Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SPEEDCELL
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Aina kun tili on tyhjä. Aika harvoin noita rareja itselle osunut kyllä, että tuollaiseen tuottoon ei voi luottaa. Pääosin sitä 50-200 puckin ukkoa tulee.

Sama toimii myös hopeilla, itse käytän hintaan 1950 kaikista hopeakorteista mitä 0 myynnissä.. Menevät 80% kaupaksi vaikka olis 50 overall
täysin nevahööd susta pelaajia.. Empä tiiä jääkö tossakaan pitkällä juoksulla voitolle kun niitä saattaa tulla missä pelaajia on myynnissä
kymmeniä ja hinnatkin pyörii tosi alhaalla..
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

itse oon keksiny yhden erittäin halutun nevahöö pelaajan, ostelen niitä 150-1600 hintaan ja kaikki olen myynyt ostaheti 2950. Tuotto prosentti kova mutta pucks määrät taas aikalailla nallekarkkeja. Puhelimella hyvä papsutellaaika ajoin onko tullu myyntiin.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Sain pakasta Tommi Taimen joka on op mutta pelityyli on PELIRAKENTAJA :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Viikonloppuna mega packista The Great One, Wayne Gretzky. Eka tollanen legendary kolmeen NHL hut kauteen :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

En saa tosta kirjotuksesta mitään selvää, oonko ainoo? :D Mut kun pelasin sua vastaa johin 3-0 ja netti heitti ulos, kiitos DNA :/. Mutta mun mielestä et ollu mikään ihmeelline vastus, vedot jotain 30-20 mulle, vaikka kyllä joka paikasta lähes ammuit. Ei mulla sitten muuta. :)

Yritin kiteyttää monta asiaa samaan postiin täytenee laittaa vain 1 asia per viesti. ja täyttää foorumi :p

juu muistan tuon pelin karmea lagi ei paljon pelaamisesta tullut mitään, "sait viestin lagista" ennen kaatumista.

ammun PALJON koska en glitchaa ja sanotaan niin että 1 pelissä viidestäkymmenestä vastustaja voittaa laukaukset.

silloinkin syy on lähinnä että hakkaa sitä riparia siinä maalinedessä siitähän tulee "helposti" 5 laakia per hyökkäys.

ja vielä olen AINA sanonut en ole mikään hyvä nytkin parhaimmillani jäin 1 pisteen noususta 5 divaariin,sitten alko tappio putki

nyt rämmin jo 8 divarissa. eli taatusti myös minussa on vikaa mutta onhan se ihme jos molemmat ampuu "millilleen" samasta paikasta

mulla ei osu edes maalia kohti mutta vastustajalla ylänurkka heiluu. ei mulla muuta.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tänään sitten jännitetään tuleeko Team of the week:iin itse iso herra Ovechkin, hinnat tulee putoomaan jos näin käy. Pitää pikaseen myyä näit ukkoja. Ja muutaman pakankin avata jos se sieltä tulla tupsahtaa.

Samalla tossa tuli voitettua 1. divari, 8-2 voitolla viimeinen peli. Ai että suju tossa hyvin, aluksi ei vaan meinannu kiekko mennä reppuun vaan ohi avopaikoista tai vastustajan Varlamov sen koppas. Sitten viimein sain murrettua senkin muurin ja ai että alko uppoomaan, hienosti ainakin omasta mielestäni paikat rakentelin, etenkin jäi mieleen Zetterin jättö Staalille joka siitä jatkoi R1-lättysyötöllä Gaborikille joka lyö kiekon nätisti reppuun. :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tuner setit vaihtuu. Mä poika pelaan omaa peliä ja annan muiden nähdä painajaisia hot spoteista jne.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Eilen nostamanit HUT LIVE Seguin ja Lecavalier.. Laitoin ne yöks myyntiin, suht kovaan hintaan,, ei menny..
Tänään sit ostin jonkun dallasin VL.. Olikohan joku Whitney.. ja arvo oli 84 tai 85. Seguin ja Vincentti tais olla 87.
Nyt on kenttä muodossa: Whitney - Lecavalier - Seguin

Ni kyllähän tolla kentällä on ihan eri pelata kuin millään muulla aikasemmin..
Vincentti ja Seguinilla pystyy luistelemaan pelaajista ohi! eikä ne kaadukkaan joka tökkäyksestä.
Pojat meni vissii kolme pelii kiikari tehoilla, vaikka 2 pelii voitinkin.. Sit ku tuli whitney rinnalle ni tuli tehojakin.
Whitney 2+2, ja seguin ja vincetti 1+2.

Mut silti menee pojat taas yöks myyntiin "kovaan" hintaan. Ja jos menee kaukaks, ni voi olla että ostan samat ukot takaisin..
Hut live tai sit iha normina...

Ja muuten se pelaajien LUIstelu arvo,, ni ei kyl oo suoraan verrannollinen nopeuteen miusta,,
Goglianolla tais olla toi arvo 89? mut silti häviää kyl nopeudessa noille kahdelle herralle. oisko noilla se arvo vaikka 86 tai 87...!?
Goglianokin tuli hankittu vain sen takia, ku nhl 13:sta pelaajan hinta/laatu-suhde oli kyl kohillaan.. ja oli nopee!!
Ja miusta 13:sta nopeudella oli vielä suurempi arvo...

Ja sellanen viellä... Mikäs siinä on ideana ku siellä on noita prossisia sopimustakortteja myynissä ihan älyttömään hintaan...?!
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itse kyllä suuttuisin todella pahasti Crosby:sta, ehkä viiminen ukko jonka haluaisin ilmaispakasta. En haluais ees käyttää kyseistä ukkoa. Ovechkin kylläkin kelpais ja kaikki muut, ei vain Crosbya kiitos.

...jota ei kyllä tällä ilmaispkt -tuurilla tule, en ole edes saanut "rare" pelaajaa. :rolleyes:

Itse en kans sitä ottaisi kokoonpanoon kun vihaan Crosby:ä ylikaiken "reali mailmas" mutta muut tuntuu arvostavan esim kanukit.
Crosby on omasta mielestä ylimielinen ärsyttävä mailman omistaja olevinansa pikku kakara jolla tulee itku heti ku ei homma toimi :D

Kiekkojen toivos sen vain haluisin :P
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itse en kans sitä ottaisi kokoonpanoon kun vihaan Crosby:ä ylikaiken "reali mailmas" mutta muut tuntuu arvostavan esim kanukit.
Crosby on omasta mielestä ylimielinen ärsyttävä mailman omistaja olevinansa pikku kakara jolla tulee itku heti ku ei homma toimi :D

Kiekkojen toivos sen vain haluisin :P

Sama homma. Kerran kyseisen jantterin nostanut (NHL12:ssa) ja maistuis kyllä toistamiseen (puckseja sai mukavasti :D), oli se fiilis kyl semmonen sen jälkeen. Mutta parasta oli kuitenkin Allstar Datsyukin nostaminen, olin jo menettänyt toivon sen saamiseen (ei ollu varaa ostaa sitä) ja vikoilla puckseilla iski sellasen pakasta (tämäkin siis '12:ssa).

Voi kun nousisi nyt vaikka jo tänään (riippuu toki TOTW:ista avaanko vai enkö) joku vastaavan oloinen nosto. Mieluiten Datsyuk, vaikka kyllä sen mahdollisen HUTL Ovechkinin ottaisin ihan mielelläni, EA foorumilla tyypit lupailivat maksaa siitä jo 2,5m. :rolleyes:

Mua kyllä vieläkin ihmetyttää nää divisioonien voittopalkinnot, ihan säälittäviä. Fifa13:ssa sai gold packin ja jtn. 8k kun voittaa 1. divarin, tässä saa p*rkele vaan 5k ja hyvän mielen. Antaisivat edes kymppitonnin tai edes sen verran että kustantaisi yhden tuollaisen 8,75k pakan tai antaisivat suoraan jonkun paketin. Muuten tykkään seasons lisäyksestä, palkinnot saisivat kyllä olla tuplasti parempia.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mua kyllä vieläkin ihmetyttää nää divisioonien voittopalkinnot, ihan säälittäviä. Fifa13:ssa sai gold packin ja jtn. 8k kun voittaa 1. divarin, tässä saa p*rkele vaan 5k ja hyvän mielen. Antaisivat edes kymppitonnin tai edes sen verran että kustantaisi yhden tuollaisen 8,75k pakan tai antaisivat suoraan jonkun paketin. Muuten tykkään seasons lisäyksestä, palkinnot saisivat kyllä olla tuplasti parempia.

Tästä osasta ihan täysin samaa mieltä. Joko lisää rahaa peliin, tai jokaisessa divari tasossa eri tason pakka lisäksi näihin rahapalkintoihin. Esim. CHL-divareissa mestaruudesta rahat ja pronssi pakka, AHL-divarin mestaruudesta rahat ja hopea pakka, sekä NHL-divarin mestaruudesta rahat ja ensin se 8.75k kulta pakka ja 1. divarin voitosta rahat ja vaikka se kallein pakka. Pelattaisiin ehkä vielä vähän tiukempia pelejä ihmisten kanssa.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Laitetaas vähän omia kokemuksia nyt tähän verrattuna edelliseen:

Ensinnäkin pelattavuus on paljon parempi ja tää fysiikkamallinnus on paljon toimivampi. One touch-deke on omasta mielestä hyvä juttu, ja toisaalta sekin on hyvä että poken teho on heikompi nykyään, vaikkakin totuin sillä puolustamaan paljon 13:sta.

Vaikka tää on parempi nii siltikin mun mielestä tässä on jonkinasteinen paskemman pelaajan etu. Varsinkin nyt ku oon noussu 2.divisioonaan, tulee monesti pelejä jossa vastustaja on ihan sysipaska ja surffaa L3 pohjassa kurapelaajillaan mun pakkien ohi nii et heilahtaa, eikä auta vaikka kui käyttää pokea tai pääsee E. Johnssonilla tööttäämään sydämensä pohjasta.

Tiimi on vielä pahasti vaiheessa, sain nyt yhdestä pakasta P. Kanen ja mietin ensiksi että myyntiin, mut sit testasin sitä pari peliä ja ei voi sanoa muuta ku että loistava vaikka lenteleeki välillä turhanki herkästi :D todella murhaava tutkapari Seminin kanssa.

Tossa vielä oma tän hetkinen kokoonpano:

Semin (A) - Filppula (A) - P. Kane (C)
A. Markov - E. Johnson

Wheeler - M. Koivu - Havlat
Hamhuis - Carlson

Tanguay - Vermette - Hemsky
Seidenbeg - Robidas

Kulemin - Bolland - Williams

veskat: HUT Live Bishop - Markstrom

mitä jengi suosittelis maalille, toi bishop on aika epävarma, markstrom oli alussa hyvä mut nyt alkanu hörppmään. Hinta max 20k
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

nimimerkki tappara_3 on ihan vekkuli kaveri. pyörittelee kiekkoo puoltoista erää omalla alueella johtoasemassa. Suosittelen lämpimästi jokaiselle pelata tätä laps parkaa vastaan :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

nimimerkki tappara_3 on ihan vekkuli kaveri. pyörittelee kiekkoo puoltoista erää omalla alueella johtoasemassa. Suosittelen lämpimästi jokaiselle pelata tätä laps parkaa vastaan :)

Samaa paskaa teki jo 13:sta
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko jollain kokoelmassa HIFK:n Desantisia.. Voisin lainata että saisin kokoelman valmiiksi. :p
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Siellähän se Ovi löytyy TOTW:stä.

Forwards
• Alexander Ovechkin – Washington Capitals
• Lars Eller – Montreal Canadiens
• Mason Raymond – Toronto Maple Leafs
• Mikhail Grabovski – Washington Capitals
• Alexander Steen – *. Louis Blues
• Radim Vrbata - Phoenix Coyotes
• Michael Frolik – Winnipeg Jets

Defensemen
• Jason Garrison – Vancouver Canucks
• Mark Giordano– Calgary Flames
• Tobias Enstrom – Winnipeg Jets

Goalies
• Marc-Andre Fleury – Pittsburgh Penguins
• Vemyon Varlamov – Colarado Avalanche


//E

Pelin sisällä näkyi vielä Byfuglien TOTW:issä. Samoin Hockey Fights Cancer kortteja, Stamkos, Bergeron, Phaneuf ja muita tälläisiä liiloja kortteja tulee!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Siellähän se Ovi löytyy TOTW:stä.

Forwards
• Alexander Ovechkin – Washington Capitals
• Lars Eller – Montreal Canadiens
• Mason Raymond – Toronto Maple Leafs
• Mikhail Grabovski – Washington Capitals
• Alexander Steen – *. Louis Blues
• Radim Vrbata - Phoenix Coyotes
• Michael Frolik – Winnipeg Jets

Defensemen
• Jason Garrison – Vancouver Canucks
• Mark Giordano– Calgary Flames
• Tobias Enstrom – Winnipeg Jets

Goalies
• Marc-Andre Fleury – Pittsburgh Penguins
• Vemyon Varlamov – Colarado Avalanche


//E

Pelin sisällä näkyi vielä Byfuglien TOTW:issä. Samoin Hockey Fights Cancer kortteja, Stamkos, Bergeron, Phaneuf ja muita tälläisiä liiloja kortteja tulee!

Ei tähän voi muuta sanoa kun että nyt olis parhaat mahdollisuudet saada yksi näistä "ökypelaajista" pakasta. Jos Ovechkinista ja Stamkosista on tehty vielä erikoiskortitkin.. Mutta turhaan sitä intoilemaan, ei niitä minulle pakoista tule. Eikä tule marketistakaan, koska puuttuu "vain" miljoonat pucksvarastosta:D

Ei pysty edes kuvittelemaan sitä tunnetta jos hutlive Ovechkin tulisi pakasta.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei pysty edes kuvittelemaan sitä tunnetta jos hutlive Ovechkin tulisi pakasta.

En minäkään.

Tänään koitettiin onnea noin +200k:n sijoituksella, omia tulla saamaan takaisin kiitos J. Tavares joka sattui pompahtamaan pakasta. Muita mainitsemisen arvosia: Voracek, Horton ja Landeskog. Onnistuin myös saamaan 3x noita Hockey Fights Cancer kortteja, mutta ne olivat vain 2x Abdelkader (joka menee discard hintaa 5850) ja Ott (jonka myin pikaseen 11k:lla). Ehkä hiukan tappiolle jäin, olisi pitänyt lopettaa Tavarekseen kun olin vielä 20-30k voitolla mutta Ovi/Stamkos houkutteli liikaa.. :o

Plus pakkaukset on sitä parasta ikinä!
 
Ylös Bottom