Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ottakaa yhteyttä jos teiltä löytyy Floridan Pinizotto, eli se ainoa hopeakortti Floridasta. Jos mahdollista voisin lainata sitä, kiitoksena sitten heitän pari tonnia vaivanpalkkaa ja kortin takaisin tietty.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ottakaa yhteyttä jos teiltä löytyy Floridan Pinizotto, eli se ainoa hopeakortti Floridasta. Jos mahdollista voisin lainata sitä, kiitoksena sitten heitän pari tonnia vaivanpalkkaa ja kortin takaisin tietty.

Itse ainakin ostin sen ja myin samalla hinnalla, no big deal.


On kyllä aina niin helmee pelata tuollaisia pelejä kuin äsken. Eka oma maali kun Bäckströmmiä ei kiinnostanut, sitten 3-5 tolppaa pelin aikana ja vastustajan hyökkäysalueaika 3min. Tietty tuli 1-2 tauluun. Teimpähän enemmän maaleja kuin vastustaja:rolleyes:
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Myynnissä n. 2 miljoonaa pucksia. Laita yksityisviestiä inboxiin tai mailiin: Julankka@gmail.com ja sovitaan hinnoista sekä yksityiskohdista tai vaihtoehtoisesti huuto huutonetistä. Siellä on 4 erilaista tarjousta. Tässä linkit huutonettiin:

Ylläpito poisti eilen tän sun ilmotuksen täältä. Mikä siinä on kun pitää toitottaa tätä samaa kahteen eri topicciin? Plussana vielä se että tuo viestin tyyli on erittäin ärsyttävä. Tunge tuo huutonet nyt oikeasti johonkin, etenkin kun hinnat ovat mukavan kalliitakin vielä. Veikkaan että tuo trading osio ei ole turhaan tuolla.
 
Onko kellään samaa vikaa huttii pelatessa, että aina kun pelaa niin hävii?

sä oot tehnyt samaa ja teet synkroo kun et osaa pelaa pistää hermoksi


Siis mitä ihmeen synkroo? Mistä täällä puhutaan! Mä en ainakaan osaa mitään synkroo. :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Joo, mulla se on ykkösketjussa ja on ainakin tähän asti ollut aivan upea sijoitus! Melkeen joka pelissä oon sillä onnistunu maalin tekemään ja välillä tuntuu että kiekko ei karkaa millään sen lavasta, vaikka olis vastustajalta neljä comia takomassa.

Itellä oli aivan surkee hintaan nähden. Mielummi hall
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ne on kasannu niitä miljoonajoukkueita sillain että ovat tehny ties miten monia eri accoja ja kierrättäny niihin noita joukkuebonuksia.
En suosittele. Jopa itse EA jyrähti asiasta ja lupasivat bannia jotka sitä jatkavat. Mutta varmaan ihan uhittelua enpä usko että ovat ketään bannannu.

Eikös sun nimi oo tuolla synkro listassa?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kuka pelaaja on jäänyt teidän mieleen kaikista positiivisimmassa mielessä (hinta/laatusuhde) ? Mulla nousee ylitse muiden tuo POTG Perron! Takonut mulle uskomattomat määrät maaleja ja pisteitä :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kuka pelaaja on jäänyt teidän mieleen kaikista positiivisimmassa mielessä (hinta/laatusuhde) ? Mulla nousee ylitse muiden tuo POTG Perron! Takonut mulle uskomattomat määrät maaleja ja pisteitä :)

Voracek. Mutta kun on niin ylikäytetty, niin pakko sanoa että suosikkini on J. Johnson. Paras HP koko pelissä, End of story. Maksaakin vain 10k.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mikähän on kun ykönen itellä käy yhen nopeen hyökkäyksen pelaamassa ja heti sen jälkeen kentälle painaa tyyliin kolmonen tai nelonen..? Miks ne parhaat jätkät ei käy paljo yhtää kentäl? :(
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mikähän on kun ykönen itellä käy yhen nopeen hyökkäyksen pelaamassa ja heti sen jälkeen kentälle painaa tyyliin kolmonen tai nelonen..? Miks ne parhaat jätkät ei käy paljo yhtää kentäl? :(

Kannattaa opetella siihen, että joka pelikatko kattoo et minkä ketjun laittaa jäälle:) ja jos huomaat että vaihto venähtää pitkäksi ja samat äijät pyörii siellä niin voi vaihtaa myös kesken pelin. Tosin itsellä käynyt pari lapsusta ja vaihtanut pakkeja juuri kun vastustaja lähtenyt hyökkäämään ja sieltähän läpiajosta verkko on soinut...:D mutta pelikatkosin hyvä katsoa ja vaihtaa aina, siihen tottuu ja se rupee tulemaan luonnollisesti:)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itsellä tekee niin että eka tulee 1.kenttä jäälle ja sen jälkeen pian vaihtaa automaattisesti 3. Kentän jäälle. Eli kakkonen jää kokonaan välistä
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kannattaa opetella siihen, että joka pelikatko kattoo et minkä ketjun laittaa jäälle:) ja jos huomaat että vaihto venähtää pitkäksi ja samat äijät pyörii siellä niin voi vaihtaa myös kesken pelin. Tosin itsellä käynyt pari lapsusta ja vaihtanut pakkeja juuri kun vastustaja lähtenyt hyökkäämään ja sieltähän läpiajosta verkko on soinut...:D mutta pelikatkosin hyvä katsoa ja vaihtaa aina, siihen tottuu ja se rupee tulemaan luonnollisesti:)
Joo, siis melko aktiivisesti vaihtelenkin noita, mutta kun en ymmärrä ku peli alkaa, saan hyvän paikan samantien ja veto, sitten vastahyökkäys vastustajalta omaan päähän nii joha hyökkäysketju on jo vaihtamassa.. eikö oikeesti riitä kunto :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kuka pelaaja on jäänyt teidän mieleen kaikista positiivisimmassa mielessä (hinta/laatusuhde) ? Mulla nousee ylitse muiden tuo POTG Perron! Takonut mulle uskomattomat määrät maaleja ja pisteitä :)

Potg perron, hl 87 steen, hall, giroux. Girouxil pelasin 4 otteluu ja tehot 12+5.. Perroni teki 2p per peli.. Steen löyty aina maalilta! Hall spurttas aina omasta päädystä läpi ja maalii!!
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kuka pelaaja on jäänyt teidän mieleen kaikista positiivisimmassa mielessä (hinta/laatusuhde) ? Mulla nousee ylitse muiden tuo POTG Perron! Takonut mulle uskomattomat määrät maaleja ja pisteitä :)

HUTL Pavelski ja J. Carter. Lähes joka pelissä molemmat tehneet 2 pistettä. Pavelski pelannut 33 peliä, 56 pistettä ja Carter 20 peliä 32 pistettä.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itselläkin on toi vaivannut :/

Joo tota on tapahtunu jo useamman vuoden, mutta sitäkin enemmän haittaa toi erikoistilanteiden
senttereiden vaihto kun siellä pyörii monesti EDELLEEN Marleau ottamassa tärkeitä AV alotuksia ja myös
Voracek jolla alotuksissa tuskin pistettäkään. Ymmärrän jos sentteri istuu esim. jäähyllä, mutta jumankauta
siellä jengissä on 4 sentteriä joilla jokasella vähintään 80 alotukset.. miksei niitä voi laittaa alottamaan. :confused:
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Joo tota on tapahtunu jo useamman vuoden, mutta sitäkin enemmän haittaa toi erikoistilanteiden
senttereiden vaihto kun siellä pyörii monesti EDELLEEN Marleau ottamassa tärkeitä AV alotuksia ja myös
Voracek jolla alotuksissa tuskin pistettäkään. Ymmärrän jos sentteri istuu esim. jäähyllä, mutta jumankauta
siellä jengissä on 4 sentteriä joilla jokasella vähintään 80 alotukset.. miksei niitä voi laittaa alottamaan. :confused:

Marleaullahan on 80 aloitus. :D Joo se on ihan siitä kiinni että ketä teillä on lisähyökkääjinä, itse laitan yleensä senttereitä siihen ja 2 parasta. Nyt kun miettii niin pitäis varmaankin laittaa 3. ja 4. ketjun sentterit siihen, ettei AV:lle hyppää joku 1 tai 2 laituri aloittamaan.

Mulla ei hyppää enää 1. ketjusta 3. ketjuun vaan käyttää 2.:sen siinä ekana kentällä. En tiiä miks yht'äkkiä tällein mutta kelpaa, kuitenkin vaihan aina jokaisen vihellyksen jälkeen tuoreita jalkoja jäälle joten ei se haittaa vaikka tietokone itse ne ketjuja säätelis.
 
Ylös Bottom