Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]
Tällä foorumilla on niin kova taso että noin 80% pelaajista kylvettävä mua mennen tullen. Mutta mä seilaan 1-2 divariin väliä ja toisinaan on jopa ihan kiva pelata. Tasoituksiin en edes mene, se aihe jääköön muille.
Hutk Kesler kyllä kiinnostelee, kyllä se todennäköisesti tuonne napsahtaa. Kemiat on tosiaan se 99 tarkoitus pitää joten täytyy muutella kokoonpanoa sen mukaan. Onneksi on appi iPadille niin voi tässä PIT-CAL pelin ohessa tarkkailla markettia.
Itte vaihtasin nimenomaan ton krejcin pois ja ottasin HutL keslerin tilalle. Normi Keslerilläkin saa aloitukset niin olettaisin et Hutl Keslerin avulla vois vaikka maaleja paukuttaa paremmin. Kuitenkin oon huomannu että aloituksilla voittaa tässä pelissä aika paljon niin hankkisin P. Bergeronin ehkä mieluummin tohon.
Asiaa ehkä sekottaa jonkin verran keslerin ja bergeronin roolit joiden takia joutuu laittamaan muutakin kentällistä uusiks. (jotta saa kemiat täysille)
Ps. toisaalta enhän mä sua oo vissiin voittanu niin ei oo syytä huudella.
Tällä foorumilla on niin kova taso että noin 80% pelaajista kylvettävä mua mennen tullen. Mutta mä seilaan 1-2 divariin väliä ja toisinaan on jopa ihan kiva pelata. Tasoituksiin en edes mene, se aihe jääköön muille.
Hutk Kesler kyllä kiinnostelee, kyllä se todennäköisesti tuonne napsahtaa. Kemiat on tosiaan se 99 tarkoitus pitää joten täytyy muutella kokoonpanoa sen mukaan. Onneksi on appi iPadille niin voi tässä PIT-CAL pelin ohessa tarkkailla markettia.