Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SPEEDCELL
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Noo, äskön katsoin niin halvin oli 23k eikä kukaan ollut huutanut vaikka vain pari minsaa oli jäljellä. Raskin hinta on kyllä noussut ihan mukavasti kun viel vähän aikaa sitten sai 15k. Mut eipä siinä paljon tappiolle jääny varsinkin jos isot on taskut:D

Missähän kiven alla ne halvat Raskit on aina ollu silloin kun mä niitä olen etsinyt. Olin toki vähän yllättynyt kun silloin hain sitä ja siellä oli läjä niitä aina tuosta 28k tuonne 50k asti. Napautin tuon 28k instana ja kuvittelen säästäneeni 20k. :)

Mut joo emmä noita kortteja koskaan odottele, jos joku tarvii saada niin otan sen hetkisen halvimman osta heti hinnan, jos nyt ei ihan älyttömiä hintoja ole.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mistä näkee sentterin faceoffs pisteet? Entä saako nokia lumialle nhl 14 appia, jolla voisi biddailla jne.?

Päävalikon rosterista etsit kyseisen kundin ja kattelet sieltä. Lumialle ei ole appia, se on vain iPhone palikoille.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Hyvää iltaa!
Kyllä taas rupes tervettäkin miestä masentamaan nämä "tasoitukset"
No nyt kysynkin onko tässä pelissä oikeasti tasoitus juttuja vai onko suurin vika kapulan takana :D
Kumminkin mun mielestä tämä HUT oikeen kehottaa rakentamaan "hyvän" joukkueen ja taistelemaan divisioona mestaruuksista :D
Mä oon nyt ostellu keräilly mitä tahansa niin mun mielestä aika tykki joukkueen kasassa!
No joukkueen huonoin pelaaja taitaa olla 86ovr vastustajalla puolestaan paras 86ovr no sieltä tulee herra vrbata oikeen pirun tarkkalaukoja ja tykittää heti siniviivan jälkeen yläpeltiin ilman maskia imurina toimii Price..
No toisessa päässä puolestaan keittiötä vartioi bishop, lindback tai joku muu huonompi ainakin ovr perusteella, no sinnehän se ei mee sitten mistään kulmasta millään syötti, lämäsi tai veti ranteella :D
En käske kenenkään 80-86ovr pelaajien tiimiä lopettamaan pelaamista tai mitään muutakaan vaan mun puolesta saatte jatkaa näin niinkun ennenkin :)
Itse meinasin pelailla tuolla omasta mielestä parhaalla porukalla ja yrittää parhaani mukaan taistella EAn tasoituksia vastaan :D
Ei täs pelissä oo mun mielestä mitään mielenkiintoa enää jos paras joukkue on 85ovr keskiarvolla..
En usko että kovin moni haluaa ostaa Crosbyn, Stamosin ja kumppanit kokoelmaan "pölyttymään" :D

Joka tapauksessa täs mun mielipide pelistä kaikki on ollu suurinpiirtein asiallisia vastustajia lukuunottamatta amerikkalaisia :D :D

Ei muutakuin Hyvää ja voittoisaa uuttavuotta kaikille Hutin pelaajille! :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

On tasotus, tee jengis niin että vaikka neloskenttä taikka jo pari kolmoskentänkin jätkää olis
alle 84 overall niin saat jengistäs "huonomman". Myös kakkosmoke kannattaa vaihtaa todella surkeaan
niin tähdet laskee 1.5, käytät kahta hyvää mv:tä jengissä vaan sillon kun haluat väsymyksiä pois.
36 oli huonoin mv mitä löysin DEL liigasta, löysin kolme parilla sataa mutta sain niitä myytyä myös kaikki
eilen 3000:lla varmaankin juuri samaan tarkotukseen kun itellä.
Neloskenttä kun muutenkin on aika pölyttymässä siellä niin ei sinne mitään kovia jannuja kannatakkaan laittaa,
tyyliin joku Grabner, Raymond ja vaikka joku kovanaama niin johan häviää se kolmas joukkue (EA) kentältä pilaamasta
hyviä pelejä.
Ittellä jengi 86,90,90,86,87,87,87,88,86,84,88,86,85,85,85,77,81,84,87,63 ja tuolla ei tuu tasotusta(eikä turpaan ;))

E: Ja kyllä tiedän, että tämä saattaa olla jollekkin kova paikka, mutta käytä vaikka hassuja värikkäitä HFC kortteja
ja Granlundin makkeja tekemässä ilmaveivejä niin ei tuu paha mieli. :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kyllä Kiekkomylly oot oikeessa.Mitään faktoja ei oo tasotuksista mutta aika moni tälläkin foorumilla komppaa sua :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Sitä en kyllä tajuu miksei nämä jenkit/kanadalaiset sitä tunnu huomaavan tuolla EA:n foorumin puolella. Vai ovatko ne niin kovia ns. "glitchaamaan" pelissä ettei haittaa vaikka vastustaja saa apuja. Mulle tuottaa erittäin paljon hankaluuksia just nää kaikki jengit joista löytyy 84-86 overall ukkoja, kun taas supertähtiä saa melkein vietyä kuin mennen ja tullen. Ja eniten tässä ärsyttää se että EA tuntuu laittavan mua lvl 1:siä vastaan melkein joka toisessa ottelussa, tuossa pari pv sitten oli älyttömän nihkeä peli kun lvl 1 veti sinisen jälkeen ja jokainen kiekko pomppi sisään, onneksi en sentään hävinnyt. En osaa enää ees pelata hyviä vastaan kun näin lvl 40:senä tulee vastaan näitä 1-10 lvl:siä, jotka vie ihan mennen tullen. Sit pakka meneekin ihan sekaisin kun kerran kymmeneen otteluun tulee edes joku joka osaa puolustaa.

Ei nyt sentään jokaisessa pelissä apuja näy, mutta syö kyllä miestä nämä kaikki ihmeelliset pomppumaalit ja veskan imuroinnit. Kait sitä pitää pelata enemmän niin näkis selvemmin apujen merkityksen ja kuinka usein niitä nyt tulee. Ei vaan montaa peliä jaksa kun on jo hermot kireellä, jahka sitä paskaa tuleekin sitten joka (/joka toisessa) pelissä. :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

On tasotus, tee jengis niin että vaikka neloskenttä taikka jo pari kolmoskentänkin jätkää olis
alle 84 overall niin saat jengistäs "huonomman". Myös kakkosmoke kannattaa vaihtaa todella surkeaan
niin tähdet laskee 1.5, käytät kahta hyvää mv:tä jengissä vaan sillon kun haluat väsymyksiä pois.
36 oli huonoin mv mitä löysin DEL liigasta, löysin kolme parilla sataa mutta sain niitä myytyä myös kaikki
eilen 3000:lla varmaankin juuri samaan tarkotukseen kun itellä.
Neloskenttä kun muutenkin on aika pölyttymässä siellä niin ei sinne mitään kovia jannuja kannatakkaan laittaa,
tyyliin joku Grabner, Raymond ja vaikka joku kovanaama niin johan häviää se kolmas joukkue (EA) kentältä pilaamasta
hyviä pelejä.
Ittellä jengi 86,90,90,86,87,87,87,88,86,84,88,86,85,85,85,77,81,84,87,63 ja tuolla ei tuu tasotusta(eikä turpaan ;))

E: Ja kyllä tiedän, että tämä saattaa olla jollekkin kova paikka, mutta käytä vaikka hassuja värikkäitä HFC kortteja
ja Granlundin makkeja tekemässä ilmaveivejä niin ei tuu paha mieli. :)

vois neloseen paiskata hutl hertl ja muita kovia pelimannia ;)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ostimpa heti samoin tein tuon 35k pakan, MV Bäckström oli arvokkain ukko. Sylettää käyttää kiekkoja näihin pakkoihin.

Pakka nro 2: Zach Bogosian ja kaksi joukkueenvaihtokorttia.

Ja vielä kolmas, sekä viimeinen: Victor Stålberg, Kesto 15, joukkueenvaihto, 2k kolikkobonus.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

vois neloseen paiskata hutl hertl ja muita kovia pelimannia ;)

Kannattaa koittaa ja tee tuo mv juttu myös jos et oo koittanu niin pitäs pelit parantua.. Grabner/Helm/Raymond
akselia kannattaa miettiä ja myös Stoll/Peverley sentteriksi.. Stoll muistaakseni 85FO ja Peverley90FO molemmat 82ovr.
Ei ne jätkät kuitenkaan väsy niin paljoa, että sitä 4 kenttää joutus vaihtoa tai kahta enempää pyöritellä kentällä.. Sinne
kannattas toki työntää vaikka HL Steen, joka on nopea TWF ja sitä käyttäs sitten AV:lla mutta en tiedä meneekö taas
kokonaisuus liian korkeaksi tasotusten kannalta.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kannattaa koittaa ja tee tuo mv juttu myös jos et oo koittanu niin pitäs pelit parantua.. Grabner/Helm/Raymond
akselia kannattaa miettiä ja myös Stoll/Peverley sentteriksi.. Stoll muistaakseni 85FO ja Peverley90FO molemmat 82ovr.
Ei ne jätkät kuitenkaan väsy niin paljoa, että sitä 4 kenttää joutus vaihtoa tai kahta enempää pyöritellä kentällä.. Sinne
kannattas toki työntää vaikka HL Steen, joka on nopea TWF ja sitä käyttäs sitten AV:lla mutta en tiedä meneekö taas
kokonaisuus liian korkeaksi tasotusten kannalta.

siälä olis nyt neloskenttä hutl vrbata - hutl hertl - hutl yakupov :)
ja kakkosveskana 44ovr :D pitää nyt koittaa, kiitos vinkistä!
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

siälä olis nyt neloskenttä hutl vrbata - hutl hertl - hutl yakupov :)
ja kakkosveskana 44ovr :D pitää nyt koittaa, kiitos vinkistä!

38ovr veska löytyy Wolfsburgista(DEL) ja 36ovr löytyy Hamburgista(DEL). Jos sattuu löytymään,
yritän toki omia molemmista aina veskarit itelleni jos tulee halvalla myyntiin mutta noilla ainakin ite
oon saanu tähdet tippumaan huomattavasti ja pelaaminen ollu mukavaa.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Missäs liikkuu normiversio Datsyukin ja Owechkinin hinnat noin suunnillee? ärsyttää kun koittaa hankkia ja aina se kortti vedetään pois siin loppuvaiheilla omaan toisen käyttäjän vaihtotarjoukseen.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kaks promopakkaa tuli ostettua ja ensimmäisestä V.Hedman ja joukkueenvaihtokortti.. olin jo varma että sinne meni pucksit kunnes toisesta pakasta nousee Bergeron ja Kessel!!! Vihdoin ja viimein jotain hyvää
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Moro! Puuttuisi pittsburghista enään tuo sidney crosby kun kaikki muut malkinit ym tyypit löytyy,enkä viitsi sitä itse ostaa sillä hinnat nyt pyörii silleen että en viitsi ottaa riskiä,niin jos joku sen lainaa niin vakuudeksi annan Lemieux,karlsson ja giroux.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mooi! sellanen pelimies kun jevekeni malkkiini olis myynniissää poika on viellä neitsyt elikkäs 0 peliä pelattu, ja 3h myynnissä tsekkailen treidit tässä kokoajan vink charaa kantsii ehdotella ;)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jos on kiekot mennyt pakkoihin mistä tunkee stastnya niin täällä olis pari miljoonaa pucksia myynnissä hintaan 9e/100k ja suuremmat määrät hieman halvemmalla.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Hexton13 jos muistat sen pucks ostojutu ni asia väärinkäsitys :) Pahoitteluni että sotkin sut siihen ! Se oli yhden kaverin "hauska" vitsi :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vihdoin tuli noustua 1 divisionaan. Bergeron iski 4 börsää joukkueeni 5 kunnes vastustaja leavasi :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mite kantsii niitä pucksei hankkii helposti pelkästää pelaamalla vai myös pelaajia myymällä ja kannattaako turnauksiin osallistua? Ja paljon kannattaa maksaa Winter Classic sean coutuerista?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tuo Charan hinta on kyllä pompannut. Itse ostin sen kyllä parhaan mahdolliseen aikaan. Maksoin siitä 729k, ja seuraavana päivänä aloin lukea EA:n foorumilta että jengi on valmis maksamaan siitä 1M. :eek:

Missä hinnoissa se tällä hetkellä pyörii?

No on se tossa 800k pinnassa, eli ihan hyvät kaupat teit :)

Onko toi Chara ollu sulla hyvä? Sitä oon miettiny Doughtyn kanssa ykköspakkipariks.

Ite hankin promon aikaan HL Big Buffyn ja täytyy sanoa, että ihan älyttömän hauska pelata miehellä! Vähän hidas, mutta pakkipari HL Bouwmeester paikkaa hyvin kun Dustin puuskuttaa omaa maalia kohti pari metriä vastustajan perässä :) Viimisessä kahessa pelissä Buff teki 4+1 ja 0+4 tehot, uskomaton tyyppi. Veto tappava ja kertaakaan ei vielä oo saatu taklattua persiilleen vastustajan toimesta :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom