Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]
Hahah, nyt liikutaan siinä rajoilla. Kusetin sitten kusettajaa!
Joltain tuntemattomalta kanadalaiselta tuli viestiä, että voi tuplata kortteja, jos en usko niin voi kuulemma todistaa halvemmilla. No eipä mulla muutakaan tekemistä sillä hetkellä ollut, niin päätin alottaa pikku leikin. Vastasin sille tyyliin "Wow man are you serious??" ja esitin muutenkin tyhmää. Vastauksena tuli tietenkin "yeah I can make you millionaire".. Laitoin viestiä että haluaisin tuplata Gaborikin, mutta pyysin todisteita toimivuudesta ensiksi Bishopilla.
Kaveri suostui siihen, sain takas jopa 4 Bishoppia! Viestiäkin tuli perään, "you see? I can make as many as I want now give me gaborik".. Tottakai esitin taas niin tyhmää kun olla ja voi, hehkutin vaan kuinka mahtava hän on. Pyysin kuitenkin vielä yhden palveluksen ennen Gaborikkia. Tuplaisiko hän minulle vielä Tyler Myersin niin laitan sen jälkeen Gaborikin ja Thorontonin
(Tiedän, otin tässä 20k riskin.. Oli vain sellainen tunne että kaveri vetää kyllä Gaborikkiin ja Thorontoniin asti ennenkuin lopettaa tämän korttien palauttamisen tuplana).
No eipä siinä, takas tuli kaksi buffalon Tyler Myersia. Sen jälkeen laitoin kaverille kiitosviestin korteista ja sanoin heihei.
Nyt ollaan siis tienattu kolme Bishoppia ja yksi Tyler Myers! Mahtaa kaveria vituttaa, mutta toisaalta eihän sen pitäisi vituttaa ollenkaan. Eihän hän menettänyt mitään, hänhän vain tuplasi korttini
Tämän pohjalta annoin omatunnolleni anteeksi, enhän minä huijannut ketään. Kaverihan itse ehdotti että haluaa tuplata minulle kortteja, ja niin hän tekikin
E: Mitähän helvettiä.. Kaveri vastasi että No problem message me if u want more duplicates.. Samalla katsoin, kaikilla Bishopeilla on pelattu yhtä paljon otteluita, ja torjuntaprosenttikin on sama.. Samoin Myersilla, molemmilla 69 ottelua pelattu samoilla pisteillä
Kaveri ei laittanut rageviestiä perään, ja kortit on tuplattu täysin oikein.. Eikai hän oikeasti osannut tuplata?? Uskaltaiskohan sille pistää jonku Thorntonin kokeiluun?