Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Äsken oli Giroux myynnissä lähtöhinnalla 600 (ei osta heti hintaa) ja aikaa jäljellä 45min. Ajattelin että vois läpällä seurata miten korkeelle tuo hinta nousee ja jos porukka nukkuu niin ostan itse :D Noh, lisäsin kortin seurantalistaan. Kun menin seurantalistaan niin siellä oli kortin kohdalla "päättynyt". Miten tuo on mahdollista? 45min aikaa eikä osta heti hintaa?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Moroo! ois 500k puckseja myynnissä. 30-35e pankkina toimii nordea ja danske. YV:TÄ jos on halukkaita. Verotkin maksan tuosta tottakai.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

:D Älkää nyt saat*na menkö näihin tarinoihin!

e. Konsolin ylläpitokin voisi olla vähän hereillä näissä.

Mitä helvettiä?? En todellakaan kuseta tällästä mulla on vähä muitaki tapoja kerätä niitä pukseja kun kusettaa näitä :D voit mennä tonne "hut trading" palstalle katselemaan että siellä mää pyytelen tarjouksia tohon benniin ja voit googlailla,tälläistä vikaa niin voin taata että esim youtubesta löydät että tämmöstä vikaa esiintyy!
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

:D Älkää nyt saat*na menkö näihin tarinoihin!

e. Konsolin ylläpitokin voisi olla vähän hereillä näissä.

Niin sama se mihin se tatti sitä vie, kun kysyy kuitenkin varmistuksen vielä ennen poistoa, joten täysin omaa huolimattomuutta. Päälle vielä jos kaverilla ollut Toewsia ja pakistossa Keith ja mitä kaikkea niitä nyt olikaan niin mitä kolehtia tuossa enää tarvitaan tai olisi ansaittu. Reklat vaan EA:lle ja odottamaan, kun sulkevat ticketin ilmoittamatta joskus vuoden päästä.

Kun menin seurantalistaan niin siellä oli kortin kohdalla "päättynyt". Miten tuo on mahdollista? 45min aikaa eikä osta heti hintaa?

Vaihtotarjouksella.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

On tuo EARIIVAA kohtalaisen kaheli pelimies. Pelonsekaisin fiiliksin odotin mitä tuleman pitää, mutta yllättävän hyvin pysyin mukana pari erää. Vikaan erään sitten parit bottijäähyt ja peli repes täysin. Sinne lähti munkin päänahka perskules. Noh, tolla kaverilla niitä päänahkoja varmaan piisaa. :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mitä helvettiä?? En todellakaan kuseta tällästä mulla on vähä muitaki tapoja kerätä niitä pukseja kun kusettaa näitä :D voit mennä tonne "hut trading" palstalle katselemaan että siellä mää pyytelen tarjouksia tohon benniin ja voit googlailla,tälläistä vikaa niin voin taata että esim youtubesta löydät että tämmöstä vikaa esiintyy!

Siinähän se vastaus tulikin niille jotka eivät heti huomanneet epäillä :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

No voihan perskales! Kerrankin olisi tullut joku tuttu nimim.(Leksa94) vastaan täältä foorumilta ja kaveri luikkii samantien karkuun. En todellakaan ole niin hyvä että tarvii noin tehdä. Häviin melkein puolet matseista. :)

Perkula kun just tuli kaveriporukalta invite peliin! En kyllä muista sun nimimerkkiä tai mitään, mutta ei kyllä yleensä ole mun tapaista luikkia karkuun ellei synkrolistalla ole.

E: Voiko hutissa pelata arvopeliä ystävää vastaan samalla tavalla kun onlinessa? Voitaisiin kokeilla jos sulla nyt jäi hampaankoloon :p


On tuo EARIIVAA kohtalaisen kaheli pelimies. Pelonsekaisin fiiliksin odotin mitä tuleman pitää, mutta yllättävän hyvin pysyin mukana pari erää. Vikaan erään sitten parit bottijäähyt ja peli repes täysin. Sinne lähti munkin päänahka perskules. Noh, tolla kaverilla niitä päänahkoja varmaan piisaa. :)

Vei eilen mun päänahan kans.. Mäkin pysyin kyllä mukana pelissä, 5-4 päättyi mutta en todellakaan ollut se hallitsevampi osapuoli :D Alkuun oli kylläkin semmonen fiilis että viittiiköhän lähteä edes nolaamaan itseään..
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Hei voiskohan porukka neuvoo alottelijaa ku innostuin nyt pelaamaan huttia ja ei oo oikeen käsitystä miten saan kovia pelimihiä joukkueeseen. Oon ostellu sieltä korttihausta pelaajia ja on abauttiarallaa 3 kenttää 80overallin pelaajii mutta aika sitkeetä alkaa olemaan toi pelaaminen ku paripelaajaa loukkaantunu ja jollaki aki kangasmäellä koittaa charan ohi mennä. Ja jos ois jotai hinta laatu suhteeltaan hyvii jätkiin niin vinkatkaas, ja on varmaan joskus tämmönen kyssäri tullu mutta ei aika riitä selaa kaikkii viestejä läpite.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Hei voiskohan porukka neuvoo alottelijaa ku innostuin nyt pelaamaan huttia ja ei oo oikeen käsitystä miten saan kovia pelimihiä joukkueeseen. Oon ostellu sieltä korttihausta pelaajia ja on abauttiarallaa 3 kenttää 80overallin pelaajii mutta aika sitkeetä alkaa olemaan toi pelaaminen ku paripelaajaa loukkaantunu ja jollaki aki kangasmäellä koittaa charan ohi mennä. Ja jos ois jotai hinta laatu suhteeltaan hyvii jätkiin niin vinkatkaas, ja on varmaan joskus tämmönen kyssäri tullu mutta ei aika riitä selaa kaikkii viestejä läpite.
Paljos sulta löytyy puckseja?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Siinähän se vastaus tulikin niille jotka eivät heti huomanneet epäillä :)

Mitä ihmettä sää selität? Voi jumankauta mitä porukkaa tääläki pörrää... joo o si ku sulle käy joskus jotai tällästä nii tiiä vaa et mää en ainaka sua auta
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Voi apua! Farmasin tänään mun jengejä ja nyt EA bännäs mut, tuli vaa viestii et olen rikkonut jtn EA:n sopimuksia ja en voi käyttää verkko-ominaisuuksia. Sinne meni ovechkinit, crosbyt, stamkosit, toewsit yms... Nyt pitää varmaan kikkailla ip uusiks ja aloittaa alusta. MUTTA olisi todella kiva jos täältä sydämellisestä yhteisöstä löytyisi apua. Voisinko saada lahjoituksia, jotta minun ei tarvitse itse aloittaa aivan nollasta uudestaan. Laitan pronssi sopimuksia myyntiin 696969 pucksilla ni voitte sinne laittaa mulle almuja. KIITOS :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mitä ihmettä sää selität? Voi jumankauta mitä porukkaa tääläki pörrää... joo o si ku sulle käy joskus jotai tällästä nii tiiä vaa et mää en ainaka sua auta

Meinaat tosissaan että kyllä-valinnan painalluksen jälkeen on jotain teoreetisia mahdollisuuksia katkaista serverille lähtenyt komento ja vieläpä vain osittain? :) Voin sen verran valaista että se sun netin pingi, millisekunteja, voi olla suuntaa antava että minkä sisällä sun pitäisi mennä katkaseen virta modeemista. Sun pleikka käsittelee sen johonki nanosekuntiin sen komennon, että se ei senkään vertaa auta että vetäisit konsolin töpseliä seinästä heti.

...saa vähän väliä lukea kuinka on bitti mennyt poikittain ettei oo puckseja tullu jne. Hyvää iltaa vaan kaikille, mutta älkää jaksako tämmösiä enää :)

e.
Voi apua! Farmasin tänään mun jengejä ja nyt EA bännäs mut, tuli vaa viestii et olen rikkonut jtn EA:n sopimuksia ja en voi käyttää verkko-ominaisuuksia. Sinne meni ovechkinit, crosbyt, stamkosit, toewsit yms... Nyt pitää varmaan kikkailla ip uusiks ja aloittaa alusta. MUTTA olisi todella kiva jos täältä sydämellisestä yhteisöstä löytyisi apua. Voisinko saada lahjoituksia, jotta minun ei tarvitse itse aloittaa aivan nollasta uudestaan. Laitan pronssi sopimuksia myyntiin 696969 pucksilla ni voitte sinne laittaa mulle almuja. KIITOS

:D koittakaa nyt rauhottua.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mitä ihmettä sää selität? Voi jumankauta mitä porukkaa tääläki pörrää... joo o si ku sulle käy joskus jotai tällästä nii tiiä vaa et mää en ainaka sua auta

Tuo on käynyt monelle, siis nämä vaihtopakasta katoamiset tai ostossa ei ole pystynyt siirtämään pelaajaa kokoelmaan ja se on tämän jälkeen kadonnut (myös itselle), mutta kuinka moni oli kerjäämässä lahjoituksia? Sulla taitaa kuitenkin sitä "HUT-varallisuutta" jo olla, mitä muistan sun aikaisemmista viesteistä. Sait neuvoja, etene niillä, mutta älä ylläty jos EA ei ole innokas ja nopea auttamaan. Mielenkiintoista on kuitenkin tuo miten tatti siirtyy väärään kohtaan, se vielä menee läpi, mutta vielä itsekseen painoi kaksi kertaa vahvistaen joukkooen poiston:rolleyes:

Pitää muistaa tulla pyytämään kiekkoja ja pelaajia, kun itse seuraavan kerran kännissä vahingossa pikamyyn, jonkun pelaajan.:D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Sochipelaajia on alkanut ilmaantua, onko jollain valmista listaa jo tulleista ja jos statsit parempia niin paljonko? Alla olevan listan löysin, mutta onko tullut täydennyksiä ja onko plussia statseissa. Playkkarin ääreen pääsee vasta perjantaina, joten vähän windowshoppingia.


Czech Republic:
David Krejci
Zbynek Michalek
Ondrej Pavelec

Latvia:
Zemgus Girgensons
Herbert Vasiljevs
Ronalds Kenins

Sweden:
Henrik Lundqvist
Alex Edler
Gabriel Landeskog

Switzerland:
Jonas Hiller
Roman Josi
Nino Niederreiter
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kieltämättä huvittavaa millainen ruinauskulttuuri on tänä vuonna pesiytynyt tänne ketjuun. Huttiketjuja tullut seurattua ihan ensimmäisestä hutista lähtien eli NHL11, eikä tule aikaisemmilta vuosilta mieleen samanlaista jatkuvaa pelaajien ja pucksien ruinausta kuin tänä vuonna. Ei tässä pelissä hyvän tiimin rakentaminen niin vaikeaa ole, että tarvitsisi alkaa pummimaan pelaajia tai puckseja. Jossei omat pelaajat miellytä silmää niin euroilla saa huttikaupasta pakkoja tai vaihtoehtoisesti ostaa puckseja kauppamiehiltä.

T. Nolla euroa pelin oston jälkeen käyttänyt ja kokoelmassa läjäpäin yli 100k pucksin pelaajia
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jes!!! Tänään nasahti 17.5k pakasta viimeisillä puckseilla hl runkkulunkku!!!!!
Myin eteempäin 450k vaikka.viimesin myyntii 350k...
Ostin karlssonin.ja jotain gagaa
 
Ylös Bottom