Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Onko tähän versioon nyt tulossa muille alustoille appia, kuin iLaitteille?
Huhhuh, oli aika shokeeraava kokemus aluks toi WC areena... Hienoha se kyl oli jenkki meni johtoon mut kolmannes eräs tasoihin ja jatkoajal voittoon.
Mitämitä, onko winter classic areenoita tulossa myyntiin?
Nyt tämä poika innostu, sellanen hankitaan makso mitä makso! Pistetään vaikka nämä kolmen ensimmäisen ketjun supertähdet myyntiin ja aletaan pelaa perus keskitason nhl-jannuilla.. Jos hinnat pyörii siinä 100k - 300k niin osto on saletti!
Faktaa ei ole mutta eiköhän sieltä ne 2 areenaa tule mitkä kummittelee areena kaupassa... onko aijemmissa änäreissä ollut mahdollista pelata WC areenalla?
Kaupoissahan on ollut 8 areenaa aijemmissa painoksissa mutta vain 6 kpl areenoita on ollut ostettavissa. Oiskohan tälle vuodella saatu tähänmuutos...
Edit: apsi toiminut ainakin minulla ihan normaalisti.
Jumittaako kenelläkään muulla tuo päivittäinen palkinto?
Itsellä ollut nyt viisi päivää (100pucks) kohdassa.
Mistäs tälläinen "areenakauppa" löytyy? Ihan tuoltako mistä pelaajatkin ostetaan? Nopealla vilkaisulla kun etsin areenoita, niin näkyi pelkkiä normi kansainvälisiä ja pohjoisamerikkalaisia.
Myynnissä 323k ja hintaa aina 11e=100k, jos ostaa kaikki voin tulla hinnassa vastaan.
Onko muilla tuota ongelmaa, että botit pinkovat paitsioon? Miten sitä saisi rajoitettua, pikkusen alkaa syömään kun 2-0 hyökkäyksessä botti menee paitsioon.. Eikä ole tapahtunut vain kerran, ihan yleinen tapaus mun peleissä
Noista pakoista on huhujen mukaan nostettu Ovechkin ja todistetusti Daniel Sedin.. omaa pakkaa ei äskön vieläTuli nostettua juuri äsken ennakkotilaajan ilmaispakasta Ryan Suter!
Noni äijät, miksei tytötki jos niit tääl on, mist joukkueest ny sit pitäis löytyy Barkov? En oo löytäny mistää. Ja jos joltain löytyy ni vois taas myydä sen mulle sitte eikö vaan?
Tappara, yks myynnissä ja siitä älytön pyyntö 32,950.. ottaen huomioon, että pelaaja on 59 kokonaisuus..
Toki 12 training paikkaa, mutta silti...