Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko jollain ongelmia että sopimukset loppuu ? Minulla on tähän ongelmaan ratkaisu, ja tää toimii myös jos vaikka pelaaja on loukkaantunut :) Katso tämä video https://www.youtube.com/watch?v=AFSxENui5nU

Saman tien ku vaihat valmentajan toiseen ni pitää alkaa rämpyttää startia :) Jos et oo nopee, et onnistu.. :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko jollain ongelmia että sopimukset loppuu ? Minulla on tähän ongelmaan ratkaisu, ja tää toimii myös jos vaikka pelaaja on loukkaantunut :) Katso tämä video https://www.youtube.com/watch?v=AFSxENui5nU

Saman tien ku vaihat valmentajan toiseen ni pitää alkaa rämpyttää startia :) Jos et oo nopee, et onnistu.. :)

Testasin tuota tänään vaan ei onnistunu, en tiennyt että tarvitaan track'n'field taitoja startin kanssa. :D

Uus yritys ens kerralla! Tuosta on muuten tosi paljon hyötyä tyypeille jotka taistelee kiekkopulan kanssa mutta pelaa paljon.

Samalla tietysti sopimusten myynti vähenee, mutta ihan max 50% hutin pelaajista saa edes koskaan tietää tuota kikkaa.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Testasin tuota tänään vaan ei onnistunu, en tiennyt että tarvitaan track'n'field taitoja startin kanssa. :D

Uus yritys ens kerralla! Tuosta on muuten tosi paljon hyötyä tyypeille jotka taistelee kiekkopulan kanssa mutta pelaa paljon.

Samalla tietysti sopimusten myynti vähenee, mutta ihan max 50% hutin pelaajista saa edes koskaan tietää tuota kikkaa.

Juu kyllä mullaki meni hetki ennen ku onnistuin.. :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

On ollut paska tsägä.

Muutamia muitakin tarinoita lukenu kun ei vaan nouse niin ei nouse. Sit saa lukee näitä että vedetään Crosbyt ja Oviet samalla viikolla, ja tietenkin screenshotin kera ettei jää varaa sille ajatukselle että joku leuhkisi asialla jota ei koskaan tapahtunutkaan! :D

Ihan random juttu mun mielestä silti. Kyllä sieltä joskus aina pamahtaa. Itellä paras paketti oli MOV Giroux ja normi P.Kane samassa paketissa. Tais olla joku promopakka jos oikein muistan. Yksittäisiä nostoja on ollut sitten enemmänkin, mut kyllä mä noihin olen sekä kiekkoja että eurojakin tunkenu...

Okei pitää sitten vaan ostella lisää :D Tänään ostin kolme pakkaa joista parhaat oli roman josi ja petr tenkrat. Mun tuurilla ei tule edes näitä 80-82ovr nhl jamppoja :D Tuntuu että saan aika paljon joukkueenvaihtokortteja ja harjoitus +5 kaikki. Saa niistä onneksi hiukan takasin myymällä.

Tietty jos hyviä pelaajia haluaa niin kannattaisi varmaan asua tuolla marketin puolella mutta meikäläinen ei jaksa siellä kytätä :D Silloin kun jonkun pelaajan haluaa niin sitten se ostetaan:D

EDIT: No piti vielä yksi pakka ostaa, T. Wandell oli kovin pelaaja. Rupesin nyt ottamaan kuvia noista mun pakoista jos vaikka sen myötä onni kääntyisi :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tere en nyt äkkiseltää löytäny sitä vaihtoketju joten laitetaan nyt tänne väliin.
OLISI siis movember Parise myynnissä 6 tuntii HC Ulkojaa. pistäkää tarjouksii tms. jos kinosti :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko jollain ongelmia että sopimukset loppuu ? Minulla on tähän ongelmaan ratkaisu, ja tää toimii myös jos vaikka pelaaja on loukkaantunut :) Katso tämä video https://www.youtube.com/watch?v=AFSxENui5nU

Saman tien ku vaihat valmentajan toiseen ni pitää alkaa rämpyttää startia :) Jos et oo nopee, et onnistu.. :)

Kyllä se perhana toimii. Yhden kerran pääsin läpi kun vartin yrittelin. Onko kukaan niin hyvä tässä että toistuvasti onnistuu? :D

e. Toisella onnistumiskerralla pääsin peliin asti. Tuskasta saada onnistumaan.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Moroo!!! taas ois miljoona pucksii/kiekkoo myynnissä.pienemmis erissä myyn sen 9-10e =100k mut jos kaikki ostat niin 70-80e miljoona pucksii. pistä YV:TÄ jos kiinnostaa...
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ainut mitä tuli noista promopakoista oli musta Ristolainen, 4 kpl niitä tuli osteltua..
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itse olen ostanut 34 mega pakkaa tässä pelissä ja paras pelaaja m staal että ei paljon onnea ole en luota pakkoihin millään lailla.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itse olen ostanut 34 mega pakkaa tässä pelissä ja paras pelaaja m staal että ei paljon onnea ole en luota pakkoihin millään lailla.

Ikävä asia mutta loistavaa että mulla on edes yksi kohtalon toveri tällä foorumilla! Ehkä se onni joskus suosii meitäkin :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

ite normi crosbyn oon nostanu parikuukautta sitten ennen ku tuli nuita erikois kortteja mut siihen se sit onki jääny :( mut kyl sielt joskus napsuu kaikille se on varma :) jotenki tuntuu et suomalaiset kyl saa aina huonompii korttei ku jenkit ja kanukit mut en tiiä. jotenki vaa tuntuu siltä......
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Moro! Minkälaisia kokemuksia teillä on HL Skinneristä? Ketä hyökkääjiä hänen ketjussa kannattaisi peluuttaa?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Moro! Minkälaisia kokemuksia teillä on HL Skinneristä? Ketä hyökkääjiä hänen ketjussa kannattaisi peluuttaa?
Ihan hyvä snaiperi. Joku vankempi kaveri keskeen tai laitaan vähän tuomaan kokoa ainakin. Nopeahan se on ku mikä ja hyvä laukaus. Ite tykkäsin siitä aiemmasta, tämä 90 version on varmaankin todellinen eläin.

Ja on kundi muuten liekeissä IRL! <3
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

ite normi crosbyn oon nostanu parikuukautta sitten ennen ku tuli nuita erikois kortteja mut siihen se sit onki jääny :( mut kyl sielt joskus napsuu kaikille se on varma :) jotenki tuntuu et suomalaiset kyl saa aina huonompii korttei ku jenkit ja kanukit mut en tiiä. jotenki vaa tuntuu siltä......

Aika helppo on tämä teoria suhteuttaa populaatioon. Uskaltaisin näin varovasti väittää että siellä rapakon takana ostetaan snadisti enemmän pakkojakin, ei välttämättä henkilöä kohden mutta näin yleisesti. Silloinhan sitä on niitä parempia nostojakin tultava enemmän ja niistä toki aina raportoidaan. :)

On niitä Crosbyjä ja Oviukkeleita nosteltu täälläkin, ei sillä.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ikävä asia mutta loistavaa että mulla on edes yksi kohtalon toveri tällä foorumilla! Ehkä se onni joskus suosii meitäkin :D
Niin joskus harmaassa tulevaisuudessa. Oikeasti v!tuttaa tämmönen että itte ei saa ikinä mitään ja taas esim joku tuttu saa kokoajan jotain. Oon tullu siihen tulokseen että on niitä pelaajia jotka saa melkein kokoajan jotain ja niitä jotka ei saa ikinä mitään.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Aika helppo on tämä teoria suhteuttaa populaatioon. Uskaltaisin näin varovasti väittää että siellä rapakon takana ostetaan snadisti enemmän pakkojakin, ei välttämättä henkilöä kohden mutta näin yleisesti. Silloinhan sitä on niitä parempia nostojakin tultava enemmän ja niistä toki aina raportoidaan. :)

On niitä Crosbyjä ja Oviukkeleita nosteltu täälläkin, ei sillä.

Täällä avattu ihan käsittämätön määrä pakkoja ja eikä oo yhtäkään millin pelaajaa kuulunut. Satunnaisesti napsahtaa joku 100k:n ukko, pariin otteeseen Varpaatkin tullut pakasta joten ei sinäänsä tarvitse valittaa. Olisi vain päälle 5milliä ilman pakkoja. :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vähän alko itteäkin kiinnostaan hl johnssoni kun katsoin sen statsit. mutta en todellakaan nyt osta sitä millään 140-160k kun viikonloppuna se on jo kuitenkin 60-70k jos promo tulee

Jees kokoajan halpenee joten eikun viikonloppuun osto.
 
Ylös Bottom