Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SPEEDCELL
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ketju pitäis rakentaa 450k on käytettävää. Matt Duchene oikeelle kapteenikortilla mutta ketä keskelle ja vasemmalle
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kannattaako kokoelmaan kerätä mahdollisimman paljon pelaajia?
Mitkä tekijät vaikuttavat NHL 15 pelissä saatavien bonuspucksien määrään?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ketju pitäis rakentaa 450k on käytettävää. Matt Duchene oikeelle kapteenikortilla mutta ketä keskelle ja vasemmalle

HL Marleau ~150k ja Thornton ~140k. Itellä samainen kenttä, mutta HL Hossalla höystettynä.

Kannattaako kokoelmaan kerätä mahdollisimman paljon pelaajia?
Mitkä tekijät vaikuttavat NHL 15 pelissä saatavien bonuspucksien määrään?

Saa nähä tuleeko edes mitään bonusta, konsolin vaihto monella edessä. En usko että bonukset sinne asti kantautuu.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

.



Saa nähä tuleeko edes mitään bonusta, konsolin vaihto monella edessä. En usko että bonukset sinne asti kantautuu.

Oon itekki miettiny tota , mut siis eli bonuksia ei ole tulos nhl15?? Niin ja ite en aijo mitään ps4 ostaa niin kauan ku ea sportsin uusinta julkaisua voi pelata pleikkari kolmosella.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Oon itekki miettiny tota , mut siis eli bonuksia ei ole tulos nhl15??

Sitä kun ei vielä tiedä. En usko että tulee ollenkaan kun niitä ollaan nyt pari vuotta hyväksikäytetty. Jotkut sai aina ilmaset 50k siirtämällä puckseja uudelle käyttäjälle NHL13:ssa ja hakemalla sitten bonuksen '14:ssa.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Sitä kun ei vielä tiedä. En usko että tulee ollenkaan kun niitä ollaan nyt pari vuotta hyväksikäytetty. Jotkut sai aina ilmaset 50k siirtämällä puckseja uudelle käyttäjälle NHL13:ssa ja hakemalla sitten bonuksen '14:ssa.

Joo no toivotaan bonuksia. En oo nyt todellakaan perillä mitä tapahtuu joten kysyn siis että onko NHL15 tulossa kolmoselle ja neloselle? Onko niissä eroja?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ihan oikeasti mitä pahaa mä oon tehny, että oon nyt saanu 8 kertaa putkeen Hut Live korteista ton
helvetin Mikke Johnsson.. eikun Jonesin. Ei ole totta enää, ei ole yksinkertasesti totta. Onko tämä merkki?
Täytyykö toi idiootti ottaa käyttöön, että siitä pääsee eroon?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Joo no toivotaan bonuksia. En oo nyt todellakaan perillä mitä tapahtuu joten kysyn siis että onko NHL15 tulossa kolmoselle ja neloselle? Onko niissä eroja?

Toistaiseksi vielä hieman liian aikaista puhua ko. aiheesta. Odotetaan nyt edes sitä ekaa teaseria :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ihan oikeasti mitä pahaa mä oon tehny, että oon nyt saanu 8 kertaa putkeen Hut Live korteista ton
helvetin Mikke Johnsson.. eikun Jonesin. Ei ole totta enää, ei ole yksinkertasesti totta. Onko tämä merkki?
Täytyykö toi idiootti ottaa käyttöön, että siitä pääsee eroon?

Joo itelle tuli 6 pakasta 3 huttonia
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onkos jollain tai onko edes joku nähnyt Winter Classic Bernieriä liikkeellä?? Kun tuolla viikon joukkueessa näyttäisi olevan kakkosmokkena mutten vaihtokaupassa ole nähnyt viel kertaakaan vaikka aikas tarkkana olen sitä katsellut.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

2x 750k pakkaa silloin ku ne tuli: 2x HL Markov & 2x HL Jones. Ei paljoon hymyilyttäny.
AUTS! Kunnon failaus :D Tuo uusin promopakka on muuten ihan täyttä roskaa. 8-9 pakkaa ostanu ja joitain kulutuskortteja lukuunottamatta saanut pikamyydä kaikki. Välissä ostin muutaman 8750 pakan ja sieltä heti MS Alfie.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

2x 750k pakkaa silloin ku ne tuli: 2x HL Markov & 2x HL Jones. Ei paljoon hymyilyttäny. :D

//E

Voehan vitalis, ja nyt promostakin HL Jones. Ei helvetti.

Haha no onneks sullakin sitten noita Joneseja.. Oon niin kyllästyny siihen naamaan kun sen tietää jo valmiiks kun musta kortti näkyy niin se on MR. JONES.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ompas teräväisen teukka arvokas tällä hetkellä :D

Niin on, en perhana tiiä kuka ne kaikki kävi eilen ostamassa alle tonnin kpl. :o

AUTS! Kunnon failaus :D Tuo uusin promopakka on muuten ihan täyttä roskaa. 8-9 pakkaa ostanu ja joitain kulutuskortteja lukuunottamatta saanut pikamyydä kaikki. Välissä ostin muutaman 8750 pakan ja sieltä heti MS Alfie.


Pienehkö, sitten oli mukava kattoo näitä joitain esim. tuohon pakkojen ihmeisiin postannut kolme pakkaa: MS Fleury, Lemiuex ja MS Crosby.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Joo no toivotaan bonuksia. En oo nyt todellakaan perillä mitä tapahtuu joten kysyn siis että onko NHL15 tulossa kolmoselle ja neloselle? Onko niissä eroja?

Ei pitäisi olla tulossa enää kummallekaan vanhalle konsolille, eli tehdään vain PS4 ja X1.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei pitäisi olla tulossa enää kummallekaan vanhalle konsolille, eli tehdään vain PS4 ja X1.
Tuo nyt on pelkkää mutua, itseasiassa kun NHL 14 -tuottajalta kysyttiin onko tulossa uusille konsoleille niin vastaus oli tyyliin "asia on vielä käsiteltävänä", mutta ite luulisin että aika varmasti on tulossa next-geneille.

PS3 myös julkaistiin vuonna 2006 (Euroopassa kai 2007 alussa?) ja NHL 09 oli viimeinen joka PS2 tuli. Jos samaa kaavaa jatketaan niin ainakin vähintään vielä NHL 15 ja 16 olisi tulossa.

Mitään varmaa tietoa ei vielä ole, koska änäri 14 on vielä niin uusi, yleensä joskus kesän alussa alkanut jotai tihkumaan seuraavasta, eli ei kannata vielä mittään johtopäätöksiä tehdä.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tulihan alotettua alusta koko homma kun tuli tuo 750k promopakka, kaks kipaletta niitä ostelin ja tuli nosteltua mm. milestone st louis, kopitar, couture, totw halak, ja kamala läjä wc kortteja. Nyt mennään 6. divaria statseilla 29-0-0, taitaa olla HUTeissa kovin voittoputki mitä on tähän mennessä tullut vaikka noin 500 peliä jo takana näitä. Nyt kaipailisin jotain hyviä ehdotuksia Kopitarin kaveriks ykkösen laidoille, krediittejä olisi noin 400k ja itsellä mielessä zetterberg + kessel?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tulihan alotettua alusta koko homma kun tuli tuo 750k promopakka, kaks kipaletta niitä ostelin ja tuli nosteltua mm. milestone st louis, kopitar, couture, totw halak, ja kamala läjä wc kortteja. Nyt mennään 6. divaria statseilla 29-0-0, taitaa olla HUTeissa kovin voittoputki mitä on tähän mennessä tullut vaikka noin 500 peliä jo takana näitä. Nyt kaipailisin jotain hyviä ehdotuksia Kopitarin kaveriks ykkösen laidoille, krediittejä olisi noin 400k ja itsellä mielessä zetterberg + kessel?

Zetterberg todellakin! Toiseen laitaan Gaborik niin alkaa lyyti kirjottamaan, siihen kyllä menisi kaikki pucksit, mutta sen verta hyviä ukkoja että melkein jopa kannattaa. Tokii riippuu muista pelaajista, hyvä idea voisi olla myös Duchene laitaan ja Kesselin tapanen ukko toiseen, sitten pakistoa ja muita ketjuja hyöstää lopuilla, taikka säästää tai kerää kokoelmia.
 
Ylös Bottom