Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Konookkeli laulaa taas laulujaan.. :D
Noniin, asiaan.. Haluaisiko joku lendata minulle tiimejä?? liiga, shl, sveitsin liiga ja kaikki nää käy.. Toki jos joku haluaa nhl tiimejä niin voi.. En osaa vakuuksista puhua mutta sveitsin liigaan ja näihin muihin 15-22k tiimeihin vois löytyä voracekiä, hl dubinskya ym... Kiinnostas kovasti saada teuvo totw versiona vaikka oonkin hifkin faneja ;D
Jos kiinnostas lainata niin tulkaa vaa yv tai suoraan pleikalla attee01 :)
Ainiin, palautan takaisin 10-33%
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Joo minähän se olin. Ihan kivasti tuli tosiaan pelaajia mm gretzky, lemieux, hasek, sotw phaneuf. Normipuolelta Ovechkin, gaborik ja kovalcuk nyt parhaita mainitakseni. Lähes kaikille lahjoittajille taisi nhl 14 puckseja tulla vastalahjana. Vielä noita ihan parhaita normipuolelta ja sotw puolelta kaikennäköstä otetaan vastaan innolla. Poika kun odottaa että niitä nyt sataa ihan kokoajan :D Niin ja puckseja kertyi lajoituksena reilu 200k joten jotain kivaa jossain vaihees marketista saadaan. Taitaa olla mahdoton urakka tuota sotw crosbyä saada enää takas 999 950 lähdöllä olis marketissa :)

Mut siellä on vammakortteja laitettu 1000 lähdöllä taas joukkue oravat9, jos joltain löytyy jotain lahjoitettavaa ja tosiaan nhl 14 puckseilla heitetään sit takas lahjottajia.

Aika kovanimisiä jannuja! Itellä oli NHL 13 parhaat pelaajat SOTW Brunner ja Sotw Carle :rolleyes: tommoset pelaajat ois ollu aika jees
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei se maailmanloppu olis, pelaisin sitten vaan EASHL:ää. Edelleenkin olen sitä mieltä, että niin kauan kuin tasoituspelit loistavat olemassaolollaan, synkronointi on sallittua, ellei jopa suotavaa.

Muakin vastaan on yritetty synkronoida, ja 2/3 onnistunut. Yhdessä tajusin homman juonen tarpeeks aikasin, ja siinä meni kaksi ja puoli erää pyöriessä ja kiekkoa pidellessä. Vastustajan rageviesti pelin jälkeen oli nautinnolista luettavaa. Totta puhuakseen ei sitä tarvii kuin 1/10 pelistä laittaa ukot ilmaan leijumaan, sekin siitä syystä että vastustajan filppulajengin tason 1. Hermanni on päässyt nauttimaan EA-avuista.

MItäköhän ****** sä selitåt? Mä lyön kivekseni pantiksi, että sä teet joka toisessa pelissä synkroerroria. Pelannu kerran sua vastaan ja suoraan sanoen, olit ihan surkea. Ja sitten sä sen synkron teit, eli oliko minulla niin hirveät edut, että piti tehä synkroerrori? Väität, että teet sen vain, jos kaveri saa edut? Herää.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Konookkeli ookko tehny toisen käyttäjänki? Ja ny yrität tulla scämmåän mua?:D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Aika kovanimisiä jannuja! Itellä oli NHL 13 parhaat pelaajat SOTW Brunner ja Sotw Carle :rolleyes: tommoset pelaajat ois ollu aika jees

Tjoo.. Mut ei ees niin kovia mitä oli ennenku tää pienempi jäppinen teki temput. Tuli tosiaa siin nhl14 ilmestymisen aikaan poimittua pojalle kova jengi alennusmyynneistä, sillon kaikki tuuppas markettiin tavaraa minkä kerkes. Mm pari sotw crosbyä tuli hommattua reilu 100k/kpl ja sit noita sotw zettereitä letangeja keithejä yakupoveja johonkin 20k hintoihin.. Siin oli kyl ilo sillon niitä poimia kun koko vuoden oli katellut ihan erilaisia hintoja :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tjoo.. Mut ei ees niin kovia mitä oli ennenku tää pienempi jäppinen teki temput. Tuli tosiaa siin nhl14 ilmestymisen aikaan poimittua pojalle kova jengi alennusmyynneistä, sillon kaikki tuuppas markettiin tavaraa minkä kerkes. Mm pari sotw crosbyä tuli hommattua reilu 100k/kpl ja sit noita sotw zettereitä letangeja keithejä yakupoveja johonkin 20k hintoihin.. Siin oli kyl ilo sillon niitä poimia kun koko vuoden oli katellut ihan erilaisia hintoja :D

Hehhe :D minkäs tasone tuli Yakupov oli sotwina kolmessatoista?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

MItäköhän ****** sä selitåt? Mä lyön kivekseni pantiksi, että sä teet joka toisessa pelissä synkroerroria. Pelannu kerran sua vastaan ja suoraan sanoen, olit ihan surkea. Ja sitten sä sen synkron teit, eli oliko minulla niin hirveät edut, että piti tehä synkroerrori? Väität, että teet sen vain, jos kaveri saa edut? Herää.

Ymmärrän kateellisuutesi, haisee tänne asti. Otan tän viestin kohteliaisuutena. Haluaisit oikeasti myöntää, että oon hyvä ja voittanut sut siinä yhdessä (ainoassa) pelissä, joka päättyi 9-1 mulle, (sait yhden ripulirystyn putkista menemään) jonka jälkeen alkoikin inbox täyttymään kaikenmoisista törkyviesteistä. Sitten pahoittelitkin käytöstäsi ja laitoit ystäväpyynnön. Hyi hyi! Sietäisit hävetä. Ymmärrät varmaankin, ettei kukaan halua olla tekemisissä kaverin kanssa, jolle häviö merkitsee samaa asiaa kuin esim. peniksen amputointi.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei täälä mun mielestä kovin moni sun rasvasia lapoja tai Einsteinin tasolla yltävää peliälyä solvaa. Samasta syystä, sua vastaan pelaaminen ei todellakaan vähentäis sitä solvaamisen määrää. Siitähän se kaikki on alkanut, joku pelaa sua vastaan, huomaa että on 2-0 voitolla ja sitten tulee tavaramerkki synkro-virhe ja kitinää miten kaveri johti Filppulajengillä hirveillä tasotuksilla. Itsellä ei ole tästä kokemusta, kun en boxia tosiaan omista, mutta nämä poimittu sun jutuista. Tällä palstalla on kuitenkin porukkaa joka valtaosin haluaa edistää rehtiä peliä ja hyvää meininkiä overall. Sä edustat kaikkea sitä, mitä kukaan ei halua kohdata tässä pelissä kapulan toisella puolella. Tekosyitä keksivä huono häviäjä, jonka sitten pitää vielä retostalla tällä synkroamisella ja kaikella muulla perseilyllä. Jos sun lavat ois niin rasvaiset kun kehut niin ei tarvis aina sitä synkroa käyttää kun joku livahtaa 2-0 asemaan, ja mitä pikkulinnut on kertonut niin näin on käynyt kymmeniä kertoja. Jopa paras pelaaja on välillä tappiolla ja parhaat kaikista osaa jopa hävitä. Sä et osaa mitään mikä tekis susta edes etäisesti hyvän pelurin, saatika hyvän tyypin..

1/100 livahtaa sinne 2-0 johtoasemaan, muuten hyvin sanottu. Etkö osaa pelata tätä peliä vai miksi niin mielipuolisen katkeraa tekstiä? Harjoittele, ehkä opit vielä joku päivä vaikka syöttämään sen kiekon tai jopa laukomaan.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Missäs hinnoissa nuo uudet ristolaiset yms nyt pyörii?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Missäs hinnoissa nuo uudet ristolaiset yms nyt pyörii?

Kovassa pudotuksessa, muutamat ostivat kovaan hintaan, kun oli heti saatava.
Nyt saa Ristolaisen noin 20k, vaikka moni yrittää vieläkin tupla- tai triplapyyntöjä siitä, viikonloppuna porukka ei varmaan vaivaudu edes laittamaan myyntiin vaan myyvät heti sen pois, samoin käy muillekin korteille.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kovassa pudotuksessa, muutamat ostivat kovaan hintaan, kun oli heti saatava.
Nyt saa Ristolaisen noin 20k, vaikka moni yrittää vieläkin tupla- tai triplapyyntöjä siitä, viikonloppuna porukka ei varmaan vaivaudu edes laittamaan myyntiin vaan myyvät heti sen pois, samoin käy muillekin korteille.

Minkä kategorian alta nuo hutlive u20 junnut löytyy?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Voitin huutokaupassa WC Crosbyn hintaan 100 000k mitä nyt teen , ku sen kortti oli ns. voitettu ja nyt se on kadonnut seurantalistalta. Pucksit kyllä meni?!
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Laitoin vaihtotarjouksena jossa oli pelaajia ja tuo 1miljoonan bidi. Ei helvetti EA. Vaikka olin voittanut kortin(näytti vihreätä sivupalkissa) niin ei avautunu. No menin pois tradepilestä ja takaisin niin oli kadonnut. Miten saa kortit tai pucksit palautettuu?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Voitin huutokaupassa WC Crosbyn hintaan 100 000k mitä nyt teen , ku sen kortti oli ns. voitettu ja nyt se on kadonnut seurantalistalta. Pucksit kyllä meni?!

Aika kova hinta! Sata tuhatta tuhatta pucksia crosbysta eli hinta ollu 100 miljoonaa
 
Ylös Bottom