Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

"We are currently experiencing issues with login and registration across the EA Forums. We are aware of this issue and are working to resolve this matter as quickly as possible. We appreciate your patience and will make an update when the issue is resolved."
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ite en kyllä tuohon POTG Gustaviin kompastu. HUTL Gustav oli aivan perseestä, joten niin on tuokin. Vähemmän hyvät ukot on aina vähemmän hyviä, oli sitten millaiset boostit tahansa. :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

"We are currently experiencing issues with login and registration across the EA Forums. We are aware of this issue and are working to resolve this matter as quickly as possible. We appreciate your patience and will make an update when the issue is resolved."

Selvä homma. Ite en saa ees tommosta tekstiä esille, sanoo vaan että verkkosivu ei käytettävissä..
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Selvä homma. Ite en saa ees tommosta tekstiä esille, sanoo vaan että verkkosivu ei käytettävissä..

Sinne pääsee vaan jos menee 3/4G yhteyden kautta, eli puhelimella tai muulla vempaimella jossa on samainen yhteys, eli mokkulalla luulisi pääsevän. Kuulemma on dosserit hyökänny EA:n servuihin ja siitä aiheutunu toi ongelma. Sitä en tiedä miksi puhelimella pääsen, mutta koneella en.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ite en kyllä tuohon POTG Gustaviin kompastu. HUTL Gustav oli aivan perseestä, joten niin on tuokin. Vähemmän hyvät ukot on aina vähemmän hyviä, oli sitten millaiset boostit tahansa. :)

Ite oon kyllä tykänny tosta HL Gustavista.. Tiiä sitte mikä siinä on niin perseestä... :O
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ohi aiheen menee mutta onko toi EA_HLT tuolla foorumilla suomalainen? Ja vastaako se vaan HUT pelimuodosta? GMC:hen liittyis asiani kun kummasti katos JVR kokoonpanoista kuin tuhka tuuleen niin aattelin että vois kysellä josko sattuis tietää. Ralli englantia en sille jaksas lähtä vääntämää.. :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ite oon kyllä tykänny tosta HL Gustavista.. Tiiä sitte mikä siinä on niin perseestä... :O

Mulla oli jopa normiversiokin ihan maaginen kun 4. ketjussa käytin ilman boosteja. HL versio huima parannus nopeuteen, nyt kiitos b3lowskin pääsen kokeilemaan POTG versiota! :p
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

[video=youtube;CEfptDA_Nzo]http://www.youtube.com/watch?v=CEfptDA_Nzo[/video]
Toi varmaan osais kertoa jotain tasotuksista jos sellaset on olemassa.. :D Ihan kipee jengi.

Ja noista consumable pakoista, ei varmaan kannata ostella kun niin paljon paitoja ja muuta ripalia. Tiedä sitten jos jotkut
saa durationeita ja change teameja.. kannattaa ostaa jos saa halvalla.

Ei tuo ole kipeetä jengiä nähnytkään! :D

Itellä samoja pelaajia mut HL/POTG versioina. ;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Hex,palijoko pitäs pyytää tuosta viikon joukkueesta saadusta s.Weberistä? :D ihan hillitön munkki mulla tällä hetkellä.....
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ite oon kyllä tykänny tosta HL Gustavista.. Tiiä sitte mikä siinä on niin perseestä... :O

Vaikuttas että Gustavissa korostuu se että kuinka hyvin "toimii" eri käyttäjillä, nimittäin itsellänikään kyseinen jannu ei pystynyt yhtään mihinkään. Stamkosin ja datsyukin rinnalle laitoin mutta tuli kiire palauttaa POTG Bäckström ku huomas mistä qustavi on tehty. Vaikka kovat statit onki niin suoritukset ei vastannu yhtään odotuksia. Loppuun vielä oma tiimi

Stamkos(A) - WC Datsyuk(C) - POTG Bäckström
Weber(A) - HUTL Keith/HUTL J.Johnson(kokeilussa)

HUTL Skinner(90) - HUTL Thornton - POTG Seguin
HUTL E.Johnson - MS Campbell

HUTL Hagelin - syöpä Bergeron - Gaborik
HUTL Niskanen - HUTL Garrison

HUTL Chimera - HUTL Dubinsky - MS Neil
MV: Missiaen täysboostattuna ja OVR 36 mv

Joukkueen kemia 99 ja taso 3.5 tähteä
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Hex,palijoko pitäs pyytää tuosta viikon joukkueesta saadusta s.Weberistä? :D ihan hillitön munkki mulla tällä hetkellä.....

Älä vaan sano että nostit senkin. :D Pistä 24h ja 1pv, kattele kun vaihtotarjouksia satelee. Weberillä on +3 stateissa, jos Pietrangelon totw kortti meni 700-900k hintaan +3:lla, niin ensimmäiset Weberit menevät varmasti päälle millin.

Jätkä on kyllä EA:n lemmikki, etkö sää oo saanu Ovechickeniä ja vähän kaikkee muutakin? :eek:
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Älä vaan sano että nostit senkin. :D Pistä 24h ja 1pv, kattele kun vaihtotarjouksia satelee. Weberillä on +3 stateissa, jos Pietrangelon totw kortti meni 700-900k hintaan +3:lla, niin ensimmäiset Weberit menevät varmasti päälle millin.

Jätkä on kyllä EA:n lemmikki, etkö sää oo saanu Ovechickeniä ja vähän kaikkee muutakin? :eek:

Tuo on ihan varmasti yli miljoonan kortti. Näkisin että helposti saa joku 1,5M ekoilta rikkailta!

Sekosin vähän tänään. Nousin eilen DIV2:seen ja voitin kaks ekaa peliä. Pelasin tänään toiset kaks ja meni ihan penkin alle. Ice tilt was strong.

Toisessa matsissa ei kaveri osannut juuri mitään erikoista, mut ei vaan saanut ite kiekkoa haudattua. Toisessa pelasin aika hyvää vastustajaa vastaan, mutta siis ei jumalauta mun äijät oli kuin etanoita! Hyvä että sinisen yli pääsin! :)

Jälkeenpäin pikkusen chattailtiin, niin selvisi että kaverin Lecavalierit ja Voracekit ja melkein kaikki muutkin oli boostattu 99 luistelu arvoiksi.

Tämän uutisen jälkeen tilttasin ja kulutin yli 100k boosteihin ja 15 kestoihin! :D

Vähän tyhmä muuvi, tuonki ois voinu toteuttaa ostamalla vain +9-luistelukortteja ja 3-pelin pronssikestoja, mutta perhana jos mulla on 10M joukkue niin jumalauta ne äijät sais kyllä luistellakkin... No, saa nähdä miten tuokin taas vaikuttaa. Todennäköisesti ovat vieläkin hitaampia! :cool:

HUT team update:

RPS Whalers
[67-69-12]

11816rb.jpg


DIV 2 (2-2-0).

POTG Stamkos - HL Crosby - HL Malkin
HL Pietrangelo - HL Bouwmeester

HL Ovechkin - HL Toews - MOV Zetterberg
HL Seabrook - HL Keith

HL Giroux - HL Pavelski - HL Kane
HL E.Johnson - HL J.Johnson

HL Sharp - HL Helm - HL Hossa

HL Price - HL Luongo - HL Bishop​
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

No nostin....:) heti kun olit sen Gustaavin ostanu..ja heti ensimmäisestä..oon kyllä nostanu vähän kaikkia noista huippupelaajista mutta eipä se mulla näy kun sponssaan niillä rahoilla paria poikaanikin. :).

katellaanpa.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Noniin, 200k puksia autto rakentaan joukkueen aiva eri tasolle, rupes taas pelit rullaan.

Nykyinen joukkue

L.Eriksson, T.Zajac, J.Voracek
HLv.Hedman, J. Johnson

J.Pavelski, M.Koivu, J.Franzen
J.Bouwmeester, Z.Bogosian

D.Roy, A.Semin, J.Iginla
M.Giordano, S.Salo

N.Kulemin, V.Lecavalier, M.Havalt
HL V.Hedman, Johnson

Maalissa Tuukka Rask, Kari Lehtojen ja A.Lindback.

Juuri pakasta tuli C.Perry ja mietin mihinkähän kohtaan sitä rupeaisi sotkemaan.

Nyt kakkosketju on ylivoimaisesti paras, takoo melki kaikki pisteet joka pelissä, esim Mikko koivulla tehot 22peliä 9+15. Joten kakkosketjuun en lähde koskemaan.

Sen verta tullu huomattua että zajac on itsellä ainakin aika tehoton, mietin että onko kokemuksia kuinka Voracek toimii sentterinä ja laittaisin perryn laitaan. Toki ittehän nämä pitää muovailla omaan kätöseen sopiviksi, mutta mielenkiinnolla otan ehotuksia vastaan.

Jos joku vielä sattuu alotteleen huttia pelaan ja kattelee hyvää maalivahtia niin suosittelen A.Lindback. T% on 91,4% vertaa esim Raskiin niin, sillä 87.8%. Mutta tämä tosiaan omia kokemuksia.


Oliko noi violetit kortit niin HLC? No kumminki paripäivää sittte huusin pädillä tommosta violettia J.Benniä. Oma huutoni oli 2500. Menin nukkuun ja aattelin aamupalalla että käyn tsekkaas että mikä huudon tilanne. No pädi ei logannu sisään, aattelin että turhaa konsolia käynnistän ku sen hinta on kumminki noussu joku 400k ja tililä puckseja 60k. Tsekkasin illalla niin se kortti oli liikahtanu 2680 pucksin hintaan. Voin sanoo, että vähänkö nakersi!
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onks ehdotuksia ketä mun pitäisi laittaa koivun ja nashin rinnalle, korkeintaan 70 k pelaaja
 
Ylös Bottom