Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Voisko joku auttaa minua. Keräsin monta SHL joukkuetta ja tein uuden käyttäjän ja siirsin ne sinne mutta en saa rahoja.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tuli tänään seillainen pelaaja vastaa jolla oli kaikki Ovetshkin-Crosby-Stamkos ykkös kenttä tälläisiä pelaajia koko joukkue täynnä ja päätin kysellä että miten se on saanut kaikki mailman huiput niin se vastas että sen kaveri pystyy tekee kaksois kappaleita pelaajista että se on saanut sen kautta ne pelaajat!!! Ite pelaa hiki hatussa että saa buckseja sit tulee tälläisiä jonneja joilla kaikki

Paitsi että minkäänlainen tuplaaminen ei ole mahdollista. Ukko on kusettanu joltain pelaajia tai farmannu vaan nuo. Noita tuplaajahemmoja on sitten kiva kusettaa itse.

Voisko joku auttaa minua. Keräsin monta SHL joukkuetta ja tein uuden käyttäjän ja siirsin ne sinne mutta en saa rahoja.


Tervetuloa maanviljelyn pariin, bonukset saa vasta kun on käyttänyt 20€ peliin. Eli toisin sanoen 10 online-pelillä bonukset alkaa tulemaan.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Oukei hyvä tietää!! Ja kyllä se ehotteli et saisin sen kaverin kautta pelaajia jotain sellaista!
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko porukalla kokemuksia mov mackinnonista, drouinista, manthasta ja mcdavidista??
Mackinnon menisi kolmosketjun keskelle, drouin 3.ketjun vasempaan tai oikeaan.. mcdavid menisi 4.kh ja mantha 4 vl/ol
Kuten ennenkin, tasotukset pilasivat toisen 1 dirren mestaruuden.. kiitos kuuluu mikko koivulle ja callahanille ;)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Joo siis tolla "jotka pelaa yhä" meinasin et hutis pelaa viel :D Anteeks epäselvyys :p[/QUOTE]
Herää mikko :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tänään tuli vastaan mahdottoman oloinen joukkue jonka omistajan psn tais olla wellios tai sinne päin. Onnistuin voittamaan kaverin 3-2 ja yritti tehdä synkron muttei siinä onnistunu. Tälläsii ketjuja tais olla: (en tiiä onko erikoiskortteja vai ei)

Datsyuk-Crosby-Ovechkin

Gonchar-Phaneuf

Zetterberg-Lemieux-Gretzky

Weber-Pietrangelo

Malkin-Toews-Stamkos

Keith-Doughty

Parise-Spezza-Kane
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mä oon aatellu ruveta pelaa Kingsin rosterilla! Aattelin ostaa noi nykyset ja joitaki entisii HYVII pelaajii.
Sen verran vähän tullu seurattua lätkää niin kertokaas joitai hyvii entisii kingsin pelaajii jota pelaa yhä:D
Täältä löytyy listaa pelaajista http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Los_Angeles_Kings_players , jos järjestää vuoden mukaan niin alkaa tuttuja nimiä varmaan sullekin löytymään. Eivät kaikki toki mitään erityisen hyviä ole. :D

Tässä muutama esimerkiksi:

Ryan Smyth - Edmonton Oilers
Brayden Schenn - Philadelphia Flyers
Wayne Simmonds - Philadelphia Flyers
Kyle Quincey - Detroit Red Wings
Michal Handzuš - Chicago Blackhawks
Teddy Purcell - Tampa Bay Lightning
Brian Boyle - New York Rangers
Matt Moulson - Buffalo Sabres
Brad Stuart - San Jose Sharks
Jack Johnson - Columbus Blue Jackets
George Parros - Montreal Canadiens
Mike Cammalleri - Calgary Flames
Olli Jokinen - Winnipeg Jets

Bonuksena toki Jeremy Roenick ja 99, jotka löytyy pelistä.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko porukalla kokemuksia mov mackinnonista, drouinista, manthasta ja mcdavidista??
Mackinnon menisi kolmosketjun keskelle, drouin 3.ketjun vasempaan tai oikeaan.. mcdavid menisi 4.kh ja mantha 4 vl/ol
Kuten ennenkin, tasotukset pilasivat toisen 1 dirren mestaruuden.. kiitos kuuluu mikko koivulle ja callahanille ;)
Mov MacKinnon on tajuttoman kova! Ja vielä halpa myös? Mulla olis yks semmonen ylimääräsenä että laita vaika yv:tä jos kiinnostaa!
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ottakaapa tämä lista nyt talteen ja käykää läpi ennenkuin menetti sinne HUT:iin. Ja jos tulee lisää nii kirjoittakaa tähän threadiin, niin saadaan kaikki apinat samaan listaan.


Synkroclowns:
JAWS-SAW
ileex
Vesa85
MW31984
Healt
naniJani
kolo2502

(DmG_wenkku) ? <-Ei varmaa tietoa
leisteison
JJESC
I_supbro_I
vasplad
Freeamigos
VilliAasi
Mulis175
StiquFIN
Waltzuuh
patflex
Tomek-11
smaaki
Pullonhenki
caresandbears
MelartinMela
I-Filppula-I
Jesssse123
Turpe_
I SupBro I
hellicek
TeMe311
nakkenakuttaja28
Vapenicek
Matsa93
Pachka74
axsuu
Santse93
Linta_X
TimbeXelite
Persusta95
smaaki
odesking
MeriMax_87 ? <- Ei varmuutta
Honzicek1992
iQuaani
rasto29
Soramobiili
Vesa_85
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko kukkaan huomannu että maajoukkuekokoonpanot on päivitetty?
Ea:han on saanu kaikki kontiolat ja komarovit sinne! Hyvä ea! ;D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko kukkaan huomannu että maajoukkuekokoonpanot on päivitetty?
Ea:han on saanu kaikki kontiolat ja komarovit sinne! Hyvä ea! ;D

Oho! Tässähän joutuu vissiin pelaamaan maajoukkueella muutaman pelin ensimmäistä kertaa varmaan yli kolmeen vuoteen:rolleyes:
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tuleekohan tuosta LA vs Anaheim erikois matsista mitään erikois kortteja?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Voi että kyllä sujui aamu hyvin. HL J.Johnson korttiin pistin vaihtotarjouksen HL lucic + 70k
Ja äijä hyväksy! Sitte huomasin sen laittavan mun lucicin myyntii vaa 60k nii ostin senki takas itelle :D
eli periaattees se makso mulle vaan 70k + 60k=130k
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jahas, mitä tää hutti nyt bugaa.. Mokelle tuli uupumus 1 ja nyt kahden pelatunpelin jälkeen se ei eses katoa mihinkään siis tuo uupumus...
 
Ylös Bottom