Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SPEEDCELL
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kattokaapa tuolta leaderboardeista semmosen kaverin ku "EA_Riivaa" statseja. Katsoessani oli sijalla 3. Joukkue ei ole mikään kummoinen, mutta statsit ovat aivan uskomattomat 81-1-0 !! TMK 5,11 ja PMK 1,30, oma laukausprosentti 23,9 ja vastustajan laukaukset per ottelu 11,5. Alotusprosentti 64,6.

Kärkikymmeniköstä täysin omassa luokassaan lähes kaikissa tilastoissa ja oli sitä myös NHL 13:ssa. En ole muistaakseni itse pelannut kyseistä kaveria vastaan, mutta onkohan jollakin täällä kokemuksia tästä kaverista?

Ite hävisin kyseiselle kaverille 5-3 ja voitin laukaukset 28-12 ja hyökkäysalueaikaa oli mulla 9 min ja sillä 4 min.. :) Kaverii ei todellakaa ainakaa EA riivaa :DD !On hyvä pelaa muttei nii hyvä mitä tilastot antaa olettaa...
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Niin no kyllähän tässä pelissä on oikeestaan just niin hyvä ku mitä tilastot sanoo, koska yhessä pelissä voi käydä ihan miten vaan jos kone niin tahtoo :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jotenkin tykkään tästä että treenaukset saa pysymään, vaikka eihän se ole kivaa että jokainen pinkoo 99 luistelulla, mutta ei ainakaan tarvitse nähdä kaikilla samanlaisia tiimejä Grabnereillä sun muilla.

Mites tämä toimii jos itse yritän sanoo vain 1 kestokortti per pelaaja ?

ja huudetaan uudestaan joku voisi opettaa tuon aloituskikan !
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jotenkin tykkään tästä että treenaukset saa pysymään, vaikka eihän se ole kivaa että jokainen pinkoo 99 luistelulla, mutta ei ainakaan tarvitse nähdä kaikilla samanlaisia tiimejä Grabnereillä sun muilla.

Mites tämä toimii jos itse yritän sanoo vain 1 kestokortti per pelaaja ?

ja huudetaan uudestaan joku voisi opettaa tuon aloituskikan !

Aina kun edellinen kesto menee yhteen voit lisätä uuden ja jatkaa tätä loputtomiin.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Taas oli vastustajalla ea. Edut huomas hetiku grabneri ei pysyny yhenkää 60 overaalisen hepun peräs. Aivan tyhmää tälläiset tasoottimetku asiat menee ainaniin että jos ittellä on parempi joukkue niin saa kärsiä parempi vain pelata näitä yksinpelejä . Helpoiten huomaa että vastustajalla on edut jos omat heput käyttäytyy kömpelösti esim eisaa syöttöjä kiinni kiekot vaan lipuu jalkoo välistä
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Joko promopakka myynnissä?

Ei ole ja jos tulee niin yleensä vasta 20:00 meidän aikaamme.

----

Nää kokoelmat on muuten hassu keino tehdä puckseja, tarvitsee vaan jonkun kanssa vaihdella niin vartissa tulee helpot +15k. NHL kokoelmista tietenkin enemmän mutta noissa pitää olla luotto toiseen aikash kova.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ootko hexton monta tiimiä keränny? Kiinnostaisko mua jelppiä noissa collectioneissa?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Joku 4-5 AHL tiimiä. En niitä lähe jakelemaan jollen saa toista kokoelmaa takaisin.

//Edit

Kyllä tuo EA näyttää rakastavan mua, 1:sta mega packista vain Hjalmarsson. Seuraavasta napsahtaa sitten Rinne, Getzlaf & HUT Live Dubnyk.

Siinä tais olla se milli. :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mun patrick kane putki jatkuu oon saanu sen nhl 12 ,13 ja nyt 14 jes kivaa piristystä lauantai iltaan
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mullakin tuli ensimmäistä kertaa NHL 14 kanssa hyviä pelaajia erikoispaketista.

Vaihtopakassa mm:
Nash, Parise, "musta" Yakupov ja "musta" Ekman-Larsson.

Kaikki osta heti hinnoilla marketin halvimmat, sieltä napsimaan.

E: Eikä siinä vielä kaikki, ostin sitten toisenkin pakan.. No G.Cirouxhan se siellä! Virtuaalionnellisuus huipussaan:)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

3. pakka: Gaborik.. :cool:

Voi EA minkä teit, nyt ei tuotakaan tartte hommata tulevaan 1. ketjuun. Datsyuk on kohta jo ihan kulman takana. :D

//E

4. ei mitään
5. Lucic
6. ei mitään

Tähän lopetetaan. :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

1 pakka C.Price, M.Richards ja totw Galchenyuk

Vaihtopakassa myös E.Karlsson
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

4 pakkaa ja paras Minnesotan kopparimme Mikke! Voi pylly... :D Ei oo säkää ollu missään ämärissä, kerran saanut Hallin. Taas alkaa kolikoiden keruu alusta!
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Eli kohta saa huippu pelaajia edullisesti ku jokaselta löytyy se "harvinainen" :) raiskaa kyl kaupan hintoja noi pakat... :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

En tiedä mikä idea oli sortua ostamaan tuollainen 35 000 pakkakun paras pelaaja oli oikeen 1500 arvoinen
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Elikkäs pelicansin joukkueesta puttuu enää yksi pelaaja. Se on kokoonpanojen mukaan joko paakkolanvaara, pietlä, elimäki, jenik, ritamäki, juvonen tai narmo. Sattuuko kukaan tietää kuka kyseisistä herroista on korttina hutin puolella ja ei kellään sattuisi olemaan jotain kyseisistä nimistä? Ostan mieluusti ja palkitsen ruhtinaallisesti :P jos on ni yv kiitos. PS: kai se on pari kertaa kokeiltava 35k pakka ku näyttää antavan rarea
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei helvetti oo todellista.. välttäkää sellaista kaveria kuin stoupa7...

Johdan 13-1 pudotuspelien finaalissa, ja peli pyörii tälläkin hetkellä! Ainoa miinus tässä on se, että kaveri heti saadessaan kiekon heittää sen laidan yli jotta saisi jäähyn, jolloin katsoo uusinnat..
Ja koska pelaajia on kaikenaikaa jäähyaitiossa, peliaikakin menee realistisella nopeudella. Vielä olisi yksi erä jaksettavana, puolikkaan erän jo saanut pelleiltyä.

Voiko oikeesti olla kusipäisempi? :D En oo edes laittanut yhtään viestiä, katsonut yhtään uusintaa enkä pelannu mitenkään kusipäisesti. Kolmannentoista maalin jälkeen kaverilla vaan "napsahti".

No samapa tuo, jätin pleikkarin päälle ja tulin dataamaan. Pitäköö hauskaa yksinään ja heitelkööt kiekkoa katsomoon. En suo tuollaiselle kaverille sitä iloa että lähtisin pelistä ja sille merkattais voitto. Kohta vois mennä takaisin pleikkarille ja pitää koko erä kiekkoa hallussa.. :cool:
 
Ylös Bottom