Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

raportoikaa ne sykroapinat,eikai se muuten lopu koskaa jos ei ea tee sille mitään..
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kyllähän tuo lista on parempi kun ei mitään, jos sen luotettavammaksi haluaa niin ottaa sinne vaikka
vaan niitä nimiä jota aktiiviset(tai vähemmän aktiiviset vanhat jäsenet) ilmottelee. Olettaisin luotettavuuden
olevan parempaa luokkaa kun "Liittynyt helmikuu 2014, viestejä 1" jäsenet.
Eikai sitä itseensä kannata ottaa jos siellä nimi sattuu olemaan vaikkei olekkaan synkronnut, uskallan kyllä
väittää että 95% noista on ihan oikeasta syystä kys. listalla.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Eikö täällä osata saatana edes kiekkoja farmata :D 10 matsia aivan sama otatko persettä vai et kunhan on ne 10 matsia pelattu.
No jokatapauksessa 5 voitolla tulee sopivat rahat pronssisopimuksiin että voi laittaa vaihtotarjoukset :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

On se kumma ettet yhtä päivää kauemmas muista. Terveisin edellispäivän uhrisi...
Ja toi sun mesoaminen ei nyt ainakaan auta asiaa. Enskerralla kannattaa miettiä ennenkuin tekee....

Ja listaan lisäksi CHLASTOmir venäjältä. Aika harvakseltaan näitä muualta tulee kun suomesta. Lähetin videota hänestä EA:lle...

Lähdin pois ennen kuin minuutti oli kulunut, koska sun hävytömän heikko yhteytesi lagasi aivan helvetisti. Tämä todistaa sen, ettei osa edes tiedä mikä on synkronointivirhe ja tänne tullaan huutelemaan. Sulle ja muille apinoille tiedoksi, ettei änäristä pelaajat lopu vaikka mitä listaa laittaisitte pystyyn. Onko täällä todellakin se meininki, että syytetyn täytyy itse alkaa todistelemaan, että "kyllä niitä handicap tappioita on tullu"? Ei saatana voi olla ihan tervettä porukkaa täälläkään.

Kun joku siitä huuteli, että täytyy olla enemmän kuin kaksi todistettavaa reilua tappiota tilillä ennen kuin nimimerkki "palaa" ( mitä ikinä tarkoittaakaan), niin voin periaatteesta ottaa kuvan viimeisistä peleistä, jos siellä sattuisi joku tappio olemaan.

Listasta vielä sen verran, että tottakai sen on hyvä olla olemassa, mutta perusteet sinne joutumiselle voisivat olla hieman korkeammat.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Listasta vielä sen verran, että tottakai sen on hyvä olla olemassa, mutta perusteet sinne joutumiselle voisivat olla hieman korkeammat.

Ehkäpä, mutta kun kuvaa tosta ei oikein mitenkään voi ottaa kun siinä ei nimimerkki näy ja videota ei jaksa kukaan
alkaa ottamaan joka toisesta pelistä kun synkrotaan ja vielä uppailla niitä johonkin Youtuben tukkeeksi. Eli tuskimpa
noita millään järkevällä tavalla pystyy todistamaan, itse olen ehkä 5 nimeä tänne laittanut ja ei ole mitään syytä
mikseikö ne olisi oikeita synkroojia.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mikähän v***u tätä EA "huipputuotosta" taas vaivaa kun en saa omasta kokoelmasta pelaajaa omaan kokoonpanoon? Antaa vaihtoehdoiksi vain siirtää pelaajan joko vaihtopakkaan (jos käsittelen korttia kokoelmassa) tai kokoelmaan (jos olen siirtänyt pelaajan vaihtopakkaan). Yritin myös mennä oman joukkueen kautta ja korvata pelaajan kokoonpanosta nostamalla pelaajan ja sieltä hakemalla ei koko pelaajaa edes löytynyt. Koitin myös ostaa saman pelaajan uudelleen ja silloin ilmoitti että kokoelmassa on t'm'n kortin kaksoiskappale eikä voinut kun siirtää pelaaja joko vaihtopakkaan tai pikamyydä pois...

Onkos muilla tehnyt tätä samaa ja mikähän tähän mahtaisi auttaa?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko todisteita tuolle väitteellesi? Kuka ***** sä olet täällä huutelemaan? Ikinä en ole syncroa tehnyt enkä tule tekemään.

Yritä nyt rauhottua internet soturi. Ja tuskinpa porukka huvikseen täällä nimiä heittelee. Muutenkin sun viestihistorian lukemalla saa aika hyvin selville minkälainen persoona olet.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Lähdin pois ennen kuin minuutti oli kulunut, koska sun hävytömän heikko yhteytesi lagasi aivan helvetisti. Tämä todistaa sen, ettei osa edes tiedä mikä on synkronointivirhe ja tänne tullaan huutelemaan. Sulle ja muille apinoille tiedoksi, ettei änäristä pelaajat lopu vaikka mitä listaa laittaisitte pystyyn. Onko täällä todellakin se meininki, että syytetyn täytyy itse alkaa todistelemaan, että "kyllä niitä handicap tappioita on tullu"? Ei saatana voi olla ihan tervettä porukkaa täälläkään.

Kun joku siitä huuteli, että täytyy olla enemmän kuin kaksi todistettavaa reilua tappiota tilillä ennen kuin nimimerkki "palaa" ( mitä ikinä tarkoittaakaan), niin voin periaatteesta ottaa kuvan viimeisistä peleistä, jos siellä sattuisi joku tappio olemaan.

Listasta vielä sen verran, että tottakai sen on hyvä olla olemassa, mutta perusteet sinne joutumiselle voisivat olla hieman korkeammat.

Änäristä ei pelaajat kyllä lopu kesken, se on totta. Mutta ilmiantamalla nämä synkroojat saadaan aikaiseksi että jospa EA lopulta saisi tämän asian pleikkarilla myöskin korjattua ja tätä harrastaneet bannattua. Kuten xboxin puolella on jo tapahtunut. Ja tuolla omalla käytöksellä nyt et ainankaan yhtään edes auta tilanetta että joku tältä foorumilta haluaisi lähteä pelaamaan kanssasi.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nimimerkki jupazzi johtoon päästessään päätti sitten pelata lopun pelin omassa päässä kiekkoa pitäen. Ei siinä jos jollekin voitto on näin tärkeetä, mutta laittaahan se v**uttamaan...
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tietääkö kukaan bugia jossa kaikille pelaajilleen voi antaa apulaiskapteeni kortit?
oishan tuota hauska käyttää :)

http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/9998623.page

Itseasiassa tiedän miten tuo tehdään, mutta en sitä käytä kun tulee pelattua reilusti toisin kuin eräät. Ja on siinä toinenkin syy miksen tuota käytä, mutta sitä en kerro koska paljastaa vähän liikaa ton bugin toiminnasta. :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kertokaa tyhmälle uudelle pelaajalla mikä tämä ns. synkro kohu on?

Eilen tuli nakuteltua pari peliä. saku koivu tuli aloituspakasta ja repesin riemuun yhtä ruotsalaista vastaan kun alle 3 minuuttia ekaa erää pelattu niin koivulla 4+0 :D

Toisessa pelissä oli mukava voittaa joku suomalainen jolla joku über team niin että tasoero kerroin oli jotain luokkaa 1,30x
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kertokaa tyhmälle uudelle pelaajalla mikä tämä ns. synkro kohu on?

Eilen tuli nakuteltua pari peliä. saku koivu tuli aloituspakasta ja repesin riemuun yhtä ruotsalaista vastaan kun alle 3 minuuttia ekaa erää pelattu niin koivulla 4+0 :D

Toisessa pelissä oli mukava voittaa joku suomalainen jolla joku über team niin että tasoero kerroin oli jotain luokkaa 1,30x

Ei kerrota, muuten alat itse käyttämään sitä. Kerran se virhe jo tehtiin kun joku kertoi sen. Toistamiseen, ei kiitos.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

raportoikaa ne sykroapinat,eikai se muuten lopu koskaa jos ei ea tee sille mitään..

Pakko kirjottaa itekin näistä synkroajista sen verran et mikä ihme siinä on että sitä pitää tehdä. Itse olen n. 300 peliä huttia hakannut enkä pidä itseäni kovin kummoisena pelaajana, ja näitä on nyt jokunen tullut vastaan tässä lähiaikoina. Tänään viimeeksi pelasin käyttäjätunnus igor-philiä? vastaan, ihan tasainen peli mutta toisessa erässä kun tein 2-0 ajassa 4 ja jotain alkoi se kiekon katsomoon viskely.. Siis peliä olis ollu jäljellä vielä 36 min niin kaveri katto parhaimmaksi ruveta synkroamaan..:eek: En jaksanut siinä kohtaa enää ruveta edes omassa päässä pyörimään tai muuta sellaista kun nää sankarit osaa kuitenkin niin hyvin hommansa.. Laittakaa nimi listaan jos joku haluaa..

Eka viestini muutenkin niin pakko viel kysäistä että ostatteko miten paljon noita pakkoja? Mulla on ollu ainakin ihan älyttömän huono onni noiden pakkojen kanssa, vaikka kuitenkin jonkun verran niitä on tullut osteltua. Paras taitaa olla ennen tätä päivää Daniel Sedin jostain promopakasta.. Tänään ajattelin ostaa vielä sen viimeisen pakan ikinä(montahan näitäkin on jo ollut) niin sieltähän tupsahti Herra Karlssonin Sotshi-versio ilmeisesti :D:D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei kerrota, muuten alat itse käyttämään sitä. Kerran se virhe jo tehtiin kun joku kertoi sen. Toistamiseen, ei kiitos.

Ei mutta mistä tunnistan jos joku sitä tekee? Yhden kanssa ottelu keskeyty vikassa erässä kun olin johtoasemassa ja itselle merkittiin tappio vaikka ei edes yhteys katkennu.
 
Ylös Bottom