Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Missiaenin valta on siirtynyt norfolkin igor bobkoville!! Aivan maaginen!!!!! -Eikommentia
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mulla olisi MP Iginla ja about 200k ylimääräistä.

Kiinnostaisko ketään pelata ranked online otteluita panoksesta? Voisin periaatteessa laittaa 200k ja tuon MP Iginlan peliin. Kirjotukset on tulossa ja jää tämä HUT vähän vähemmälle.. Toki jos sen kyseisen pelin voittaa, saattaa olla intoa pelailla vielä lukemisen ohessa.. :rolleyes:

Minimipanos 100k ja maksimi 200k + MP Iginlna :D Mielellään toki all in.

Online ottelu sen takia, että siellä jengit ovat suunnilleen tasavertaisia niin heikompi ei saa mitään turhia tasoituksia.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itsehän olen lopettanut HUT-pelit jo muutama viikko sitten ja siirtynyt pelailemaan tavallisia online-matseja hymyssä suin koska EA ei niihin osallistu eikä niissä varmaankaan voi mitään synkrotemppuja tehdä. Suosittelen tätä ratkaisua kaikille muillekin. Ainoa miinus on se että joka toinen vastustaja pelaa Chicagolla.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ajattelin kanssa vähän himmailla "huttailua" ja pistin 300k pakkoihin. Paras oli Hi(t)ller ja kaikki pikamyynnillä hevon.... Ihan perus settiä siis :D Jos vielä kauppais pelaajat ja tuhlais viimisetkin pennit pakkoihin :D Voi sitten lopetella kun ei onni suosi.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mulla tuli näköjään n. 80k siitä yhestä 35k pakasta jonka avasin, joten jospa korvattais Marleau ykkösketjussa
Vieressä siis HL Wheeler - Bergeron eli sniper tai playmaker hakusessa.. Katselin vähän noita mahdollisuuksia niin
se olis joku Duchene tai HL Kadri, Kadrin statseja kun kattelin niin pitäs aika kovalla prosentilla varmaan leftin miehenä
lyödä kiekkoa häkkiin oikealla.. Onko parempia ideoita vai ostelenko sen?
Henriikkaa ja Daniela Sediniä en sitten osta.

E: Elikkäs HL Kadri ei maksakkaan ihan 80k:ta en tiedä mitä oon kattonu.. :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kyllä sitä kadria ainaki eile yöllä oli tyrkyllä ostanyt 78k
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

MITÄ HELVETTIÄ!? Huusin 3 jätkän kanssa kilpaa Kadrista ja yhtäkkiä heittää vaan ulos EA servuilta
ja joku voittaa sen tasan sillä summalla mikä oli huudettu sillä hetkellä. Onko joku keksinyt jonkun hakin tähän
vai mitä tuossa juuri tapahtui? Sanottakoon se, että olisin voittanut tuon kortin 100% varmasti ja seuraavaksi
halvimpaan korttiin puuttuu 2k eikä ole täyttä rosteria että vois pelata. Hajottaa.

E: Tunnin melkeen odottelin ja pääsin taas huutamaan, yllättäen ei päivittäny sitten edes 20 sekunnin aikana toisen
huutoa ja taas mentiin metsään kun vasta sekuntti ennen loppua tärähti "vastustajan" huuto. Noh onneksi sain kerättyä
90.032 kasaan ja ostin 90k:lla sitten toisen HL Kadrin.. Ton on parempi olla käytännössä pelin paras pelaaja, koska sai
nähdä ihan älyttömästi vaivaa että ton sai. Ja nyt on 32 pucksia jäljellä. :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

I know dat feeling... Yöllä Olin saamassa letangin 56k, 13 sek jäljellä, toinen huutaja ilmaantui.. nostin hinnan tohon 56k, kaveri katosi.. 3sekunttia ennen ea heitti pihalle. Palasin huttiin ja kortti oli menny 50pucksia isommalla tarjouksella kuin omani.. En tiedä mistä noi johtuu..:confused:
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

I know dat feeling... Yöllä Olin saamassa letangin 56k, 13 sek jäljellä, toinen huutaja ilmaantui.. nostin hinnan tohon 56k, kaveri katosi.. 3sekunttia ennen ea heitti pihalle. Palasin huttiin ja kortti oli menny 50pucksia isommalla tarjouksella kuin omani.. En tiedä mistä noi johtuu..:confused:
Ei helv... kävi pari päivää sitten aivan samalla tavalla! Silloin ajattelin, että kävi vaan p*ska mäihä mutta näinköhän??? No joo, silloin liikuttiin kyllä paljon pienemmissä summissa (alle 10k) mutta kuitenkin.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Lisää syncropellejä..! PSN: sakke10. Kova oli yritys mutta ei osannu :D Sitten aiempi kuka yritti samaa paskaa.. PSN: nuuskabiitti. Tästä tosin jo reilu kuukausi aikaa..
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

En mä edes tajua miks vaivaudun enään, mutta laitetaan nyt nää tän päivän synkroilijat vielä. Vikla81 ja wellius oli tän päivän sankareita. Etenkin tää wellius taas joku niin ***** kusipää että oksat pois. Venäläinen kaiffari jolla oli kaikki pelin 20 parasta pelaajaa rosterissa. En tiedä oliko erikoiskortteja, mut anyway. 2-0 löin taululle ja heti huomasin, että sielä otetaan jo mokkea pois. En edes jaksanut tehdä mitään, vaan keskityin lähinnä kaverin inboxin spämmäämiseen. Mikä ***** siinä on kun tuntuu, että etenkin noilla superrostereilla pelaavat tyyliin kuvittelee, että jos kaveri menee johtoon tai sattuu voittamaan niin kyse on aina ea-pelistä. Tällaista ainakin itse huomannut. "Ei mun kuulu hävitä, kun mulla on Jonathan Toews nelosessa", ***** mitä ryhmää. Ja EA, mikä sielä maksaa, että sitä synkroa ei voi korjata pois..? Loppuisi sekin pelleily. Aikamoista kuluttajan päälle paskomista, kun ei vaan kiinnosta..

edit: Hei iso peukku tosta automaattisensuurista, puhdasta huikeutta :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Yksi synkropelle on rasto29. Aloitti keikon vetelemisen katsomoon tokassa erässä ja kolmannessa sai sitten poikki.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ite oon muutaman kerran kyllä vakavasti miettinyt synkroa kun lisäsin hl kadrin marleaun tilalle niin ilmeisesti joku raja meni rikki koska pelasin heti sen jälkeen 8 huonointa peliä ikinä missä selkeästi EA mukana jotain lvl1 Filppula with Vesa Toskala jengejä vastaan. Täytyy tänään yrittää huonontaa jengiä jos kirous lähtis pois. Ja ne vihut oli oikeasti niin huonoja että ihme miten oli edes levy konsolissa oikein päin ja ohjain saatu päälle. :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ihmeellisiä pelejä tullu tänään pelattua. Ensimmäisessä pelissä johdin 2-0, kaveri tuli ohi ja meni 3-2 johtoon kun 2 erää täynnä. Menen 5-3 johtoon vikassa erässä ja kaveri tulee viimesellä minuutilla tasoihin kun hänen syöttö kimpoaa omasta pakista sisään, 5-4. Ja Koivu tekee maalin polvilta liukuessaan kun kaadoin läpiajossa. Kaveri voitti lopulta 6-5 rankkareilla.

Toinen matsi, johdan 4-0, kaveri tulee 4-3 tällaisella maalilla: http://www.easports.com/media/play/video/185295467 Plekanec tekee omalta siniseltä syöttämällä, Lecavalier ei osunut kiekkoon tuossa keskialueella joten suoraan meni. Lindbäck varmistaa vielä maalin levittämällä five holen oikein kunnolla auki kun kiekko on tulossa kohti. Lopulta onneksi voitin 6-3...
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Yksi synkropelle on rasto29. Aloitti keikon vetelemisen katsomoon tokassa erässä ja kolmannessa sai sitten poikki.
Vasta liityin tänne joten tyhmä kysymys sallittaneen. Mitä nuo synkrot siis ovat? Tarpeeksi vetää kiekkoa katsomoon niin peli jäätyy vai mitä :confused:Kertokaa tyhmälle.

Noin muuten niin täysi Lausanne ja Providence koossa eli noita voisi vaihtaa melkeinpä mihin tahansa muuhun AHL ja Sveitsin liiga jengiin. Privalla viestiä, jos on vaihtoa tarjota about samanarvoiseen tiimiin. PS3 siis alustana. Vielä pitäisi jotain 10-20k pucksia saada niin alkaakin olla täydellinen suomijengi kasassa. Merkkipaalu Selänteeseen ei toki rahat riitä :eek:
 
Ylös Bottom