Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SPEEDCELL
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tyhmä kysymys ehkä mutta kysyn silti...

Suosikki joukkueenvaihto kortti ?
Tyhmin joukkueenvaihto kortti ?
Mitä suosittelisitte minulle koska joukkue on muuten hyvä mutta kemiat liian alhaalla ?

Kiitos sille joka vastaa ;)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tyhmä kysymys ehkä mutta kysyn silti...

Suosikki joukkueenvaihto kortti ?
Tyhmin joukkueenvaihto kortti ?
Mitä suosittelisitte minulle koska joukkue on muuten hyvä mutta kemiat liian alhaalla ?

Kiitos sille joka vastaa ;)

En ymmärrä kysymystä. Ite käytän oman suosikkijoukkueeni vaihtokortteja. Ylipäätään kannattaa käyttää samaa joukkuevaihto korttia kaikkialla niin on helpompi liikutella pelaajia. Jotkut jengit ovat kalliimpia, jotkut halvempia, FLO, PHX, CGY jne. niitä halvempia vaihtoehtoja.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tarvis Girardin tilalle Johnsonin pariksi jonkun hyvän PP:n. Onko ehdotuksia? Kätisyydet kävis jos olis VP eli lefti ja vaihtasin oikealle, mut ei sinänsä kai suurta merkitystä onko raitti vai lefti. Puckseja on se 75k, mutta varmaan huomenna jo 100k.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tarvis Girardin tilalle Johnsonin pariksi jonkun hyvän PP:n. Onko ehdotuksia? Kätisyydet kävis jos olis VP eli lefti ja vaihtasin oikealle, mut ei sinänsä kai suurta merkitystä onko raitti vai lefti. Puckseja on se 75k, mutta varmaan huomenna jo 100k.

HL Erik Johnson.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Suosikki joukkueenvaihto kortti ?
Tyhmin joukkueenvaihto kortti ?
Mitä suosittelisitte minulle koska joukkue on muuten hyvä mutta kemiat liian alhaalla ?

Kiitos sille joka vastaa ;)

Ite oon laittanu nyt koko jengin Carolinaan, viime änärissä oli pitkään Islanders kunnes panostin Detroittiin vaihdot.. Eipä noilla mitään väliä kyllä ole, omasta mielestä Chicago ja Detroit jollain tapaa kivemman näkösiä kun muut mutta se siitä.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tarvis Girardin tilalle Johnsonin pariksi jonkun hyvän PP:n. Onko ehdotuksia? Kätisyydet kävis jos olis VP eli lefti ja vaihtasin oikealle, mut ei sinänsä kai suurta merkitystä onko raitti vai lefti. Puckseja on se 75k, mutta varmaan huomenna jo 100k.

Hakuun:
pelaajakortti/HL/HFC/Movember (mikä lyhenne?)/MP
Pelipaikka: VP/OP
Liiga: NHL
Ostahetihinta korkeintaan: 75,000

Eiköhän sieltä löydy.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

kyllä tässä hutissa lähes puolet peleistä on täyttä kuraa. Mulla on 99 lusiteluun buustatut nugent-hopkins ja st.louis treeni kesto 15. Vähintää puolissa peleistä ne häviää luistelussa vastustajan tusinapakeille. Joka ei todellakaa ole todenmukaista. Monesti läpiajossa vihun pakki on napannu kiinni noi. Sama juttu päätykiekkojen haussa olet edellä ja kaverin 75 pakki tulee liukumalla ohi:) Mutta kuten aikasemminkin olen maininnut niin toi ea buusti tasottuu pidemmälle aikavälille, ja itsellekkin joskus sattuu muutamia täysin ea supermoken ansiosta voitettuja pelejä:) Ja niin varmasti on käynyt jokaiselle hutti pelaajalle. Mul on halak 77 overall mokke ja en edes mieti vaihtamista kun se vaan nappaa kaikki kiinni:)

Saattaa olla että olen noita kuviakin tänne joskus heitellyt näistä huumori peleistä:) Välillä tulee tasaisia vääntöjä molemmin puolin ja niitä on oikein mukava pelata.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Synkroclowns:
JAWS-SAW
ileex
Vesa85
MW31984
Healt
naniJani
kolo2502

(DmG_wenkku) ? <-Ei varmaa tietoa
leisteison
JJESC
I_supbro_I
vasplad
Freeamigos
VilliAasi
Mulis175
StiquFIN
Waltzuuh
patflex
Tomek-11
smaaki
Pullonhenki
caresandbears
MelartinMela
I-Filppula-I
Jesssse123
Turpe_
I SupBro I
hellicek
TeMe311
nakkenakuttaja28
Vapenicek
Matsa93
Pachka74
axsuu
Santse93
Linta_X
TimbeXelite
Persusta95
smaaki
odesking
MeriMax_87 ? <- Ei varmuutta
Honzicek1992

Lisäillääs taas pitkästä aikaa. "Sabin6912".
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tarvis Girardin tilalle Johnsonin pariksi jonkun hyvän PP:n. Onko ehdotuksia? Kätisyydet kävis jos olis VP eli lefti ja vaihtasin oikealle, mut ei sinänsä kai suurta merkitystä onko raitti vai lefti. Puckseja on se 75k, mutta varmaan huomenna jo 100k.

B.Seabrook
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Morjesta kaikki!! Tuli tnä(vasta) ostettua tä peli ku oli melkoses alennukses ja noh ei täs oo oikee ehtiny/jaksanu hankkii tätä aikasemmin :D mut tota... täs nyt muutamia pelejä hakannu ja tää joukkue on iha sysi... et tota... oisko mahdollista saada pucks/pelaaja lahjoituksia joltain?? ainut ketju mikä "pärjää" on tuo belesky, bonino, clutterback... muuten on joukkue täynnä korhosia ja virtasia.. (50ovr) hujakoilla porukka menee mulla... oisin todella kiitollinen :) mut ymmärrän jos kaikki hokee vaa että ite oon ollu samas tilantees että pärjää poika omilla korteilla... Kiitän jo etukäteen.. :D

Tiimin nimi on TEUKKA8 ja siel on kait muutama pronssinen sopimus 5000pucksil myynnis että jos sinne joku voi jtn lahjottaa :)

Eli siis jos jollain on vielä hiuka innostusta auttaa mua pääsee alkuu ni siel olis 2 korttii viel johon voi laittaa pelaajia/puckseja :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Te, jotka buustaatte pelaajanne statsit ysiysiin, niin älkää itkekö niistä "tasoituksista" tai jos teidän pelaajanne ei lämää 300 km/h yläpeltiin. Jos ne "tasoitukset" vituttaa (ja joidenkin viestien perusteella meinaatte olevanne helvetin paljon parempia pelaajia kuin muut), niin pistäkää max. 70 ovr pelaajia rosteriin, kai te niilläkin voitatte. :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mikä tää on?? Toistunu pari kertaa. Eli kun peli on alkamassa niin kun parhaat pistemiehet esittely.on loppunut niin yhteys vastustajaan katkesi.. Viimeksi tänään "kane88:a vastaan..
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mikä tää on?? Toistunu pari kertaa. Eli kun peli on alkamassa niin kun parhaat pistemiehet esittely.on loppunut niin yhteys vastustajaan katkesi.. Viimeksi tänään "kane88:a vastaan..

Jos sulla on siinä esillä jokin kova pelimies ja hyvillä pisteillä niin saattavat yksinkertaisesti jänistää. Etsivät helpompia kohteita, ettei mene tilastot kuralle.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Joo erittäin usein katkeaa peli juuri, kun alkamassa ja mulla parhaana miehenä M. Koivu jolla hieman yli piste/peli. Sitä vaan ihmettelen, että mitä noilla sitten väliä. Välillä tulee kuokkaan, vaikka siinä mies jolla 60 peliä ja 20 pistettä ja toisinaan aivan vastaantulijapelaaja, jolla parhaana pistemiehenä joku jamppa 260 pistettä ja 180 peliä.

Toinen seikka noi tasoitukset. Tänään pelasin pelin, jossa ekassa erässä vedot mulle 10-1 ja hyökkäysaika 3.45-0.35. Peli oli tasan 1-1. Joskus ei vaan uppoa. Luulen, että pitkällä jänteellä paremmat pelaajat voittavat enemmän ja huonommat häviävät enemmän. Ylemmissä divareissa kaikki vaan tuppaavat olemaan aika hyviä pelaajia ja siellä korostuu pienet asiat ja miten ne tehdään paremmin.

Sitten vielä täällä paljon puhuttu kiekon katsomoon heittäminen. Onneksi ei ole vielä tullut vastaan. Monesti vaan olen hävinnyt pelin 3-0 johdosta kuin myös olen pystynyt kääntämään saman tappion voitoksi. Luulisi, että tappiotilanteessa yrittäisi jollain tapaa muuttaa peliään paremmaksi.
 
Ylös Bottom