Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SPEEDCELL
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Skinner - Krejci - Oshie (C)
Korpikoski - Pavelski (A) - Burrows
Bödker - V.Filppula - Brassard
Sobotka - Helm - Callagher

Hedman - Faulk
Ehrhoff - Z.Michalek
Orpik (A) - Fowler

Niemi
Holtby

Jotenkin tuntuu että aivan sama ketä minä ostan sinne maaliin niin helppoja maaleja uppoaa aivan liian usein ja vaikka itse pelaisin hyvän pelin niin molari onnistuu aina vesittämään sen.

40€ kustu jo tähänkin ja pakoista ei ole tullut kuin SOTW Lecavalier, SOTW Orpik ja Craig Anderson parhaimpina.
Koita steve masonia maaliin,itellä ollu ainaki ihan törkeen hyvä :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Heitetäänpä omakin tiimi ilmoille. Tiimiin oon tuhlannu 20€ joista ei ollut mitään apua. Parhaana pelaajana vokoun. Muut sitä 80 tason luokkaa.

D.Sedin(A) - P.Berceron(A) - H.Sedin
T.Myers(93) - D.Phaneuf

M.Gaborig - M.Duchene(C) - P.Kessel
D.Byfuglien - J.Bouwmeester

L.Couture - J.Thornton - B.Burns
C.Franson(88) - V.Hedman

P.Marleau - J.Pavelski - M.Havlat

C.Ward - J.Markström(90)

Tilillä n.500k puckseja. Joukkueeseen tulee muutoksia lähiaikoina ja rutkasti. Saa heittää ehotuksia nykyisistä ketjuista(kannattaako muuttaa?) ja pelaajaehdotuksia. Tällä hetkellä tiimiin olisi suunnitteilla J.Toews, P.Kane ja R.Nash. myös Rinne kiikarissa.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Älkää pelatko semmosta käyttäjää ku fobi3879 vastaa, kaveri tykkää näköjää pelaa aikaa.. pelas vikat 2 erää !
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Boosteista pitäisi olla 2 eri liigaa boostatut jengit ja vaki porukat, se on NIIN turhauttavaa kun vastustajan "99" hyökkääjät tekee sen maalin

9 kertaa kymmenestä. itse olen kokeillut maalivahdilla tuota ottaahan se muutaman enemmän ,mutta taas nämä "99" hyökit pistää

silti siinä sadasosasekunnissa, joka aikaa on tulitikkulaatikon kokoisesta kolosta sisään. omat parhaat n 87 hyökit taas saa kiekon joko ohi

"tyhjän" maalin tai sit vastustajan "99" veska teleporttaroituu kentän toisesta päästä ja saa mailanpään eteeen hauskaa =)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Boosteista pitäisi olla 2 eri liigaa boostatut jengit ja vaki porukat, se on NIIN turhauttavaa kun vastustajan "99" hyökkääjät tekee sen maalin

9 kertaa kymmenestä. itse olen kokeillut maalivahdilla tuota ottaahan se muutaman enemmän ,mutta taas nämä "99" hyökit pistää

silti siinä sadasosasekunnissa, joka aikaa on tulitikkulaatikon kokoisesta kolosta sisään. omat parhaat n 87 hyökit taas saa kiekon joko ohi

"tyhjän" maalin tai sit vastustajan "99" veska teleporttaroituu kentän toisesta päästä ja saa mailanpään eteeen hauskaa =)

Kyllähän se on myös vähän pelaajasta kiinni,,
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Boosteista pitäisi olla 2 eri liigaa boostatut jengit ja vaki porukat, se on NIIN turhauttavaa kun vastustajan "99" hyökkääjät tekee sen maalin

9 kertaa kymmenestä. itse olen kokeillut maalivahdilla tuota ottaahan se muutaman enemmän ,mutta taas nämä "99" hyökit pistää

silti siinä sadasosasekunnissa, joka aikaa on tulitikkulaatikon kokoisesta kolosta sisään. omat parhaat n 87 hyökit taas saa kiekon joko ohi

"tyhjän" maalin tai sit vastustajan "99" veska teleporttaroituu kentän toisesta päästä ja saa mailanpään eteeen hauskaa =)

Et tulluu ajatelleeksi että pystyt itekki boostaan omia ukkojas. Peli on tasapuolinen kaikille siinä suhteessa.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Rahaa on mennyt jokunen kymppi, nyt jälki käteen kun aattelee niin perk*le ois pitänyt ostaa vain puckseja suoraan, pakkauset on vaan niin hauskoja.

Jep itsellä oli kans "dream team" valmis joka näytti tältä
Zetterberg(A)-J.staal(C)-C.perry

Marleau(A)-Getzlaf-N.horton

Hutlive hartnell-M.koivu-Oshie

Skinner-Backstrom-Vrbata
--------------------------------
Puolustus:
Seidenberg-Girardi

Bouwmeester-Carlson

Edler-Robidas
------------------------------
MV:Luongo , Smiht

--------------------------------------------------

Myin kaikki pois ja alotin "alusta" tuntuu että tällä semitaso tiimillä pärjää paremmin kuin tuolla edellisellä..
Enyway kiekkoja tuli noista kivasti ja niillä ostelin pakkoja (PALJON!!) tällä hetkellä tilasto näyttää 87-23-6 ja kiekkoja 11K :D
Pakkoihin menee hermo välillä kyllä täytyy myöntää :rolleyes: Mutta oman pienen jännityksen se tuo ku ei tie mitä tulee ja toivoo sitä S.crosbya sinne väliin :D:D
Senkun sais nii ei tarvis kiekkoja hetkeen miettiä ku pistää myyntiin.

Mun tuurilla se tulee ilmaispakasta :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mutta oman pienen jännityksen se tuo ku ei tie mitä tulee ja toivoo sitä S.crosbya sinne väliin :D:D
Senkun sais nii ei tarvis kiekkoja hetkeen miettiä ku pistää myyntiin.

Mun tuurilla se tulee ilmaispakasta :D

Kyllä mulle kelpaisi Ovechkin tai Crosby vaikka ilmaispakasta, ei itkettäisi yhtään :D Ehkä jopa mieluummin ilmaispakasta, jäisi ainakin joukkueeseen!
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kyllä mulle kelpaisi Ovechkin tai Crosby vaikka ilmaispakasta, ei itkettäisi yhtään :D Ehkä jopa mieluummin ilmaispakasta, jäisi ainakin joukkueeseen!

Itse kyllä suuttuisin todella pahasti Crosby:sta, ehkä viiminen ukko jonka haluaisin ilmaispakasta. En haluais ees käyttää kyseistä ukkoa. Ovechkin kylläkin kelpais ja kaikki muut, ei vain Crosbya kiitos.

...jota ei kyllä tällä ilmaispkt -tuurilla tule, en ole edes saanut "rare" pelaajaa. :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itse kyllä suuttuisin todella pahasti Crosby:sta, ehkä viiminen ukko jonka haluaisin ilmaispakasta. En haluais ees käyttää kyseistä ukkoa. Ovechkin kylläkin kelpais ja kaikki muut, ei vain Crosbya kiitos.

...jota ei kyllä tällä ilmaispkt -tuurilla tule, en ole edes saanut "rare" pelaajaa. :rolleyes:

+1, Sidiä ei kiitos mutta Ove kyllä kelpais :) HutLive Tarasenkko tuli ilmasi pakasta, näppärä kaveri kyllä!
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Millä napilla saa maalivahdin käyttöön jos kaveri pääsee vaikka läpiajoon?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]


Vai oliko se L1 + Select ;)

Onko kukaan muuten ostanut noita pronssipakkoja? Ihan huvikseen testasin eilen ja ostelin kolme, tuli 3 pronssirarea ja noihan menee ihan ok hinnalla kaupaks. Aika nappikauppaa mutta silti ja samalla saa kokoelmaan ukkoja :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vai oliko se L1 + Select ;)

Onko kukaan muuten ostanut noita pronssipakkoja? Ihan huvikseen testasin eilen ja ostelin kolme, tuli 3 pronssirarea ja noihan menee ihan ok hinnalla kaupaks. Aika nappikauppaa mutta silti ja samalla saa kokoelmaan ukkoja :)

Aina kun tili on tyhjä. Aika harvoin noita rareja itselle osunut kyllä, että tuollaiseen tuottoon ei voi luottaa. Pääosin sitä 50-200 puckin ukkoa tulee.

Terveisin: 200k kultapakkoihin viikonloppuna ja parhaat kortit hut live scuderi (ehkä 6k) ja carlson (11k) sekä joku kesto 15. :D hetkessä 200k -> 30k jeah. Ei sillä, noita pakkojahan on ihan kiva availla.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Terveisin: 200k kultapakkoihin viikonloppuna ja parhaat kortit hut live scuderi (ehkä 6k) ja carlson (11k) sekä joku kesto 15. :D hetkessä 200k -> 30k jeah. Ei sillä, noita pakkojahan on ihan kiva availla.

Kuulostaa niin tutulta.. :D :(
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Et tulluu ajatelleeksi että pystyt itekki boostaan omia ukkojas. Peli on tasapuolinen kaikille siinä suhteessa.

Tulin toki mutta jos ei viitsi pistää sitä 50k "boosti jengiin" toivottavasti toi sopimus bugi korjataan tulee ainakin kalliimmaksi =)

ja toisekseen kun ei ikinä tiedä onko toisella boostit vai ei siksi saisikin olla 2 eri liigaa. on se tylyä saada 20k joukkueelta 30k joukkueella

nekkuun VAAN boostien /tasoituksen takia.
 
Ylös Bottom