Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SPEEDCELL
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ja nyt EA alkaa jakamaan banneja puck farmaajille, jo oli aikakin. Saapi nähä osuuko itelle, kyllä saattaisi vähän ketuttaa. Mielestäni helvetin tyhmää, mutta hyväksyttävää.

Mistäs näin olet kuullut? Voisikko linkata tai jotain sen mistä oot tän lukenu,ku kiinnostas tietää lisää? :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

"Yeah that's fine. Like I said, we are not trying to mass ban anyone, or ban anyone who doesn't deserve it. We are going after puck farmers that have multiple suspicious accounts, etc. For example, if we see a few people from an IP that's a university dorm trading, we can tell that's the case, but if we see a single house IP with like 20 active accounts that have little activity other than trading between each other, that's something that stands out.

Update:

Also, to clarify, we aren't just looking at the IP address as the main factor. We look at a bunch of stuff to do with the account, i'm not getting into the details for obvious reasons, but if you are worried about playing on your account at a friends place, or anything like that, we will never ban you for anything along those lines.

We are not trying to ban tons of accounts here, just get rid of people that are heavily exploiting the game and ruining the experience for everyone, there really isn't any cause for alarm."

Tuossa EA adminilta yksi vastaus kans, itse siirrän kaikki arvokkaat ukot kyllä toiselle käyttäjälle. Ainakin pariksi päiväksi. :D


En kyllä perhana jaksa, banaania tulee jos tulee. Hakataan nyt viimiset mehut irti ukoista. Itse ymmärsin tämän varoituksena kun luin nyt aamu tuimaan näitä viestejä, eli jos nyt jatkaa aktiivista farmausta niin pääsee banaanisaarelle. Ja ehkä muutama HC farmaaja on jo sinne joutunutkin.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Perkele, jäänee siis siirtelemättä kokoelmat uusille tunnuksille

Järjetöntä tää EAn touhu. Kun ois paljon enemmän muita ongelmia hoidettevana esim. tuo synkroerrori, mutta kun näin ne menettää rahojaan niin heti pitää alkaa riehumaan ja bannaamaan. Huhut eivät välttämättä ole pitäny paikkaansa, itse en tiedä ketään joka oltaisiin bannattu. Yksi partnereistani on tehnyt tuiman tukon rahaa (5000$) ja ei ole saanu bannia.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Siis onhan toi ihan perus ea persereikä touhua, online pelaamisen paskoihin ei puututa, koska ne ei siinä häviä mitään. Käynpäs äkkiä poistamassa mun parit ylimääräset accountit :D ja sillonku oli bugi, että pelaajat katos.. ite menetin pari aika arvokasta ja ea vieläkään tehnyt mitään sen eteen, kun ei kiinnosta. Vmp.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jahas, ensimmäinen synkropelle osui eilen illalla itselle kohdalle, Matsa93. Johdin ekassa erässä 2-0, kaveri lagaili muutenkin ihan hemmetisti ja sitten se aloitti. Juoksin toiseen erään asti karkuun, mutta kauheassa lagissa ei vaan pystynyt viemään aloituksia kokoaikaa ja lopulta synkronointivirhe.

Kannattaakos näistä reportoida EA:lle? EA tukipalveluun? Onko tietoa, että onko joku saanut ihan bannia synkrotouhuista?

PS. Tämäkin muuten joku suomalainen h***tari....
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jahas, ensimmäinen synkropelle osui eilen illalla itselle kohdalle, Matsa93. Johdin ekassa erässä 2-0, kaveri lagaili muutenkin ihan hemmetisti ja sitten se aloitti. Juoksin toiseen erään asti karkuun, mutta kauheassa lagissa ei vaan pystynyt viemään aloituksia kokoaikaa ja lopulta synkronointivirhe.

Kannattaakos näistä reportoida EA:lle? EA tukipalveluun? Onko tietoa, että onko joku saanut ihan bannia synkrotouhuista?

PS. Tämäkin muuten joku suomalainen h***tari....


Ei EA halua haaskaa rahaa tiimiin joka nappais näitä pellejä kiinni. Paska yhtiö, helvetin paska. Eikö se 2k voisi tulla jo takas nii saatais tää patalaiska EA tekemään jotain peliensä eteen. Voihan sitä koittaa, itse yritin tuoda tämän esiin EA foorumilla, saa nähä miten EA vastaa.

Mua rupee vtuttamaan ihan suunnattomasti tää EAn touhu. Ja pahoittelen kielenkäyttöäni, tätä tilannetta on vaikea kuvailla muilla sanoin. Saapi nähä ketkä saa banaania jos edes kukaan. Miksi, miksi edes ostan EAn tuotteita, tätä saa kysyä iteltään monta kertaa viikossa.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei EA halua haaskaa rahaa tiimiin joka nappais näitä pellejä kiinni. Paska yhtiö, helvetin paska. Eikö se 2k voisi tulla jo takas nii saatais tää patalaiska EA tekemään jotain peliensä eteen. Voihan sitä koittaa, itse yritin tuoda tämän esiin EA foorumilla, saa nähä miten EA vastaa.

Mua rupee vtuttamaan ihan suunnattomasti tää EAn touhu. Ja pahoittelen kielenkäyttöäni, tätä tilannetta on vaikea kuvailla muilla sanoin. Saapi nähä ketkä saa banaania jos edes kukaan. Miksi, miksi edes ostan EAn tuotteita, tätä saa kysyä iteltään monta kertaa viikossa.

Siinä tapauksessa tuskinpa jaksan alkaa laittamaan tukipalveluun viestiä, kunhan muistaa vain ettei pelaa enää ko. pelleä vastaan.

Ihan btw, aika typerää synkropelleltä (Matsa93) pelata käytännössä omalla nimellään tuolla. Pikaisen googlettelun ja tutkimusmatkan jälkeen olen melko varma, että tiedän jo kyseisen henkilön etu- ja sukunimen, facebook- ja twittertilin. Facebookissa lyhytnimi osoitepalkissa madsaaa, ja twitterissä samainen Matsa93. Tekisi mieli laittaa viestiä, mutta kun ei anonyyminä pysty joten taidan olla laittamatta. Ilmeisesti vielä ihan aikuinen ihminen kyseessä - en ymmärrä mikä ajaa ihmisen pelimaailmassa kyttäämään niin paljon omia statsejaan, että tekee tällaista. Ei saatana. Paskaa!
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Siinä tapauksessa tuskinpa jaksan alkaa laittamaan tukipalveluun viestiä, kunhan muistaa vain ettei pelaa enää ko. pelleä vastaan.

Ihan btw, aika typerää synkropelleltä (Matsa93) pelata käytännössä omalla nimellään tuolla. Pikaisen googlettelun ja tutkimusmatkan jälkeen olen melko varma, että tiedän jo kyseisen henkilön etu- ja sukunimen, facebook- ja twittertilin. Facebookissa lyhytnimi osoitepalkissa madsaaa, ja twitterissä samainen Matsa93. Tekisi mieli laittaa viestiä, mutta kun ei anonyyminä pysty joten taidan olla laittamatta. Ilmeisesti vielä ihan aikuinen ihminen kyseessä - en ymmärrä mikä ajaa ihmisen pelimaailmassa kyttäämään niin paljon omia statsejaan, että tekee tällaista. Ei saatana. Paskaa!

Oli pakko käydä kattoon ja ihan apinan näkönen jätkä, jos näin voi sanoa.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei EA halua haaskaa rahaa tiimiin joka nappais näitä pellejä kiinni. Paska yhtiö, helvetin paska. Eikö se 2k voisi tulla jo takas nii saatais tää patalaiska EA tekemään jotain peliensä eteen. Voihan sitä koittaa, itse yritin tuoda tämän esiin EA foorumilla, saa nähä miten EA vastaa.

Mua rupee vtuttamaan ihan suunnattomasti tää EAn touhu. Ja pahoittelen kielenkäyttöäni, tätä tilannetta on vaikea kuvailla muilla sanoin. Saapi nähä ketkä saa banaania jos edes kukaan. Miksi, miksi edes ostan EAn tuotteita, tätä saa kysyä iteltään monta kertaa viikossa.

Kaikkein helmeintä olis ( tää on utopiaa ), että saatas maailmanlaajuinen rinki kasaan, jossa sovitaan, että kukaan ei osta Nhl 15. Varmasti saisin orgasmin sen takia, että EA kärsisi.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Järjetöntä tää EAn touhu. Kun ois paljon enemmän muita ongelmia hoidettevana esim. tuo synkroerrori, mutta kun näin ne menettää rahojaan niin heti pitää alkaa riehumaan ja bannaamaan. Huhut eivät välttämättä ole pitäny paikkaansa, itse en tiedä ketään joka oltaisiin bannattu. Yksi partnereistani on tehnyt tuiman tukon rahaa (5000$) ja ei ole saanu bannia.

Lähinnä juuri mietin että uskaltaisiko tuota riskeerata ja siirrellä tavarat tänne, noistahan nyt tulisi myös noita puckseja jonkun verran kun on muutama täysi joukkue joka liigasta poislukien nhl.

En kuitenkaan aijo pelata muilla tunnuksilla enää kuin näillä uusilla, eikä tuolla vanhalla acolla ole edes puckseja.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jollen väärin muista niin jonkinlaisen rahansiirtojen "tiliotteen" näet pleikan alkuvalikosta jostain.

Toi hinta on niin iso, että muistaisin vain kerran olleen noin kalliin pakan myynnissä ja olisko EA-Season Ticketin hinta tuota luokkaa. Season ticket lähtee veloitukseen kyselemättä/vahvistamatta jos psn-tilin asetukset on vaan tietyllä tavalla...

24.99 maksaa season ticket ja esim. kallein pakka ollut sen 29.95.. Season ticketillä -20% joka tekis jotain 23.96 joten edelleen: ei tollasta summaa tule mistään. Eikä ainakaan mun tietojen mukaan wallettiin pysty lisäämään kun tasalukuja.. Seuraava vaihtoehto vois olla sitten jenkit jos joku on luottokorttiin päässyt käsiksi ja sitä kautta kurssi tehnyt muutoksen, mutta eikai suomalaista korttia voi käyttää jenkkiacolla.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

24.99 maksaa season ticket ja esim. kallein pakka ollut sen 29.95.. Season ticketillä -20% joka tekis jotain 23.96 joten edelleen: ei tollasta summaa tule mistään. Eikä ainakaan mun tietojen mukaan wallettiin pysty lisäämään kun tasalukuja.. Seuraava vaihtoehto vois olla sitten jenkit jos joku on luottokorttiin päässyt käsiksi ja sitä kautta kurssi tehnyt muutoksen, mutta eikai suomalaista korttia voi käyttää jenkkiacolla.

Ne PS+ alennuksethan on välillä ihan ihmeellisiä? Olisiko siellä voinut joku peli maksanut tuon 23.96?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Lähinnä juuri mietin että uskaltaisiko tuota riskeerata ja siirrellä tavarat tänne, noistahan nyt tulisi myös noita puckseja jonkun verran kun on muutama täysi joukkue joka liigasta poislukien nhl.

En kuitenkaan aijo pelata muilla tunnuksilla enää kuin näillä uusilla, eikä tuolla vanhalla acolla ole edes puckseja.

Kannattaa peitellä jälkiä jos jatkaa. Esim ei siirrä sitä täyttä summaa pääacolle kun on hakenut bonarit toisella, taikka pitää jotain pucks accountia jolle siirtää sitten pukkejaan. Yksi keino voisi olla semmonen et ostaa aina jonkun pelaajan sillä summalla mitä on kerännyt ja siirtää sen ukon pääacolle, ja myy sen sillä acolla. Tätä on varmaan vaikeampi jäljittää ean kannalta, kuin että viim. myynti pronssisopparissa on 600k.

Kannattaa hommaa partneri, kahden eri ipn välisiä toimia ei pitäisi pystyä jäljittämään niin hyvin. Molemmat hyödytte toistenne kokoelmista ja se on ylipäätäänkin nopeampi prosessi.

Nyt taisi tulla eka banni ilmi, ja sekin käyttäjälle joka ei ole kuulemma farmannut. Hänellä on kuulemma ollut liikaa aikaa käytettävissä ja marketin avulla tehnyt huimat summat pukkeja.

Ite siirrän kyllä tärkeet ukot 2. acolle. En ota mitään riskiä EAn kanssa, ja suosittelen ylipäätään farmattua omaisuutta jakelemaan eri accountien kanssa, sillä silloin ette menetä kaikkea jos EA iskee vasaralla.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ne PS+ alennuksethan on välillä ihan ihmeellisiä? Olisiko siellä voinut joku peli maksanut tuon 23.96?

Katoin ne läpi eikä mistään saa mitenkään tuota summaa, hinta olis muutenkin playstation+ käyttäjän hinta, jota mulla ei ole. Ja pleikkari veloittaa suoraan varauksena tililtä ja satuin katsomaan pankkitilille n. 0:15 jolloin siellä luki päivänä jo 10.10. joten johonkin tilaukseenhan tuo tuntuis perustuvan.. mutta mihin?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kannattaa hommaa partneri, kahden eri ipn välisiä toimia ei pitäisi pystyä jäljittämään niin hyvin. Molemmat hyödytte toistenne kokoelmista ja se on ylipäätäänkin nopeampi prosessi.


Ite siirrän kyllä tärkeet ukot 2. acolle. En ota mitään riskiä EAn kanssa, ja suosittelen ylipäätään farmattua omaisuutta jakelemaan eri accountien kanssa, sillä silloin ette menetä kaikkea jos EA iskee vasaralla.

Tuo partnerin hankkiminen kuulostaa ihan hyvältä, harmi vaan ettei taida kukaan kaveri pelata edes Hutia, en mielellään minkään tuntemattoman ukon kanssa tähän touhuun lähtisi.

Itsellä onneks tärkein ukko on tällä hetkellä HL Shattenkirk, sekin on nyt myynnissä vielä hetken aikaa. Toivottavasti en saa sitä myytyä, tarvii pakkiosastolle kipeesti apuja.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Oivoi. Tän kirjoituksen tarkoituksena ei ole astua kenenkään varpaille, vaikka tiedän kyllä että 90% täällä foorumilla on aivan toista mieltä. Itse en lähde EA:n epäkohtia listaamaan tässä sen enempää (niihin tämä palsta ei tarjoa riittävästi tilaa :rolleyes:). Itse olisin erittäin tyytyväinen jos näitä banneja rupeaisi tulemaan laajalti, koska niin paljon kikkailua ja perseilyä tässä pelissä esiintyy. Ymmärrän sen toisaalta, että jos joku farmaa 24/7 puckseja ja sitten saa niistä muutamassa kuukaudessa jonkun tonnin taaloja tilille, niin se voi olla mielekästä touhua jollekin junnulle. Itse kehottaisin vaikka opettelemaan nettipokeria tai jos ihan villiksi haluaa ryhtyä niin opiskeluki on yksi vaihtoehto.

Tästä farmaamisesta ei itsellä kuin yksi mielipide, se on perseestä.. Ja mielestäni sekin on perseestä, että nyt kun on tullut huhuja banneista niin kaikki tuntuu täälä foorumilla vaan tiedustelevan miten tätä kusetusta voi jatkaa tai miten välttyä penalti-boxilta. Joo synkroaminen on todellakin tän pelin syöpä ja ne tyypit on alhasinta kastia kaikin puolin, mutta ei nää maajussit mene mun kirjoissa paljoa ylemmäs. Syyttävä sormi osoittaa tottakai EA:n suuntaan kun antaa tällaisten porsaanreikien edelleen olla olemassa, mutta ei elämässäkään tarvitse huijata, vain koska se on mahdollista. Toivoisin, että jos ja kun NHL15 tulee PS4:lle niin moni asia olisi paremmin, turha toivo, mutta kuitenkin..

Kaikki jaksaa aina kitistä kuinka paska lafka EA on ja kuinka paska uusin NHL on ja silti vuodesta toiseen tuntuu, että samat naamat viettää 12h joka päivä pelissä tai tätä nykyä sielä Massikan ratissa istuskellen. Jos on niin paskaa niin elämässä on varmasti muutakin kuin glitchit ja tasotukset ym. Ihanteellisessa maailmassa (nhl14 maailma itselle) kukaan ei synkroaisi tai farmaisi tai hyödyntäisi kaikkia niitä muita perseilymahdollisuuksia joita tämä peli tarjoaa.

Ja sanotaan nyt kun tiedän, että joku vääräleuka tulee varmaan huuteleen, että oot vaan kateellinen kun sä et viitsi / osaa farmata ja oot ihan paska pelaan ym ym. Myönnän, että en ole todellakaan kuin keskitason pelaaja, 1-2 divarin väliä kuitenkin. Myönnän senkin, että välillä vituttaa kun täysin rehellisesti ansaituilla puckseilla ostetuista pakoista (n. 800K puckseja) on tullut parhaina niinkin kovia pelureita kun Marc Staal, A. Barkov, S. Bobrovsky ja pari niitä 7K arvosia WC ja HUTL paskimpia, mutta en silti valita kun joku täälä nostaa peräkkäisistä pakoista Crosbyn, Pietrangelon ja HUTL Kesselin tai vastaavaa. Sillä pitäisi mennä mitä säkällä tulee. Ihan ok tiimin olen itsekin saanut kasattua, vaikka 0€ rahaa ja 0% kikkailua on tullut panostettua. Tiimejä olen kerännyt sen jonkun 50-60 kpl ja jonkun verran marketissa häärinyt. Ihan kun täälä tyypit kyselee monesti tosta keräilystä, niin jos vaan löytyy tuo omena-laita kotoa niin se helpottaa kovasti (nhl-companion app siis). Muuten omenat on hanurista :) Alkubonuksena taisin saada muuten jonkun 143K.

Laitetaan nyt viä tänhetkinen tiimi ja jos tämän kirjoituksen lukeminen ei vituttanut niin paljoa, että kehittyi pelkästään angsteja meikää kohtaan niin saa todellakin heittää kommenttia tai parannusehdotuksia.

HUTL Pominville - HUTL Kesler (c) - Voracek
Mov. Burns (a) - P. Bergeron (a) - HUTL Wheeler
HUTL Eller - HUTL Backes - P. Marleau
E. Kane - Ms. Cullen - M. Havlat

J. Johnson - T. Myers
Hedman - HUTL Franson
WC Alzner - WC Green

HUTL Elliot
HUTL Harding 84

Just heivasin Myersin tieltä Big-Buffin. Tykkäsin helvetisti, mutta joka toinen taklaus heitti äijän boxiin, toi Myers on sikäli "pehmeempi". Puckseja käytössä 450K ja kokoelmassa aika paljon syvyyttä. Joku 1500 pelaajaa ja aika paljon HUTL kortteja myös reservissä.

Peace out!
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

HUTL Pominville - HUTL Kesler (c) - Voracek
Mov. Burns (a) - P. Bergeron (a) - HUTL Wheeler
HUTL Eller - HUTL Backes - P. Marleau
E. Kane - Ms. Cullen - M. Havlat

J. Johnson - T. Myers
Hedman - HUTL Franson
WC Alzner - WC Green

HUTL Elliot
HUTL Harding 84

HUTL Steen, se 87 ovr versio tuonne johonkin. Se on ihan helvetin kova kaveri.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Aika samoilla linjoilla olen kodijonnen kanssa. Tosin mua ei kyllä kiinnosta jos joku farmaa mutta tosi hauska lukea täällä kun poruukka panikoi ja tekee hirveitä sotasuunnitelmia :D Oikeinhan se olis kun banaania vain kaikille mutta kaikki nyt tietää ettei niin tule tapahtumaan. Ja ehkä jopa parempi niin, tuntuu monelle tämä olevan elämää suurempi asia. :D
 
Ylös Bottom