Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SPEEDCELL
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

En tiedä kopioitko Petri siitä listasta tuon nimen vai olitko jostain muualta vielä kuullut tuolle väitteelle vahvistusta? Eli ei nyt Elmeri välttämättä kannata alkaa huutelemaan tuosta..


Joo otin sun listasta. Eli minua vastaan ei ole tullut kuin yksi synkrohirviö, JAWS-SAW, joten en voi sanoa kenestäkään muusta mitään.

Mites muuten me minkäänlaista listaa edes voidaan tehdä, jos ei sanaan voi luottaa?? Aika tökeröö tulla huuteleen nimii jotka ei oikeasti ole synkroa yrittänytkään ikinä...
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Siis ihan oikeesti, tontzaa sano et kaveri astui palvelukseen maanantaina ja teki sua vastaan keskiviikkona synkron, vaikkei ollut pelannut 4.1 jälkeen?

:D Olin kaveril pelaa joululomalla ja teki silloin meille hutissa synkrovirheen ja pelin jälkee alko tulee viestiä.. Taitaa tarina olla vähän muuttunut..
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

:D Olin kaveril pelaa joululomalla ja teki silloin meille hutissa synkrovirheen ja pelin jälkee alko tulee viestiä.. Taitaa tarina olla vähän muuttunut..

Ota kuva viesteistä. Niissähän on päivämäärät milloin on tullu.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

:D Otanko samalla kaikkien muiden 15 suomalaisten synkropellejen viesteistä kuvat ? :D Mutta joo voin ottaakin kun menen seuraavan kerran vierailulle :)

Tämä taitaa olla vähän eriasia koska nyt toinen osapuoli väittää toisin, joten jonkin sortin todistusaineistoa pitäs olla. Kyllä minä ainakin olisin melko vihanen, jos minusta jotain tyhjänpäiväsii synkrosyytöksii tulis.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onpas tiukkoja pelejä 3div.. huh.. heikompaa vois huimata jo. Itellä tosin aika rupujengi verrattuna monia vastustajia. Vastassa Crosbyy, gaborikkii, spezzaa kerran on tullu vastaa jopa itse wäinö 99. Mut harvemmin noi pärjää ja mitä hittoa ne tekee 3div? tietty jotkut matkalla ylöspäin mut...

Mites siellä? voitatteko ite 10 maalilla 3 divarissa? On toki otteluita joissa "kaikki" menee sisään.
Mut noin yleensä?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kyllä tuolla rakkaassa naapurimaassamme ruotsissakin osataan! Tai ainakin yritetään.. 5-1 tilanteessa Linta_X heitti kiekon katsomoon ja otti maalivahdin pois.. Pidin kuitenkin aloituksesta kiekkoa erän loppuun asti omassa päädyssä, hän quittas sitten erän jälkeen.

Luulen tietäväni mitä kaveri yritti, joten voisi kai lisätä tuohon synkrolistaan.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Siis jumalauta, modet hommiin ja siirtää tuon listan omaan topicciinsa. Itseäni vastaan ei ole tullut synkropellei vastaan pelattua. Mutta erittäin HYVÄ asia, että joku jaksoi moisen listan koota. Mutta jos nyt puhuttaisiin itse pelistä välillä.

Peace and love and harmony

Tai sitten apulannan piiskaa.

Im over and out.

Tänään kolme peliä, ekassa tuli takkiin. Seuraavassa 0-1 häviöllä ollessani tuli "yhteys muihin pelaajiin kadonnut." Mutta voittoa ei herunut, kolmessa tein ensimmäiseen erään läpiajosta 1-0 av. Ja hyökkäyspään aloituksesta ylämummoon, ja kaveri quittas. siitä kai tuli voitto.. :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kyllä tuolla rakkaassa naapurimaassamme ruotsissakin osataan! Tai ainakin yritetään.. 5-1 tilanteessa Linta_X heitti kiekon katsomoon ja otti maalivahdin pois.. Pidin kuitenkin aloituksesta kiekkoa erän loppuun asti omassa päädyssä, hän quittas sitten erän jälkeen.

Luulen tietäväni mitä kaveri yritti, joten voisi kai lisätä tuohon synkrolistaan.


Lisätkää TimbeXelite
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Voisiko joku kertoa mistä näkee noita joukkueiden pelaajalistoja?AIK riveistä puutuu yksi pelaaja, mutta en näe sitä tuolla ainakaan enkä tiedä minkä niminen heppu kyseessä..

Youtubesta löysin yhden, mutta siitä kuvasta ei saa mitään selvää :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Voisiko joku kertoa mistä näkee noita joukkueiden pelaajalistoja?AIK riveistä puutuu yksi pelaaja, mutta en näe sitä tuolla ainakaan enkä tiedä minkä niminen heppu kyseessä..

Youtubesta löysin yhden, mutta siitä kuvasta ei saa mitään selvää :)

Katoppas tuo minun allekirjoitus. Taikka aloitusposti.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Voisiko joku kertoa mistä näkee noita joukkueiden pelaajalistoja?AIK riveistä puutuu yksi pelaaja, mutta en näe sitä tuolla ainakaan enkä tiedä minkä niminen heppu kyseessä..

Youtubesta löysin yhden, mutta siitä kuvasta ei saa mitään selvää :)

http://www.eliteprospects.com/team.php?team=1

Tsekkaile tosta, voi tosin olla että voi olla jotain mitä EA ei ole päivittänyt jne.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Alotuspostin linkissä näkyy juuri se video, mistä ei saa selvää.. eikä ole kyllä hextonin allekirjotustakaan tullut katteltua :), anteeksi hirveästi kun edes kysyin..

Sun pitää seuraa siitä niitä linkkejä ja ettiä se Database.. :P
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mitäs ehdotatte HL Wheelerin tilalle? Muut ketjussa Bergeron ja HL Skinner. Sais olla rightin äijä ja samoissa hintaluokissa kun Wheeler. Aika kovapäinen kaveri tuo wheeler, menee itellä lanttu jumii kun se tykkää vähän ajella bottina vastustajan kiekottomia ja maalivahtia.. :D
 
Ylös Bottom