Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jos sulla on siinä esillä jokin kova pelimies ja hyvillä pisteillä niin saattavat yksinkertaisesti jänistää. Etsivät helpompia kohteita, ettei mene tilastot kuralle.
niin mutta se oli kaveripeli.. mutta se katkesi heti. Edit. Kenet/ketä ostas 150k?? Vai säästäskö kaneen??
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Välillä ainakin tuntuu olevan maalivahdilla huonoja päiviä, esim. viimepelissä vastaan tuli aika tasainen joukkue. Itsellä ei semin osunut edes tyhjään verkkoon, kuten ei muutkaan, ainoan maalin sain kun tuli tilanne jossa sain kaksi kertaa yrittää yhden hyökkäyksen reboundista. Itselleni meni sitten taas rystylätty lavan kärjellä heitettynä siniviivalta muuttaen pakin luistimesta suuntaa maalivahdin taakse. Siihen katkesi 3 ottelun voittoputki (wuhuu.)

Nyt parintunnin torkkujen jälkeen kohti uusia pettymyksiä ja voittoja, välillä tuntuu ettei uppoa mistään ja vastusta heittää häkkiin vaikka kolme pelaajaa olisi blokkaamassa kiekkoa. Hetken tässä pohtineena tulin tulokseen, että pikkuseikat saattavat ratkaista nuo "mistään ei uppoa" -pelit.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onhan tässä jonkun sortin apupelejä, mutta niitä ylistetään aivan liikaa täällä. Ei niitä tapahdu läheskään yhtä paljon kun niitä täällä toitotetaan. Itse en pahoja apupelejä ole kohdannut pitkään aikaan, joskus kun tuntuu siltä että avut olisi tulossa niin pelaan tarkemmin ja keskityn enemmän, kyllä se aikanaan alkaa uppoamaan kunhan tarpeeksi yrittää. Kaikki päästä kiinni, kaikkea ei voi apujen piikkiin laittaa.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Välillä ainakin tuntuu olevan maalivahdilla huonoja päiviä, esim. viimepelissä vastaan tuli aika tasainen joukkue. Itsellä ei semin osunut edes tyhjään verkkoon, kuten ei muutkaan, ainoan maalin sain kun tuli tilanne jossa sain kaksi kertaa yrittää yhden hyökkäyksen reboundista. Itselleni meni sitten taas rystylätty lavan kärjellä heitettynä siniviivalta muuttaen pakin luistimesta suuntaa maalivahdin taakse. Siihen katkesi 3 ottelun voittoputki (wuhuu.)

Nyt parintunnin torkkujen jälkeen kohti uusia pettymyksiä ja voittoja, välillä tuntuu ettei uppoa mistään ja vastusta heittää häkkiin vaikka kolme pelaajaa olisi blokkaamassa kiekkoa. Hetken tässä pohtineena tulin tulokseen, että pikkuseikat saattavat ratkaista nuo "mistään ei uppoa" -pelit.
Itsellä tänäään kävi niin että olin jengii jossa pelas chara ja lemieux, johossa 3-2..
Mutta klassinen...... Hamhuis pistää syötön maata pitkin siniviivalta missiaien längistä.
Sitten vielä 10sek ennen loppua tavares laukoo ranteen siniviivalta mutta buffy ei tee mitään ja tavaresin veto suoraan maaliin..
Vielä loppuun että heti rupesi tuleen maaleja kun nostin drouinin 1 ketjuun.
Nyt se on drouin-bergeron-hall!:)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Hahah, nyt liikutaan siinä rajoilla. Kusetin sitten kusettajaa!

Joltain tuntemattomalta kanadalaiselta tuli viestiä, että voi tuplata kortteja, jos en usko niin voi kuulemma todistaa halvemmilla. No eipä mulla muutakaan tekemistä sillä hetkellä ollut, niin päätin alottaa pikku leikin. Vastasin sille tyyliin "Wow man are you serious??" ja esitin muutenkin tyhmää. Vastauksena tuli tietenkin "yeah I can make you millionaire".. Laitoin viestiä että haluaisin tuplata Gaborikin, mutta pyysin todisteita toimivuudesta ensiksi Bishopilla.

Kaveri suostui siihen, sain takas jopa 4 Bishoppia! Viestiäkin tuli perään, "you see? I can make as many as I want now give me gaborik".. Tottakai esitin taas niin tyhmää kun olla ja voi, hehkutin vaan kuinka mahtava hän on. Pyysin kuitenkin vielä yhden palveluksen ennen Gaborikkia. Tuplaisiko hän minulle vielä Tyler Myersin niin laitan sen jälkeen Gaborikin ja Thorontonin :D (Tiedän, otin tässä 20k riskin.. Oli vain sellainen tunne että kaveri vetää kyllä Gaborikkiin ja Thorontoniin asti ennenkuin lopettaa tämän korttien palauttamisen tuplana).

No eipä siinä, takas tuli kaksi buffalon Tyler Myersia. Sen jälkeen laitoin kaverille kiitosviestin korteista ja sanoin heihei.

Nyt ollaan siis tienattu kolme Bishoppia ja yksi Tyler Myers! Mahtaa kaveria vituttaa, mutta toisaalta eihän sen pitäisi vituttaa ollenkaan. Eihän hän menettänyt mitään, hänhän vain tuplasi korttini ;) Tämän pohjalta annoin omatunnolleni anteeksi, enhän minä huijannut ketään. Kaverihan itse ehdotti että haluaa tuplata minulle kortteja, ja niin hän tekikin:D

E: Mitähän helvettiä.. Kaveri vastasi että No problem message me if u want more duplicates.. Samalla katsoin, kaikilla Bishopeilla on pelattu yhtä paljon otteluita, ja torjuntaprosenttikin on sama.. Samoin Myersilla, molemmilla 69 ottelua pelattu samoilla pisteillä:eek: Kaveri ei laittanut rageviestiä perään, ja kortit on tuplattu täysin oikein.. Eikai hän oikeasti osannut tuplata?? Uskaltaiskohan sille pistää jonku Thorntonin kokeiluun?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

E: Mitähän helvettiä.. Kaveri vastasi että No problem message me if u want more duplicates.. Samalla katsoin, kaikilla Bishopeilla on pelattu yhtä paljon otteluita, ja torjuntaprosenttikin on sama.. Samoin Myersilla, molemmilla 69 ottelua pelattu samoilla pisteillä Kaveri ei laittanut rageviestiä perään, ja kortit on tuplattu täysin oikein.. Eikai hän oikeasti osannut tuplata?? Uskaltaiskohan sille pistää jonku Thorntonin kokeiluun?

Hmm.. tosi outoa. (Kertoisitko kaverin nimeä? :p)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

E: Mitähän helvettiä.. Kaveri vastasi että No problem message me if u want more duplicates.. Samalla katsoin, kaikilla Bishopeilla on pelattu yhtä paljon otteluita, ja torjuntaprosenttikin on sama.. Samoin Myersilla, molemmilla 69 ottelua pelattu samoilla pisteillä:eek: Kaveri ei laittanut rageviestiä perään, ja kortit on tuplattu täysin oikein.. Eikai hän oikeasti osannut tuplata?? Uskaltaiskohan sille pistää jonku Thorntonin kokeiluun?

Se vaan bugaa, ei niillä ole samoja määriä pelejä pelattu. Tuplaaminen ei ole mahdollista.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mikä on POTG Oveckinin "noin" arvo?

Edit. Ja jos jollakin on myynnissä niin olisin kiinostunut!
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Se vaan bugaa, ei niillä ole samoja määriä pelejä pelattu. Tuplaaminen ei ole mahdollista.

Toisaalta, vastahan GTA onlinekin hakkeroitiin. Siellä oli paljon ihmisiä, jotka jakoivat satoja miljoonia muille. Kenenkään ei tarvinnut ostella oikealla rahalla gta dollareita, hakkerit hoitivat rahan jaon. Ainahan maailmasta löytyy hurjia, jotka osaavat tuon hakkeroinnin. Miksei NHL peliäkin voisi hakkeroida?:confused:

Luulisi kyseistä kaveria kuitenkin vituttavan jos on menettänyt kolme Bishoppia ja yhden Myersin.. Mutta ei, laittoi vaan että no problem :cool:

E: Kyseinen kaveri on quebec_shoot, jos joku haluaa kokeilla. Minä en sitten ota mitään vastuuta hävinneistä korteista, jos niin tapahtuu.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Niih tiedä häntä ja mikä sen motiivi sitten olis jos toi oliskin mahollista, eihän se hyödy tuosta yhtään mitään. Kyllähän
tolla pitkään lahjottelee pelaajia pois jos sattuu vaikka Ovechkinin ryöstämään.. ei paljoo Bishopit ja Myersit tunnu missään
siinä kohti. Eiköhän tohon valitettavan moni mene jos sattuu just heittelemään jotain Maijereita ilmatteeks ja nälkä kasvaa.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Toisaalta, vastahan GTA onlinekin hakkeroitiin. Siellä oli paljon ihmisiä, jotka jakoivat satoja miljoonia muille. Kenenkään ei tarvinnut ostella oikealla rahalla gta dollareita, hakkerit hoitivat rahan jaon. Ainahan maailmasta löytyy hurjia, jotka osaavat tuon hakkeroinnin. Miksei NHL peliäkin voisi hakkeroida?:confused:

Luulisi kyseistä kaveria kuitenkin vituttavan jos on menettänyt kolme Bishoppia ja yhden Myersin.. Mutta ei, laittoi vaan että no problem :cool:

E: Kyseinen kaveri on quebec_shoot, jos joku haluaa kokeilla. Minä en sitten ota mitään vastuuta hävinneistä korteista, jos niin tapahtuu.

Sitä se haluukin, esittää ettei haittaa ja nyt olit jo lähettämässä Torttua sille. Usko vaan, ei se ole mahollista. Se näkyisi marketissa jos edes yksi ihminen pystyisi siihen.

Ja nyt kun sen nimen vielä mainitsit niin älkää todellakaan luottako. Kaikki quebecista tulevat ovat rottia tässä pelissä, niin pelatessa kuin myös mitä tulee huijareihin.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Joo eihän sitä motiivia ole, mutta toisaalta ei ollut GTA hakkereillakaan. Tuo Ovechkinin nosto selittäisi muuten, mutta miksi Ovechkinin nostanut haluaisi huijata minulta Gaborikin.. No, tuo tapaus jääköön mysteeriksi.

Tuli muuten just 32. perättäinen voitto. Tuntu että oli sellanen tasotus omalla jengillä että alta pois.. Vastustajan Howard ei saanut mitään kiinni, peli päättyi lopulta 13-0. Ihme että vastustaja jaksoi pelata loppuun asti, mulla olis ainakin mennyt hermo siihen Howardiin jo ensimmäisessä erässä ja kapula seinään:rolleyes: Noh, välillä näin päin. On tää ykkösdivari ihmeellinen, ennen joulua mun peliä katsoessa ei ois ikinä uskonut 32 pelin voittoputkeen:D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nyt on noustu jo 4. divariin ja voi pojat, että tulee kylmää kyytiä. :) 6 matsia, saaliina yksi piste. Ja voin sanoa, että ainakaan vielä, tällä tasolla, ei ole tasoituksia näkynyt. Itselläni nyt on ihan mukava sakki kasassa, kavereilla saattaa olla kovin kaveri joku Iggy, niin ei se mitään tasoitusta ole saanut. Voittavat kyllä, mutta aika kaukana olisi edes maali/5 laukausta.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

No huhhuh.. Laitoin markettiin lähtöhinnaksi 400 000 ja katoin millaisissa hinnoissa nämä miljoonamiehet pyörivät.. Pisti silmään joukkue nimeltä Superbad_666.. 10 Crosbya myynnissä samalla joukkueella:confused: Miten kukaan on voinut saada niin paljon puckseja? Yli 10 000 000 pucksin farmaamiseen menee niin kauan, että siihen en usko.

Tuskin kukaan on myöskään nostanut pakoista 10 000 000 pucksin edestä pelaajia.. Voivoi, on varmaan vähän rahaakin käytetty:D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

No huhhuh.. Laitoin markettiin lähtöhinnaksi 400 000 ja katoin millaisissa hinnoissa nämä miljoonamiehet pyörivät.. Pisti silmään joukkue nimeltä Superbad_666.. 10 Crosbya myynnissä samalla joukkueella:confused: Miten kukaan on voinut saada niin paljon puckseja? Yli 10 000 000 pucksin farmaamiseen menee niin kauan, että siihen en usko.

Tuskin kukaan on myöskään nostanut pakoista 10 000 000 pucksin edestä pelaajia.. Voivoi, on varmaan vähän rahaakin käytetty:D
Joo tota mäki oon ihmetelly että miten voi olla mahollista :D mun muistaakseni toi sama kaveri omisti kanssa NHL 12 HUTissa kymmeniä eri Crosbyja :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kerran se ei kai kerennyt ajoissa sulkeen noita crosbyjään niin kerettiin huutaan niistä 4 tai 5kpl ennenku tuli sulkee niitä.. Itse onnistuin kaksi saamaan ihan ok hintaan 1,002M ja 1,023M :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ostin semmosen kaverin kun Missiaen, lätkäisin sille 5 x +5 ja 15 kesto.
Peliä sillä ei ole vielä pelattu. Miten käy lentääkö ohjain seinille ton kaverin kans?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ostin semmosen kaverin kun Missiaen, lätkäisin sille 5 x +5 ja 15 kesto.
Peliä sillä ei ole vielä pelattu. Miten käy lentääkö ohjain seinille ton kaverin kans?

Luulis, että joo. En jaksa uskoa noihin buusteihin. Vaikka kuinka heittää +5 -kortteja WHL-pelaajalle, niin ei se voi olla millään minkään Crosbyn tasoa, vaikka kaikki statsit olisikin 99.

En sitten tiedä, miten paljon nämä vaikuttaa, mutta se nyt on satavarmaa, että 99,8% HUT-pelaajista (minä ml.) yliarvostaa noita harjoituskortteja. Niin se vaan menee.

E: "En usko"... myös minä yliarvostan... vähän ristiriitaa, mutta tarkoitan sitä, että heittelen minäkin noita plussia statseihin - vaikka ne ei auta.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Luulis, että joo. En jaksa uskoa noihin buusteihin. Vaikka kuinka heittää +5 -kortteja WHL-pelaajalle, niin ei se voi olla millään minkään Crosbyn tasoa, vaikka kaikki statsit olisikin 99.

En sitten tiedä, miten paljon nämä vaikuttaa, mutta se nyt on satavarmaa, että 99,8% HUT-pelaajista (minä ml.) yliarvostaa noita harjoituskortteja. Niin se vaan menee.

E: "En usko"... myös minä yliarvostan... vähän ristiriitaa, mutta tarkoitan sitä, että heittelen minäkin noita plussia statseihin - vaikka ne ei auta.

Toi oli AHL ukko. OVR 87, mutta jokainen statsi reilusti yli 90 ja nopeus 99, siis buustittuna. Ihan huvikseen tolla nyt mennään kun on kiekkoja mitä tuhlata. äijän pituus on siis tosiaan 203cm! Sehän se tosta semmosen taikurin tekee.
 
Ylös Bottom