Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tyhmä kysymys ehkä mutta kysyn silti...
Suosikki joukkueenvaihto kortti ?
Tyhmin joukkueenvaihto kortti ?
Mitä suosittelisitte minulle koska joukkue on muuten hyvä mutta kemiat liian alhaalla ?
Kiitos sille joka vastaa
Tarvis Girardin tilalle Johnsonin pariksi jonkun hyvän PP:n. Onko ehdotuksia? Kätisyydet kävis jos olis VP eli lefti ja vaihtasin oikealle, mut ei sinänsä kai suurta merkitystä onko raitti vai lefti. Puckseja on se 75k, mutta varmaan huomenna jo 100k.
Suosikki joukkueenvaihto kortti ?
Tyhmin joukkueenvaihto kortti ?
Mitä suosittelisitte minulle koska joukkue on muuten hyvä mutta kemiat liian alhaalla ?
Kiitos sille joka vastaa
Tarvis Girardin tilalle Johnsonin pariksi jonkun hyvän PP:n. Onko ehdotuksia? Kätisyydet kävis jos olis VP eli lefti ja vaihtasin oikealle, mut ei sinänsä kai suurta merkitystä onko raitti vai lefti. Puckseja on se 75k, mutta varmaan huomenna jo 100k.
Synkroclowns:
JAWS-SAW
ileex
Vesa85
MW31984
Healt
naniJani
kolo2502
(DmG_wenkku) ? <-Ei varmaa tietoa
leisteison
JJESC
I_supbro_I
vasplad
Freeamigos
VilliAasi
Mulis175
StiquFIN
Waltzuuh
patflex
Tomek-11
smaaki
Pullonhenki
caresandbears
MelartinMela
I-Filppula-I
Jesssse123
Turpe_
I SupBro I
hellicek
TeMe311
nakkenakuttaja28
Vapenicek
Matsa93
Pachka74
axsuu
Santse93
Linta_X
TimbeXelite
Persusta95
smaaki
odesking
MeriMax_87 ? <- Ei varmuutta
Honzicek1992
Morjesta kaikki!! Tuli tnä(vasta) ostettua tä peli ku oli melkoses alennukses ja noh ei täs oo oikee ehtiny/jaksanu hankkii tätä aikasemmin mut tota... täs nyt muutamia pelejä hakannu ja tää joukkue on iha sysi... et tota... oisko mahdollista saada pucks/pelaaja lahjoituksia joltain?? ainut ketju mikä "pärjää" on tuo belesky, bonino, clutterback... muuten on joukkue täynnä korhosia ja virtasia.. (50ovr) hujakoilla porukka menee mulla... oisin todella kiitollinen mut ymmärrän jos kaikki hokee vaa että ite oon ollu samas tilantees että pärjää poika omilla korteilla... Kiitän jo etukäteen..
Tiimin nimi on TEUKKA8 ja siel on kait muutama pronssinen sopimus 5000pucksil myynnis että jos sinne joku voi jtn lahjottaa
Eli siis jos jollain on vielä hiuka innostusta auttaa mua pääsee alkuu ni siel olis 2 korttii viel johon voi laittaa pelaajia/puckseja
Jos tuosta promosta tulee jotain extraa niin noihin saattaa ilmestyä jotakin.
olis kyl huikeeta
onneks noi on sulle paskoja sillä noi on mun joukkuee 2-3. ketju miehiäTäyttä paskaa koko pakka, sait about kaiken hyvän mitä siitäkin tuli.
Mikä tää on?? Toistunu pari kertaa. Eli kun peli on alkamassa niin kun parhaat pistemiehet esittely.on loppunut niin yhteys vastustajaan katkesi.. Viimeksi tänään "kane88:a vastaan..