Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SPEEDCELL
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Huhhuh äsken meni normi ovechkin 1 896 500 pucks!! Ihan hyvän hinnan sai myyjä ku päiväl näky menevän HL ovechkin 1,7m
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Hyvää iltaa!
Kyllä taas rupes tervettäkin miestä masentamaan nämä "tasoitukset"
No nyt kysynkin onko tässä pelissä oikeasti tasoitus juttuja vai onko suurin vika kapulan takana :D
Kumminkin mun mielestä tämä HUT oikeen kehottaa rakentamaan "hyvän" joukkueen ja taistelemaan divisioona mestaruuksista :D
Mä oon nyt ostellu keräilly mitä tahansa niin mun mielestä aika tykki joukkueen kasassa!
No joukkueen huonoin pelaaja taitaa olla 86ovr vastustajalla puolestaan paras 86ovr no sieltä tulee herra vrbata oikeen pirun tarkkalaukoja ja tykittää heti siniviivan jälkeen yläpeltiin ilman maskia imurina toimii Price..
No toisessa päässä puolestaan keittiötä vartioi bishop, lindback tai joku muu huonompi ainakin ovr perusteella, no sinnehän se ei mee sitten mistään kulmasta millään syötti, lämäsi tai veti ranteella :D
En käske kenenkään 80-86ovr pelaajien tiimiä lopettamaan pelaamista tai mitään muutakaan vaan mun puolesta saatte jatkaa näin niinkun ennenkin :)
Itse meinasin pelailla tuolla omasta mielestä parhaalla porukalla ja yrittää parhaani mukaan taistella EAn tasoituksia vastaan :D
Ei täs pelissä oo mun mielestä mitään mielenkiintoa enää jos paras joukkue on 85ovr keskiarvolla..
En usko että kovin moni haluaa ostaa Crosbyn, Stamosin ja kumppanit kokoelmaan "pölyttymään" :D

Joka tapauksessa täs mun mielipide pelistä kaikki on ollu suurinpiirtein asiallisia vastustajia lukuunottamatta amerikkalaisia :D :D

Ei muutakuin Hyvää ja voittoisaa uuttavuotta kaikille Hutin pelaajille! :)

Faktatietoa ei ole tasoituksista, mutta itse väitän niiden olemassaolon. Vaikka mulla on 5 tähden joukkue, niin tasoituspeleissä syötöt ei connectaa ja vedot menevät yli/ohi. Myös pelaajat liikkuvat kankeammin ja esim. kääntyminen on hitaampaa. Huomasin myös äsken pelin jossa oli tasoituksia omaksi edukseni. Vastustaja vetää täys sprintin ja niittaa charalla ja en leviä mihinkään vaan pääsen kynäämään tekemään maalin yms. Sain samassa pelissä myös kaksi ripulimaalia joiden ei todellakaan tulisi mennä sisään. Toki sattumiakin on olemassa mutta jos ensin tulee 10 voittoputki ja sitten 10 häviäputki mitä ihmeellisimpien maalien takia niin kyllä sen tasotuksen huomaa.

EDIT: ja tosiaan sekin piti vielä mainita että häviöputki tuli heti kun hommasin stamkosin vaikka muuta muutoksia en joukkueessa tehnyt. Pelailin silloin 2. divaria. Muitakin tapauksia ollut mutta tämä pahin ja mieleenpainuvin.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Toki sattumiakin on olemassa mutta jos ensin tulee 10 voittoputki ja sitten 10 häviäputki mitä ihmeellisimpien maalien takia niin kyllä sen tasotuksen huomaa.

Tämä nyt vahviten alleviivaa juuri sen ettei mistään tasoituksista ole edes puhe. Tuossa vaiheessa kannattaa laittaa pleikka kiinni ja miettiä omaa pelaamista. Jos oot ns "kuuma" niin pystyt hyvin omilla ylärajoilla pelaamaan rennosti ja vähä huonommalla itseluottamuksella ja usein väsymyksen yhdistelmällä et saa mistään sisään, tulee tatilla veettyä ääriliikkeitä paljon ja vedot menee ohi tai annetaan mahdollisuuksia veskalle tehdä kuuluisia syöksytorjuntoja. Vaikka nyt HUT:ssa on puolta helpompi tehdä maaleja kuin kerhopeleissä, niin kyse on silti onnistumisissa ja epäonnistumisten kohdalla hyvin samoista asioista.

Huoletta voi olla sen suhteen etteikö vika löytyisi ohjaimen takaa.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

On kyllä hauskaa lukea näitä viestejä täällä taka vasemmalla kun jengi ihan pokerilla väittää että tasotuksia ei ole ja vika on ohjaimen takana :D En tiedä miten nollat taulussa pitää vetää ettei sitä huomaa, mutta joo. Jatkakaa :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

No on se tossa 800k pinnassa, eli ihan hyvät kaupat teit :)

Onko toi Chara ollu sulla hyvä? Sitä oon miettiny Doughtyn kanssa ykköspakkipariks.

Ite hankin promon aikaan HL Big Buffyn ja täytyy sanoa, että ihan älyttömän hauska pelata miehellä! Vähän hidas, mutta pakkipari HL Bouwmeester paikkaa hyvin kun Dustin puuskuttaa omaa maalia kohti pari metriä vastustajan perässä :) Viimisessä kahessa pelissä Buff teki 4+1 ja 0+4 tehot, uskomaton tyyppi. Veto tappava ja kertaakaan ei vielä oo saatu taklattua persiilleen vastustajan toimesta :D

ostin Charan eileen 775k :D No miten tän nyt sanois.. Onhan sillä hieno pelata! :D komeasti lentää vastustajan voracekit, filppulat ym :D
ja mikä parasta siniviivan jälkeen ku pääsee virittämään 2,5 metrisen mailan niin aina soi :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

On kyllä hauskaa lukea näitä viestejä täällä taka vasemmalla kun jengi ihan pokerilla väittää että tasotuksia ei ole ja vika on ohjaimen takana :D En tiedä miten nollat taulussa pitää vetää ettei sitä huomaa, mutta joo. Jatkakaa :D


Niimpä.. Satuin lukemaan täällä joku aika sitten kun joku mainitsi että ea kertois netis johnain että tasoitus olisi pelissä.. Mutta joo kyllä luulis Stamkos-Datsyuk-Malkin ykkösnyrkillä menevän edes yks maali bishopille ym vaikka olis kuinka buustattu :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Missäs liikkuu normiversio Datsyukin ja Owechkinin hinnat noin suunnillee? ärsyttää kun koittaa hankkia ja aina se kortti vedetään pois siin loppuvaiheilla omaan toisen käyttäjän vaihtotarjoukseen.

joo eileen otin teemaksi osta ove tai crosby no ainakun teki sen viimeisen "niitin" niin johan hävisi huutokauppa, jos tosiaan on niin että hyväksyy jonkun vaihdon niin kuinka paljon siitä pitää saada että se sitte lopulta myydään ku se myyntiin laitettiinkin? :O
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mulle tuli äsken vähän hassun hauska peli jonka lopulta sitten voitin 2-1 JA:lla. Tilastot ihan samanlaiset molemmilla, 20-20 laukaukset, hyö aika 6-6 ja aloitus voitot 50/50. Erotuksena se että joukkueiden tasoero oli aivan huikea (MS Datsyuk vs. Grabovski ykkössentterit) ja se että jokainen poke jonka pokesin sain jäähyn, jokainen mailannosto kasvoihin ja botit jyrää takaapäin kiekottomia, kun taas vastustajalla osuu jokainen poke ja kiekko karkaa lavasta älyttömän helposti. 8 jäähyä, vastustajalla 1. Gustavsson kyllä tällä kertaa pelasti koko ottelun, vaikka kyllä vastustajan Crawfordikin pari huikeaa koppia otti. Propsit vastustajalle, osas kuitenkin pelata, mutta kiristi hermoja sen verta tuo peli että parasta varmaan lopettaa. :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ja sitten taas lisää näitä synkropellejä (ihmiskunnan alinta roskasakkia, vähän alempana raiskaajia murhaajia, juuri Jari Sarasvuota ylempänä :D). Käyttäjä oli hellicek, kovia naamoja tiiimissä ja Ruotsin logo, joukkuetta en muista. Kaks nolla börsä ekaan eraan ja synkrohan sieltä tuli samantien. Ei muuten taas niin väliä, mutta paska pelaaja kun olen ja n.600 peliä hutia takana ja ensimmäinen 1-div title ois ollut tulossa niin vituttaa. Nimi muistiin! ja jatketaann..

Ja vielä lisäyksenä, että katsoin kaverin pleikkaprofiilia niin ei taida kaverilla olla mitään muuta elämää kuin nämä pelit. Trophy level 30 ja melkein 7000 trophya kerättynä eri peleistä. Ikinä en ole kenelläkään nähnyt tuollaista määrää lähimainkaan. Mutta joo, pelaamaan ei ole silti kaveri oppinut.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kerran kiellonpäälle tasoituksista n 1000 hut pelin kokemuksella ! alan uskoa että ainakin osa tasoitusjengeillä


pelaavista luulee olevansa hyviä, kun paras pelaaja on 85 ja vastustajan 1 ketju maksaa " 10 miljoonaa" ja


voittaa tuon vastustajan 1 pomppumaalilla.jos näitä olisi paripeliä menisi huonon säkän piikkiin, mutta kun



näitä on "satoja" tietää että kyse on tasoituksesta itsekkin tesatasin jossain vaiheessa "85 porukkaa" ,voitin



sillä huomattavasti useammin kun nykyisellä +87 joukkueella vika EI ole kapulantakana !!
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Sanokaas mielipiteenne, hankinko Big Buffin vai Phaneufin? Kaverihan tulis pelaamaan 2.pakkiparia Hedmanin vierellä.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kiitos pikkuveli 11v...
Eilen oli tämä Helsingin paikallistaisto mihin sattu olemaan minulla 2 lippua niin menin sinne tyttöystäväni kanssa no peli oli jännittävä ja ilta oli jees kunhan aamulla avasin HUTin noin tunti sitten ja katoin mitä vit... Haluatko aloittaa uuden joukkueen luki näytöllä ! Ihmettelin että mitä veli nauraa vieressä ja kysyin et tietääkö hän tästä jotain... No vastaus oli vain: ota ens kerralla mut matsiin ni ei tarvii poistaa jotai Hutti joukkuetta mikä on sulle veljes tärkeempi ..! Muistakaa älkää ikinä viekö muijaa kattoo lätkää jos teillä on veljiä ! Jos joku haluaa lahjoittaa puckseja/pelaajia uuteen alkuun niin olisin todella kiitollinen :)

Ei viittis taas näitä ruinaus / kitinäviestejä keksityillä milloin mikäkin pesukarhu tuli ikkunasta ja deletoi gamedatan.. :mad:
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itellä ainakin buffy ollu loistava! :)
ei kovin moni mee kaatumatta ohi jos sattuu osumaan :D
hyvä peruspakki hintaansa nähden :)

No sun Phaneufistahan yritin sillon yöllä tarjota Buffya ;D

No ehkäpä pidän sen ja katon sitä Phaneufia myöhemmin.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ihanaa, johdan peliä 2-1 kolmannessa erässä jolloin vastustaja quittaa. Menen sen jälkeen leaderboardeihin niin mulle on sitten merkitty 0-3 häviö tuosta pelistä ja tuloksessa lukee DISC. Onneksi ei ole ennen tapahtunut tällaista eikä toivottavasti enään tapahdu.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ihanaa, johdan peliä 2-1 kolmannessa erässä jolloin vastustaja quittaa. Menen sen jälkeen leaderboardeihin niin mulle on sitten merkitty 0-3 häviö tuosta pelistä ja tuloksessa lukee DISC. Onneksi ei ole ennen tapahtunut tällaista eikä toivottavasti enään tapahdu.

Mullakin tuli heti ekasta pelistä tappio vaikka voitin sen muistaakseni 8-0.. Harmittihan se toki sillon kun ei pitkään aikaan
tullu tappiota ja recordi oli jotain 25-1 vaikka todellisuus oli 26-0, noh onneksi sieltä tuli sitten yks tappio jossain välissä ja
recordi on tällä hetkellä muistaakseni 38-2.
 
Ylös Bottom