Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Sain paketista golden ticket, voisiko joku avata minulle tämän kortin tarkoitusta? Korttia ei pysty edes laittamaan vaihtopakkaan, mitä tällä pitäisi tehdä?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Sain paketista golden ticket, voisiko joku avata minulle tämän kortin tarkoitusta? Korttia ei pysty edes laittamaan vaihtopakkaan, mitä tällä pitäisi tehdä?

Siirrät kokoelmaa ja meet käymään kokoelmasssa siinä Golden Ticket jutun kohdalla ni saat 15 k
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

:D Se nyt oli lähinnä semmonen läppä ku sovittii sitä otteluu, kaikki ei vaa ymmärtäny näköjää sitä :) Miksen sanois että oon suomen paras hut pelaaja jos tilastotkin sen todistaa.. :) Hyvinhän se FINSEREkin mainostaa itteää parhaana mikä on oikee asenne.. Suomalaiset on tunnettuja siitä että niin vaatimattomia jne.. Jos haluu pärjätä ja saada näkyvyyttä ni pitää olla itsekäs ja ajaa omaa etuaan. FINSERE tekee tuon hyvin eikä jaksa välittää valittajien puheista.. :) Sen takii kaveri on suomen tunnetuin pelaaja! :) Ja hyvä tyyppi, pelattu muutamaa kertaa samas EASHL jengissäki. Stamka on hyvä pelaaja ! Ei käyttäny mua vastaan ainakaa synkronointivirhettä, pelattii tos ystävyysottelu ku se haasto :). Voitin 4-3. Paras noista TOP 10 pelaajista on omasta mielestä se joku Helekrishna tai joku vastaava, hävisin 3-2 ja ekaa kertaa mulla ei ollu enempää maalipaikkoja :). Melkee kaikkia niitä vastaan tullu pelattua. :)

Kukas nyt ystävyysottelussa käyttäis, eikä se toimi siinä. Ite oon paria vastaaan pelannut top 10:stä (patflex yks niistä) ja ei kovinkaan kummosia ole ollut, oma nousu jämähti kuin seinään pari kk sitten, sen jälkeen en paljoakaan oo pelannu. En tiiä mikä mun matsin haussa on, kun aina tuntuu tulevan älyttömiä noobeja vastaan, suurin osa alle lvl10...
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

:D Se nyt oli lähinnä semmonen läppä ku sovittii sitä otteluu, kaikki ei vaa ymmärtäny näköjää sitä :) Miksen sanois että oon suomen paras hut pelaaja jos tilastotkin sen todistaa.. :) Hyvinhän se FINSEREkin mainostaa itteää parhaana mikä on oikee asenne.. Suomalaiset on tunnettuja siitä että niin vaatimattomia jne.. Jos haluu pärjätä ja saada näkyvyyttä ni pitää olla itsekäs ja ajaa omaa etuaan. FINSERE tekee tuon hyvin eikä jaksa välittää valittajien puheista.. :) Sen takii kaveri on suomen tunnetuin pelaaja! :) Ja hyvä tyyppi, pelattu muutamaa kertaa samas EASHL jengissäki. Stamka on hyvä pelaaja ! Ei käyttäny mua vastaan ainakaa synkronointivirhettä, pelattii tos ystävyysottelu ku se haasto :). Voitin 4-3. Paras noista TOP 10 pelaajista on omasta mielestä se joku Helekrishna tai joku vastaava, hävisin 3-2 ja ekaa kertaa mulla ei ollu enempää maalipaikkoja :). Melkee kaikkia niitä vastaan tullu pelattua. :)

Selvä homma sitten :D Hmm.. kuka idiootti käyttäiskään ystävyysottelussa synkronointivirhettä jos kerran se ei ole edes rated? :D Itse en oon kerran nähny FinSeren livenä pelaavan Hansulinhoa vastaan, otti pataan, mutta kyllä arvostin enemmän Finseren pelaamista, Hansulinho pelkästään haki bugirannetta ja finsere sentään yritti kaikkea muuta hienoa.

Mutta joo tosiaan, vaikka sulla onkin hyvät statsit ja ootkin kova, niin ei se välttämättä sitä meinaa että oisit paras. Kyllähän se vähän vaikuttaa että ketä kaikkia sieltä tulee vastaan, ja välillä noi tasotukset ja momentumit vaikuttaa liikaa tohon pelaamiseen. Itellä tasan yks "ansaittu häviö", jossa kaveri oikeesti oli parempi kun minä, tämäkin tuli Roflerolle (joku top25) sisällä oleva suomalainen. Loput mun tappioista on ollu selvää meikäläisen hallintaa, mutta sillonkun omat jätkät ei osaa enää tehdä maalia tai maalivahti tiedä miten mennä jäihin ym. niin varmaan tiedät itekkin lopputuloksen. Huono tuuri ja ean osallistuminen peliin voi vaikuttaa melko paljon noihin tilastoihinkin.

Tällä hetkellä 4 tähden joukkue, ja vähentynyt kyllä tasotukset huimasti verrattuna 4,5 tähden porukkaan. Kyllä se vaan kummasti peli muuttu kun vaihoin Ovechkinit ja Datsuykit Mikko Koivun ja Patrick Sharpin tasosiin jätkiin.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Hyvin lähti ilta käyntiin, sain Stammerin myytyä ja just nous 17,5k pakasta Lemiux ja Krejci.

Pakoista myös HL Wheeler, St.Louis & Myers

C.Price, E.Staal...

Jätä meille muillekin jotain :), itse tänään availlut neljä tai viisi 17,5k pakkaa ja muutaman 8,75k ja paras pelaaja on ollut Olli Jokinen

EDIT: Tulihan sieltä 25k pakasta H.Sedin
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kukas nyt ystävyysottelussa käyttäis, eikä se toimi siinä. Ite oon paria vastaaan pelannut top 10:stä (patflex yks niistä) ja ei kovinkaan kummosia ole ollut, oma nousu jämähti kuin seinään pari kk sitten, sen jälkeen en paljoakaan oo pelannu. En tiiä mikä mun matsin haussa on, kun aina tuntuu tulevan älyttömiä noobeja vastaan, suurin osa alle lvl10...

Kyllä tuo synkronointibugi toimii ystävyysottelussa.. Ja kyllä ne samat pelaajat tekee tota synkrojuttuu oli se sit ystävyysottelu tai ei.. Ei se johu siitä et pelkästää et tilastot menis vaan siitä myös että oma pää ei kestä häviötä oli se sit ystävyysottelu tai ei, joten joidenkin on pakko turvautuu tohon synkrojuttuun :)

Mun tietojen mukaa Golden Ticketillä ei muuta tehä kuin siirtää omaa kokoelmaa ja ottaa sen 15 k :)

http://www.twitch.tv/FINSeRe Siitä nii kaikki kattoo ku ratkeaa EHL! Striimiltä, näe parhaat pelaajat ja joukkueet ;) Finseren tiimi on tasoissa Carlsbergin kanssa tällä hetkellä.. :) KLO 21.OO alkaa :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mullakin tuli golden ticket josssa lukee 1 sisään mitä sil pitäs tehä p.s oon suomen paras enkä oo ym
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Paljoko tommonen claude maksaa euroina? Himottas hommata niin sais vielä isomman vitutuksen tasotuksien kanssa!
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei perkele nyt oikeesti!!! Nyt tuli vastaan tuommoinen nanijani niminen hermanni,ja tässä yksi päivä kun katselin top 100 niin heppu näytti sielä oleilevan ja kun tuli vastaan niin aattelin että huuhhuuh kerrankin on jostain varmaan vastustakin... no perkule siinä sitten kun olli 3 erä loppumassa ja peli minulle 3-0 ja nanilla oli 2 vetoa minun 18 vastaan,niin tajusin homman nimen! Sieltä sen saakelin pell hedmani ajelee selkään mun karlssonia,hedman ulos ja samalla se alkaa ottaa maalivahtia pois ja limppu alkaa lentää katsomoon ja peli tilttaa tiedätte varmaan jo mistä syystä:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::D:D ei muutakun haukkumaan äijä yv:llä kun niin paljon ottaa päähän tollanen pelleily kun ei vaan voi hyväksyy että on huonompi ja hävitä reilusti ja edes yrittää taistella!:eek:
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei perkele nyt oikeesti!!! Nyt tuli vastaan tuommoinen nanijani niminen hermanni,ja tässä yksi päivä kun katselin top 100 niin heppu näytti sielä oleilevan ja kun tuli vastaan niin aattelin että huuhhuuh kerrankin on jostain varmaan vastustakin... no perkule siinä sitten kun olli 3 erä loppumassa ja peli minulle 3-0 ja nanilla oli 2 vetoa minun 18 vastaan,niin tajusin homman nimen! Sieltä sen saakelin pell hedmani ajelee selkään mun karlssonia,hedman ulos ja samalla se alkaa ottaa maalivahtia pois ja limppu alkaa lentää katsomoon ja peli tilttaa tiedätte varmaan jo mistä syystä:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::D:D ei muutakun haukkumaan äijä yv:llä kun niin paljon ottaa päähän tollanen pelleily kun ei vaan voi hyväksyy että on huonompi ja hävitä reilusti ja edes yrittää taistella!:eek:

Joo tommone on perseestä... mullaki pari kertaa käyny
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko tämmöne tarjous gaborikistä minkä lähetin kun Spezza carter hutl skinner marleau ja 15k
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Juu, itelläkin alko peli tökkiin heti kun nousin 2.divisionaan. Toki vastustajatkin ovat parempia mutta suurimpana erona on et 80% vastustajista yrittää vain samaa rannetta. Viimeisen ottelun voiton turvin sain säilytettyä paikan 2. Divisionassa. En enää sit jaksanu et omat pelaajat luistelee tervassa ja omat poket osuu vaasn vastustajan luistimiin. Keräsin sit tossa phonexin (miten se ees kirjotetaan:D) ja aloin pelaan sillä. Hyvin on pelit menny. Olen tainnut vain yhden pelin hävitä neljästä. Smith on ollut AIVAN huikea maalilla. Joka toinen peli ollut nollapeli. Nyt pelaajat osaa luistellakin ja poket osuu. :D
 
Ylös Bottom