Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SPEEDCELL
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Huhhuh, oli aika shokeeraava kokemus aluks toi WC areena... Hienoha se kyl oli :cool: jenkki meni johtoon mut kolmannes eräs tasoihin ja jatkoajal voittoon. :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko tähän versioon nyt tulossa muille alustoille appia, kuin iLaitteille?


Itsellä ei ainakaan toimi tuo iPhoen app. Korttikaupassa kun koitta bisnestä tehdä niin herjaa vaan, että olen kirjautunut peliin konsolilta vaikka olisi vehkeet kiinni ja uloskirjauduttu.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Huhhuh, oli aika shokeeraava kokemus aluks toi WC areena... Hienoha se kyl oli :cool: jenkki meni johtoon mut kolmannes eräs tasoihin ja jatkoajal voittoon. :)

Mäki haluun! :o Mahtaa olla areent hinnoissa kun tulee markkinoille, veikkaan ettei 100 000 pucksia riitä :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mitämitä, onko winter classic areenoita tulossa myyntiin? :D

Nyt tämä poika innostu, sellanen hankitaan makso mitä makso! Pistetään vaikka nämä kolmen ensimmäisen ketjun supertähdet myyntiin ja aletaan pelaa perus keskitason nhl-jannuilla.. Jos hinnat pyörii siinä 100k - 300k niin osto on saletti! :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mitämitä, onko winter classic areenoita tulossa myyntiin? :D

Nyt tämä poika innostu, sellanen hankitaan makso mitä makso! Pistetään vaikka nämä kolmen ensimmäisen ketjun supertähdet myyntiin ja aletaan pelaa perus keskitason nhl-jannuilla.. Jos hinnat pyörii siinä 100k - 300k niin osto on saletti! :D

Faktaa ei ole mutta eiköhän sieltä ne 2 areenaa tule mitkä kummittelee areena kaupassa... onko aijemmissa änäreissä ollut mahdollista pelata WC areenalla?
Kaupoissahan on ollut 8 areenaa aijemmissa painoksissa mutta vain 6 kpl areenoita on ollut ostettavissa. Oiskohan tälle vuodella saatu tähänmuutos...

Edit: apsi toiminut ainakin minulla ihan normaalisti.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Faktaa ei ole mutta eiköhän sieltä ne 2 areenaa tule mitkä kummittelee areena kaupassa... onko aijemmissa änäreissä ollut mahdollista pelata WC areenalla?
Kaupoissahan on ollut 8 areenaa aijemmissa painoksissa mutta vain 6 kpl areenoita on ollut ostettavissa. Oiskohan tälle vuodella saatu tähänmuutos...

Edit: apsi toiminut ainakin minulla ihan normaalisti.

Mistäs tälläinen "areenakauppa" löytyy? Ihan tuoltako mistä pelaajatkin ostetaan? Nopealla vilkaisulla kun etsin areenoita, niin näkyi pelkkiä normi kansainvälisiä ja pohjoisamerikkalaisia.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jumittaako kenelläkään muulla tuo päivittäinen palkinto?

Itsellä ollut nyt viisi päivää (100pucks) kohdassa.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jumittaako kenelläkään muulla tuo päivittäinen palkinto?

Itsellä ollut nyt viisi päivää (100pucks) kohdassa.

Itsellä jumittelee hieman kaikki.
Esim. peleistä kertyvät puksit olivat viikon ajan 0, nyt nököjään ruvennut taas hieman kertymään niistäkin. Valitteli matsin jälkeen sitä että pelit täytyvät pelata kokonaisuudessaan manuaalisesti, tietääksen en ole vielä kyennyt ohjelmoimaan niin että online matsissa voisin olla pelaamatta itse...
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mistäs tälläinen "areenakauppa" löytyy? Ihan tuoltako mistä pelaajatkin ostetaan? Nopealla vilkaisulla kun etsin areenoita, niin näkyi pelkkiä normi kansainvälisiä ja pohjoisamerikkalaisia.

Niin sinnehän ne tulis jos on tullakseen tai sitten sinne Winter classic osioon.... mene ja tiedä sitten...
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ja koitappa vaikka ihan taktiikkaa vaihtamalla ainakin siellä on semmonen ku "aja maalille" vai mikä se nyt onkaan nii siinä pitäis bottihyökkääjien luistella maalia kohti. Kyllä ne sinne maalille menee seisomaan ihan joka taktiikalla.

Saan kai olla blondi kun satun olemaan blondi :rolleyes: en kyllä löydä äkkisiltään kun taktiikat 2-1-2 3-2 sitten oli vielä joku mutta mikä noista

toimii parhaiten ? vai olenko ihan väärässä säädössä ? meinaan nuo olen kaikki testannut ja ei kyllä yhessäkään minun pelaajat seiso

maalinkulmalla taas vastustajilla lähes aina sama takasyötössä ????
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Myynnissä 323k ja hintaa aina 11e=100k, jos ostaa kaikki voin tulla hinnassa vastaan.

MYYTY
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nyt täytyy lopettaa tuo pelaaminen, ennenkuin joutuu uutta kapulaa lähteä ostamaan.. :D

Ykkösdivariin noustu hiellä ja verellä, sen verran EA on vaikeuttanu tota pelaamista että nyt on viimeinen hetki lopettaa pelaaminen tältä päivältä.. Turpaan tullu aivan käsittämättömän huonoilta vastustajilta, serverit on heittäny ulos johtoasemasta ja ***** botit pinkoo paitsioon minkä kerkeää..

Statsit huononi sitten ihan kunnolla tämän päivän aikana 5 tappion myötä, 65-8-3 nyt..

Onko muilla tuota ongelmaa, että botit pinkovat paitsioon? Miten sitä saisi rajoitettua, pikkusen alkaa syömään kun 2-0 hyökkäyksessä botti menee paitsioon.. Eikä ole tapahtunut vain kerran, ihan yleinen tapaus mun peleissä :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tuli nostettua juuri äsken ennakkotilaajan ilmaispakasta Ryan Suter! :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko muilla tuota ongelmaa, että botit pinkovat paitsioon? Miten sitä saisi rajoitettua, pikkusen alkaa syömään kun 2-0 hyökkäyksessä botti menee paitsioon.. Eikä ole tapahtunut vain kerran, ihan yleinen tapaus mun peleissä :D

Sinne ne menee aina, oikeen ihmettelee eka siniviivalla kunnes viime sekunnilla hyppää paitsioon.. Pari kertaa ääneenkin
huudellu niille että "älä mene älä mene".. kerran kymmenestä suostuvat pysymään pois paitsiosta, oliskos ihan pelaajasta
kiinni hyökkäystietoisuus tms.

Tuli nostettua juuri äsken ennakkotilaajan ilmaispakasta Ryan Suter!
Noista pakoista on huhujen mukaan nostettu Ovechkin ja todistetusti Daniel Sedin.. omaa pakkaa ei äskön vielä
näkynyt vaikka tänään pitäis tulla.. Eiköhän sieltä taas jotain Kikke Graneberggejä tule kun odottaa liikoja :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Noni äijät, miksei tytötki jos niit tääl on, mist joukkueest ny sit pitäis löytyy Barkov? En oo löytäny mistää. Ja jos joltain löytyy ni vois taas myydä sen mulle sitte eikö vaan? :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Noni äijät, miksei tytötki jos niit tääl on, mist joukkueest ny sit pitäis löytyy Barkov? En oo löytäny mistää. Ja jos joltain löytyy ni vois taas myydä sen mulle sitte eikö vaan? :D

Tappara, yks myynnissä ja siitä älytön pyyntö 32,950.. ottaen huomioon, että pelaaja on 59 kokonaisuus..
Toki 12 training paikkaa, mutta silti...
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Juu ei ehkä ihan tuollaisia hintoja kannata Sashasta maksaa. Itse nappasin pelin alussa hintaan 2000 pucksia ja siitä asti on dominoinut ykkössentterinä - hieman toki treenattuna. :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tappara, yks myynnissä ja siitä älytön pyyntö 32,950.. ottaen huomioon, että pelaaja on 59 kokonaisuus..
Toki 12 training paikkaa, mutta silti...

Ei se oo se kokonaisuus mikä sen hinnan määrittää, vaan harvinaisuus suurimmaks osaks. Ja täsä nyt alkupuolella ku on ollu vähän tiettyjä pelaajia myynnissä ni ne harvojen myytävien pelaajien hinnat on laitettu ihan älyttömiks... kyl se barkovinki hinta sielt tulee ajan kanssa alas päin ku niit alkaa olee enemmän markkinoilla... :) mutta joo, toi 32950 on kyl liikaa mulle... ristolaisest maksoin jonku 12000 ja siin taisteltiin jo kipurajan kans :D
 
Ylös Bottom