Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]
Nii totta. Minä voin ihan ilomielin laittaa kuva faktaa tänne ellei Leksa94 haluu vielä myöntää että mokas?
Minähän sanoin jo heti alkuun että laitahan kuva.
Samalla tavallahan minä voin tänne tulla syyttelemään ketä tahansa ilman minkäänlaista todistusaineistoa. Mulla on puhelin taskussa, tai ainakin pöydällä aina kun pelaan änäriä. Jos joku sitä synkroerroria harrastelee niin hyvin saa kuvamateriaalia.
Kuten jo sanoin, minä pelasin eilen tasan kaksi peliä jossa en synkroerroria olisi edes tarvinut. Enkä todellakaan usko 17-vuotias pikkuveljenikään on käynyt pelailemassa accountillani.
Jos joku minut synkrolistalle haluaa laittaa niin siintä vaan, enköhän mä peliseuraa löydä. Jokaisen oma valintahan se on haluaako minua vastaan pelata vai ei. Onneksi HUT :issa on muitakin pelaajia kuin KFINiläiset. Itseasiassa täällä alkaa olemaan jo niin huono henki, että useita konsolifin-jäseniä vastaan ei jaksaisi enää edes pelata vaikka he eivät synkrolistalla olisivatkaan. Tämä HUT-threadi on nykyisin täynnä negatiivisuutta ja vittuilua. Kaikesta saadaan joku vääntö aikaiseksi.
Vähän aikaa sitten pyytelin täältä peliseuraa hupipeleihin.
PronssiHaarukka oli oikein asiallinen ja mukavaa peliseuraa, mutta toinen nimeltämainitsematon varmaankin 15v poika oli taas sellainen sankari että alta pois.. Poistuin pelistä koska hän pelasi kansainvälisellä areenalla, laitoin vielä reilusti viestiäkin että sori en viiti pelaa nyt kansainvälisellä areenalla. Sieltä tuli vastauksena "toiko on sun selitys" yms.. No siinä vaiheessa alko jo vituttamaan tämä kyseinen kaveri, niin sanoin että pelataan NHL-kaukalossa ja annan sulle yhden maalin etumatkaa. No sitten kun tein 4-1 taululle niin kaveri itse lähti eikä sen koommin hänestä kuulunut.. Hupipelistäkin sai siis jo paskan maun suuhun.
Itseasiassa näitä kansainvälisiä pelaajia vastaan on paljon mukavempi pelata. Sieltä ei tule aina sitä samaa "opettele pelaa" tai "bugiranne hoitaa".. Eikä edes englanninkielisiä vastineita! Näiltä kansainvälisiltä pelaajilta tulee yllättävänkin usein viesti jonka otsikko on GG. Suomalaisista ei voi sanoa samaa. En toki väitä että minäkään nyt mikään asiallisen kaverin perikuva olen, kyllä sitä joskus harvoin tulee laiteltua vähän negatiivistä viestiä pelin jälkeen. Paino kuitenkin sanalla harvoin. En minä nyt kuitenkaan siihen pahimpien perseilijöiden joukkoon kuulu.
On täällä toki asiallistakin porukkaa kuten äsken mainitsemani Pronssihaarukka, Hexton ja muut kumppanit joita vastaan pelaan kyllä mielelläni. Heidän valintansa tietenkin haluavatko enään pelata minua vastaan. Enköhän minäkin jätä nyt tämän foorumin lukemisen vähän vähemmälle, pelailen vaan änäriä ja annan muiden vääntää täällä. Jos kiinnostaa pelailla/laittaa viestiä tmv niin psn edelleen Leksa94 .