Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Oon ostanu koko Calgaryn jengin enkä saa tuota bonusta vaikka olen sammuttanut pleikan ja tehny kaikkee. Mikä siinä nyt on kun ne rahat ei voi tulla?
VASTATKAA KEIL ON JOTAI HAJUU!
Kertokaas nyt joku hyvä voimahyökkääjä nelosketjuun, mahdollisimman nopea pelaaja olisi hakusessa
Taikka menet kattomaan sitä kokoelmaa sinne Galcaryyn asti ja sit poistut siihe huti alkuvalikkoon ni saat bonukset, sit vaa myyt ne pelaajat vaikka poikkee. Näin itellä toiminu.Yleisin "ongelma" lienee (kuulema) se, ettei ole pelattuna 10 online-peliä. Korjatkaa, jos olen väärässä.
Minkä näkönen tuo tämän viikon TOTW on? Saisko overallit myös, kiitos.
Taikka menet kattomaan sitä kokoelmaa sinne Galcaryyn asti ja sit poistut siihe huti alkuvalikkoon ni saat bonukset, sit vaa myyt ne pelaajat vaikka poikkee. Näin itellä toiminu.
Ei toimi.
Hienoa, että saivat vihdoin tuon mukaan peliin. Mutta täytyy ihmetellä, kortti vasta muutama tunti sitten tullut pakkoihin ja näyttää jo pakoista poistuvan puolelta yöltä suomen aikaa? (5. feb 5pm jenkkien aikaa)
Tiedä sitten, että onko ne tyrkänny niitä paljon lyhyessä ajassa pelaajille, jos ei niin eipä niitä montaa tule olemaan markkinoilla.
Forwards:
Defensemen:
- Phil Kessel 92 – Toronto Maple Leafs
- Nazem Kadri 88 – Toronto Maple Leafs
- Zach Parise 93 – Minnesota Wild
- Brandon Saad 85 – Chicago Blackhawks
- Mikael Backlund 85 – Calgary Flames
- Joel Ward 83 – Washington Capitals
Goalies:
- John Carlson 88 – Washington Capitals
- Zdeno Chara 95 – Boston Bruins
- Shea Weber 95 – Nashville Predators
- Dougie Hamilton 84– Boston Bruins
- Steve Mason 85 – Philadelphia Flyers
- Karri Ramo 77 – Calgary Flames
Siis meinaako tuo unidentified powerplay sitä että kohta tulee jäähy?