Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SPEEDCELL
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pizza tilattu, pieni päihtymistila hankittu. Kai sitä vois alkaa kohta hutia vääntämään.

ps. Vaihdan tällä hetkellä Chumotovin joukkueen vain hyvään molariin, ellei joku suostu antamaan vakuutena ensin minulle jotain täyttä kokoelmaa (väh. saman arvoinen.) Sen verran paljon on tullut yksityisviestejä..
Tervemenoa elukat! Miks eepee ei maininnu että mä maksan kun saan ne 10k kaverilta? :) leksaki voi kertoo mielipiteen kaikille nytyhteisesti kjrtuli puheeks.

Grow up childs!


Ai sori. Kyseessä en tainnutkaan olla minä ( Gretski999) vaan joku toinen, anteeksi tämä sekaantuminen.

Ps tämä eepeen kovasti kehuma kapasane on minulle edelleen 4k velkaa näistä kuuluisista panospeleistä, vaan ei kiekkoja oo kahteen viikkoon kuulunut :)


eepeestä vielä sen verran että hän ei suostu tulemaan minua vastaan revanssia kun on 10k "voitolla", toisin kuin minä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
No otan riskin ja haastan sut viel yhteen matsiin! Toivottavasti oot sanas mittanen.

Ja ehkä paras keino ei ole sanoa viestillä että "olen huijari" :D


Tuli muutes duchene ja jamie benn samasta pakasta! :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kävi sitten sillä tavalla, että voitin huudon Mikko Koivusta hintaan 10 700 ja kun yritin siirtää korttia kokoelmaan niin sepä katosi :D ei näy kokoelmassa ei vaihtopakassa eikä enää seurantalistallakaan.

Joten sattuisikohan joku tietämään, että jos sitä nyt ei mihinkään hetkeen ilmesty niin kannattaako pistää EA:lle viestiä ja mihin vai onko turhaa :D eihän tuo nyt mikään älytön summa ole mutta mikä meni hukkaan mutta ei nyt ihan mitätönkään.

Edit: Huhhu nyt kun ostin muita kortteja tuolta huutokaupasta niin siirtäessäni niitä Koivun Mikkohan se oli siellä lymyämässä :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Pizza tilattu, pieni päihtymistila hankittu. Kai sitä vois alkaa kohta hutia vääntämään.

ps. Vaihdan tällä hetkellä Chumotovin joukkueen vain hyvään molariin, ellei joku suostu antamaan vakuutena ensin minulle jotain täyttä kokoelmaa (väh. saman arvoinen.) Sen verran paljon on tullut yksityisviestejä..
Tervemenoa elukat! Miks eepee ei maininnu että mä maksan kun saan ne 10k kaverilta? :) leksaki voi kertoo mielipiteen kaikille nytyhteisesti kjrtuli puheeks.




Grow up childs!

En ole tänään vieläkään pelannut ainuttakaan peliä, joten nämä foorumilta löytyvät 10K pucks pelejä pelaavat kaverit voi aivan itse ilmoittautua, ennekuin alkaa siitä sanomaan. Kuten olen jo aikaisemma(kin) viestissä todennut olen pelannut änäriä vuodesta 94-95 asti. Joten siitä voi päätellä ikää.

Toinen ERITTÄIN rasittava piirre on kun et voi mitenkään :edit: nappia käyttää. Yleisesti kaikilla foorumeilla tuplapostaus on kiellettyä, tännekkin pitäisi saada joku kiinni siihen hommaan valvomaan.

Pitsa on puoliki syöty, ja jotta ei mene aivan ohi aiheen. Onko siellä erikoispakkoja myynnissä?

ps. Gretzkyä en ole nähnyt sitten NHL13:n..
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

En ole tänään vieläkään pelannut ainuttakaan peliä, joten nämä foorumilta löytyvät 10K pucks pelejä pelaavat kaverit voi aivan itse ilmoittautua, ennekuin alkaa siitä sanomaan. Kuten olen jo aikaisemma(kin) viestissä todennut olen pelannut änäriä vuodesta 94-95 asti. Joten siitä voi päätellä ikää.

Toinen ERITTÄIN rasittava piirre on kun et voi mitenkään :edit: nappia käyttää. Yleisesti kaikilla foorumeilla tuplapostaus on kiellettyä, tännekkin pitäisi saada joku kiinni siihen hommaan valvomaan.

Pitsa on puoliki syöty, ja jotta ei mene aivan ohi aiheen. Onko siellä erikoispakkoja myynnissä?

ps. Gretzkyä en ole nähnyt sitten NHL13:n..

On erikoispakkaa myynnissä, rajua kuraa tosin ainaki ite saanu niistä. 7pakkaa ostettu.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Pakko nostaa hattuu gendlikille, en oo ihan hetkeen ollu sellasessa pyörityksessä kun tänään päivällä.

Tää hutti on kivaa, lopetin eashl:n pelaamisen tän takia. Eniten vaan **tuttaa ne ketkä hakee vaan rannetta, sitä mä en ymmärrä ollenkaan. Onneks se on yleensä helppo puolustaa pois.

Propsit myös kaikille ketkä kehuu vastustajaa häviön jälkeen. Eilen urberlauer vai mikä olikaan kehu mua kun voitin sen. Olin pitäny kaverii ihan mulkkuna eashl:n takia, hieno nähä ettå se myöntää häviön ku mies eikä rupee itkee niiku useimmat.

Itekkin yleensä laitan häviön jälkeen gg vastustajalle, mikäli se on hakenu muutaki ku tota rannetta.

Pahoittelen mahdollisia kirjoitusvirheitä.

Rauhaa ja kovia lämäreitä toverit!
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tuli ostettua 240k edestä pakkoja. Isoimmat kopit pakoista: D. Keith, A. Kopitar, C.Ward, C. Anderson, STOW Perron, parit vokounit ja muita ~5k pelaajia. Naksahti vaan kuupassa parin paskan pakan jälkeen ja ostin kaikilla kiekoilla pakkoja :D Noh jäi onneks plussalle hommasta.

Korventaa sisuskaluja lukea näitä. Itse ostanut kohta sen 30 jumbopakkaa ja kalleimmat kortit Pavelski ja sotw Iginla. Aivan uskomatonta jätettä noussut. Hyvä esimerkki viimeisin josta paras pelaaja S.Koivu ovr.78 ja kallein KH-VH josta sai n.3k pucksia.

Noh, pelit kulkee nyt alkais 4. Div. Joka kausi noustu ylöspäin. Statsit on luokkaa 38-8-3. Viimeisistä noin viidestätoista ottelusta yksi tappio. Ei ole vielä kertaakaan tullut rageviestejä pelin jälkeen, koska ainakin tähän asti on pärjännyt ilmab rebound-pelleilyä ja bugiranteita. 6.div -> 5.div näitä joukkueitä alkoi näkymään ja "taso" nousi selvästi.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Korventaa sisuskaluja lukea näitä. Itse ostanut kohta sen 30 jumbopakkaa ja kalleimmat kortit Pavelski ja sotw Iginla. Aivan uskomatonta jätettä noussut. Hyvä esimerkki viimeisin josta paras pelaaja S.Koivu ovr.78 ja kallein KH-VH josta sai n.3k pucksia.

Noh, pelit kulkee nyt alkais 4. Div. Joka kausi noustu ylöspäin. Statsit on luokkaa 38-8-3. Viimeisistä noin viidestätoista ottelusta yksi tappio. Ei ole vielä kertaakaan tullut rageviestejä pelin jälkeen, koska ainakin tähän asti on pärjännyt ilmab rebound-pelleilyä ja bugiranteita. 6.div -> 5.div näitä joukkueitä alkoi näkymään ja "taso" nousi selvästi.

Eihän tässä vielä mitään. Itselläni on mennyt tässä viime päivinä se 400k pakkoihin ja sen verran jäin myös tappiolle. Etenkin jäi kyrsimään noi promo pakkaukset kun maksoin 125k Vokounista, sitten vihaisena 2. acolle siirsin ostorajan takia toiset 125k ja eihän siinä aluks tullu muuta kuin samanlaista kuraa, kunnes viimeisestä napautti Sharpin ja HUT live Goncharin, pieni lohtu siihenkin pakkausten avaukseen, totuushan on se että 250k:sta jäin about sen 180k tappiolle. Sen jälkeen normi pakkoja auki 100k:n edestä eikä taaskaan mitään, pari pv sitten tuli tehtyä sama temppu ilman mitään hyvää nostoa.

Noh en taida sen enempää valittaa kun 2 viikkoa putkeen oli tullut hyvä kamaa paketeista, ehkä oon ansainnut tän mutta vähän kyllä kiristää pantaa. :o
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onks muil ketkä on paljon ostanu noit tarjouspakkoi ni nyt semmost vikaa et ei se anna enää ostaa niit? Tulee vaan joku viesti et oon ostanu liikaa pakkoja :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onks muil ketkä on paljon ostanu noit tarjouspakkoi ni nyt semmost vikaa et ei se anna enää ostaa niit? Tulee vaan joku viesti et oon ostanu liikaa pakkoja :D

Tuosta hextonin vieststä pääellwn niissä on 5 pakan ostoraja. 125÷25=5
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ite ostelin tuos Pe ehtoona 40€ pakkoja ei siis yhtään mitään tullut. Paras pelaaja tais olla joku 9k tummakaveri jonka nimee en muista ny :D plus sitte 5 tarjous pakkaa ei mitää sieltäkään ja sitte kivasti 100k muita,ei mitää :D Viimesillä 8.5k ostin pakan niin nous spezza..LoL

(P.kane ja S.crosby metsästyt jatkuu pakoista ehkä nousee ennen jouluu):rolleyes:

Ostetaan kiekkoja 200-400k PNS puolella :):p
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tämä viikonloppu on ollut kyllä pakkojen kannalta maaginen. C.Ward, SOTW perron, duchene, jamie benn ja isoimpana henrik zetterberg!!! :) zetterberg napsahti vieläpä tuosta 17.500 pucksin pakasta.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Rebound-pelleily ja bugiranne on päivän sanat ainakin 6 divarissa,ehkä alkaa jo suurinosa olla noita tökkimismaaleja 5miestä tökkii,

kun kiekko on jossain maalinedustalla,usein jopa "maalivahdin hallussa" silti joku tökkäsee sisään.

Eniten tossa vituttaa se että vastustajilla usein jo 1 ketju maksaa yli miljoonan tyyliin datsuk ,gaborik,zetterberg, pinööf,pieterangelo.

2 on sit vaan spezza,hossa,marlöö jne silti monesti noi hakee VAIN joko syöttöä kulmalle tai noita edellämainittuja konsteja.

selkeästi huomaa että kun divisjoonissa nousee useammin vaan koitetaan 2-3 kikkaa =(
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Parasta on tuo tajouspakan myynti puhe :D Parasta vastinetta rahoille yeah right :D kaikki oli jotain orv 70-84 kultasia mistä saa sen 600-800 kaupas :D hah.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Parasta on tuo tajouspakan myynti puhe :D Parasta vastinetta rahoille yeah right :D kaikki oli jotain orv 70-84 kultasia mistä saa sen 600-800 kaupas :D hah.


No omalla kohalla oli kyll ihan huikeet pakat! Oiskos kellää ehotuksia kenet istutan tavareksen viereen?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Terse, mistäs nuo rosterit näkikään että tietää kuka puuttuu jengistä vielä??
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei vaan mistä näkisi minkä nimisiä pelaajia puuttuu

Et mistään... Onnee keräilyyn :D

Eli markettiin pyörimään ja kattelemaan jonku joukkueen pelaajii ja ostelet sit vaa niitä mitä puuttuu siit joukkueest :)
 
Ylös Bottom