Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Noh, meni hermo moulsoneihin ja koivuihin niin vedettiin sitten kerralla kunnollaSerious farming kymmenellä "tyypillä"..
No jokatapauksessa 5 voitolla tulee sopivat rahat pronssisopimuksiin että voi laittaa vaihtotarjouksetEikö täällä osata saatana edes kiekkoja farmata 10 matsia aivan sama otatko persettä vai et kunhan on ne 10 matsia pelattu.
On se kumma ettet yhtä päivää kauemmas muista. Terveisin edellispäivän uhrisi...
Ja toi sun mesoaminen ei nyt ainakaan auta asiaa. Enskerralla kannattaa miettiä ennenkuin tekee....
Ja listaan lisäksi CHLASTOmir venäjältä. Aika harvakseltaan näitä muualta tulee kun suomesta. Lähetin videota hänestä EA:lle...
Listasta vielä sen verran, että tottakai sen on hyvä olla olemassa, mutta perusteet sinne joutumiselle voisivat olla hieman korkeammat.
Onko todisteita tuolle väitteellesi? Kuka ***** sä olet täällä huutelemaan? Ikinä en ole syncroa tehnyt enkä tule tekemään.
Lähdin pois ennen kuin minuutti oli kulunut, koska sun hävytömän heikko yhteytesi lagasi aivan helvetisti. Tämä todistaa sen, ettei osa edes tiedä mikä on synkronointivirhe ja tänne tullaan huutelemaan. Sulle ja muille apinoille tiedoksi, ettei änäristä pelaajat lopu vaikka mitä listaa laittaisitte pystyyn. Onko täällä todellakin se meininki, että syytetyn täytyy itse alkaa todistelemaan, että "kyllä niitä handicap tappioita on tullu"? Ei saatana voi olla ihan tervettä porukkaa täälläkään.
Kun joku siitä huuteli, että täytyy olla enemmän kuin kaksi todistettavaa reilua tappiota tilillä ennen kuin nimimerkki "palaa" ( mitä ikinä tarkoittaakaan), niin voin periaatteesta ottaa kuvan viimeisistä peleistä, jos siellä sattuisi joku tappio olemaan.
Listasta vielä sen verran, että tottakai sen on hyvä olla olemassa, mutta perusteet sinne joutumiselle voisivat olla hieman korkeammat.
Ei kyllä toiminu, mulla oli sillon 6 voittoa ja 4 häviötäEiei, oikea määrä on 10 peliä joista täytyy olla vähintään 5 voittoa. Testattu jo n. 10 tyypillä, ensin voitot ja sit keskeytyksiä 5
Tietääkö kukaan bugia jossa kaikille pelaajilleen voi antaa apulaiskapteeni kortit?
oishan tuota hauska käyttää
http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/9998623.page
Vaikee sanoo mikä sitten on vikana, mulla ainakin toimi.Ei kyllä toiminu, mulla oli sillon 6 voittoa ja 4 häviötä
Kertokaa tyhmälle uudelle pelaajalla mikä tämä ns. synkro kohu on?
Eilen tuli nakuteltua pari peliä. saku koivu tuli aloituspakasta ja repesin riemuun yhtä ruotsalaista vastaan kun alle 3 minuuttia ekaa erää pelattu niin koivulla 4+0
Toisessa pelissä oli mukava voittaa joku suomalainen jolla joku über team niin että tasoero kerroin oli jotain luokkaa 1,30x
raportoikaa ne sykroapinat,eikai se muuten lopu koskaa jos ei ea tee sille mitään..
Ei kerrota, muuten alat itse käyttämään sitä. Kerran se virhe jo tehtiin kun joku kertoi sen. Toistamiseen, ei kiitos.