Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tulipahan vaan mieleen että miten aikaset ihmiset viittii netin keskustelupalstalla edes tapella saatika vielä pelistä?
Diih. Tätä tää on ollut joka änärissä. Vähemmän tuolla EA:n foorumilla taistellaan. Me suomalaiset ollaan niin kovia haastaa riitaa toisiamme kohtaan. Itekki myönnän tehneeni sitä, vähemmälle jäänyt tässä painoksessa, ei vain jaksa enää kommentoida mihinkään kun aina sillä vastapuolella on jotain takaisin sanottavaa. Tää HUT skene tai oikeastaan koko änäri skene suomalaisten keskuudessa on täyttä paskaa. Sanokaa mun sanoneen.
Ei ole ihme että tää on ollu ylläpidolle ehkä rasittavin ketju, vai?
Mikähän tossa EAn foorumissa on vikana, ku sinne osa pääsee ja osa ei. Juttelin yks päivä N5991989 kans joka tuttu tuolta foorumin puolelta niin sano että toimii ongelmitta, hän on kylläkin jenkkilästä..
Tulipahan vaan mieleen että miten aikaset ihmiset viittii netin keskustelupalstalla edes tapella saatika vielä pelistä?
Itellä toimii vaan puhelimen kautta ja vain kolme geessä. Heti kun iskee wlanin päälle niin ei toimi, jännä juttu sinänsä. Ja paskalla nokialla tuonnehan ei voi kirjoittaa tai oikeastaan ees kirjautuu sisään. Ipadi tulille ja 4G päälle, eilen tuli keksittyä että sitenhän mä voin sielläkin postata. Sekin paikka on pilattu tolla captcha jutulla, v*tuttaa oikeen lähettää privaa.
Ei tästä Leksaa voi syyttää. Ku omalle kohalle aattelee jos joku tulee paskaa puhumaan itestä niin en jättäs kyllä juttua siihen ihan periaatteestakaan, vaikka kuinka on kyse videopelistä...
No ***** äskenhän sinä mainostit että sinulla on kyllä kuvafaktaa? Eikös se sillä selviäisi kaikille, laita tänne esille vaan. Vai eikö sulla nyt yhtäkkiä olekkaan kun sitä pyydetään?
Over and out vaan minunkin puolesta.
Porukalla kokemuksia ms selänteestä ja gretzkysta??
ms teme = paska, ei saanut kiekkoa yli laidan
gretzky = paras
Diih. Tätä tää on ollut joka änärissä. Vähemmän tuolla EA:n foorumilla taistellaan. Me suomalaiset ollaan niin kovia haastaa riitaa toisiamme kohtaan. Itekki myönnän tehneeni sitä, vähemmälle jäänyt tässä painoksessa, ei vain jaksa enää kommentoida mihinkään kun aina sillä vastapuolella on jotain takaisin sanottavaa. Tää HUT skene tai oikeastaan koko änäri skene suomalaisten keskuudessa on täyttä paskaa. Sanokaa mun sanoneen.
Ei ole ihme että tää on ollu ylläpidolle ehkä rasittavin ketju, vai?
ms teme = paska, ei tuottoa
gretzky = paras
Oma näkemys vähän erilainen, mulla toiminu loistavasti kaksikko Gretzky-Selänne, pelaavat ykkös kentässä yhdessä MS Hallin kans.
Selänne takoo maaleja ja Gretzky hyvänä kakkosena perässä, kaapii myös tärkeitä alotusvoittoja!
Mielestäni loistava kaksikko ainaki yhessä pelatessaan, löytävät kyllä toisensa.
Osaako joku sanoa minkä arvonen normaali datsyuk nykyään on?