Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itte vaihtasin nimenomaan ton krejcin pois ja ottasin HutL keslerin tilalle. Normi Keslerilläkin saa aloitukset niin olettaisin et Hutl Keslerin avulla vois vaikka maaleja paukuttaa paremmin. Kuitenkin oon huomannu että aloituksilla voittaa tässä pelissä aika paljon niin hankkisin P. Bergeronin ehkä mieluummin tohon.
Asiaa ehkä sekottaa jonkin verran keslerin ja bergeronin roolit joiden takia joutuu laittamaan muutakin kentällistä uusiks. (jotta saa kemiat täysille)

Ps. toisaalta enhän mä sua oo vissiin voittanu niin ei oo syytä huudella. :D

Tällä foorumilla on niin kova taso että noin 80% pelaajista kylvettävä mua mennen tullen. Mutta mä seilaan 1-2 divariin väliä ja toisinaan on jopa ihan kiva pelata. Tasoituksiin en edes mene, se aihe jääköön muille.

Hutk Kesler kyllä kiinnostelee, kyllä se todennäköisesti tuonne napsahtaa. Kemiat on tosiaan se 99 tarkoitus pitää joten täytyy muutella kokoonpanoa sen mukaan. Onneksi on appi iPadille niin voi tässä PIT-CAL pelin ohessa tarkkailla markettia.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Oikaistaan nyt vähän näin julkisestikkin tuota viimeviikkoista elmerin raportoimaa sync juttua minusta. Homma meni niin että serkku oli minun poissaollessani päässyt koneelle pelailemaan ja 3 peliä oli hutia pelaillut ja yksi näistä oli tuo elmeriä vastaan. Serkku myönsi mulle homman että oli vähän perseillyt hutissa mun accolla. Seuraavana päivänä sovin asian elmerin kanssa ja nyt on pelilevykin visusti piilossa vastaisuudessa kun hän tulee käymään meillä mun poissaollessa.
Vuosikaudet olen pelannut eri liigoja ym otteluita täällä kfin jäsenten kanssa ja varmasti tietävät että pelaan rehellistä peliä. Jos vastaan tulee nimimerkki samitzuFIN niin ei todellakaan tarvi pakoilla tai pelätä sync juttuja.
Eilen tuli vastaan psn Mario_Ceasar joka taisi tätä juurikin yrittää siinä onnistumatta.. Ainakin nappas parit jäähyt lopussa ja omassa päässä 30sek ennen loppua 5-2 tappiolla veskaa ulos. Ajattelin suojautua ja pidin vain kiekkoa itsellä.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vissiin pakko lopettaa pelaaminen, nyt ykkösdivarissa tulee kuokkaan jatkuvasti, kakkosdivarista nousen ykköseen ihan kepeästi. Ei kestä hermo hävitä tuota kymmentä peliä perätysten tuolla ykkösdivarissa.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vissiin pakko lopettaa pelaaminen, nyt ykkösdivarissa tulee kuokkaan jatkuvasti, kakkosdivarista nousen ykköseen ihan kepeästi. Ei kestä hermo hävitä tuota kymmentä peliä perätysten tuolla ykkösdivarissa.

teeppä se ja anna pelaajat mulle ;) no ei vaiskaa, kovaa reenii ja koht piekset kaikki ykkösdivarissa!
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

teeppä se ja anna pelaajat mulle ;) no ei vaiskaa, kovaa reenii ja koht piekset kaikki ykkösdivarissa!

En tiedä pieksenkö nyt kuitenkaan, divarissa pysyin silti näköjään.


Melkoisen paljon on tullut vastaan joukkueita, joissa on pari ainoastaan pari kappaletta yli 86 kokonaisuuden.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

En voi mtn mutta kakkosdivari on mulle ehkä vielä sopiva! Taas loppuu pikavisiitti ykköses, nyt 0-5-0. :( Nyt onneks on huominen päivä aika kerätä yksinpelicupeil pucksii mahdolliden joulupaketin ryöstöön.. En oikeen tiedä ketä peluuttaa maalis.. Jones imee helppoja..%78.00, normi harding imee sekin..%76.96, mason(73) ainut kohtalainen.. Mut helppoi menee välil.. %87.31 pmk.1.37 :eek: masonin huonoin puoli on että hän on aika hidas
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Moi, nyt rupee sit vituttaan jo liikaa tää synkrobugi juttu! Kaks viimestää peliä I SupBro I ja hellicek nimisiä kavereita vastaa, molemmat oli häviämässä ja sitten alko tämä saatanan bugin haku! Onkohan tähän tulossa ea:n puolesta jotain ratkaisua? Rupee kohta meneen hermo koko peliin näitten sankareitten takia?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Pacioretty - Getzlaf - Voracek
Garrison - Mcdonagh

Duchene - Couture- Semin
Bouwmeestee- hamhuis

Kesler- Backes - Pominville
Greene- Shattenkirk

Cammalleri- kretsi - pavelski
Oisko kellää ehdotuksia uusiin ketjuihin pelaaja lisäyksiä saa myös ehdotella :)
Ps. Pakko mainita tsekatkaa rank :p

Terv. Super-OsGU
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Moi, nyt rupee sit vituttaan jo liikaa tää synkrobugi juttu! Kaks viimestää peliä I SupBro I ja hellicek nimisiä kavereita vastaa, molemmat oli häviämässä ja sitten alko tämä saatanan bugin haku! Onkohan tähän tulossa ea:n puolesta jotain ratkaisua? Rupee kohta meneen hermo koko peliin näitten sankareitten takia?



ratkaisusta en tiedä mutta mullakin alkaa käpy palaamaan pikku hiljaa pahin on ehkä Hc Farssi käyttäjä on joku mulis975 tai jotain sinne päin
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kysellääs täällä viellä et onko joku avannu 250K maksavaa pakkausta ja mitäs sielt on iskeny? Pari sivua sitten oli joku kysyny saman kysymyksen, mutta ei ollut vastauksia juurikaan :)

Jouluja kaikille :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kysellääs täällä viellä et onko joku avannu 250K maksavaa pakkausta ja mitäs sielt on iskeny? Pari sivua sitten oli joku kysyny saman kysymyksen, mutta ei ollut vastauksia juurikaan :)

Jouluja kaikille :)

Kiitos kun ilmotit uudesta pakkauksesta. Päätin kokeilla ja Shea Weber iski. Muita mainittavia ovat Jack Johnson ja Craig Anderson.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kiitos kun ilmotit uudesta pakkauksesta. Päätin kokeilla ja Kari Lehtonen iski. Muita mainittavia ovat Nathan Horton ja Jarome Iginla.

Pucks well spent :(
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itse pelaan 85-90 overall pelaajilla ja en kyllä ite oo mitään tasotuksia huomannu :D Hyvää joulua kaikille ;)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Huomaat ne sitten, kun kaikki pelaajasi ovat 87-94 tasoisia ja vastustajan pelaajat 70-85 tasoisia.

Pyh. Muutama sata HUT-peliä takana ja kaikki nämä 70-80ovr ukoilla pelaavat saattavat pärjätä koska pelaavat viisaasti, ei suinkaan että pelaajani olisi 'tahmeita'. Se että yhteys sattuu olemaan huono tekee paremmista pelaajista kyllä kankeita ja tuntuu sitä enemmän mitä nopeampi pelaaja on kyseessä.

Huutonaurua näille joiden mielestä 75-85ovr ukoilla ei voi voittaa "datsjukkeja" - jos ohjaimen takana olevissa pelaajissa on eroja, parempi pelaaja voittaa useammin varmuudella.
 
Ylös Bottom