Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
"We are currently experiencing issues with login and registration across the EA Forums. We are aware of this issue and are working to resolve this matter as quickly as possible. We appreciate your patience and will make an update when the issue is resolved."
Selvä homma. Ite en saa ees tommosta tekstiä esille, sanoo vaan että verkkosivu ei käytettävissä..
Ite en kyllä tuohon POTG Gustaviin kompastu. HUTL Gustav oli aivan perseestä, joten niin on tuokin. Vähemmän hyvät ukot on aina vähemmän hyviä, oli sitten millaiset boostit tahansa.
Ite oon kyllä tykänny tosta HL Gustavista.. Tiiä sitte mikä siinä on niin perseestä... :O
Ite oon kyllä tykänny tosta HL Gustavista.. Tiiä sitte mikä siinä on niin perseestä... :O
Toi varmaan osais kertoa jotain tasotuksista jos sellaset on olemassa.. Ihan kipee jengi.[video=youtube;CEfptDA_Nzo]http://www.youtube.com/watch?v=CEfptDA_Nzo[/video]
Ja noista consumable pakoista, ei varmaan kannata ostella kun niin paljon paitoja ja muuta ripalia. Tiedä sitten jos jotkut
saa durationeita ja change teameja.. kannattaa ostaa jos saa halvalla.
Hex,palijoko pitäs pyytää tuosta viikon joukkueesta saadusta s.Weberistä? ihan hillitön munkki mulla tällä hetkellä.....
Älä vaan sano että nostit senkin. Pistä 24h ja 1pv, kattele kun vaihtotarjouksia satelee. Weberillä on +3 stateissa, jos Pietrangelon totw kortti meni 700-900k hintaan +3:lla, niin ensimmäiset Weberit menevät varmasti päälle millin.
Jätkä on kyllä EA:n lemmikki, etkö sää oo saanu Ovechickeniä ja vähän kaikkee muutakin?