Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Täytyy kattoo illalla mitä se osaa. Katoin vaan aamulla ennen töihi lähtöö et sen huudon voittanu 170k.
pelatkoon nyt vaikka ketjussa zetterberg-thorton-kinneri, tai hl sharp-thornton-kinneri

etkös sä hextonin poika ostanut tuon pikkujättiläisen nii mihin siitä on ollut?

Yhen pelin kerkesin testaa. Iski kaks byyriä, aika samanlainen kuin normi P. Kane. Hyvin sekin sitä kiekkoa katsomossa käyttää, varmaan normi Nahkojakin käy siihen hommaan. No ei, onse hyvä ja hintansa väärti.

Itse hommasin pakistoon juuri tuon 93ov. Pietrangelon, pakko olla huikee.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

ostin sen viskoon kiekon häkkiin enkä katsomoon :rolleyes: siirryin pelaa Gold turnauksia niin siel on helppo jyrätä
vai samanlainen kuin hatrick kane. no sehän hyvä. tietty tälle vaan bonuksena kovempi fysiikka ja puolustusosaaminen. siis meinaan jos normikortin voima on 85, niin 90ovr kortilla luulis olevan 89
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Yhen pelin kerkesin testaa. Iski kaks byyriä, aika samanlainen kuin normi P. Kane. Hyvin sekin sitä kiekkoa katsomossa käyttää, varmaan normi Nahkojakin käy siihen hommaan. No ei, onse hyvä ja hintansa väärti.

Itse hommasin pakistoon juuri tuon 93ov. Pietrangelon, pakko olla huikee.

Paljo makso? saiko kuiteski alle millillä
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Morjesta.

Ihan näin hutista viimeviikolla innostuneena. Pystyykö käymään kauppaa muullakn välineellä kun konsolin välityksellä?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Morjesta.

Ihan näin hutista viimeviikolla innostuneena. Pystyykö käymään kauppaa muullakn välineellä kun konsolin välityksellä?

Jos sulla on omenan laite niin sillä saa nhl sovelluksen jossa voi ostaa ja myydä kortteja. Ei pysty treidaan, kattomaan joukkuetta eikä ostamaan pakkoja niin kuin fifan sovelluksessa.

Samassa sovelluksessa on myös Gm connected jos sitä pelaa.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Siis ihan oikeesti, tontzaa sano et kaveri astui palvelukseen maanantaina ja teki sua vastaan keskiviikkona synkron, vaikkei ollut pelannut 4.1 jälkeen?

Oon tässä pari viikkoa Elmerin kanssa keskustellut yksityisviestein kyseisestä aiheesta. Olen puhunut Dmg_wenkun kanssa asiasta, ja mikään väite mitä Elmeri on esittänyt ei ole pitänyt paikkaansa. Olen pyytänyt kuvia viesteistä, sekä kysellyt psn-nickiä, jota vastaan dmg_wenkku oisi synkronointivirheen tehnyt. Kumpaakaan en oo saanut vastausta (todistusta), koska Elmeri sanoo ettei sen tarvitse todistella mitään, eikä halua jakaa muiden tunnuksia.. Sit vielä väittää että kaverini olisi tehnyt useammankin kerran synkronointivirhettä Elmerin muita kavereita vastaan. En saanut niihinkään vastausta, vaan aina kiersi kysymyksen jollakin muulla naurettavalla tavalla.

Ja toi minkä takia dmg_wenkun nimi löytyi tosta Petrin listalta, varmaan tuli jo selväksi sillä, että Petri oli kopioinut aikaisemman listan, josta dmg_wenkun nimi löytyi ELMERIN vanhan ilmiannon takia. Elikkäs kukaan muu täällä ei ole tainnut törmätä siihen että wenkku käyttäisi synkroa?

Kaverini myös laittoi Elmerille yksityisviestiä facebookissa, mutta eihän tämä vellihousu ole uskaltanut edes vastata suoraan wenkun viestiin, vaan jauhaa täällä kaikennäköstä shaibea muulle kansalle.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Minkälainen pelaaja toi Taylor Hall on tässä HUTissa? Houkuttelis kovasti ostaa mut pakko kysyy vähän mielipiteitä täältä :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nyt oli pakko luoda iha käyttäjätunnus et pääsee itkee verta näille sun jutuille... En tiiä et pitäskö sut hakata vai mitä vittuu? Ensinnäkää en oo nii paska et mun tarvis kuluttaa aikaa tommosee pelleilyy :D toiseks mul on täl hetkel pikkusen parempaaki tekemistä tällä hetkellä ku kuunnella sun ininää ja paskanjauhantaa. Eli lyö niit ***** todisteita kehiin ku oot niin helvetin varma tost asiasta ja niin kaua ku sulla ei niitä ole ja ei tule olemaan ole hyvä ja pidä turpas kiinni :) ja kaikenlisäks samantien ku sulle lyötii jauhot kurkkuu nii et uskaltanukkaa enää vastaa? Hmm miehekästä toimintaa ***** pelle :D

:D Lueppa mun aikasempi viesti petrille, missä kerroin milloin tulee matskuu.. :) Mutta ainakin kirjoitat yhtä asiallisia viestejä täällä kuin tonza yksityisviesteillä. Mullakin on parempaakin tekmistä ku lähteä toiseen kaupunkiin hakemaan todisteita.. :D Varmasti oot hyvä pelaamaan mutta jos pää ei kestä yhtään tappioita ja sillon joutuu turvautumaan synkrovirheeseen tappioasemassa ni silloin on aika katsoa peiliin.

Mutta niin kerro yksityisviestillä mitä asiaa sulla vielä on niin ei täytetä tätä sivustoa tällä..

Onks porukka kokeillu HUTL Vanekia?

James Neal tuli muuten tänää ilmaispakasta :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Noniin. Jatkan vielä. Tosiaan meikällä on nyt takana semmonen 40voittoo ja 30 häviötä. Tällähetkellä pelaan 4divaris. Tähän asti pelit mennyihan ok, voittanu aika koviaki tiimejä, mutta nyt tulee joukkueen taso vastaan. Suurin osa pelAjista 79-84 tasosia. Paras pelaaja loui erikkson. Nyt tulee vastaan aiva tajuttomia tiimejä. Tuntuu että niil on jo pelin alusta astu momenttumit päällä, ei voita alotuksia ja aina syötöt lapaan ja mun maalivahti ihan kassalla. rupesin sitte etsiin vastaust googlesta ja eksyin tänne foorumille tarkisteleen että miten voi kasata näin hyviä tiimejä mitä tääläki monella on. Löysin ton että rupeen kasaan joukkueiden kautta saa puckesja kasaan. Mutta onko jotain muuta vinkkejä miten sais noita kiekkoja tienattua. Ja nyt yrittäny saada tota hut sovellusta ipadiin mutta ei ea löydä mun tunnuksia. Vanhan xboxin tunnuksen kyllä löytää.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Noniin. Jatkan vielä. Tosiaan meikällä on nyt takana semmonen 40voittoo ja 30 häviötä. Tällähetkellä pelaan 4divaris. Tähän asti pelit mennyihan ok, voittanu aika koviaki tiimejä, mutta nyt tulee joukkueen taso vastaan. Suurin osa pelAjista 79-84 tasosia. Paras pelaaja loui erikkson. Nyt tulee vastaan aiva tajuttomia tiimejä. Tuntuu että niil on jo pelin alusta astu momenttumit päällä, ei voita alotuksia ja aina syötöt lapaan ja mun maalivahti ihan kassalla. rupesin sitte etsiin vastaust googlesta ja eksyin tänne foorumille tarkisteleen että miten voi kasata näin hyviä tiimejä mitä tääläki monella on. Löysin ton että rupeen kasaan joukkueiden kautta saa puckesja kasaan. Mutta onko jotain muuta vinkkejä miten sais noita kiekkoja tienattua. Ja nyt yrittäny saada tota hut sovellusta ipadiin mutta ei ea löydä mun tunnuksia. Vanhan xboxin tunnuksen kyllä löytää.

Ne on kasannu niitä miljoonajoukkueita sillain että ovat tehny ties miten monia eri accoja ja kierrättäny niihin noita joukkuebonuksia.
En suosittele. Jopa itse EA jyrähti asiasta ja lupasivat bannia jotka sitä jatkavat. Mutta varmaan ihan uhittelua enpä usko että ovat ketään bannannu.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mitkäs on NHL joukkueista helpoiten (eli halvimmat) kerättävät tuonne kokoelmaan? Rupes pelaaminen hetkeks aikaa kyllästyttään niin myin kaikki kalleimmat pelaajani (Bergeron, TOTW Pominville, TOTW Yandle, WC Timonen, St.louis) ja ajattelin kerätä nyt noista saatavilla puckseilla ne helpoimmat jengit että sais hiukan puckseja enemmän käyttöön. Siihen farmaustouhuun en lähde, ei riitä aika eikä motivaatio moiseen.

Muistan, että tätä kyselty aiemminkin, mutta en löytänyt nopealla etsimisellä mitään siihen viittaavaa viestiä.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mitkäs on NHL joukkueista helpoiten (eli halvimmat) kerättävät tuonne kokoelmaan? Rupes pelaaminen hetkeks aikaa kyllästyttään niin myin kaikki kalleimmat pelaajani (Bergeron, TOTW Pominville, TOTW Yandle, WC Timonen, St.louis) ja ajattelin kerätä nyt noista saatavilla puckseilla ne helpoimmat jengit että sais hiukan puckseja enemmän käyttöön. Siihen farmaustouhuun en lähde, ei riitä aika eikä motivaatio moiseen.

Muistan, että tätä kyselty aiemminkin, mutta en löytänyt nopealla etsimisellä mitään siihen viittaavaa viestiä.

Itse olen alottanut keräilyn Dallasilla, Floridalla, Calgaryllä ja Anaheimilla. Anaheimilla on tietty getzlaf ja perry jotka hiukan kustantaa ja calgaryllä silver kortteja mutta hyvin meikäläisen ~250 pucksilla on pärjäillyt.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onks porukka kokeillu HUTL Vanekia?

Joo, mulla se on ykkösketjussa ja on ainakin tähän asti ollut aivan upea sijoitus! Melkeen joka pelissä oon sillä onnistunu maalin tekemään ja välillä tuntuu että kiekko ei karkaa millään sen lavasta, vaikka olis vastustajalta neljä comia takomassa.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mitkäs on NHL joukkueista helpoiten (eli halvimmat) kerättävät tuonne kokoelmaan? Rupes pelaaminen hetkeks aikaa kyllästyttään niin myin kaikki kalleimmat pelaajani (Bergeron, TOTW Pominville, TOTW Yandle, WC Timonen, St.louis) ja ajattelin kerätä nyt noista saatavilla puckseilla ne helpoimmat jengit että sais hiukan puckseja enemmän käyttöön. Siihen farmaustouhuun en lähde, ei riitä aika eikä motivaatio moiseen.

Muistan, että tätä kyselty aiemminkin, mutta en löytänyt nopealla etsimisellä mitään siihen viittaavaa viestiä.
Phoenix!
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jos nyt tästä ostas kaikki (ahl,shl,liiga,tsekinliiga,sveitsinliiga,del)niin paljon olis bonukset yhteesä?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ne on kasannu niitä miljoonajoukkueita sillain että ovat tehny ties miten monia eri accoja ja kierrättäny niihin noita joukkuebonuksia.
En suosittele. Jopa itse EA jyrähti asiasta ja lupasivat bannia jotka sitä jatkavat. Mutta varmaan ihan uhittelua enpä usko että ovat ketään bannannu.

sä oot tehnyt samaa ja teet synkroo kun et osaa pelaa pistää hermoksi
 
Ylös Bottom