Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Olisikohan Nash-Bergeron-Parise/St. Louis, kokeilemisen arvoinen?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itse tykkäisin peluuttaa noita jykevämpiä kavereita enemmän mutta on niin saakutin hankala istuttaa niitä mihinkään kun tuon voimahyökkääjän kanssa on vain yksi mahdollinen 99kemia yhdistelmä. :(

Toisaalta, en kyllä koskaan saanut mitään noilla rymyroopeilla aikaiseksi. R.Nash oli täysin käyttökelvoton. HL Hossastakin luovuin kun ei mitään saanut sisälle. On testattu Burns, Lucic, Getzlaf, Wheeler... Kaikki samaa kuraa mulle. Hyvänä lisänä Jumbo. Kaikki kehuu sen maasta taivaaseen, ei mitään kipinää meikäläisen ohjaksissa.



Ompa kyllä surkeet aloitusstatsit. No sama tuo, nelosessa se on ihan sama, muistaa vaan vaihtaa aloitustyyliä kun näkee et se on aloittamassa. Siitä asti kun yks jannu neuvoi mulle mikä aloitustyyli voittaa minkäkin oon dominoinu aloituksia kovalla prosentilla. Tähän asti ollu aina ihan stiiminä kun joku aloittaa vaan sitomalla ja työntämällä, mut nyt tiedän miten pelata tommosta aloittajaa vastaan! :)

Ite pelaan B Burnsillä ja on siis iha maaginen maalipyssy, vaikka joukossa on Gaborik, HL Sharp. Pelaa kolosessa Keslerin ja Marleun kanssa. Aivan ykkönen myös YV pakkina. Pistää alotuksista lämärit koval prosentil sisään. Itellä Burns ei lau ohi normi laukauksia toisin kuin Gaborik yms. Tiedähäntä vaikuttaako, kun käytän varakapuna herraa. Saanut kenties koutsin luoton niin osuukin joskus :D

E: ja siis se koko, aivan käsittämätön yhdistettynä nopeuteen, siis omasta mielestä pelin paras taklaaja. Ei ehkä taklaus itessään paras, mutta aina tulee sillä nopeudella ja voimalla päin niin aina kolisee. Ja siis YV pakkina toimii kun pakkitausta herralla suht hyvä, vaikka tosin vaikuttaa näin videopelissä.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ite pelaan B Burnsillä ja on siis iha maaginen maalipyssy, vaikka joukossa on Gaborik, HL Sharp. Pelaa kolosessa Keslerin ja Marleun kanssa. Aivan ykkönen myös YV pakkina. Pistää alotuksista lämärit koval prosentil sisään. Itellä Burns ei lau ohi normi laukauksia toisin kuin Gaborik yms. Tiedähäntä vaikuttaako, kun käytän varakapuna herraa. Saanut kenties koutsin luoton niin osuukin joskus :D

E: ja siis se koko, aivan käsittämätön yhdistettynä nopeuteen, siis omasta mielestä pelin paras taklaaja. Ei ehkä taklaus itessään paras, mutta aina tulee sillä nopeudella ja voimalla päin niin aina kolisee. Ja siis YV pakkina toimii kun pakkitausta herralla suht hyvä, vaikka tosin vaikuttaa näin videopelissä.
Eihän se peli sitä pakkitaustaa tajua, mut nää on mieltymysjuttuja ja pääasia että tekee sitä mistä tykkää! Ehdottomasti arvostan.

Itellä Ovechkin viivalla ylivoimassa. En tiä, pitäsköhän tuota HL Burnsia vaikka kokeilla. Aika hyvän myyntipuheen pidit. :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Millainen tuo HL Kadri on? en tiedä onko joku muu kokenut joidenkin HL-ukkojen kohdalla,että ns. normi versio onkin parempi kuin tuo "viritelty"?Minulla on monestakin äijästä jäänyt sellainen fiilis.

14 peliä 13 pistettä mulla ykkösketjussa hl kadri.. Ainoastaan Bergeron koko jengistä yli piste per peli ja Kadrilla täysi potentiaali siihen.. Laittaisin oikeaan laitaan, koska lämy oli ainakin parhaasta päästä (tarkkuus ja voima molemmat n. 90 ja ranteessa sama). Kuti on myös ehkä vähän liian tarkka kun osuu tolppaan aika useasti.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

OLisi 225k käytettävissä ykkös keskushyökkääjäksi. HL Sharpin ja Gaborikin keskelle. En tiiä Girouxii aatellu ja zetterbergii, Thornton myös käyny mielessä tosin hän ei pelannu viimeks hyvin kun itellä ollu. HL ehdotuksia otetaan myös jos semmosen tunkis siihe välii.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

OLisi 225k käytettävissä ykkös keskushyökkääjäksi. HL Sharpin ja Gaborikin keskelle. En tiiä Girouxii aatellu ja zetterbergii, Thornton myös käyny mielessä tosin hän ei pelannu viimeks hyvin kun itellä ollu. HL ehdotuksia otetaan myös jos semmosen tunkis siihe välii.

Giroux antas täydet kemiat. Itsellä ollut hyvä, joskin vasemmassa laidassa. Sen minkä häviää koossa niin saa takaisin tehokkuudessa pisteissä. Duchene on erittäin helppo kans heittää siihen väliin.

Jos ei 99 kemiat ole ihan justiinsa niin vois koittaa esim Tavaresta, HL Kesleriä, Bergeronia ja sit ässä hihasta, Landon Couture. Eikäs se ole pelinrakentaja? Tuosta on myös se +1 Movember kortti. Sillä sais kans 99 kemiat Sharpin ja Gabbyn kanssa.

Ite oon kyllä niin kypsä tuohon Kesleriin ja Bergeroniin, että oksennan ku näänkin ne, mutta tosi on että ne on hyviä aloittajia, ei ihan puukäsiä ja arvokkaita alivoimamiehiä. En vaan kestä ite rightin centtereitä yhtään. :)

Ja miksei esim tuo Sochi Krejci? Silläkin aloitukset 85 ja ei välttämättä ihan huono valinta. Taidan tuon ottaa syyniin myös itselle nelosen keskelle.

Tuliko tuosta Sobotkasta joku Hutlive kortti tässä taannoin? Vai näinkö unta vain?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Auttakaa! Mitä tarkoitetaan " Pinossasi on sijoittamattomia kortteja"

Ostin Kari Lehtosen HUT modessa. Pucksit menivät mutta korttia ei löydy mistään :(
Olin erittäin vittuuntuneena poistumassa hut modesta kun tällainen teksti pomppasi ruutuun.

" Pinossasi on sijoittamattomia kortteja. Nämä kortit poistetaan, mikäli jatkat eteenpäin.
Haluatko jatkaa?

Hylkää
Määritä kortit ( Mitään ei tapahdu vaikka valitsen tämän)
Takaisin

Missä tämä helvetin pino on?
Katsonut vaihtopakan ja kokoelmat ja kaikki läpi mutta en löydä mistään :S
Ollaanko mut nyt ryöstetty vai onko EA taas lagannut ?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Giroux antas täydet kemiat. Itsellä ollut hyvä, joskin vasemmassa laidassa. Sen minkä häviää koossa niin saa takaisin tehokkuudessa pisteissä. Duchene on erittäin helppo kans heittää siihen väliin.

Jos ei 99 kemiat ole ihan justiinsa niin vois koittaa esim Tavaresta, HL Kesleriä, Bergeronia ja sit ässä hihasta, Landon Couture. Eikäs se ole pelinrakentaja? Tuosta on myös se +1 Movember kortti. Sillä sais kans 99 kemiat Sharpin ja Gabbyn kanssa.

Ite oon kyllä niin kypsä tuohon Kesleriin ja Bergeroniin, että oksennan ku näänkin ne, mutta tosi on että ne on hyviä aloittajia, ei ihan puukäsiä ja arvokkaita alivoimamiehiä. En vaan kestä ite rightin centtereitä yhtään. :)

Ja miksei esim tuo Sochi Krejci? Silläkin aloitukset 85 ja ei välttämättä ihan huono valinta. Taidan tuon ottaa syyniin myös itselle nelosen keskelle.

Tuliko tuosta Sobotkasta joku Hutlive kortti tässä taannoin? Vai näinkö unta vain?

Juuh enköhän Girouxiin päädy. Viime vuonna toimi hyvin. Duchene Staalin ja Bergeronin kanssa kakkosessa ja Kesler siis Kolmosessa --> Ciroux

Couture itellä oli iha paska aikasemmin ja Tavares omaan tyylin turha hidas :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Auttakaa! Mitä tarkoitetaan " Pinossasi on sijoittamattomia kortteja"
Ostin Kari Lehtosen HUT modessa. Pucksit menivät mutta korttia ei löydy mistään :(
Olin erittäin vittuuntuneena poistumassa hut modesta kun tällainen teksti pomppasi ruutuun.

" Pinossasi on sijoittamattomia kortteja. Nämä kortit poistetaan, mikäli jatkat eteenpäin.
Haluatko jatkaa?

Hylkää
Määritä kortit ( Mitään ei tapahdu vaikka valitsen tämän)
Takaisin

Missä tämä helvetin pino on?
Katsonut vaihtopakan ja kokoelmat ja kaikki läpi mutta en löydä mistään :S
Ollaanko mut nyt ryöstetty vai onko EA taas lagannut ?

On tullut varmaan serveripäivitys/katkos samaan aikaan. Poistut hutista, ja kirjaudut takas, se kyllä jossain vaiheessa ilmaantuu joko vaihtopakkaan, tai sit suoraan aukee se ikkuna missä se kortti siirretään kokoelmaan/vaihtopakkaan/kokoonpanoon. Ei hätää, saat sen kortin varmaan ihan piakoin. Itelle käynyt monesti tuo.

Kunhan et vaan valitse että poistat ne. Sit ne saattaa hävitäkkin. :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

On tullut varmaan serveripäivitys/katkos samaan aikaan. Poistut hutista, ja kirjaudut takas, se kyllä jossain vaiheessa ilmaantuu joko vaihtopakkaan, tai sit suoraan aukee se ikkuna missä se kortti siirretään kokoelmaan/vaihtopakkaan/kokoonpanoon. Ei hätää, saat sen kortin varmaan ihan piakoin. Itelle käynyt monesti tuo.

Kunhan et vaan valitse että poistat ne. Sit ne saattaa hävitäkkin. :)




Huh, vaikka kyseessä nyt olikin vain 10 k puck niin silti pikkasen ketutti.
Kiitos infosta. Uskallan siis logata ulos :D

Mutta minkä vaihtoehdon voin sitten valita kun tosiaan lukee vain " hylkää,määritä kortit ja takaisin?"
Jos haluan ulos HUT:ista niin pakkohan se on valita sitten tuo "hylkää" vaihtoehto ? :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Huh, vaikka kyseessä nyt olikin vain 10 k puck niin silti pikkasen ketutti.
Kiitos infosta. Uskallan siis logata ulos :D

Mutta minkä vaihtoehdon voin sitten valita kun tosiaan lukee vain " hylkää,määritä kortit ja takaisin?"
Jos haluan ulos HUT:ista niin pakkohan se on valita sitten tuo "hylkää" vaihtoehto ? :D

Johto pois seinästä!

Tai vaihtoehtoisesti menet psn valikkoon, siitä siirryt käyttäjän kohdalle ja painat kolmiota ja kirjaudut ulos koko verkosta. Sillon se hut loggaa sut ulos myös. Toista niin kauan että pääset siirtään sen kortin, eli että tulee se normaali kortin siirtovalikko.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Johto pois seinästä!

Tai vaihtoehtoisesti menet psn valikkoon, siitä siirryt käyttäjän kohdalle ja painat kolmiota ja kirjaudut ulos koko verkosta. Sillon se hut loggaa sut ulos myös. Toista niin kauan että pääset siirtään sen kortin, eli että tulee se normaali kortin siirtovalikko.


iso KIITOS. Olisin munannut tämän aivan varmasti jos en olisi saanut apua.
Pelastit päiväni :D Kiitoksia erittäin paljon :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Siitä asti kun yks jannu neuvoi mulle mikä aloitustyyli voittaa minkäkin oon dominoinu aloituksia kovalla prosentilla. Tähän asti ollu aina ihan stiiminä kun joku aloittaa vaan sitomalla ja työntämällä, mut nyt tiedän miten pelata tommosta aloittajaa vastaan! :)

Niin tommosen tyylin voittaa yleensä ihan perus kämmen alotuksella
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Palasin tässä taannoin hieman taakseppäin nhl 12 Hut:iin ja hämmästyin kun huomasin etten ollu myynyt mun joukkuetta sitten yhtään! Pistäkääpäs ihan ajan kuluksi tänne noita vanhoja omianne HUT-joukkueita nii Nähdään että minkälaisii sielt ruudun takaa löytyy... !
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Palasin tässä taannoin hieman taakseppäin nhl 12 Hut:iin ja hämmästyin kun huomasin etten ollu myynyt mun joukkuetta sitten yhtään! Pistäkääpäs ihan ajan kuluksi tänne noita vanhoja omianne HUT-joukkueita nii Nähdään että minkälaisii sielt ruudun takaa löytyy... !

Itsellä oli nhl 13 ihan mukiinmenevä jengi,ennenkuin sen samitzulle tuossa vähänaika sitten pois annoin

1 Kenttä. Ovechkin-Lemieux-Gretzky

2 Kenttä. Stamkos-Datsyuk-Malkin

3 Kenttä. Kurri-Toews-Kovalchuk

4 Kenttä. Parise-Giroux-Gaborik

1 Pari. Chara-Karlsson

2 Pari. Sotw Suter-Letang

3 Pari. Myers-Sotw phaneuf

Molarit:Hasek-Lundqvist
 
Ylös Bottom