Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Hyvä keino saada ne synkroilijat kuriin: Pitäkää puhelin valmiina tai joku muu kamera, kun joku rupeaa synkroamaan niin äkkiä kamera käteen ja kuvaatte koko ajan.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Älä nyt jumalauta oikeasti ota noin todesta näitä juttuja... Pieni myötähäpeä nousi tuosta "mitvit" kommentista tuhannen ja yhden kysymysmerkin kera. :)
Säikähin! Nimittäin oon käyttäny 350e irl rahaa tähän... kadun
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itsekkin vähän epäilen että MeriMax olisi tahallaan synkroa tehnyt.

Tuosta "mitä tapahtu" viestistä heti synkron jälkeen kyllä itse päättelisin toisin. Niin selvästi tahalteen tehty jos sieltä heti pusketaan "mitä tapahtu" tai vastaavalla viestillä. Voihan tosiaan olla että "vahingossa" viskasi kiekon katsomoon.

En tiedä, oottelen että EA korjaa tän. Sillä välin välittelen niille näitä synkropelleilijöitä bännättäväks.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jatkossa pidetään sääntöjä silmällä ja muutenkin foorumi asiallisena.

"Pelihuijausohjeiden levittäminen (H / V1, 3kk): KonsoliFIN kannattaa puhdasta verkkopelaamista; glitchit, wall hackit, aim-botit ja muut huijausmenetelmät eivät kuulu näille palstoille."

Myynti-ilmoitukset myös poistetaan ellei niitä laiteta oikealle alueelle, saman viestin levittäminen useammalle alueelle aiheuttaa myös huomautuksen/varoituksen.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jatkossa pidetään sääntöjä silmällä ja muutenkin foorumi asiallisena.

"Pelihuijausohjeiden levittäminen (H / V1, 3kk): KonsoliFIN kannattaa puhdasta verkkopelaamista; glitchit, wall hackit, aim-botit ja muut huijausmenetelmät eivät kuulu näille palstoille."

Myynti-ilmoitukset myös poistetaan ellei niitä laiteta oikealle alueelle, saman viestin levittäminen useammalle alueelle aiheuttaa myös huomautuksen/varoituksen.


http://i.minus.com/iN6BpgGrbwiEt.gif

Onks toi glitchi? Potentiaalinen wall hack, ehkä.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

http://i.minus.com/iN6BpgGrbwiEt.gif

Onks toi glitchi? Potentiaalinen wall hack, ehkä.


Kyseinen klippi ei liene edes tästä painoksesta...
Kyseessä kuitenkin on bugi joka on korjattu.

Oletan kuitenki että tarkoituksesi oli olla hassun hauska ja takertua tiettyyn kohtaa lainauksessani. Korostan vielä kohtaa jota et ilmeisesti täysin ymmärtänyt "KonsoliFIN kannattaa puhdasta verkkopelaamista", siihen ei siis kuulu sinun harrastamasi "synkroerror" josta kovasti koitat ohjeitakin täällä jakaa.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

No niin nyt tuli mullekkin tommonen synkro-sankari vastaan. Peliä oli pelattu noin puolet ekasta erästä johdin siinä vaiheessa 2-0 kunnes "SE" tapahtui. Itse hommaa en videolle saanut mutta eiköhän tosta videosta tajua mitä siinä on tapahtunut :eek: Kyseisen hemmon nikki näkyy videolla jos vaikka Hextonia kiinnostaa kertoo siellä EA-foorumilla asiasta.

[video=youtube;XP9BO_l_Pqk]http://www.youtube.com/watch?v=XP9BO_l_Pqk[/video]

EDIT. jahas tuli viissin huonoon aikaan mun viesti kun tossa ylempänä tästä vissiin varotellaan. mutta videolla ei siis näy kuinka se tapahtuu :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

***** tätä ean touhua!!!! Heittää KOKOAJAN hutista pihalle..
Välillä lukee että "ea:n palvelimiin ei saa yhteyttä.. Fuck The EA!!

mm mm m mm .. EASHL myös ollu pari päivää täysin jumissa ja tullu kunnon 5s pitkiä piikkejä ettei oo pystyny
edes liikkumaan.. Monella on katkeillu, mut itellä ei ihme kyllä pitkään aikaan edes HUT. Varmaan yrittävät korjailla
niillä katkoilla mitä tässä ollut nyt muutamat päivät, mutta tiedä häntä.. Varmaan huonontavat pakkoja jos joku
on sattunu saamaan jotain. Oman tuurin tuntien kohta mulle varmaan tulee pronssikortteja kultapakasta. :eek:
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

No niin nyt tuli mullekkin tommonen synkro-sankari vastaan. Peliä oli pelattu noin puolet ekasta erästä johdin siinä vaiheessa 2-0 kunnes "SE" tapahtui. Itse hommaa en videolle saanut mutta eiköhän tosta videosta tajua mitä siinä on tapahtunut :eek: Kyseisen hemmon nikki näkyy videolla jos vaikka Hextonia kiinnostaa kertoo siellä EA-foorumilla asiasta.

Katotaan mitä ne vastaa, en usko että riittää "todisteeksi", mutta koitetaan. Pitäis jokanen peli tallentaan niin pystyis saada kunnon todistetta.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

EDIT. jahas tuli viissin huonoon aikaan mun viesti kun tossa ylempänä tästä vissiin varotellaan. mutta videolla ei siis näy kuinka se tapahtuu :)


Videoilla ei kuitenkaa luultavasti näy näppäinyhdistelmiä joita huijaukseen tarvitaan. Hyvää asiaahan tässäkin esimerkissäsi ajetaan.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Olisko joukkuetta kellään ehotella? Hinta vois olla siinä 500k hujakoilla?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Sain aika hyvän ideän äsken , nimittäin alan pelaamaan Minnesota rosterilla! Mutta tarttis myös vähän apuja tähän. Pieni lista ois jees ketkä on JOSKUS pelannut Minnesotassa. Ykkösketju ja kakkosketju varmaankin jotain tämmöstä Heatley (A) - Koivu (C) - Parise
Tarkkalaukoja-Granlund-Pominville
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Sain aika hyvän ideän äsken , nimittäin alan pelaamaan Minnesota rosterilla! Mutta tarttis myös vähän apuja tähän. Pieni lista ois jees ketkä on JOSKUS pelannut Minnesotassa. Ykkösketju ja kakkosketju varmaankin jotain tämmöstä Heatley (A) - Koivu (C) - Parise
Tarkkalaukoja-Granlund-Pominville
Niederreiter
 
Ylös Bottom