Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SPEEDCELL
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kenelläkään kokemuksia MS Roenickista? Ihan kelvollisen näköinen kortti ja ajattelin kokeilla kakkosketjussa. Mietin vaan että millanen on sentterinä? Onko hyvä alotuksissa?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko kellään lainata Calgarystä Blair Jonesia, Michael Cammalleria, Brian McGrattania tai Karri Rämöä? Olen vasta aloitellut pelaamaan HUT:tia ja olen hommannut jo kaikki muut Calgary-pelurit. Antaisin pelaajan/pelaajat nopeasti takaisin, haluaisin vain ne 37 500 ea pucksia, jotta saisin sen jälkeen hieman laadukkaampia pelaajia. Voisin korvata jossain vaiheessa jollakin tapaa kun on hieman enemmän puckseja! Jos joku voisi olla todella ystävällinen niin ilmoitelkaa! Nettikäyttäjäni on Tontsu96 ja HUT-joukkueen nimi on HC Pingviinit.

ps. kun siellä kaupassa on niitä kulta/hopea/pronssi pakkauksia ja siinä vieressä omat paketit ja sain alkuun jonkun ilmaispakkauksen niin voiko niitä saada lisää jotenkin esim. pelaamalla paljon pelejä?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Voitko antaa sen lainaan vaihossa johonkin pelipaitaan? Sitten kun olen saanut noi loput pelaajat niin annan sen sulle takasin. Voin antaa vielä päälle jotain jos tarttet. Mikä sun nettikäyttäjän nimi on? : )
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mä laitan sen myyntiin 20 000 niin laitat sit vaan vaihtotarjous laita nyt vaikka joku sopimus tai pelipaita niin saat sun kokoelman :) tehäks niin vai?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Lissää synkropellejä listaan Jokipojat. vika erä 20s jäljel 3-0 tilanteessa ja synkroerror.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Melkonen peli tää hutti. Ei täs oo mitää järkee... Omalla tähti jengillä otin tänäänki turpaa kokoajan. Samantien ku vaihdoin kentät täytee tollasii overall 75-80 ukkoja niin nyt liidellää 9 pelin voittoputkessa. Ei paljoo gretzkeillä,stammereilla ja muilla staroilla oo jakoa. Eikö ne ny vois jotain päivitystä laittaa että tuohon tulee jotain järkeä...
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tuttu tunne jami. Meikästäki aivan järetöntä. Modi missä on tarkotus rakentaa unelmatiimi jolla sitte ei voi pärjätä? Kyllä oli eilen taas mielenkiintoset pelit :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kulutuskorttipakka 7.5k on saapunut!! Nyt voes ostaa vaihtopakan täyteen +5 ja kesto 15
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Melkonen peli tää hutti. Ei täs oo mitää järkee... Omalla tähti jengillä otin tänäänki turpaa kokoajan. Samantien ku vaihdoin kentät täytee tollasii overall 75-80 ukkoja niin nyt liidellää 9 pelin voittoputkessa. Ei paljoo gretzkeillä,stammereilla ja muilla staroilla oo jakoa. Eikö ne ny vois jotain päivitystä laittaa että tuohon tulee jotain järkeä...

Joo tuttu tunne :D mutta oon päättänyt että pelailen kovilla ukoolla vaan :D
ykkönen ove-toews-Malkin, oon ruvennu pelailemaan onetimereitä keskelle ja tuntuu uppoavan "huonojakin" tiimiä vastaan :)
noh sokerina pohjalla hävisin viikonloppuna jollekin jenkille muistaakseni 3-1 kaverilla oli porukka pelkkää chl liigan miestä täynnä :D tais mennä laukaukset mulle jotain 35-10 mutta eipä se aina näköjään mee ;)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Joo tuttu tunne :D mutta oon päättänyt että pelailen kovilla ukoolla vaan :D
ykkönen ove-toews-Malkin, oon ruvennu pelailemaan onetimereitä keskelle ja tuntuu uppoavan "huonojakin" tiimiä vastaan :)
noh sokerina pohjalla hävisin viikonloppuna jollekin jenkille muistaakseni 3-1 kaverilla oli porukka pelkkää chl liigan miestä täynnä :D tais mennä laukaukset mulle jotain 35-10 mutta eipä se aina näköjään mee ;)

Kun ajattele niitä EA-apuja niin peli sujuu. Oma tiimi on ns. viritetty ihan tappiin asti kaikenlaisilla staroilla ja sun muilla, ja harvoin tulee enää mitään EA pelejä, viime viikolla ehkä yksi noin 20:ssä pelissä.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mites hutissa on tollasia "budget" pelaajia, joilla pääsis alkuun. Pari pakkia ja pari hyökkääjää ja edullinen hyvä veskari olis hakusessa, kotikenttänä pidän NHL kokoista rinkilää.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mites hutissa on tollasia "budget" pelaajia, joilla pääsis alkuun. Pari pakkia ja pari hyökkääjää ja edullinen hyvä veskari olis hakusessa, kotikenttänä pidän NHL kokoista rinkilää.


Rick Dipietro maaliin, pirun hyvä oli kun alotin syksyllä hutin.

Bergenheim, Gogliano, ainakin itsellä nämä toimi hyvin kun aloitin.

M.Greene ja V.Hedman (taklausvoimaa)

Noilla pääsee alkuun hyvin, ja ei maksa paljoa.
[h=1][/h]
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mites hutissa on tollasia "budget" pelaajia, joilla pääsis alkuun. Pari pakkia ja pari hyökkääjää ja edullinen hyvä veskari olis hakusessa, kotikenttänä pidän NHL kokoista rinkilää.

Hyökkääjiä:
Gagner
Grabner
Lecavalier
Moulson
Havlat
Helm
Filppula


Puolustajia:
Hamhuis
Hedman
Bouwmeester
Edler

Maalivahteja Bobrovsky ja BISHOP :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Herraisä mikä kortti tuo Nyquistin POTG kortti.. :rolleyes: Hintaa oli kyllä ainakin vielä aamulla aika reilusti. Tosin.. tuskin se kovin alas tulee putoamaankaan, sillä statsit on ihan maagiset.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kulutuskorttipakka 7.5k on saapunut!! Nyt voes ostaa vaihtopakan täyteen +5 ja kesto 15

Juu hyvä on kulutuskortti paketti 6 kpl kulutuskortteja ja loput 6 kpl pelipaitoja/logoja:eek:
Ihan varmuuden vuoksi ostin sitten toisen ja sama juttu:eek:

Ean tukeen lähetin ilmoituksen otsikolla "Huijausten ja väärinkäytösten ilmoittaminen"

Kattellaan mitä vastaavat:p
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Juu hyvä on kulutuskortti paketti 6 kpl kulutuskortteja ja loput 6 kpl pelipaitoja/logoja:eek:
Ihan varmuuden vuoksi ostin sitten toisen ja sama juttu:eek:

Ean tukeen lähetin ilmoituksen otsikolla "Huijausten ja väärinkäytösten ilmoittaminen"

Kattellaan mitä vastaavat:p

Sama homma itellä. Oli paitoja ja ***** Ivanskykin siellä.

Ja hauskintahan tässä on ehkä se, että ne mitä arvelin pitää, niin siirsin kulutuspakkaan, ja yhen CT kortin vaihtopakkaan. Perhana ne hävis kyllä siitä korttipinosta, mutta eivät menneet vaihto- eikä kulutuspakkaan. Eilen kävi yhden 8750 pakan kanssa samalla tavalla. Eli hävisivät kuin tuhkatuuleen. Ja siis eivät ole edes näkymättöminä vaihtopakassa, sillä näyttää että siellä on 20 ja kävin ihan laskemassa niin 20 siellä on. Eli siis totally gone. Mut kiekot toki lähti tililtä. :)
 
Ylös Bottom