Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mua ei ne saaret ihan kauheasti haittaa. Jonkun pitää sanoa, se minkä kaikki tietää ja kukaan ei sano ääneen.

Joku vois kyllä ihan oikeasti tulla pelaamaan vaikka sellasen ''Pelaa ystävän kanssa'' -hupipelin mua vastaan HUT:ssa niin luulenpa, että se solvaaminen jäisi vähemmälle. Siinä kun et ehdi edes kiekkoa nähdä (kun se liikkuu mun pelaajien lavasta toiselle kuin sulava rasva), niin jo olisit ihmeissäsi, että sehän osaakin pelata ja tehdä maaleja. En ole paras, en luule olevani, mutta hyvä olen ja paremmaksi kai jokainen haluaa tulla. Toki jos motivaationa on 99 Grezkyn kädet, jolla paukuttaa yläkulmaa, ymmärrän ettei se peliäly ole kaikkein parhain. Mutta aina voi mennä vaikka vapaaluisteluun treenaamaan tai luoda pelikuvioita (itsekin käytän).
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ui, ui mikä TOTW:

Forwards
•Jeff Skinner – Carolina Hurricanes
•Sidney Crosby – Pittsburgh Penguins
•Chris Stewart – *. Louis Blues
•Patrick Sharp – Chicago Blackhawks
•Matt Duchene – Colorado Avalanche
•James Neal – Pittsburgh Penguins

Defensemen
•Ryan Suter – Minnesota Wild
•Erik Johnson – Colorado Avalanche
•Seth Jones – Nashville Predators

Goalies
•Brian Elliot – *. Louis Blues
•Ryan Miller – Buffalo Sabres

plus Team of the Week Finland Juniors

Teuvo Teräväinen – Jokerit – Chicago Blackhawks
•Rasmus Ristolainen – Rochester Americans – Buffalo Sabres
•Rasmus Kulmala – HC TPS
•Artturi Lehkonen – KalPa – Montreal Canadiens
•Mikko Vainonen – Kingston Frontenacs – Tampa Bay Lightning


Noi junnut on kyllä kaikki kiikarissa!

HUHHUH!!! Matt Duchene hutl pakko kyllä saaha jengiin. Paljoha jantteri maksaa? Niin ja vielä semmosta että oli kaikkien haukkuma MP Alfreddson kokeilulla ja heti ekasta vaihosta näki että kaveri lähtee kiitään ja nopeesti. Mulla oli ennen Detroit-aiheinen nelosketju jossa oli Abdelkader Helm ja normaali Alfie. Noh Alfie osoittautu aika hyväks pelaajaks ja oli myös parempi ku tuo MP Versio
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

HUHHUH!!! Matt Duchene hutl pakko kyllä saaha jengiin. Paljoha jantteri maksaa? Niin ja vielä semmosta että oli kaikkien haukkuma MP Alfreddson kokeilulla ja heti ekasta vaihosta näki että kaveri lähtee kiitään ja nopeesti. Mulla oli ennen Detroit-aiheinen nelosketju jossa oli Abdelkader Helm ja normaali Alfie. Noh Alfie osoittautu aika hyväks pelaajaks ja oli myös parempi ku tuo MP Versio

Duchenella vielä +3 stateissaan, tosta saa maksaa kyllä itsensä kipeeksi. :eek: Erik Johnsonin tahdon itse, +3 stateissa, 89 luistelu ja ton kokosella ukolla, pakko ottaa! Lähtee tää HL Seabrookki kuin leppäkeihäs nyt.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Joku vois kyllä ihan oikeasti tulla pelaamaan vaikka sellasen ''Pelaa ystävän kanssa'' -hupipelin mua vastaan HUT:ssa niin luulenpa, että se solvaaminen jäisi vähemmälle. Siinä kun et ehdi edes kiekkoa nähdä (kun se liikkuu mun pelaajien lavasta toiselle kuin sulava rasva), niin jo olisit ihmeissäsi, että sehän osaakin pelata ja tehdä maaleja. En ole paras, en luule olevani, mutta hyvä olen ja paremmaksi kai jokainen haluaa tulla. Toki jos motivaationa on 99 Grezkyn kädet, jolla paukuttaa yläkulmaa, ymmärrän ettei se peliäly ole kaikkein parhain. Mutta aina voi mennä vaikka vapaaluisteluun treenaamaan tai luoda pelikuvioita (itsekin käytän).

Ei täälä mun mielestä kovin moni sun rasvasia lapoja tai Einsteinin tasolla yltävää peliälyä solvaa. Samasta syystä, sua vastaan pelaaminen ei todellakaan vähentäis sitä solvaamisen määrää. Siitähän se kaikki on alkanut, joku pelaa sua vastaan, huomaa että on 2-0 voitolla ja sitten tulee tavaramerkki synkro-virhe ja kitinää miten kaveri johti Filppulajengillä hirveillä tasotuksilla. Itsellä ei ole tästä kokemusta, kun en boxia tosiaan omista, mutta nämä poimittu sun jutuista. Tällä palstalla on kuitenkin porukkaa joka valtaosin haluaa edistää rehtiä peliä ja hyvää meininkiä overall. Sä edustat kaikkea sitä, mitä kukaan ei halua kohdata tässä pelissä kapulan toisella puolella. Tekosyitä keksivä huono häviäjä, jonka sitten pitää vielä retostalla tällä synkroamisella ja kaikella muulla perseilyllä. Jos sun lavat ois niin rasvaiset kun kehut niin ei tarvis aina sitä synkroa käyttää kun joku livahtaa 2-0 asemaan, ja mitä pikkulinnut on kertonut niin näin on käynyt kymmeniä kertoja. Jopa paras pelaaja on välillä tappiolla ja parhaat kaikista osaa jopa hävitä. Sä et osaa mitään mikä tekis susta edes etäisesti hyvän pelurin, saatika hyvän tyypin..
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Miten ne junnujen kokonaisuudet muuttuu? Teuvon voisin nimittäin ehkä jopa halutakkin.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Hahha Elmeri7, eikö meinaa enää taidot riittää että pysyisit sielä suomalaisten kärkenä, niin pakko alkaa kusettamaan täällä että muut "parhaat" huijaisi pärjätäkseen? Mitä skeidaa sä täälä selittelet dmg_wenkusta ja että hän käyttäis synkronointivirhettä sua vastaan, kun ei ees oo pelannu sua vastaan. Ai mistäkö tiedän? hän on irlissä paras kaverina, sekä tällä hetkellä suorittamassa varusmiespalvelusta, joten hän ei valitettavasti ole voinut pelata sinua vastaan, eikä lähettää kyseistä viestiä.

Herää nyt oikeesti elämääs ja käy vaikka välillä ulkona ja koita saada muita kavereita kun kfinläiset...
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nyt näkee sitten varmaan jokaisella suomalaisella vastustajalla Teräväisiä ja Ristolaisia. Itellä ei kyllä oo oikee varaa noin karmeita hintoja maksaa junnuista joita pitäs boostata kuitenkin ja kun ne 15 kestokortit maksaa vähintäänkin sen 4k niin ei siinä kyllä kauheasti puckseja kerry.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nyt näkee sitten varmaan jokaisella suomalaisella vastustajalla Teräväisiä ja Ristolaisia. Itellä ei kyllä oo oikee varaa noin karmeita hintoja maksaa junnuista joita pitäs boostata kuitenkin ja kun ne 15 kestokortit maksaa vähintäänkin sen 4k niin ei siinä kyllä kauheasti puckseja kerry.

Eiköhän nuo ole jokainen 7k/kpl viikon loppuna.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Myin mp alfreddsonin ja kiekkovarat näytti 70k. Noh sitte päätin et nyt ostetaan pakkoja ja yritetään sitä Duchenea saaha mutta ei! Jordan staal , vokoun ja kesto 15 parhaimpina tuli :mad:
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Duchenella vielä +3 stateissaan, tosta saa maksaa kyllä itsensä kipeeksi. :eek: Erik Johnsonin tahdon itse, +3 stateissa, 89 luistelu ja ton kokosella ukolla, pakko ottaa! Lähtee tää HL Seabrookki kuin leppäkeihäs nyt.

Ei hätiä mitiä ku kaikki pelaajat myyntii paitsi Voracek ja HL Steen ja pelaillaan yhellä ketjulla :cool: joo huomasin itekki Johnsonin marketissa 200k pyyvettii
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

moro, sain vaihtotarjouksen totw ovechkinistani: wc datsyuk ja 600k. Hyväksyin tottamaar, mutta mikä arvo tol datsyukil on?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ehkä muut mutta Ristolainen ei jos normiversioikin maksaa jo +20k.

Se johtuu siitä että se on rare bronze ja prosseja ei avata niin paljoa. Tuollahan on jo enemmän noita HL versioita kuin normeja, HL ei käy kokoelmaan ja harva nyt sillä tulee oikeasti pelaamaan.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Miten joku on saanut winter classic Ovechkiniin ruuvattua 1,5M osta heti hinnan? itse en saa kun 1M :O
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Miten joku on saanut winter classic Ovechkiniin ruuvattua 1,5M osta heti hinnan? itse en saa kun 1M :O

Olin tulossa kysymän ihan samaa, bugi-glitchi-ean ominaisuus vai tullut jokin päivitys?

Suomalaisten erikoiskorttien toivossa ostin yhden ison kultapakan, ei tullut kultapoikia, mutta HL Sharp sentään paikkasi pettymystä :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

En muista olitko se sä mut kuitenki kerro vähä NHL13 Tilanteesta. Onko hyviä pelaajia tullu , mitä?


Joo minähän se olin. Ihan kivasti tuli tosiaan pelaajia mm gretzky, lemieux, hasek, sotw phaneuf. Normipuolelta Ovechkin, gaborik ja kovalcuk nyt parhaita mainitakseni. Lähes kaikille lahjoittajille taisi nhl 14 puckseja tulla vastalahjana. Vielä noita ihan parhaita normipuolelta ja sotw puolelta kaikennäköstä otetaan vastaan innolla. Poika kun odottaa että niitä nyt sataa ihan kokoajan :D Niin ja puckseja kertyi lajoituksena reilu 200k joten jotain kivaa jossain vaihees marketista saadaan. Taitaa olla mahdoton urakka tuota sotw crosbyä saada enää takas 999 950 lähdöllä olis marketissa :)

Mut siellä on vammakortteja laitettu 1000 lähdöllä taas joukkue oravat9, jos joltain löytyy jotain lahjoitettavaa ja tosiaan nhl 14 puckseilla heitetään sit takas lahjottajia.
 
Ylös Bottom