Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
kuka osaa neuvoa miten saan vaihtopakasta kortit takasin näkyviin. Tapahtu sillee et olin siirtämässä chicagon joukkuetta toiselle käyttäjälle ja laitoin just vaihtotarjouksen mis oli toews kane handzus ja joku neljäs ketä en muista. just ku painoin et hyväksy vaihtotarjous ni menetti yhteyden ea:n palvelimii ja ku menin takas ni ei ollu kerenny laittaa sitä tarjousta menemää mutta kortteja ei silti näy missään. Ostin pronssipakan ja menin sielt vaihtopakkaa ja se näyttää et vaihtopakas 25/30 mut ei näytä ku 21 korttia eli siin ei näy noita neljää korttia. miten ne saa näkyviin? eihän siel oo ku melkee miljoonan arvosta kortteja kiinni et ois ihan jees saada takasin !!! äkkiä apua kiitos
Kerrohan mitä alivoimalla pitäisi sitten tehdä? Tyhmiä hyökkäyksiä ja menettää kiekko jotta pääset yksin mytistämään maalille? Sinun ajankulutus on ollut raukkamaista. Häpeä
mutta kun ei mennyt. Kävin kattoo toisella käyttäjällä ni ei ne näy sielläkäänVaihtotarjous meni eteenpäin, se vaan vie ne paikat vaihtopakasta jos sattumalta joku ei hyväksy tarjousta... [/COLOR]
Kerrohan mitä alivoimalla pitäisi sitten tehdä? Tyhmiä hyökkäyksiä ja menettää kiekko jotta pääset yksin mytistämään maalille? Sinun ajankulutus on ollut raukkamaista. Häpeä
Onkohan yksikään kattonu oikeeta änäriä? Kyllä se jos vihollinen ei tule niin ei ne sitä pura ja anna pelivälinettä pois. Ja mua ei teidän AV maalit kiinnosta vittuakaan. Ihme porukkaa saatana.
Onkohan yksikään kattonu oikeeta änäriä? Kyllä se jos vihollinen ei tule niin ei ne sitä pura ja anna pelivälinettä pois. Ja mua ei teidän AV maalit kiinnosta vittuakaan. Ihme porukkaa saatana.
Noniin laitetaanpas tää rupusakki myyntiin kun ei ees pärjää joukkueelle jossa paras pelaaja Mr. Koivu.. Että saa yks videopeli taas kiehumaan huolella. 15 tappiota joista kaikki tullu suomalaisille, joista kaks osannut pelata ja loput täyttä peräsuolesta tulevaa ainesta.. Ei vaan pysty käsittämään miten Hanzalin ja Boychukin tasoset kaverit tekee siniviivalta ilman maskia Pricelle ihan naurettavia vetoja, ja hyökkäyspäädyssä Gaborikin tasoset jätkät ei saa edes Emerylle tehtyä poikkareista. Jepjep nyt riittää lopullisesti tää ean touhu.
Mutta tosiaan näitä kavereita ois tarjolla sekä puckseihin että oikeaa valuuttaa vastaan;
HFC Giroux
HFC Toews
HFC Price
J. Spezza
Hutl Kesler
M. Duchene
M. Gaborik
T. Myers
Hutl Ribeiro
Hutl Helm
P. Sharp
M. St.louis
N. Kronwall
J. Voracek
M. Koivu
D. Phaneuf
Rohkeasti yhteyttä yvllä jos kiinnostaa joku pelaaja. Tällä hetkellä myös vielä 400k puckseja myynnissä, ja saattaa tulla enemmän sittenkun saan noita pelaajia myytyä.