Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Samoilla linjoilla ollaan, bänniä vaan kaikille farmaajille ja muillekkin kusettajille, ihan turha siitä on täällä itkeä "en mä oo hei tehny mitää, noi muut pojat on tehny enemmän" naurettavaa pelleilyä suorastaan sanon minä.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Aika samoilla linjoilla olen kodijonnen kanssa. Tosin mua ei kyllä kiinnosta jos joku farmaa mutta tosi hauska lukea täällä kun poruukka panikoi ja tekee hirveitä sotasuunnitelmia :D Oikeinhan se olis kun banaania vain kaikille mutta kaikki nyt tietää ettei niin tule tapahtumaan. Ja ehkä jopa parempi niin, tuntuu monelle tämä olevan elämää suurempi asia. :D

Oon samoilla linjoilla itsekin, mutta kun on käyttänyt rahaa kyseiseen peliin niin ei paljoa huvittaisi menettää kaikkea. Jos ne bannaa yhden esimerkiksi, heidän pitäisi bannaa kaikki tämän homman harrastajat.

itse sorruin farmaamiseen sen takia että en suostu käyttämään pennin hyrrää tähän peliin.. Enää.. Ja kun muut viljelijät vain nostattivat tähtien hintoja niin ainoa keino siihen vastata oli ryhtyä hommaan itsekin. Nyt jälkikäteen ajateltuna oisi pitänyt pysyä vain siinä lendailussa, ois sitä aikanaan Datsyukit ja kumppanit saanut. Vaikka tuokin nyt tavallaam pitäisi laskea "exploitiksi". Keino miten EA handlaa ongelmaa on väärin, tähän olisi pitänyt puuttua silloin kun se ei ollut niin iso ongelma eli 4kk sitten.

Sotasuunnitelmat kunniaan!
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Samoilla linjoilla ollaan, bänniä vaan kaikille farmaajille ja muillekkin kusettajille, ihan turha siitä on täällä itkeä "en mä oo hei tehny mitää, noi muut pojat on tehny enemmän" naurettavaa pelleilyä suorastaan sanon minä.

Olen täysin samaa mieltä tuosta farmaushommasta, se että jotkut tekee miljoonia päivässä monia päiviä putkeen on ihan sairasta, ja sitten pidetään huippustaroilla kauheeta hintaa ja jos eivät myy niin vedetään toisella accolla pois.

Tässä on vaan nyt yksi huonopuoli.

Se että tähän isketään nyt, on todella perseestä. Itse olen halunnut saada hyviä miehiä joukkueeseen, sekä kerätä tiimejä täyteen, niin on joutunut aloittamaan tuon farmaamisen.

Tekisivät siitä farmaamisesta niin pirun vaikeaa sitten seuraavan änäriin tai jtms.

On todella perseestä jos nyt aletaan sulkemaan accoja kun paska on jo housussa. Meinaan tää homma on levinnyt niin laajalti käsille että siellä joudutaan tyyliin puolet käyttäjistä sulkemaan pois.

Farmaaminen on perseestä, mutta muuta mahdollisuutta ei ole ollut ylisuurien hintojen takia.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jes hyvä EA! Bannia vaan jokaiselle farmarille ::) siitäpä nyt panikoitte kiekkojenne kanssa :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Eli onko mahdollisuuksia saada banneja jos on lendaillut vain joukkueita kaverin kanssa eikä muiden omien accountien kanssa??
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Eli onko mahdollisuuksia saada banneja jos on lendaillut vain joukkueita kaverin kanssa eikä muiden omien accountien kanssa??

No en usko että bannivat ketään kunhan vaan pelottelevat saavat puolet farmaajista lopettamaan. EA:n oma vika jos ovat jättänyt tälläisen porsaanreiän, eikö olisi hävettävää bannata joku oman virheen takia.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Eli onko mahdollisuuksia saada banneja jos on lendaillut vain joukkueita kaverin kanssa eikä muiden omien accountien kanssa??
En jaksa uskoa tuohon. Farmaaminen on termi sille, että käyttäjällä on monta accountia saman IP:n sisällä joille sitten siirtelee kokonaisia tiimejä.

Jos nyt oletetaan että et ole kovin monta kertaa yhtä tiimiä samalle käyttäjälle lainannut niin pitäisi olla turvassa.

Tuo EA kundi tuolle otti esille esimerkissään 20 accoa saman IP:n sisällä. Eli todennäköisesti iskeevät näihin kaikista selvimpiin tapauksiin ensin.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Hahha onnee teille :D onneks myin omat kiekot jo aikoja sitten pois, ja tulihan niillä tienattua reilu 600e ;) Eipä kauheesti oo järkeä tässä pelimuodossa muutenkaan, pelaa sitten hyvillä tai huonoilla pelaajilla, aina jossai vaiheessa sama lopputulos = ankara ketutus. 20e laitoin pelin alussa tähän että pääsi vähän alkuun, nyt sain noiki rahat takasin moninkertasina, joten siitä isokiitos EAlle =)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Hahha onnee teille :D onneks myin omat kiekot jo aikoja sitten pois, ja tulihan niillä tienattua reilu 600e ;) Eipä kauheesti oo järkeä tässä pelimuodossa muutenkaan, pelaa sitten hyvillä tai huonoilla pelaajilla, aina jossai vaiheessa sama lopputulos = ankara ketutus. 20e laitoin pelin alussa tähän että pääsi vähän alkuun, nyt sain noiki rahat takasin moninkertasina, joten siitä isokiitos EAlle =)

Kyllähän tässä kieltämättä on käynyt mielessä jos pistäs kokoelmat kiekoiksi ja sitä kautta euroiksi... :(
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kyllähän tässä kieltämättä on käynyt mielessä jos pistäs kokoelmat kiekoiksi ja sitä kautta euroiksi... :(


Suosittelen! Sillonkun itse tohon ryhdyin, ajsttelin että on kiva sittenku jaksaa vähä tehä kiekkoja, niin saa kenet vaan pelaajaan tahtoo. (Kaikki muut Nhl pelaajat olenkin omistanut paitsi Crosbyn, jonka sain kaverilta lainaan) Kuitenkin loppupeleissä kun oli varaa iskeä Malkinin tasonen kaveri 4. Kentän centteriksi, luulin että nyt on helppo pelata kun on sitä maalintekotaitoa, mutt päinvastoin kaiken maailman tasotusten ja synkrojen takia tää koko peli on yks hemmetin iso farssi, jonka takia olenkin melkein lähes kokonaan lopettanut änärin pelaamisen, ja siirtynyt codin puolelle.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kyllähän tässä kieltämättä on käynyt mielessä jos pistäs kokoelmat kiekoiksi ja sitä kautta euroiksi... :(

Sama. Mutta kun tahtoo pelaa kans hyvillä ukoilla, eikä millään Filppuloilla. Suunnitelmana oli kerätä edes käytetyt rahat takas, se ei taida onnistua muuten kuin myymällä koko jengin.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Oma kokoonpano


1. Marleau L.Couture J.Neal
Mayers Shattenkirk

2. Semin Duchene Skinner
Hedman Girardi

3. (hutl) Steen Carter Voracek
Yandle Bowmeester

4. Cammalleri Koivu (move) Cattelrburk

Kakkosen laidoille tarvis ehdottomasti kovemmat jannut, samoin kolmosen pakkipari menee remonttiin :)

Onko muuten toi merkkipaalu Alferdsson hyvä kortt? Ainakin 88 overall, ja aika halpakin vaikuittais olevan.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jollen väärin muista niin jonkinlaisen rahansiirtojen "tiliotteen" näet pleikan alkuvalikosta jostain.

Löytyi tuo kohta tuolta pleikkarin nettisivuilta ja katselin molemmat accountit läpi missä kortti on käytössä ja kummallakaan ei ollut
ostettu mitään, eli on vissiin syytä olettaa että luottokorttitiedot olisi nyt napattu jostain ja seuraavaksi soitto pankkiin?
Eikös tuosta pitäis aika helposti jäädä kiinni jos joku muu mun korttia on omalla acountillaan vingutellut?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kertokaas vajaalle mitä toi farmaaminen niinku on??
Olen kokoajan luullut että tarkoittaa lendailua...
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Bannitouhusta, näyttäs nyt siltä että ne ei varsinaiseti tee hurjaa hyökkäystä niitä kohtaan jotka on aikaisemmin farmaillu. Lähinnä kyseessä on tästä varoituksesta huolimatta jatkuva farmaus.

Eli ei tarvitse hengittää enää pussiin, vaikka huonosti henki vielä kulkeekin.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kertokaas vajaalle mitä toi farmaaminen niinku on??
Olen kokoajan luullut että tarkoittaa lendailua...

Puck farming = Sinulla on kokoelma, ja monta PSN accountia sekä HUT joukkuetta. Siirtelet kyseistä joukkuetta noilla toisille accoille, keräten joukkuebonukset kaikilta accoilta.

Tässä täytyy nyt tosiaan jokaisen nähdä ero farmauksen ja lendauksen suhteen.

Jokaisella käyttäjällä on oikeus kerätä tiimibonukset, ihan mitä tahansa tapaa käyttämällä, oli se sitten itse ne ukot ostamalla, tai vaihtokaupan kautta. Siinä vaiheessa, kun kyseinen käyttäjä tekee toisen accon saman IP osoitteen alle, ja kerää bonuksen samasta tiimistä toisen kerran, on lendaus muuttunut farmaamiseksi.

Näin sen itse näkisin.

Eli periaatteessa, kaksi jannua voi farmata keskenään jos niillä on enemmän kuin yksi acco molemmilla = Rike

Toisinsanoen, jos sinulla on vain yksi HUT tiimi, olet rehti kansalainen.

Jos sinulta löytyy toinen tiimi, jolla olet myös kerännyt joukkuebonarit, olet nilkki. Hyi, tuhma. Osta pakkoja jotta saat parempia pelaajia. Maksa prkl! EUROJA EA:LLE!!!

...sori lähti vähän lapasesta. :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Löytyi tuo kohta tuolta pleikkarin nettisivuilta ja katselin molemmat accountit läpi missä kortti on käytössä ja kummallakaan ei ollut
ostettu mitään, eli on vissiin syytä olettaa että luottokorttitiedot olisi nyt napattu jostain ja seuraavaksi soitto pankkiin?
Eikös tuosta pitäis aika helposti jäädä kiinni jos joku muu mun korttia on omalla acountillaan vingutellut?

Otahan soittoa pankkiin, voi olla että saat nuokin rahat vielä pelastettua!

Luottokorteissa on se hyvä puoli, että ne varat ei siirry päivässä eikä välttämässä kahdessakaan ja pankki pystyy mahdollisesti asiakkaan pyynnöstä pysäyttämään siirron. Varsinkin jos on todisteita, että et ole ko. paikasta mitään ostanut.

EDIT: Niin ja jos joku on käyttänyt sun luottokorttia ja ostanut tosiaan PS - kaupasta jotain, niin kannattaa olla myös yhteyksissä PSN:ään. Se joku toinenhan tarvitsee myös accountin jolle osto on tehty. PSN tukihenkilöt pystyy varmasti tarkistamaan tiliensä logeistaan, että kenen accountilla kyseistä korttia on käytetty.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Katoin ne läpi eikä mistään saa mitenkään tuota summaa, hinta olis muutenkin playstation+ käyttäjän hinta, jota mulla ei ole. Ja pleikkari veloittaa suoraan varauksena tililtä ja satuin katsomaan pankkitilille n. 0:15 jolloin siellä luki päivänä jo 10.10. joten johonkin tilaukseenhan tuo tuntuis perustuvan.. mutta mihin?

Jos sulla ei ole sattunut olemaan noita muutamia senttejä valmiiksi tilillä, jonka johdosta ei ole veloittanut kortilta koko summaa esim. season ticketistä?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jos sulla ei ole sattunut olemaan noita muutamia senttejä valmiiksi tilillä, jonka johdosta ei ole veloittanut kortilta koko summaa esim. season ticketistä?
Eeeeei ole tottakaan, vanhalla acolla oli näköjään season ticketti ja walletti tasan 0.00€. Muistaakseni se oli kyllä maaliskuussa ostettu?
Mistä nään paljon mulla on tickettiä jäljellä? Mitä helvettiä mä tolla ticketillä teen kun en tota accoa käytä? :D

Jeps.. täällähän tämä
10/01/2014 Purchase Order (€24.95)
EA SPORTS Season Ticket (€24.95)
10/01/2014 Payment from Wallet €24.95
10/01/2014 Wallet Funding €22.93

Eli varoituksen sanana ticketin omistajille jos sitä ei halua automaattisesti niin account managementista transaction managementista automaattinen
laskutus pois. Tämä oli nyt se kuuluisa varoittava esimerkki, kyllä tolle rahalle järkevämpääkin tekemistä tietty olis kun vuodeksi ticketti mitä en tule
käyttämään.
Jottei täysin OT mene niin niistä 11 pakasta mitä avasin tuli HUTL A. Lehkonen, joten ehkäpä oman HUT jengin vois siirrellä tonne ja alottaa taas 10divarista
jengin pieksemisen.. Kyllä toi saattas 4 ketjuun mahtua kun pistäs vähän boostia kehiin..
 
Ylös Bottom