Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kai sulla on jotain kuvaa? Mikäli ei ole niin ei kyllä mene läpi.. Mä olen pelannut tänään tasan kaksi peliä, alkuillasta, molemmat voitin niin ei tarvitsisi tuohon edes turvautua. Jos on, niin katsotaan asiaa uudelleen. En kyllä rupeis veljeänikään näin hataralta pohjalta syyttelemään.

Täällä foorumillakin on kuitenkin aika paljon ihmisiä, jotka ovat mut voittaneet. Ikinä ennen ei ole tälläisiä syytöksiä tullut heiltä.

Juuri tulin kotiin, pleikkarin sammutin about vartti sitten. Se on päällä aina melkein koko päivän, kun ei sitä jaksa sammutella.

Pystythän myös itse ottamaan kuvaa pelatuista HUT peleistä.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei ainakaan eilen, tiukan taiston voitin lopulta 5-3. En ois leksasta uskonut, kait tuohon on pakko joku hyvä syy olla tai sitten ei.

No ei tietenkää tehny sua vastaan, muutenhan oisit samalla minuutilla täällä itkemässä...
Aika kaksnaamaista porukkaa täynnä koko foorumi... Joissain on sentään miestä myöntää käyttävänsä bugia sillointällöin
Its in the game ja silleen
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kai sulla on jotain kuvaa? Mikäli ei ole niin ei kyllä mene läpi.. Mä olen pelannut tänään tasan kaksi peliä, alkuillasta, molemmat voitin niin ei tarvitsisi tuohon edes turvautua. Jos on, niin katsotaan asiaa uudelleen. En kyllä rupeis veljeänikään näin hataralta pohjalta syyttelemään.

Täällä foorumillakin on kuitenkin aika paljon ihmisiä, jotka ovat mut voittaneet. Ikinä ennen ei ole tälläisiä syytöksiä tullut heiltä.

Juuri tulin kotiin, pleikkarin sammutin about vartti sitten. Se on päällä aina melkein koko päivän, kun ei sitä jaksa sammutella.

Lopeta nyt tollanen paskan jauhanta :D ei saatana... on kaverilla pokkaa.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kumpaakaan syyttämättä, niin ottakaa kuva viime pelien tuloksista, niin asiahan selviää sillä.

Hauska juttu on se, että sitä ei näy siellä viime peleissä.

No ei tietenkää tehny sua vastaan, muutenhan oisit samalla minuutilla täällä itkemässä...
Aika kaksnaamaista porukkaa täynnä koko foorumi... Joissain on sentään miestä myöntää käyttävänsä bugia sillointällöin
Its in the game ja silleen


Tottahan tuokin. "Miestä myöntää", raukkamaista käyttää koko bugia ja vielä säälittävämpää tulla tänne kehumaan, että "mussa on miestä myöntää että käytän synkroa".

---

89 Hedmanin nappasin 80k vaihtotarjouksella, kyllä kelpaa.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Hauska juttu on se, että sitä ei näy siellä viime peleissä.



Tottahan tuokin. "Miestä myöntää", raukkamaista käyttää koko bugia ja vielä säälittävämpää tulla tänne kehumaan, että "mussa on miestä myöntää että käytän synkroa".

---

89 Hedmanin nappasin 80k vaihtotarjouksella, kyllä kelpaa.

Raukkamaista on myös farmata ;) tai koittaa " huijata " ms scrivens itelleen. Haha.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Pakko avautua!(selitellä ettei osaa pelata)
n.400 peliä (170-190-40) huttia takana joista ehkä puolet 2-3 divarissa, olen tullut siihen lopputulokseen ,että tässä pelissä ei todellakaan voi kerätä mitään ultimaattista jengiä vaan jos haluaa edes jotenkin pärjätä ilman ,että ukot on jatkuvasti jalat siirapissa ja muutenkin aivan susia niin on kakkosmoken oltava
ovr.30-40 samoin 3-4 kentät 80 ovr.pintaan tai alle joka tapauksessa niin, että saa tuon tiimin salaryn hinattua johonkin siihen 27-28k pintaan niin siten pystyy Ean tasotukset kiertämään edes jotenkin.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

89 Hedmanin nappasin 80k vaihtotarjouksella, kyllä kelpaa.

Oliks toi mulle v****luna? :rolleyes:
anyway aivan huikea kortti. Miten se luistelee noin nopeesti. Laukaukset ja taklit on hullun kovempia. On se paljon parempi kun HL E.Johnson ja joissain ominaisuuksissa (melkein kaikissa) parempi kuin J.Johnson.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Synkkaajat lienee ihan oma rotunsa. Mietin , että jonkinsortin sosiopatia lienee kyseessä.
Nauttii toiselle aiheuttamastaan ketutuksesta, ilman sen kummempaa omaa hyötyä.
Lähinnä kunniasta kai tässä pelaillaan, en ymmärrä näiden motivaatiota huijaamiseen.

Edes banaania tänne palstoille pitäisi näille pelleille antaa.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Oliks toi mulle v****luna? :rolleyes:
anyway aivan huikea kortti. Miten se luistelee noin nopeesti. Laukaukset ja taklit on hullun kovempia. On se paljon parempi kun HL E.Johnson ja joissain ominaisuuksissa (melkein kaikissa) parempi kuin J.Johnson.

Oli. :eek: No ei laiskaan, kunhan vain mainitsin, emmä jaksa täällä enää käydä. EA foorumikin samaa paskaa. Jaskaa parempi ei ole kukaan, Erkkiä parempi kyllä on. Kolmospakkina Meijerin kanssa pysyy silti vaikka houkuttais jo toi Kronwallin dumppaaminen.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vajaa 150 matsia sitä kerkes tahkota ennenkuin tuli eka synkron hakija eteen.

PSN: tunnus Vahtimestari

Tein 2-0 ja sit huomasin ku alkoi kiekko lentää katsomoon.

Eipä siinä, melkein kaksi erää piti sitten luistella karkuun, yhden AV maalin tekaisin siinä välissä. :)

Ja inbox tottakai lauloi, siitä että on kaikki rahat käytetty tiimiin ja että oon työtön, välillä taisin olla 16v jne jne. Uskomattomia.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jotku HUTL kortit aivan hanurista. Esim. Normi Weber peittoaa mennen tullen jopa vauhdissa tuon HUTL E.Johnsonin, vaikka statsien mukaan pitäisi olla melkoinen ero Johnsonin hyväksi. Tuo 87 Filppula on taas ihan oma lukunsa, surkeampi kuin normi 85 kortti.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nii totta. Minä voin ihan ilomielin laittaa kuva faktaa tänne ellei Leksa94 haluu vielä myöntää että mokas?

Minähän sanoin jo heti alkuun että laitahan kuva.

Samalla tavallahan minä voin tänne tulla syyttelemään ketä tahansa ilman minkäänlaista todistusaineistoa. Mulla on puhelin taskussa, tai ainakin pöydällä aina kun pelaan änäriä. Jos joku sitä synkroerroria harrastelee niin hyvin saa kuvamateriaalia.

Kuten jo sanoin, minä pelasin eilen tasan kaksi peliä jossa en synkroerroria olisi edes tarvinut. Enkä todellakaan usko 17-vuotias pikkuveljenikään on käynyt pelailemassa accountillani.

Jos joku minut synkrolistalle haluaa laittaa niin siintä vaan, enköhän mä peliseuraa löydä. Jokaisen oma valintahan se on haluaako minua vastaan pelata vai ei. Onneksi HUT :issa on muitakin pelaajia kuin KFINiläiset. Itseasiassa täällä alkaa olemaan jo niin huono henki, että useita konsolifin-jäseniä vastaan ei jaksaisi enää edes pelata vaikka he eivät synkrolistalla olisivatkaan. Tämä HUT-threadi on nykyisin täynnä negatiivisuutta ja vittuilua. Kaikesta saadaan joku vääntö aikaiseksi.

Vähän aikaa sitten pyytelin täältä peliseuraa hupipeleihin. PronssiHaarukka oli oikein asiallinen ja mukavaa peliseuraa, mutta toinen nimeltämainitsematon varmaankin 15v poika oli taas sellainen sankari että alta pois.. Poistuin pelistä koska hän pelasi kansainvälisellä areenalla, laitoin vielä reilusti viestiäkin että sori en viiti pelaa nyt kansainvälisellä areenalla. Sieltä tuli vastauksena "toiko on sun selitys" yms.. No siinä vaiheessa alko jo vituttamaan tämä kyseinen kaveri, niin sanoin että pelataan NHL-kaukalossa ja annan sulle yhden maalin etumatkaa. No sitten kun tein 4-1 taululle niin kaveri itse lähti eikä sen koommin hänestä kuulunut.. Hupipelistäkin sai siis jo paskan maun suuhun.

Itseasiassa näitä kansainvälisiä pelaajia vastaan on paljon mukavempi pelata. Sieltä ei tule aina sitä samaa "opettele pelaa" tai "bugiranne hoitaa".. Eikä edes englanninkielisiä vastineita! Näiltä kansainvälisiltä pelaajilta tulee yllättävänkin usein viesti jonka otsikko on GG. Suomalaisista ei voi sanoa samaa. En toki väitä että minäkään nyt mikään asiallisen kaverin perikuva olen, kyllä sitä joskus harvoin tulee laiteltua vähän negatiivistä viestiä pelin jälkeen. Paino kuitenkin sanalla harvoin. En minä nyt kuitenkaan siihen pahimpien perseilijöiden joukkoon kuulu.

On täällä toki asiallistakin porukkaa kuten äsken mainitsemani Pronssihaarukka, Hexton ja muut kumppanit joita vastaan pelaan kyllä mielelläni. Heidän valintansa tietenkin haluavatko enään pelata minua vastaan. Enköhän minäkin jätä nyt tämän foorumin lukemisen vähän vähemmälle, pelailen vaan änäriä ja annan muiden vääntää täällä. Jos kiinnostaa pelailla/laittaa viestiä tmv niin psn edelleen Leksa94 .
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Minähän sanoin jo heti alkuun että laitahan kuva.

Samalla tavallahan minä voin tänne tulla syyttelemään ketä tahansa ilman minkäänlaista todistusaineistoa. Mulla on puhelin taskussa, tai ainakin pöydällä aina kun pelaan änäriä. Jos joku sitä synkroerroria harrastelee niin hyvin saa kuvamateriaalia.

Kuten jo sanoin, minä pelasin eilen tasan kaksi peliä jossa en synkroerroria olisi edes tarvinut. Enkä todellakaan usko 17-vuotias pikkuveljenikään on käynyt pelailemassa accountillani.

Jos joku minut synkrolistalle haluaa laittaa niin siintä vaan, enköhän mä peliseuraa löydä. Jokaisen oma valintahan se on haluaako minua vastaan pelata vai ei. Onneksi HUT :issa on muitakin pelaajia kuin KFINiläiset. Itseasiassa täällä alkaa olemaan jo niin huono henki, että useita konsolifin-jäseniä vastaan ei jaksaisi enää edes pelata vaikka he eivät synkrolistalla olisivatkaan. Tämä HUT-threadi on nykyisin täynnä negatiivisuutta ja vittuilua. Kaikesta saadaan joku vääntö aikaiseksi.

Vähän aikaa sitten pyytelin täältä peliseuraa hupipeleihin. PronssiHaarukka oli oikein asiallinen ja mukavaa peliseuraa, mutta toinen nimeltämainitsematon varmaankin 15v poika oli taas sellainen sankari että alta pois.. Poistuin pelistä koska hän pelasi kansainvälisellä areenalla, laitoin vielä reilusti viestiäkin että sori en viiti pelaa nyt kansainvälisellä areenalla. Sieltä tuli vastauksena "toiko on sun selitys" yms.. No siinä vaiheessa alko jo vituttamaan tämä kyseinen kaveri, niin sanoin että pelataan NHL-kaukalossa ja annan sulle yhden maalin etumatkaa. No sitten kun tein 4-1 taululle niin kaveri itse lähti eikä sen koommin hänestä kuulunut.. Hupipelistäkin sai siis jo ongelman.

Itseasiassa näitä kansainvälisiä pelaajia vastaan on paljon mukavempi pelata. Sieltä ei tule aina sitä samaa "opettele pelaa" tai "bugiranne hoitaa".. Eikä edes englanninkielisiä vastineita! Näiltä kansainvälisiltä pelaajilta tulee yllättävänkin usein viesti jonka otsikko on GG. Suomalaisista ei voi sanoa samaa.

On täällä toki asiallistakin porukkaa kuten äsken mainitsemani Pronssihaarukka, Hexton ja muut kumppanit joita vastaan pelaan kyllä mielelläni. Heidän valintansa tietenkin haluavatko enään pelata minua vastaan.

Just.. no et oo sitte viittny kysyä edes veljeltäsi että onko se pelleilly eilen. Heti vaan sitä mieltä että ei me olla mitään tehty. No mutta ei oo pojalla sen vertaa nyyttejä että myöntäis eilisen. Ihan sama. En jaksa enää sepitellä. Mutta onneks me (minä,sinä ja veljes) tiedetää miten eilen meni hommat oikeest. Over and out! Kiitos.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Just.. no et oo sitte viittny kysyä edes veljeltäsi että onko se pelleilly eilen. Heti vaan sitä mieltä että ei me olla mitään tehty. No mutta ei oo pojalla sen vertaa nyyttejä että myöntäis eilisen. Ihan sama. En jaksa enää sepitellä. Mutta onneks me (minä,sinä ja veljes) tiedetää miten eilen meni hommat oikeest. Over and out! Kiitos.

No ***** äskenhän sinä mainostit että sinulla on kyllä kuvafaktaa? Eikös se sillä selviäisi kaikille, laita tänne esille vaan. Vai eikö sulla nyt yhtäkkiä olekkaan kun sitä pyydetään?

Over and out vaan minunkin puolesta.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mikäli sitä kuvaa ei tipu niin taisi toisten mustamaalaaminen kusasta hiukan omille nilkoille :D:D
 
Ylös Bottom