Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SPEEDCELL
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jahas, mitä tää hutti nyt bugaa.. Mokelle tuli uupumus 1 ja nyt kahden pelatunpelin jälkeen se ei eses katoa mihinkään siis tuo uupumus...

Varmistetaan nyt, että onhan sulla se uupunut moke "kakkosena"? Silloin kyllä pitäis palautua pelikuntoon.

Itse vasta aloitellut tätä HUTkimista (Boxilla) ja tuota en tajunnut ennenkuin sen kaverilta kuulin... :o
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Moro! Kyselisin iha uteliaisuudesta että mikä on teidän paras "ryöstönne" marketista? Itse voin aloittaa sanomalla omani,eli 18k zetterberg :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei voi olla totta, 35k pakasta nous toistamiseen Pietrangelo.. harmi vaan että se oli viides pakka jonka avasin mutta sain sentään pucksit takaisin, sen lisäks sielt tuli viel O.Pavelec olympialaisversio ja E.Kane. Kaikki muu pikamyynnillä roskiin. Kyllähän tää vetää väkisinkin suupielet ylöspäin että pakasta nousee kuukauden sisään kaks kertaa sama 90ovr pelaaja.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei voi olla totta, 35k pakasta nous toistamiseen Pietrangelo.. harmi vaan että se oli viides pakka jonka avasin mutta sain sentään pucksit takaisin, sen lisäks sielt tuli viel O.Pavelec olympialaisversio ja E.Kane. Kaikki muu pikamyynnillä roskiin. Kyllähän tää vetää väkisinkin suupielet ylöspäin että pakasta nousee kuukauden sisään kaks kertaa sama 90ovr pelaaja.


Paljon ootte laittanu oikeeta rahaa ( € ) joukkueen kasaamiseen??
Itellä menny 10€ , mutta lähinnä soppareita sun muuta skeidaa. Ei ainuttakaan pelaajaa jota vois kokoonpanossa peluuttaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Oli tossa äsken Pietrangelosta "bidding war" niin se toinen rupesi koko aika vain laittamaan suurempaa tarjousta, silleen sekuntin sisällä vaan uutta. Siitä sitten joku synkro virhe ja EA kirjaa ulos, äkkiä takas yhteys EA:han ja Huttii, onneks kerkesin ja sain Pierun omaan jengiin.

Onko muille käynyt mitään saman tapaisia tilanteita?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Eilen sain Kesselin 31k :D

Mistä te oikee lottootte näitä.. ite saan maksimissaan noita 20-30k ryöstöjä. Taino Ovechkinin sain 1mil ja möin 1,6mil että siitä nyt pienet profitit vedin :D mut joku oli saanu nashin 1400, ja näköjään letang oli lähtenyt kans 100pucks???
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mistä te oikee lottootte näitä.. ite saan maksimissaan noita 20-30k ryöstöjä. Taino Ovechkinin sain 1mil ja möin 1,6mil että siitä nyt pienet profitit vedin :D mut joku oli saanu nashin 1400, ja näköjään letang oli lähtenyt kans 100pucks???

Joku oli ostanu HUTL Ovyn n. 950k:lla. Mukava rofiitti siitä.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Morjesta kaikki!! Tuli tnä(vasta) ostettua tä peli ku oli melkoses alennukses ja noh ei täs oo oikee ehtiny/jaksanu hankkii tätä aikasemmin :D mut tota... täs nyt muutamia pelejä hakannu ja tää joukkue on iha sysi... et tota... oisko mahdollista saada pucks/pelaaja lahjoituksia joltain?? ainut ketju mikä "pärjää" on tuo belesky, bonino, clutterback... muuten on joukkue täynnä korhosia ja virtasia.. (50ovr) hujakoilla porukka menee mulla... oisin todella kiitollinen :) mut ymmärrän jos kaikki hokee vaa että ite oon ollu samas tilantees että pärjää poika omilla korteilla... Kiitän jo etukäteen.. :D

Tiimin nimi on TEUKKA8 ja siel on kait muutama pronssinen sopimus 5000pucksil myynnis että jos sinne joku voi jtn lahjottaa :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Varmistetaan nyt, että onhan sulla se uupunut moke "kakkosena"? Silloin kyllä pitäis palautua pelikuntoon.

Itse vasta aloitellut tätä HUTkimista (Boxilla) ja tuota en tajunnut ennenkuin sen kaverilta kuulin... :o

Kyllä uupunut maalivahti oli luukkuvahtina :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Morjesta kaikki!! Tuli tnä(vasta) ostettua tä peli ku oli melkoses alennukses ja noh ei täs oo oikee ehtiny/jaksanu hankkii tätä aikasemmin :D mut tota... täs nyt muutamia pelejä hakannu ja tää joukkue on iha sysi... et tota... oisko mahdollista saada pucks/pelaaja lahjoituksia joltain?? ainut ketju mikä "pärjää" on tuo belesky, bonino, clutterback... muuten on joukkue täynnä korhosia ja virtasia.. (50ovr) hujakoilla porukka menee mulla... oisin todella kiitollinen :) mut ymmärrän jos kaikki hokee vaa että ite oon ollu samas tilantees että pärjää poika omilla korteilla... Kiitän jo etukäteen.. :D

Tiimin nimi on TEUKKA8 ja siel on kait muutama pronssinen sopimus 5000pucksil myynnis että jos sinne joku voi jtn lahjottaa :)

Mitäs pelaajia sulla on hakusessa?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Pitihän sitä nyt sortuu viel kerran tähän.. 4. Käyttäjällä aloin pelata onlinessa, nyt reiluun tuntiin tahkonnut 7 peliä, joista 7 voittoa maalierolla 50-1. Ois kyllä tuo viimenenki voittaa helposti 10-0, mutta eipä enää 5-0 tilanteessa mikään uponnut, ja ea päätti vielä lahjottaa viimesellä minuutilla kaverille yhen lahjuksen. Katotaan nyt kauanko tääki peli-ilo kestää. Oli pakko kasata vielä kerran viimesillä puckseilla jengi ja kokeilla voisko tästä enää mitään tulla, niin monta kertaa on jo petytty tähän änäriin :D
 
Ylös Bottom