Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SPEEDCELL
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itseasiassa mulla on siinä just 12 sentterit eli pitää vissiin laittaa 34 sentterit
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Aika erikoista että aina kun mun ykkössentteri tai kakkossentteri sattuu loukkaantumaan eikä pysty enään pelaamaan niin kone heittää automaattisesti siihen tilalle jonkun nelosketjun laiturin niin että kiva kun on vaikka ylivoimalla hyökkäyspään aloitus niin sinne hyppääkin joku Burrows tai Oshie ottamaan aloitusta vaikka mulla on lisähyökkääjinä kaks sentteriä. Tää on oikeesti aivan perseestä ettei HUT:issa voi muokata ketjuja kesken pelin tai vaihtaa molaria. Lisäks noitten omien bottipelaajien pelleilyt alkaa vähän kyrsimään. Monta kertaa on jo käynyt niin että vastustaja on mennyt paitsioon ja vihellyksen jälkeen tykittänyt kiekon suutuspäissään johonkin niin sitten mun bottipelaaja on mennyt tönimään sitä jonka seurauksena väkivaltaisuusjäähy ja joudun alivoimalle vaikkein itse edes koskenutkaan ohjaimeen. Puhumattakaan siitä että saan ylivoimalla kiekon maaliin mutta sen sijaan sieltä tuleekin jäähy kun bottipelaaja on käynyt hipaisemassa vastustajan molaria. Tuo risoo vähäsen etenkin jos se tapahtuu ottelun loppuhetkillä.

EA on EA, ei voi mitään.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Potg perron, hl 87 steen, hall, giroux. Girouxil pelasin 4 otteluu ja tehot 12+5.. Perroni teki 2p per peli.. Steen löyty aina maalilta! Hall spurttas aina omasta päädystä läpi ja maalii!!
HUTL Pavelski ja J. Carter. Lähes joka pelissä molemmat tehneet 2 pistettä. Pavelski pelannut 33 peliä, 56 pistettä ja Carter 20 peliä 32 pistettä.

Pelaatteko te jotain helvetin yksinpeliturnauksia tulokastasolla?? :rolleyes: Eihän tollasia tehoja luulisi kenenkään onlinessa takovan, varsinkaan tuota yli 4pst/peli.. :D

Itsellä parhaat tekevät karvan verran reilu piste per peli, toki kapulanpitäjissä voi olla suuriakin eroja.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Pelaatteko te jotain helvetin yksinpeliturnauksia tulokastasolla?? :rolleyes: Eihän tollasia tehoja luulisi kenenkään onlinessa takovan, varsinkaan tuota yli 4pst/peli.. :D

Itsellä parhaat tekevät karvan verran reilu piste per peli, toki kapulanpitäjissä voi olla suuriakin eroja.

^Tämä.

Mulla paras piste per peli pelaaja on MP Datsyuk (35o, 75p) eli hiukan päälle 2ppg. Zetterbergille ei ole tainnu pisteet kunnolla kirjautua, vähän joku 1,5ppg nyt, mutta luulis olevan lähellä 2ppg jos statsit kirjautuis kunnolla.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jahas, onko muilla katkennut yhteydet? Voitin pelin 2-1 ja heti valikossa tuli, että yhteys on katkennut. Nyt ei pääse millään enää takasin.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jahas, onko muilla katkennut yhteydet? Voitin pelin 2-1 ja heti valikossa tuli, että yhteys on katkennut. Nyt ei pääse millään enää takasin.

Mulla katkes just, johdin 4-1.. Toivottavasti merkkaavat voiton! Ois nimittäin ratkaseva peli ykkösdivarin pokaalin kannalta..
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Pelaatteko te jotain helvetin yksinpeliturnauksia tulokastasolla?? :rolleyes: Eihän tollasia tehoja luulisi kenenkään onlinessa takovan, varsinkaan tuota yli 4pst/peli.. :D

Itsellä parhaat tekevät karvan verran reilu piste per peli, toki kapulanpitäjissä voi olla suuriakin eroja.

Sattu tuuri vaan että kurapaskaa tuli vastaan!:D riimit 6/5
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kuka olisi hyvä puolustava puolustaja Seidenbergin tilalle? Seidenberg ei vain oikein pysty osallistumaan hyökkäyksiin. Olisiko Vlasicista mihinkään?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kuka olisi hyvä puolustava puolustaja Seidenbergin tilalle? Seidenberg ei vain oikein pysty osallistumaan hyökkäyksiin. Olisiko Vlasicista mihinkään?

Mulla oli HUTL vlasic, ei saanut hyökkäyspäässä oikein mitään aikaan. Vika saattoi silti olla käyttäjässä
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

psn EA_riivaa on tähän mennessä kovin vastaan tullu pelimanne noin 300 pelatun pelin jälkeen. Äijä vetää buustaamattomilla kultakorteilla 93 voittoprosentilla. Kuulemma kaikki tappiot tullu EA-serverin katkeamisesta :D Pari peliä oon päässy hakkaan sitä vastaan, toisessa jo tiesin mitä on tulossa enkä silti paljoa mahtanu kun semipaikasta äijä rokottelee aina. Ei kait tässä, muutako lisää reeniä vaa ...
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

psn EA_riivaa on tähän mennessä kovin vastaan tullu pelimanne noin 300 pelatun pelin jälkeen. Äijä vetää buustaamattomilla kultakorteilla 93 voittoprosentilla. Kuulemma kaikki tappiot tullu EA-serverin katkeamisesta :D Pari peliä oon päässy hakkaan sitä vastaan, toisessa jo tiesin mitä on tulossa enkä silti paljoa mahtanu kun semipaikasta äijä rokottelee aina. Ei kait tässä, muutako lisää reeniä vaa ...

Samaa mieltä. Jos oikein ymmärsin niin hänellä on toinenkin käyttäjä jota vastaan on tultu pelattua ihan pelin alussa. Tekisi mieli pelata uudestaan kun paras pelaaja mulla tais silloin olla Cleary, ja kattoo et onks musta mihinkään. :o

Paras suomalainen, jollei ehkä ihan paras kaikista. Stamka on ihan surkea, JClaus tuolla top 10:ssä on kans omaa luokkaansa. Vie HUT turnauksia EA:n foorumilla toisensa jälkeen.

E//

Ja näin päättyi 25:n ottelun voittoputki. Kiitän tästä EA:ta ja sen tekoälyä, kiitän niistä 6 bottijäähystä eritoten.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

psn EA_riivaa on tähän mennessä kovin vastaan tullu pelimanne noin 300 pelatun pelin jälkeen. Äijä vetää buustaamattomilla kultakorteilla 93 voittoprosentilla. Kuulemma kaikki tappiot tullu EA-serverin katkeamisesta :D Pari peliä oon päässy hakkaan sitä vastaan, toisessa jo tiesin mitä on tulossa enkä silti paljoa mahtanu kun semipaikasta äijä rokottelee aina. Ei kait tässä, muutako lisää reeniä vaa ...

Toi kaveri on kyl huikee pelaa ja sitä vastaa on aina hauska pelaa ! :)
Ostin nyt ton HUTL Vanekin ja laitoin 2 laitaa ja pelannu sil nyt 3 pelii ja tehny tehot 2+7 ! En kyl tiiä onks 135 k liikaa tosta? Sen verran maksoin siitä..
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Moiks. Varmaan on muillekin sattunut tätä, mutta en jaksanut edellisiä sivuja kelailla läpi joten asiaan:

Selailin puhelimella eilen HUT Live kortteja ja osu heti silmään Jamie Benn pelkällä huudolla myytävänä, ja hintana oli sillä hetkellä 100pucksia. Pistin siihen 200 pucksin tarjouksen ja illemmalla huomasin puhelimesta että perkele sehän on tullut kotiin. Oli siis NHL 14 appsis "Trading" , "Buying" ja "Won" kohdassa.

Äsken availin pleikkaria eikä koko Benniä kyllä löytynyt? Onko tää joku bugi ja muka sain Bennin mutta en kuitenkaan? :(
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Moiks. Varmaan on muillekin sattunut tätä, mutta en jaksanut edellisiä sivuja kelailla läpi joten asiaan:

Selailin puhelimella eilen HUT Live kortteja ja osu heti silmään Jamie Benn pelkällä huudolla myytävänä, ja hintana oli sillä hetkellä 100pucksia. Pistin siihen 200 pucksin tarjouksen ja illemmalla huomasin puhelimesta että perkele sehän on tullut kotiin. Oli siis NHL 14 appsis "Trading" , "Buying" ja "Won" kohdassa.

Äsken availin pleikkaria eikä koko Benniä kyllä löytynyt? Onko tää joku bugi ja muka sain Bennin mutta en kuitenkaan? :(

Varmaan näytti väärin, että olisit voittanu koska jokasen Hut Live kortin quick sell on jo n. 6k ja niitä ei juurikaan ikinä mene
alle ton kaupaks.. Ottaen huomioon, että Benn on arviolta reilu 100k arvonen.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Moiks. Varmaan on muillekin sattunut tätä, mutta en jaksanut edellisiä sivuja kelailla läpi joten asiaan:

Selailin puhelimella eilen HUT Live kortteja ja osu heti silmään Jamie Benn pelkällä huudolla myytävänä, ja hintana oli sillä hetkellä 100pucksia. Pistin siihen 200 pucksin tarjouksen ja illemmalla huomasin puhelimesta että perkele sehän on tullut kotiin. Oli siis NHL 14 appsis "Trading" , "Buying" ja "Won" kohdassa.

Äsken availin pleikkaria eikä koko Benniä kyllä löytynyt? Onko tää joku bugi ja muka sain Bennin mutta en kuitenkaan? :(

Mulla käynyt sama homma joidenkin pelaajien kanssa, että jos olen voittanut huudon vaikka 150 pucksilla (aloitus 50 pucks, osta heti 1000 pucks), niin en ole saanut korttia kuitenkaan. (Vaikka seurantalistassa on näkynyt vihreä merkki huudon voiton merkiksi ja lukee "päättynyt". Onko lie sen takia, että siitä on saatu vaihtotarjous ja se on hyvääksytty???)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Varmaan näytti väärin, että olisit voittanu koska jokasen Hut Live kortin quick sell on jo n. 6k ja niitä ei juurikaan ikinä mene
alle ton kaupaks.. Ottaen huomioon, että Benn on arviolta reilu 100k arvonen.


Sama kävi mieles ja ihmettelinki, että miten voi olla tollanen hinta. Hinta tosiaan oli huutokauppa hinta eikä Buy Now hinta, mutta pistääpä ihmetyttämään.
Pleikkarillakin näytti vielä, että olisin sen voittanu mutta eipä saanu lisäiltyä rosteriin jne. :)
 
Ylös Bottom