Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Aika samoilla linjoilla olen kodijonnen kanssa. Tosin mua ei kyllä kiinnosta jos joku farmaa mutta tosi hauska lukea täällä kun poruukka panikoi ja tekee hirveitä sotasuunnitelmia Oikeinhan se olis kun banaania vain kaikille mutta kaikki nyt tietää ettei niin tule tapahtumaan. Ja ehkä jopa parempi niin, tuntuu monelle tämä olevan elämää suurempi asia.
Samoilla linjoilla ollaan, bänniä vaan kaikille farmaajille ja muillekkin kusettajille, ihan turha siitä on täällä itkeä "en mä oo hei tehny mitää, noi muut pojat on tehny enemmän" naurettavaa pelleilyä suorastaan sanon minä.
Eli onko mahdollisuuksia saada banneja jos on lendaillut vain joukkueita kaverin kanssa eikä muiden omien accountien kanssa??
En jaksa uskoa tuohon. Farmaaminen on termi sille, että käyttäjällä on monta accountia saman IP:n sisällä joille sitten siirtelee kokonaisia tiimejä.Eli onko mahdollisuuksia saada banneja jos on lendaillut vain joukkueita kaverin kanssa eikä muiden omien accountien kanssa??
Hahha onnee teille onneks myin omat kiekot jo aikoja sitten pois, ja tulihan niillä tienattua reilu 600e Eipä kauheesti oo järkeä tässä pelimuodossa muutenkaan, pelaa sitten hyvillä tai huonoilla pelaajilla, aina jossai vaiheessa sama lopputulos = ankara ketutus. 20e laitoin pelin alussa tähän että pääsi vähän alkuun, nyt sain noiki rahat takasin moninkertasina, joten siitä isokiitos EAlle =)
Kyllähän tässä kieltämättä on käynyt mielessä jos pistäs kokoelmat kiekoiksi ja sitä kautta euroiksi...
Kyllähän tässä kieltämättä on käynyt mielessä jos pistäs kokoelmat kiekoiksi ja sitä kautta euroiksi...
Jollen väärin muista niin jonkinlaisen rahansiirtojen "tiliotteen" näet pleikan alkuvalikosta jostain.
Kertokaas vajaalle mitä toi farmaaminen niinku on??
Olen kokoajan luullut että tarkoittaa lendailua...
Löytyi tuo kohta tuolta pleikkarin nettisivuilta ja katselin molemmat accountit läpi missä kortti on käytössä ja kummallakaan ei ollut
ostettu mitään, eli on vissiin syytä olettaa että luottokorttitiedot olisi nyt napattu jostain ja seuraavaksi soitto pankkiin?
Eikös tuosta pitäis aika helposti jäädä kiinni jos joku muu mun korttia on omalla acountillaan vingutellut?
Katoin ne läpi eikä mistään saa mitenkään tuota summaa, hinta olis muutenkin playstation+ käyttäjän hinta, jota mulla ei ole. Ja pleikkari veloittaa suoraan varauksena tililtä ja satuin katsomaan pankkitilille n. 0:15 jolloin siellä luki päivänä jo 10.10. joten johonkin tilaukseenhan tuo tuntuis perustuvan.. mutta mihin?
Eeeeei ole tottakaan, vanhalla acolla oli näköjään season ticketti ja walletti tasan 0.00€. Muistaakseni se oli kyllä maaliskuussa ostettu?Jos sulla ei ole sattunut olemaan noita muutamia senttejä valmiiksi tilillä, jonka johdosta ei ole veloittanut kortilta koko summaa esim. season ticketistä?