasta, hyökkäävästä, vasta-iskut, yms.

Itse olen löytänyt hyvän taktiikan, jota noudatan aina: kauhea paine heti alusta, laitetaan kaveri puolustamaan ja heittämään toivotaantoivotaan syöttöjä keskialueelle. Loppua kohti vähitellen lasken painostusta, ja keskityn enemmän nopeisiin hyökkäyksiin joidenka pitäisi aina loppua vetoon maalia kohti.

Taktiikkani on toiminut hyvin, paitsi pari peliä hävinnyt pelkästään liian innokkaan hyökkäämisen takia. Yleensä hyökkäysaika pyörii siinä 10min paikkeilla, eli järkyttävä pyöritys ja kaveri kyykkyyn. Onneksi pouliot ja kumppanit on löytänyt vetovireensä, ettei laitoihin kolahtele kovinkaan usein laukaukset. Niistä tulee useimmat vaaralliset vastahyökkäykset...
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kiitos Rick Nash 4000pucksia ja Marc Staal 3000pucksia! Jälkimmäinen myyntiin, mutta Nash löytää tiensä ykkösen laitaan. Olipa oikeastaan ensimmäiset kunnon "ryöstöt" sitten NHL 13:n.

Ja muuten, suosittelen pakeiksi V. Hedmannia tai sitten halvempaa B. Orpikkia. Molemmat ovat jumalaisen hyviä taklaamaan ja vielä suht nopeitakin siihen nähden. Charakin tekisi mieli hankkia, mutta hinta on vaan niin perkuleen korkee. :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itse suosittelen kiekollista pakkia, Kimmo Timosta. On jäätävän hyvä käsistään varsinkin ylivoimalla.

Itse käytin "loput" puckseistani ja ostin kunnon molarin. Nyt on kipru, ja A.Niemi (joka ei ole vielä vaihtokorttia nähnyt, eikä peliä pelannut.) Ostin tosiaan niemen 12k pucks, ehkä hieman ylihinnoiteltu?

Itselläni on vielä totuttelemista noihin one handed dekes liikkeisiin, koitan aina yhden harjoitella kerralla.. Ja tosiaan kun saa kunnon pyörityksen vastustajan maalille tulee mahtavia paikkoja one timereille, jotka vastustajan molari koppaa liiankin usein..

Itsellä parhaat pelaajat 84-86ovr. luokkaa..

:edit: (***** ylläpito, ei voi olla vaikeaa lisätä edit ikoni..)

Koskakohan tulee douple pucks päiviä? Nyt tulee vaan 7eur / 35k puckseja maksavia pakkoja..
Ja toinen asia, en ole saanut tänään 1250pucksin päivittäistä palkintoa, vaikka jokapäivä olen pelannut. Muilla samaa ongelmaa?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Saa keskialueen karvauspeliä muuttamalla.

Itse pelasin tänään yhden matsin (kohta toisen), 1-1 kolmanteen erään saakka. Mitään tasoitusta ei ollut, mutta kun maalivahti ei ollut saman NHL paidan kanssa kun pakit, niin tuli löysä veto siniviivalta ilman maskia. Molari hörppäs maatapitkin kulkeneen vedon sisään, päivän saldo siis 1-2. Tähän mennessä..

Ei se molari kyllä sen takia hörpi että ei ole vaihdettu samaan joukkueeseen pakkien kanssa.. vai mitä sä tolla tarkotat?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Keräsin just Dallas kokoelman, on kaikki pelaajat, paidat ja logo, mutta silti en saa tuota 37 500 mikä tuosta pitäisi saada.. onko kellään samaa ongelmaa?? Ärsyttää !
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Olis tämmönen nopee kysymys tosta kokoelmasta. Onko siinä joku yläraja kuinka paljon pelaajia sielä saa olla? Sain jonkun pelaajan jonka halusin siirtää sinne kokoelmaan. Sitten ruutuun läsähtää teksti, "kaikkia kohteitasi ei voida siirtää kokoelmaan" tjms. Eli onko kyse siitä kun mun kokoelmassa sillä hetkellä oli 160 korttia?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Olis tämmönen nopee kysymys tosta kokoelmasta. Onko siinä joku yläraja kuinka paljon pelaajia sielä saa olla? Sain jonkun pelaajan jonka halusin siirtää sinne kokoelmaan. Sitten ruutuun läsähtää teksti, "kaikkia kohteitasi ei voida siirtää kokoelmaan" tjms. Eli onko kyse siitä kun mun kokoelmassa sillä hetkellä oli 160 korttia?
Sulla saattaa olla se kyseinen kortti jo valmiiksi kokoelmassa, joten sen takia et pysty siirtämään sitä uudestaan
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Aa noni. Tää selvensi asiaa. Kiitos. Eli ei oo mitää maksimia että monta korttia siä voi olla?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei se molari kyllä sen takia hörpi että ei ole vaihdettu samaan joukkueeseen pakkien kanssa.. vai mitä sä tolla tarkotat?

Sitä että molari on tavallaan punasella, ei kommunikoi pakkien kanssa niin hyvin ja vaikuttaa muutenkin peliin. Tietysti saattoi olla vain maalivahdin haparointia, mutta kuten sanoin. Jos pakit ovat keskenään kemia 99, ja maalivahti punaisella. Se saattaa vaikuttaa peliin. Jos et ole huomannut, tässä versiossa pelaajat kommunikoivat kentällä. Maalivahti saattoi olettaa että pakki saa pelattua kiekon hyökkääjältä pois (kun oli matkalla sinne suuntaan), mutta ei saanutkaan.

PUNAINEN on määriteltu "huonoksi."

:edit:
Miksi edes vastasin sulle..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ois kiinnostava kuulla missä divarissa nää jäbät pelaa jotka itkee tasotusjoukkueista. Sisältääkähän se mukaan vielä ens viestiin niin katotaan.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ois kiinnostava kuulla missä divarissa nää jäbät pelaa jotka itkee tasotusjoukkueista. Sisältääkähän se mukaan vielä ens viestiin niin katotaan.

Otan nyt kantaa tähän, koska aiemmin puhuin momentumista edellisellä sivulla. Pelaan nyt 6divarissa, en ole tähti. Yhdessä matsissa hävetti suorastaan voittaa vastustaja 2-0 kun sillä osui kaikki kiekot pleksiin tai ylärimaan, ehkä tuuria mulle, jee. Hut kiinnostus loppui kun huomasin, että viime vuoden paska ei ole pyyhkiytynyt tästä pelistä hutin suhteen. Sääli, sillä paras pelimuoto.

Ihan kuriositeettina voin sanoa, että pelasin 7.divarissa 3 kautta ja jäin aina 8 pisteeseen, monesti menetin pelit 3.erässä, ok ehkä olin niin huono, muistaakseni pisteen noususta jäin joka kerta. Kappas kun sitten koitti neljäs kerta niin 6-0-0 ja nousin 6divariin, olimpas kehittynyt todella nopeasti sillä edellisestä kaudesta oli ehkä 10minuuttia kun seuraavan aloitin. Ja nyt 6.divarissa muistaakseni 2-1-1. Kuten sanoin, en ole tähti. En jaksa myöskään HUT:ia pelata juurikaan tasotusten/momentumin takia -voitan tai häviän. Jos veikkonen haluat niin voidaan pelata huomenna online matseja?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Moro taas kaikille. Tuli avattua pakka josta tuli TOTW D Backes. Nyt kysyisinkin jos täältä joku haluis ostaa ja myös että minkälaisella hinnalla sitä kannattas laittaa myyntiin?
Myynnissä muute myös V Lecavalier. Psn: Tinpero90
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ois kiinnostava kuulla missä divarissa nää jäbät pelaa jotka itkee tasotusjoukkueista. Sisältääkähän se mukaan vielä ens viestiin niin katotaan.

Itse nousin juuri 7 divariin onnenkin avulla 2 vastustajaa keskeytti vain toista johdin sitäkin 1-0,veikkaan että tipun tuolta pian taitaa olla toi 8

divari just sopiva kun pelasin sitä n 5 kautta aina säilyin,,, tuollahan oli kaavio joskus alkuun noista divareista 10 tietenkin ylivoimasesti

eniten porukkaa koska siellä on myös ne jotka vaan kokeilee kerran sanotaan että 6 divarin yläpuolella oli sitten hyvin hiljaista 1 divarissa

oli 1 pelaaja.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Lecavalier myynissä, hinta 8k joukkueen nimi HC FINVEP
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Sopimuskortteja sai ennen 150.. nytte jos saat 250 se on jo "ryöstö". Helvetisti menee puckseja niihin. Oisko mitää vinkkejä miten sais kultasopimuksii halvemmal, tai joteki säästettyy sillee ettei koko aika tarviais ostaa?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Sopimuskortteja sai ennen 150.. nytte jos saat 250 se on jo "ryöstö". Helvetisti menee puckseja niihin. Oisko mitää vinkkejä miten sais kultasopimuksii halvemmal, tai joteki säästettyy sillee ettei koko aika tarviais ostaa?

Varmaankin nytkin jo moni tekee näin eli vaihdetaan ne 3-4 kentän pelaajat kun sopimus loppuu monesti saa "sopimuksenhinnalla" vielä pelaajan.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Doddii rupee oleen porukka kasassa meikäläisellä.

Elikkät tämmönen koostumus.

Zetterberg(A)-J.staal(C)-C.perry

Marleau(A)-Getzlaf-N.horton

Hutlive hartnell-M.koivu-Oshie

Skinner-Backstrom-Vrbata
--------------------------------
Puolustus:
Seidenberg-Girardi

Bouwmeester-Carlson

Edler-Robidas
------------------------------
MV:
Luongo - Smhit

Joukkueen kemia on 96 ja kaikki pelaa ANA alaisuudessa :)


Lähtöön sain huimat 100kiekkoa nhl 13 :D :D prkle pitikin mennä poistaan se nhl 13 tiimi.
Pakkoihin mennyt joku about 50€ ja niistä nous vain J.staal ja marleau.
Loput on tullut "ryöstöillä" tai ihan ostelemalla kiekoilla :) osta ja myy meininkiä :D
Nii ja nous sieltä tuo legenda Lemieux jonka myin sit 400k+Luongo+HUTlive Smhit. :)
Niillä ostelin sitte noita tarjous pakkoja ja sieltä nous eilen zettis ja aamulla nous Toews joka onkin ny myynnissä :) Vaihtoa voi ehdotella hintaa on joku 300k-350k.

En varmaa jaksa kauaa enää tätä modee pelata että kortit tulee varmaa myyntiin hyvinkin pian :)
 
Ylös Bottom