Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SPEEDCELL
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Hossa, Sharp ja Perry ilmeisesti ainoot "stara" työmyyrät tässä. Mietin vaan et kenet laitan ykkosen laitaan Toewsin ja Nashin kaa, kun alkanut tuo Hossan lärvi kyrsimään aika pahasti. Perry on jo tokas linjassa. Menee niin hankalaksi ketjujen muokkaaminen, kun on fiksaatio noihin 99 kemioihin ja Nash sekä Getzlaf on vaan pakko olla jengissä, koska digaan niistä irl.

Ainoa vähemmän ärsyttävä vaihtoehto taitaa olla HL Sharp vai kuinka?

Mitä muuten olette mieltä noiden kemioiden vaikutuksista? Lähinnä nyt meinaan harppausta 95 kemioista 99 kemiaan, onko mielestänne suuri ero? Mun mielestä ero on selkeä, oon noilla 95 kemioillakin aika paljon pelannut ja joskus tuli tilanteita, että lw paino oikeeta laitaa ja päinvastoin, tai sitten botin ohjaamat hyökit tunkivat hyökkäysalueella samaan kulmaan, missä itse olit kiekon kanssa, eikä kukaan hakenut paikkaa maalilta tms. Nyt 99 kemioilla tuntuu nuo sekoilut vähentyneen... tai sitten se on vain placeboa? Mielipiteitä?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vaihdetaan Datsyuk jonkin sortin ovechkiniin tai crosbyyn. Pistäkää tarjouksia privaan tai 3h marketissa myynnissä olveaan datsyukkiin suoraan.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Hossa, Sharp ja Perry ilmeisesti ainoot "stara" työmyyrät tässä. Mietin vaan et kenet laitan ykkosen laitaan Toewsin ja Nashin kaa, kun alkanut tuo Hossan lärvi kyrsimään aika pahasti. Perry on jo tokas linjassa. Menee niin hankalaksi ketjujen muokkaaminen, kun on fiksaatio noihin 99 kemioihin ja Nash sekä Getzlaf on vaan pakko olla jengissä, koska digaan niistä irl.

Ainoa vähemmän ärsyttävä vaihtoehto taitaa olla HL Sharp vai kuinka?

Mitä muuten olette mieltä noiden kemioiden vaikutuksista? Lähinnä nyt meinaan harppausta 95 kemioista 99 kemiaan, onko mielestänne suuri ero? Mun mielestä ero on selkeä, oon noilla 95 kemioillakin aika paljon pelannut ja joskus tuli tilanteita, että lw paino oikeeta laitaa ja päinvastoin, tai sitten botin ohjaamat hyökit tunkivat hyökkäysalueella samaan kulmaan, missä itse olit kiekon kanssa, eikä kukaan hakenut paikkaa maalilta tms. Nyt 99 kemioilla tuntuu nuo sekoilut vähentyneen... tai sitten se on vain placeboa? Mielipiteitä?

Ei tuolla 95 - 99 kemialla suurta eroa pitäisi olla, itse kyllä tyylisyistä pidän kaikissa ketjuissa sen 99:ssä. HL Steen on myös yksi vaihtoehto, vaikka onkin vain 87 overall, mutta älyttömän hyvä. Pelannu mulla 2-3. ketjussa ja takonut 1,5p per peli.

Itse hommasin juuri HL Hossan, tiedähäntä ostinko sinun kun VL puolelta löytyi Detroitin paidassa (jos sulla siis oli HL versio).
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Höh, miksei siellä ole mitään promoa, vai ilmaantuuko vasta yöllä/huomenna ?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Höh, miksei siellä ole mitään promoa, vai ilmaantuuko vasta yöllä/huomenna ?

Ihan hyvä vaan, antaa marketin rauhottua. En kaipaa enää yhtään lisää näitä "entisiä HL/POTG/MP" kortteja markettiin, EA:n ois pitäny vetästä ne poies kun se 750k pakka loppui. Huomenna viimeistään tulee joku pakka, kyllä EA:n tarttee se viikottainen rahakasa saada.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Eli siis! 4. Kenttä pitäis rakentaa rähisijöistä , halvoista ja kovaa taklaavista pelaajista , jotka vois vähän vastustajan tähtiä runnoa iha reippaasti. Oliskoha tämmöne mitään? Scott boyle parros
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Eli siis! 4. Kenttä pitäis rakentaa rähisijöistä , halvoista ja kovaa taklaavista pelaajista , jotka vois vähän vastustajan tähtiä runnoa iha reippaasti. Oliskoha tämmöne mitään? Scott boyle parros

Itsellä on Abdelkader-Helm-Downie (kaikki Detroit) Toimii aivan loistavasti. AV:lla Abby-Helm kaksikko puolustaa ja paukuttaa maaleja, Downie taas taklaa ja tappaa. Pari minuuttia erässä pl. AV kun peluuttaa niin hyvä tulee.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

MP Zetteri, parasta vastinetta rahoille.

Varmastikkin hyvä mutta näin pihinä miehenä ostin vasempaan laitaan sotw perryn sekä winter classic girouxin yhteishintaan 490k ja molemmat viimeistelevät hyvällä rosentilla :) mutta tähän saakka silti paras pelaaja ostos on ollut joko lemiux tai gretzky.

Kokoonapano nyt

1.Giroux-Lemiux-Nash(C)

2.Hutlive Perry(A) - Gretzky-Gaborik(A)

3.Hfc parise - Kesler - Duchene

4. Böedker-Cammalleri-grabner(:D)
Joskus 4.kentässä saattaa
höntsätä myös Ville Nieminen-Josh Green- Raymond Sawada

Pakit

Myers-hutlive Keith
Letang-Bouwmeester
E.Karlsson-J.Johnsson

Tuollaisilla ukoilla pitää selvitä tällä hetkellä:)

Jos ehdotuksia on kertokaa ihmeessä! :rolleyes:

Nyt olisi viellä 2.4milliä käytettävää jos suht koht hyvää ja edullistä pelaajaa tiedät niin kerro toki :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Varmastikkin hyvä mutta näin pihinä miehenä ostin vasempaan laitaan sotw perryn sekä winter classic girouxin yhteishintaan 490k ja molemmat viimeistelevät hyvällä rosentilla :) mutta tähän saakka silti paras pelaaja ostos on ollut joko lemiux tai gretzky.

Kokoonapano nyt

1.Giroux-Lemieux-Nash(C)

2.Hutlive Perry(A) - Gretzky-Gaborik(A)

3.Hfc parise - Kesler - Duchene

4. Böedker-Cammalleri-grabner(:D)
Joskus 4.kentässä saattaa
höntsätä myös Ville Nieminen-Josh Green- Raymond Sawada

Pakit

Myers-hutlive Keith
Letang-Bouwmeester
E.Karlsson-J.Johnsson

Tuollaisilla ukoilla pitää selvitä tällä hetkellä:)

Jos ehdotuksia on kertokaa ihmeessä! :rolleyes:

Nyt olisi viellä 2.4milliä käytettävää jos suht koht hyvää ja edullistä pelaajaa tiedät niin kerro toki :)
hmm, osta myersin tilalle hl seabrook vaikka,toews keslerin tilalle, tai bergeron! Tää vaan mielipide, itse vaihtaisin duchenen taylor halliin :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kyllä pian saisi tulla joku kulutuskortti pakka myyntiin . Ei oikeen huvittaasi ostaa noita joukkue vaihto kortteja 2x hinnoilla.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Voisipa tuotakin kokeilla :) normi hall vai?

MP Hall on kuulemma kova ukko. Itse kyllä ostaisin mieluummin MP Marleaun samalla rahalla, Joe Thornton HL korttina on oiva valinta sentteriksi, sitä kannattaa harkita.

Onkos maatilalla ollut kiireitä kun puckseja kertyny noin paljon? :o
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

MP Hall on kuulemma kova ukko. Itse kyllä ostaisin mieluummin MP Marleaun samalla rahalla, Joe Thornton HL korttina on oiva valinta sentteriksi, sitä kannattaa harkita.

Onkos maatilalla ollut kiireitä kun puckseja kertyny noin paljon? :o

Noh marketilla ja pitäähän tuota maatilaakin välillä hoitaa ;)

Juu jumbo joe on kyl hyvä ollu vastustajilla suottaapi olla että tulis vaik keslerin tilalle
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Noh marketilla ja pitäähän tuota maatilaakin välillä hoitaa ;)

Juu jumbo joe on kyl hyvä ollu vastustajilla suottaapi olla että tulis vaik keslerin tilalle

Oma Valmettihan on ollut huollossa tässä sen parisen viikkoa. :o

Joe on kyllä rasittava pelaaja kun se on vastassa, iso koko tekee ukosta niin vaikeasti käsiteltävän pelaajan. Suojaa liian hyvin ja taklatahan kyseistä ukkoa ei voi, jollei nyt täysiä päin luistele. Loistava syöttelijä myös, itsekin tarvitsen kyseisen herran HL versiona mutta kun pucksivarat on lopussa ja siemenet ei tunnu kasvavan pelloilla. Pitää kait se normiversio näin aluksi hommata.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Oma Valmettihan on ollut huollossa tässä sen parisen viikkoa. :o

Joe on kyllä rasittava pelaaja kun se on vastassa, iso koko tekee ukosta niin vaikeasti käsiteltävän pelaajan. Suojaa liian hyvin ja taklatahan kyseistä ukkoa ei voi, jollei nyt täysiä päin luistele. Loistava syöttelijä myös, itsekin tarvitsen kyseisen herran HL versiona mutta kun pucksivarat on lopussa ja siemenet ei tunnu kasvavan pelloilla. Pitää kait se normiversio näin aluksi hommata.

Näinhän se on juuri ja jos ittekin tuota normi versiota kokeilisi ekaksi :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itsellä on Abdelkader-Helm-Downie (kaikki Detroit) Toimii aivan loistavasti. AV:lla Abby-Helm kaksikko puolustaa ja paukuttaa maaleja, Downie taas taklaa ja tappaa. Pari minuuttia erässä pl. AV kun peluuttaa niin hyvä tulee.

Eieiei! Liian pieniä tyyppejä pitää mittaa olla vähintään 196cm
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Näillä mennään.

B.Ryan - R.Getzlaw(C) - C.Perry
E.Kane (A) - R.Kesler - R.Callaham
D.Sedin - J.Spetzza - J.Voracek
S.Gagner - H.Sedin - J.Frantzen


Bouwmeister - Seabrook
M.Staal - D.Boyle
D.Hamhus - Shattenkirk

Lehtonen/Luongo
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Näillä mennään.

B.Ryan - R.Getzlaw(C) - C.Perry
E.Kane (A) - R.Kesler - R.Callaham
D.Sedin - J.Spetzza - J.Voracek
S.Gagner - H.Sedin - J.Frantzen


Bouwmeister - Seabrook
M.Staal - D.Boyle
D.Hamhus - Shattenkirk

Lehtonen/Luongo

Löytyy oma ketjukin näille joukkue-esittelyille, on tosin itsekin tullut tänne päiviteltyä kokoonpanoa kun eilen vasta huomasin tuon uuden ketjun. Kaikilla tuntuu olevan puolustuksessa Bouwmeester, Shattenkirk tai Hedman...
 
Ylös Bottom