Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

1. divarissa pelailen statsit 90-22-9..

Joka helkkarin pelissä 1.div / 2.div aikana vastustajat heittävät näitä ihme etukulma maaleja, ne onnistuvat 9 kertaa 10 yrityksestä.

Ja nykyään jos vastustaja ei vain pärjää, alkaa veskarin rämppäy ja kiekko lennellä katsomoon.. En tajua vaan sitä, että jos on huonompi niin minkä takia ei voi yrittää rehellisin keinoin pelata? Vai onko se vaan niin, että statsi on tärkeimmät ja es meiningillä!?

Etukulma maalista on turha valittaa (jos tarkoitat siis sitä "bugirannetta") kun sen saa puolustettua älyttömän helposti poies. Tottahan tuo on että ylemmissä divareissa ukot hakee ns. varmoja maaleja. Vastustajasta kiinni mitä itse teen, jos jättää etukulman auki niin täräytän sinne. Harva osaa sijoittua juuri oikein 2v1 tilanteessa, jolloin peittäisi mahdollisimman paljon onetimer ja etukulma chänssiä.

Valitettavasti se on juurikin noin. En malta oottaa "kun"/jos EA korjauttaa ton synkroerrorin, se on tervemenoa patflexit ja sun muut top100:sta. Tähän vois jäädä oottelee ton korjautumista niin nousis vaan muiden putoamisella sen 20 sijaa ylöspäin. :eek:
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mä olen pohdiskellut, että mikä tämä bugiranne oikein on mistä täällä paljon puhutaan. No edellisistä viesteistähän se selvisi. Eikös jokaisessa pelissä ole joku "varma" maalintekotapa ja peli on kaikille sama, että vedä itse sitten samanlaisia.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mä olen pohdiskellut, että mikä tämä bugiranne oikein on mistä täällä paljon puhutaan. No edellisistä viesteistähän se selvisi. Eikös jokaisessa pelissä ole joku "varma" maalintekotapa ja peli on kaikille sama, että vedä itse sitten samanlaisia.

Ei ole olemassakaan sellaista kuin bugiranne, lähinnä valitetaan vaan sitä että miten tehokas se mukama on. Laitappa kuka vaan änäristara b-pisteiden väliin tai kaarelle rannaamaan niin kyllä se aika kovalla rossalla sieltä nakuttaa maaleja. Ei jokainen kuitenkaan mee sisään, tuntuu vaan olevan kova maalintekotapa tässä pelissä.

Tuossa vidi, tästä ns. bugiranteesta: http://www.youtube.com/watch?v=ox7VyTVpJ4k
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nyt loppu taival hutin puolella, vielä pelaajat myyntiin ja viimeset pakkojen availut, sitten palaillaan asiaan seuraavan änärin merkeissä.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei ole olemassakaan sellaista kuin bugiranne, lähinnä valitetaan vaan sitä että miten tehokas se mukama on. Laitappa kuka vaan änäristara b-pisteiden väliin tai kaarelle rannaamaan niin kyllä se aika kovalla rossalla sieltä nakuttaa maaleja. Ei jokainen kuitenkaan mee sisään, tuntuu vaan olevan kova maalintekotapa tässä pelissä.

Tuossa vidi, tästä ns. bugiranteesta: http://www.youtube.com/watch?v=ox7VyTVpJ4k

En lähde muiden mielipiteitä tästä sanomaan, mutta omasta mielestäni on aika noloa yrittää peleissä koko ajan samanlaista maalia, joka uppoaa luvattoman helposti.. Kuten Hexton13 aikaisemmassa viestissään ilmoitti, niin kyllähän sen maalinteko tilanteen saa puolustettua pääsääntöisesti pois, mutta tulee tilanteita milloin bouchek ei tepsikkään tai veto ei osu puolustavaan pelaajaan, vaikka kuinka yrittäisi olla edessä.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

CHLASTOmir yritti synkroa. Sain onneks puolustettua poies. Tuntuu olevan heille niin arkipäivää tuo pelleily, että viesteihin ei minkäänlaista reagointia.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mulla oli hieman sarkasmiakin mukana tuossa viestissä, mutta tosiaan kyllähän tuosta kohdasta ne maalit kuuluu tehdäkin. Sehän nyt on maalintekosektorilla.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mulla oli hieman sarkasmiakin mukana tuossa viestissä, mutta tosiaan kyllähän tuosta kohdasta ne maalit kuuluu tehdäkin. Sehän nyt on maalintekosektorilla.

Se on kato sitä kun joidenkin pitää huonoa puolustustaan sillä koittaa selittää. Onhan se ehkä hiukan liian tehokas tapa, mutta ihan rehti mielestäni. Kunhan sitä nyt ei koko pelin ajan spämmää niin kuin jotkut sitä tekevät.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ite myin kaikki huiput pois ja ostin tilalle suomalaisia pelaajia kun meinas hutti innostus muuten loppua, hyvin on pelit lähteny käyntiin (2-divarissa). :)

T.Kallio paukuttaa nelosen laidalla pisteitä vanhaan malliin :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei ole olemassakaan sellaista kuin bugiranne, lähinnä valitetaan vaan sitä että miten tehokas se mukama on. Laitappa kuka vaan änäristara b-pisteiden väliin tai kaarelle rannaamaan niin kyllä se aika kovalla rossalla sieltä nakuttaa maaleja. Ei jokainen kuitenkaan mee sisään, tuntuu vaan olevan kova maalintekotapa tässä pelissä.

Tuossa vidi, tästä ns. bugiranteesta: http://www.youtube.com/watch?v=ox7VyTVpJ4k

Lähinnä nauratti toi video ku ei mikää meinannu mennä sisää...
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ite myin kaikki huiput pois ja ostin tilalle suomalaisia pelaajia kun meinas hutti innostus muuten loppua, hyvin on pelit lähteny käyntiin (2-divarissa). :)

T.Kallio paukuttaa nelosen laidalla pisteitä vanhaan malliin :D


Iteki eilen myin kaikki poijjes ja nykyään ykköskentässä painaa Beau Bennett joka on aivan uskomaton. Muutenkin peli-intoa taas paljon enemmän kun on ihan omannäkönen joukkue!
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

En edes muista koska joku on viimeksi päässyt itseä vastaan kiskaisemaan "bugiranteen" pömpeliin. Kuten Hexton sanoi, todella helppo puolustaa nuo ranteet pois. Hiukankin jätät kaverille aikaa virittää rannetta niin verkko pölisee. Se on se parin sekunnin viritys ja aina helähtää. Oikea bugimaali on se pieni sivuttaisliike ja snapshot takakulmaan ja tuota onkin sitten hieman vaikeampi puolustaa. Huvittavaa kun jotkut ei edes yritä mitään muuta kuin tuota kusista takakulmaa.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

OHHOH
Riskillä mentiin hakemaan 150k noita normi kultapakkoja jos olisi tullut POTG anaheimin poikii sieltä, mutta empä yllättynyt. Ensimmäiset 100k iha kankkulakaivoo mut kuiteski tuli sit Letang joten 1ook tuli sit lopulta takasi, koska olihan lopuilla 50k viellä koitettava, mutta nyt taas persaukisena ennenku saa Letangi kaupaks. Mites tuo farmaus, onko siis sitä jos siirrän vaan oman pelaavan kokoonpanon ja ehkä just 10k mitä saan noista vaihtopakan läjästä. Tai siis onhan sekin farmausta, mutta katsooko EA sen sellaiseksi PAHAKSI :confused::D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

OHHOH
Riskillä mentiin hakemaan 150k noita normi kultapakkoja jos olisi tullut POTG anaheimin poikii sieltä, mutta empä yllättynyt. Ensimmäiset 100k iha kankkulakaivoo mut kuiteski tuli sit Letang joten 1ook tuli sit lopulta takasi, koska olihan lopuilla 50k viellä koitettava, mutta nyt taas persaukisena ennenku saa Letangi kaupaks. Mites tuo farmaus, onko siis sitä jos siirrän vaan oman pelaavan kokoonpanon ja ehkä just 10k mitä saan noista vaihtopakan läjästä. Tai siis onhan sekin farmausta, mutta katsooko EA sen sellaiseksi PAHAKSI :confused::D

Älä välitä ei ketään bannaa.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

No voihan perskales! Kerrankin olisi tullut joku tuttu nimim.(Leksa94) vastaan täältä foorumilta ja kaveri luikkii samantien karkuun. En todellakaan ole niin hyvä että tarvii noin tehdä. Häviin melkein puolet matseista. :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jeps nimenomaan tuo far side maali toimii välillä liiankin hyvin ja osa pelaajista yrittää sitä joka paikasta ja välillä menee melkeen siniviivalta asti häkkiin.. Kyllä se melko helppo on ottaa pois kun huomaa, ettei vihu tee muuta mutta eiköhän se kerran pelissä sisään mene kun 50 kertaa yrittää. En tiedä ehkä joku Bishop saattais venyä niihin? Lehtonen ja Howard ei..
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei helkkari jätkät ny tarvitsisi kipeästi kokenut kehäkettu apua! Kävi tosiaan niin kurjasti kun ohjaimessani on sellainen vika,että tuo vasen tatti tekee itsestään kaikkia komentoja nii menin lunastamaan tuota "pucks kolikkopalkintoa" niin tottakai tuo perkeleen ohjain menee kohtaan "poista joukkue" ja painaa kyllä... sitten äkkiä tarrasin konsolin sammutus nappiin ja sammutin sen kun se alko sitä työstämään. Sitten takaisin hutiin ja suuri helpotus:siellä oli minun pucksit ja joukkue tallella MUTTA vaihtopakassani ollut tämä mainostamani jamie benn potg oli kadonnut :( joten ea oli kerennyt ilmeisesti tyhjentämään vaihtopakan mutta nopea reagointini ansiosta ei joukkuetta eikä puckseja... tämän jälkeen ihmettelin kun seurantalistassani ollut jack johnson josta olin tarjonnut siinä oli nuijjan kuva ja minun tarjoukseni johti kuitenkin?? Sitten päätin ostaa sen siitä suoraan,jolloin hut mietti hetken mutta lopulta pystyin sen ostamaan. Joten olisiko täälä hienossa yhteisössä jollain sydäntä antaa mulle tuossa illemmalla aikaisintaan jotain lahjoituksia kun tämmönen pääsi käymään. Arvostaisin elettä erittäin suuresti :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei helkkari jätkät ny tarvitsisi kipeästi kokenut kehäkettu apua! Kävi tosiaan niin kurjasti kun ohjaimessani on sellainen vika,että tuo vasen tatti tekee itsestään kaikkia komentoja nii menin lunastamaan tuota "pucks kolikkopalkintoa" niin tottakai tuo perkeleen ohjain menee kohtaan "poista joukkue" ja painaa kyllä... sitten äkkiä tarrasin konsolin sammutus nappiin ja sammutin sen kun se alko sitä työstämään. Sitten takaisin hutiin ja suuri helpotus:siellä oli minun pucksit ja joukkue tallella MUTTA vaihtopakassani ollut tämä mainostamani jamie benn potg oli kadonnut :( joten ea oli kerennyt ilmeisesti tyhjentämään vaihtopakan mutta nopea reagointini ansiosta ei joukkuetta eikä puckseja... tämän jälkeen ihmettelin kun seurantalistassani ollut jack johnson josta olin tarjonnut siinä oli nuijjan kuva ja minun tarjoukseni johti kuitenkin?? Sitten päätin ostaa sen siitä suoraan,jolloin hut mietti hetken mutta lopulta pystyin sen ostamaan. Joten olisiko täälä hienossa yhteisössä jollain sydäntä antaa mulle tuossa illemmalla aikaisintaan jotain lahjoituksia kun tämmönen pääsi käymään. Arvostaisin elettä erittäin suuresti :)

Avaa ronssipakka ja kattele pääsetkö sitä kautta käsiksi Benn:iin joka vaihtopakastasi löytyy. Muuten ota yhteyttä EA:han, tänä vuonna yllättävän hyvin palautellu kadonneita pelaajia/puckseja. Paras keino on ottaa yhteyttä EA_HLT nimiseen henkilöön EA foorumilla yksitysviestillä. Kerrot vain asiallisesti mitä on käynyt ja mitä olet menettänyt, ne pystyy kattomaan sun viimeisiä liikutuksia ja näkevät jos jotain puuttuu.

Itelläkin varmaan ohjain vetelee viimeisiään, samaa ongelmaa että välillä vasen tatti jumiutuu ja rullaa edes ylös-alas. Kerran kävi itselläkin poista joukkue kohdassa, vähän kuumotteli. Ilkeintä on se kun kesken pelin jää jumiin ja hakkaa siinä alotuksessa ylös ylös, jolloin häviää 100% aloituksen.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Avaa ronssipakka ja kattele pääsetkö sitä kautta käsiksi Benn:iin joka vaihtopakastasi löytyy. Muuten ota yhteyttä EA:han, tänä vuonna yllättävän hyvin palautellu kadonneita pelaajia/puckseja. Paras keino on ottaa yhteyttä EA_HLT nimiseen henkilöön EA foorumilla yksitysviestillä. Kerrot vain asiallisesti mitä on käynyt ja mitä olet menettänyt, ne pystyy kattomaan sun viimeisiä liikutuksia ja näkevät jos jotain puuttuu.

Itelläkin varmaan ohjain vetelee viimeisiään, samaa ongelmaa että välillä vasen tatti jumiutuu ja rullaa edes ylös-alas. Kerran kävi itselläkin poista joukkue kohdassa, vähän kuumotteli. Ilkeintä on se kun kesken pelin jää jumiin ja hakkaa siinä alotuksessa ylös ylös, jolloin häviää 100% aloituksen.

Joo,kokeilin kyllä sitä että kirjaudun ulos ja takaisin sisään ja kun ostin sen johnsonin suoraan niin vaihtopakka näytti nollaa eli en taida päästä käsiksi :( mutta joo ilmoitin jo ealle ja toivotaan että palautuvat sitä kautta. Ja oo varovainen!
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei helkkari jätkät ny tarvitsisi kipeästi kokenut kehäkettu apua! Kävi tosiaan niin kurjasti kun ohjaimessani on sellainen vika,että tuo vasen tatti tekee itsestään kaikkia komentoja nii menin lunastamaan tuota "pucks kolikkopalkintoa" niin tottakai tuo perkeleen ohjain menee kohtaan "poista joukkue" ja painaa kyllä... sitten äkkiä tarrasin konsolin sammutus nappiin ja sammutin sen kun se alko sitä työstämään. Sitten takaisin hutiin ja suuri helpotus:siellä oli minun pucksit ja joukkue tallella MUTTA vaihtopakassani ollut tämä mainostamani jamie benn potg oli kadonnut :( joten ea oli kerennyt ilmeisesti tyhjentämään vaihtopakan mutta nopea reagointini ansiosta ei joukkuetta eikä puckseja... tämän jälkeen ihmettelin kun seurantalistassani ollut jack johnson josta olin tarjonnut siinä oli nuijjan kuva ja minun tarjoukseni johti kuitenkin?? Sitten päätin ostaa sen siitä suoraan,jolloin hut mietti hetken mutta lopulta pystyin sen ostamaan. Joten olisiko täälä hienossa yhteisössä jollain sydäntä antaa mulle tuossa illemmalla aikaisintaan jotain lahjoituksia kun tämmönen pääsi käymään. Arvostaisin elettä erittäin suuresti :)

:D Älkää nyt saat*na menkö näihin tarinoihin!

e. Konsolin ylläpitokin voisi olla vähän hereillä näissä.
 
Ylös Bottom