Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]
Oivoi. Tän kirjoituksen tarkoituksena ei ole astua kenenkään varpaille, vaikka tiedän kyllä että 90% täällä foorumilla on aivan toista mieltä. Itse en lähde EA:n epäkohtia listaamaan tässä sen enempää (niihin tämä palsta ei tarjoa riittävästi tilaa
). Itse olisin erittäin tyytyväinen jos näitä banneja rupeaisi tulemaan laajalti, koska niin paljon kikkailua ja perseilyä tässä pelissä esiintyy. Ymmärrän sen toisaalta, että jos joku farmaa 24/7 puckseja ja sitten saa niistä muutamassa kuukaudessa jonkun tonnin taaloja tilille, niin se voi olla mielekästä touhua jollekin junnulle. Itse kehottaisin vaikka opettelemaan nettipokeria tai jos ihan villiksi haluaa ryhtyä niin opiskeluki on yksi vaihtoehto.
Tästä farmaamisesta ei itsellä kuin yksi mielipide, se on perseestä.. Ja mielestäni sekin on perseestä, että nyt kun on tullut huhuja banneista niin kaikki tuntuu täälä foorumilla vaan tiedustelevan miten tätä kusetusta voi jatkaa tai miten välttyä penalti-boxilta. Joo synkroaminen on todellakin tän pelin syöpä ja ne tyypit on alhasinta kastia kaikin puolin, mutta ei nää maajussit mene mun kirjoissa paljoa ylemmäs. Syyttävä sormi osoittaa tottakai EA:n suuntaan kun antaa tällaisten porsaanreikien edelleen olla olemassa, mutta ei elämässäkään tarvitse huijata, vain koska se on mahdollista. Toivoisin, että jos ja kun NHL15 tulee PS4:lle niin moni asia olisi paremmin, turha toivo, mutta kuitenkin..
Kaikki jaksaa aina kitistä kuinka paska lafka EA on ja kuinka paska uusin NHL on ja silti vuodesta toiseen tuntuu, että samat naamat viettää 12h joka päivä pelissä tai tätä nykyä sielä Massikan ratissa istuskellen. Jos on niin paskaa niin elämässä on varmasti muutakin kuin glitchit ja tasotukset ym. Ihanteellisessa maailmassa (nhl14 maailma itselle) kukaan ei synkroaisi tai farmaisi tai hyödyntäisi kaikkia niitä muita perseilymahdollisuuksia joita tämä peli tarjoaa.
Ja sanotaan nyt kun tiedän, että joku vääräleuka tulee varmaan huuteleen, että oot vaan kateellinen kun sä et viitsi / osaa farmata ja oot ihan paska pelaan ym ym. Myönnän, että en ole todellakaan kuin keskitason pelaaja, 1-2 divarin väliä kuitenkin. Myönnän senkin, että välillä vituttaa kun täysin rehellisesti ansaituilla puckseilla ostetuista pakoista (n. 800K puckseja) on tullut parhaina niinkin kovia pelureita kun Marc Staal, A. Barkov, S. Bobrovsky ja pari niitä 7K arvosia WC ja HUTL paskimpia, mutta en silti valita kun joku täälä nostaa peräkkäisistä pakoista Crosbyn, Pietrangelon ja HUTL Kesselin tai vastaavaa. Sillä pitäisi mennä mitä säkällä tulee. Ihan ok tiimin olen itsekin saanut kasattua, vaikka 0€ rahaa ja 0% kikkailua on tullut panostettua. Tiimejä olen kerännyt sen jonkun 50-60 kpl ja jonkun verran marketissa häärinyt. Ihan kun täälä tyypit kyselee monesti tosta keräilystä, niin jos vaan löytyy tuo omena-laita kotoa niin se helpottaa kovasti (nhl-companion app siis). Muuten omenat on hanurista
Alkubonuksena taisin saada muuten jonkun 143K.
Laitetaan nyt viä tänhetkinen tiimi ja jos tämän kirjoituksen lukeminen ei vituttanut niin paljoa, että kehittyi pelkästään angsteja meikää kohtaan niin saa todellakin heittää kommenttia tai parannusehdotuksia.
HUTL Pominville - HUTL Kesler (c) - Voracek
Mov. Burns (a) - P. Bergeron (a) - HUTL Wheeler
HUTL Eller - HUTL Backes - P. Marleau
E. Kane - Ms. Cullen - M. Havlat
J. Johnson - T. Myers
Hedman - HUTL Franson
WC Alzner - WC Green
HUTL Elliot
HUTL Harding 84
Just heivasin Myersin tieltä Big-Buffin. Tykkäsin helvetisti, mutta joka toinen taklaus heitti äijän boxiin, toi Myers on sikäli "pehmeempi". Puckseja käytössä 450K ja kokoelmassa aika paljon syvyyttä. Joku 1500 pelaajaa ja aika paljon HUTL kortteja myös reservissä.
Peace out!