Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tuli tänään seillainen pelaaja vastaa jolla oli kaikki Ovetshkin-Crosby-Stamkos ykkös kenttä tälläisiä pelaajia koko joukkue täynnä ja päätin kysellä että miten se on saanut kaikki mailman huiput niin se vastas että sen kaveri pystyy tekee kaksois kappaleita pelaajista että se on saanut sen kautta ne pelaajat!!! Ite pelaa hiki hatussa että saa buckseja sit tulee tälläisiä jonneja joilla kaikki
Voisko joku auttaa minua. Keräsin monta SHL joukkuetta ja tein uuden käyttäjän ja siirsin ne sinne mutta en saa rahoja.
Oho, mun moka. Laitetaan heräämisen piikkiinNiiin? Toi kaveri sano että"jotka pelaa yhä" D lue kunnolla...
Oho, mun moka. Laitetaan heräämisen piikkiin
Joo siis tolla "jotka pelaa yhä" meinasin et hutis pelaa viel Anteeks epäselvyys
Täältä löytyy listaa pelaajista http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Los_Angeles_Kings_players , jos järjestää vuoden mukaan niin alkaa tuttuja nimiä varmaan sullekin löytymään. Eivät kaikki toki mitään erityisen hyviä ole.Mä oon aatellu ruveta pelaa Kingsin rosterilla! Aattelin ostaa noi nykyset ja joitaki entisii HYVII pelaajii.
Sen verran vähän tullu seurattua lätkää niin kertokaas joitai hyvii entisii kingsin pelaajii jota pelaa yhä
Mov MacKinnon on tajuttoman kova! Ja vielä halpa myös? Mulla olis yks semmonen ylimääräsenä että laita vaika yv:tä jos kiinnostaa!Onko porukalla kokemuksia mov mackinnonista, drouinista, manthasta ja mcdavidista??
Mackinnon menisi kolmosketjun keskelle, drouin 3.ketjun vasempaan tai oikeaan.. mcdavid menisi 4.kh ja mantha 4 vl/ol
Kuten ennenkin, tasotukset pilasivat toisen 1 dirren mestaruuden.. kiitos kuuluu mikko koivulle ja callahanille
Onko kukkaan huomannu että maajoukkuekokoonpanot on päivitetty?
Ea:han on saanu kaikki kontiolat ja komarovit sinne! Hyvä ea! ;D
Onko kukkaan huomannu että maajoukkuekokoonpanot on päivitetty?
Ea:han on saanu kaikki kontiolat ja komarovit sinne! Hyvä ea! ;D
Tuleekohan tuosta LA vs Anaheim erikois matsista mitään erikois kortteja?
Hahasport.com..Mihi suomenaikaa muuten kyseine matsi tulee ja tiiättekö yhtää hyvää striimii ilmaseks. soz meni varmaa vähä offtopic