Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SPEEDCELL
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Osta halvalla kortteja ja sitten myy ne ostohintaa kalliimmalla.

Koitin sitä tänää mutta ei oikee onnistu, välillä saattaa tulla 500 voittoo mut sit välillä ei mee millään hinnalla kaupaks.. onko jotain tiettyjä pelaajia mitkä ois hyviä tohon?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Pieni off topic mainos tähän väliin. Sivustollakin kieskustelua herättänyt Grand Sapphire League on alkamassa pian ja muutaman paikkaa auki yli 18vuotiaille pelureille. Jos GM connected liiga kiinnostaa niin lue liigasta lisää nhl keskusteluista. Liiga on maksullinen, jotta saamme sitoutettua osallistujat. Fantasy rostereilla mennään. Mitään NHL pelien supertähtiä emme liigaan kelpuuta ihan siitä syystä, että haluamme pitää liigan sellaisena, että jokaisella mahdollisuus.
Jos kiinnostaa niin laita viestiä minulle. Itse pelaan HUTia 5divarissa, joten mikään tähti en ole itsekään.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Viittiskö joku kertoo jonkun hyvän tavan millä sais tehtyä about 5k-20k päivässä?

Kerää alkuun muutama tuhat pucksia. Sitten laitat kaikkiin kultatason kortteihin 250 pucksin huudon. Pikamyymällä noista korteista saa 270-306 pucksia.
Tolla tavalla tekee jo parissa tunnissa muutaman tonnin voiton. Itse tein kolmessa päivässä noin 70 000 pucksia pelkästään tällä menetelmällä. Toki myös esim. tulokasturnausta kannattaa hakata 50 pucksin ukoilla ja ostaa 13 pelin sopimuksia
150:llä pucksilla ja myydä 200-250:llä pucksilla. Luulis noilla alkuun pääsevän ainaki.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ite oon hommannut jouk.vaihto kortteja 600-1000pkpl ja mynyt ne sitte 1200 lähtö osta heti 1500. Kannattaa laittaa huutoaika päättyämään aamuyöllä siihen 4-6 väliin. Kortit menee hyvin kaupaks ja hyvällä hinnalla koska jenkkiläiset on porvareita :D ;)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ärsyttävää kun ei oo web appia muulle kun iOS:lle :mad:. Ja joku "HUTHead" ois myös ihan tarpeellinen ;) (FIFAssahan on FUTHead)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ärsyttävää kun ei oo web appia muulle kun iOS:lle :mad:. Ja joku "HUTHead" ois myös ihan tarpeellinen ;) (FIFAssahan on FUTHead)

Harmittaa kyllä hieman, mutta kyseistä appia kokeilleena, voin kertoa että ei se nyt niin kummoinen ole. Ei näy kuin puolet kortin tiedoista (ei näy esim. pelaajan mittoja tai pelattuja pelejä ym.) ja on todella kankeaa mennä sinne tunnin kohdalle kyttäämään..
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

muutkin kehuu nostoillaan niin määkin päätin sit törsätä 5 e sijotin 3 pakkaa sain kun oli 30 senttiä jäänyt rahaa 2 pakassa miinusta

parhaat kortit 79 tasoa+ sälää sitten se viimeinen kerkesin jo kirota ei mitään kunnes "putsasin lasini" giroux 90 siellä olikin

nyt vielä n 6 h myynnissä kaupan halvin hinta että voi tarkistaa etten huijannut tätä nostoa =)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko muille mahdollisesti käynyt näin. Molemmat maalivahdit väsyneitä, ihan sama voittaako pelejä vai ei ni väsymys ei lähde. Oon tehnyt kaikki taikatemput, rukoillu ja itkeny mut ei v***u vaan toimi. Veskoja ei saa siirrettyä vaihtopakkaan koska se vaihtoehto on vain yksinkertaisesti hävinnyt valikosta. Kummasti syö peli-iloa tällainen... Just vielä hommasin kyseiset molarit kohtuu kovalla vaivalla.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko muille mahdollisesti käynyt näin. Molemmat maalivahdit väsyneitä, ihan sama voittaako pelejä vai ei ni väsymys ei lähde. Oon tehnyt kaikki taikatemput, rukoillu ja itkeny mut ei v***u vaan toimi. Veskoja ei saa siirrettyä vaihtopakkaan koska se vaihtoehto on vain yksinkertaisesti hävinnyt valikosta. Kummasti syö peli-iloa tällainen... Just vielä hommasin kyseiset molarit kohtuu kovalla vaivalla.

Väsynyttä maalivahtii ei voi laittaa vaihtopakkaan. Sun pitää laittaa se väsyny maalivahti 2 veskaks ja 1 maalivahin pitää olla ei väsynyt ja sun pitää voittaa matsi että se väsymys lähtee pois :) Eli ota kokoelmasta ei väsynyt maalivahti tai osta semmonen ja laita se tolppien välii ja voita matsi.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Väsynyttä maalivahtii ei voi laittaa vaihtopakkaan. Sun pitää laittaa se väsyny maalivahti 2 veskaks ja 1 maalivahin pitää olla ei väsynyt ja sun pitää voittaa matsi että se väsymys lähtee pois :) Eli ota kokoelmasta ei väsynyt maalivahti tai osta semmonen ja laita se tolppien välii ja voita matsi.



Oon tehnyt tonkin jo useampaan kertaan. Kokeillu jo monella veskalla, mut ei homma toimi siltikään.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Oon tehnyt tonkin jo useampaan kertaan. Kokeillu jo monella veskalla, mut ei homma toimi siltikään.

Olet ilmeisesti pelannut usean pelin väsyneellä mokella.. Ymmärtääkseni väsynyt mokke jos hävii tulee +2väsymys ja seuraavasta +3 ja niin ees päin.. eli tarpeeksi monta voittoa ja väsynyt mokke,2mokke paikalle ja "tuore liha" 1 paikalle ja sitte suosittelen menemään tulokas turnaukseen konetta vastaan.
:cool:
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Oon tehnyt tonkin jo useampaan kertaan. Kokeillu jo monella veskalla, mut ei homma toimi siltikään.

Ootko kiinnittänyt huomiota lisääntyykö tilastoihin pelejä? Itsellä homma toimi toisinpäin eli veska ei väsynyt vaikka tappioita tulikin. Sitten huomasin, ettei pelaajille myöskään kerry pelejä.
Tähän ongelmaan taas en varmasti toimivaa ratkaisua tiedä. Itse siirsin kaikki pelaajat, jotka pystyin, vaihtopakkaa ja takaisin. Tämä ei vielä kuitenkaan auttanut ja seuraava peli, jonka pelasin, ei pelaajien tilastoihin tullut, mutta siitä seuraavan pelin jälkeen homma taas alkoi toimia normaalisti.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itsellähän meni sileen että Vokoun oli backuppina väsyneenä ja Kipperi ykkösenä mutta pirteänä. Sopimukset ei kulunut eikä rahaa herunut, kunnes sitten käytin Kipperiä vaihtopakassa ja siellä alkoi näkyä se "z" kortin yläkulmassa. Laitoin myyntiin, katsotaan kelle valmiiksi väsyntyt kipperi kelpaa :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mikähän noista hopeapelaajista tekee niin arvokkaita? Ajattelin ihan vakavissani että alan ostelemaan noita hopeapakkoja kun silmään osui joku Columbuksen 73 ovr pakki johon joku oli jo laittanut 13k kiinni. Tuli ensimmäisestä hopeapakasta Bostonin kakkosmolari tuo joku Michael Hutchinson 73 ovr niin katsoin että hinnat pyörii siinä 6-10k tienoilla... laitoin pari muuta pelaajaa jotka sieltä tuli niin ihan läpällä myyntiin 3k
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko tietoa muita ketjuvaihtoehtoja joissa mukana VH kuin VH-PR-TYÖ että saa 99 kemian ketjulle??
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mikähän noista hopeapelaajista tekee niin arvokkaita? Ajattelin ihan vakavissani että alan ostelemaan noita hopeapakkoja kun silmään osui joku Columbuksen 73 ovr pakki johon joku oli jo laittanut 13k kiinni. Tuli ensimmäisestä hopeapakasta Bostonin kakkosmolari tuo joku Michael Hutchinson 73 ovr niin katsoin että hinnat pyörii siinä 6-10k tienoilla... laitoin pari muuta pelaajaa jotka sieltä tuli niin ihan läpällä myyntiin 3k

Jep. Kysyntää enemmän kuin tajontaa.. ite ostin ANAn ainoon hopea kaverin 8k (en ny muista nimee) ja kun sain joukkueen täyteen niin laitoin myyntiin ja se sitte meniki 18k hinnalla sattumoisin oli ainoa,lähtöki oli jo 10k , ajattelin että tuskin menee mut oli sitte mennyt aamulla ku kattelin :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mietin kanssa tuota hopeakorttia ja kun selailin kokoilmaa huomasin omistavani PINIZOTTO kun ketjussakin kyseistä haettiin pistin 30k

lähdöllä osta heti 49,95k ja meni vartissa osta heti hintaan mahtaa olla maaginen pelaaja tai sit todella harvinnainen =)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Joku täällä jo mainitsikin tuosta ovr. rank 1 Jakestounerista.. Pelailtiin eilen kyseisen kaverin kanssa ja vaikka siellä nyt nimimiehiä onkin muutamia niin kyllä tuokin heppu on voitettavissa kuhan osaa puolustaa ne ranteet pois, itse pelissä "jake" luovutti toisen erän lopulla joko omasta tahdostaan tai sitten yhteyden takia mene ja tiedä.:)

Mutta itte asiaan niin mitäs helvettiä tuossa kun eilen koitin ettiä pelejä yöllä niin tuli "pohjois-ameriikan" miehiä vastaan.. Itse pelistä nyt ei tullut mitään kun viive oli mitä oli ja diashow pyöri. Mut eipä oo kyllä ennen noita non-europe heppuja vastaan tullu, tiedä sitte mistä johtu mutta pisti vaan silmään. Muilla samoja kokemuksia?
 
Ylös Bottom