Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SPEEDCELL
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kyselin tossa aikasemmin pelaajien katoamisesta vaihtopakasta. Asia selvisi kuitenkin helposti yhteyden otolla EANHL-facebook sivustoon yksityisviestillä palauttivat kaikki kadoksissa olevat pelaajat kunhan vain kuvalla todistin etten näe kortteja ja pahoittelivat asiaa. Ainut miinus oli se, että kortit ovat alkuperäisiä ja nollattuja joten scoret korteista meni ja uudet joukkueen vaihto-kortit tarvii ostaa mut pieni hinta siitä et sai datsuykin, nashin,letangin,landesgokin takasin

okei olen uusi. Mutta en tiedä kuinkas nopeasti täällä vastataan mutta asia olisi se että kuinka pitkkään sinulle vastaukseen meni kun olit laittanut viestiä EANHL-facebook sivustolle, itsel kävi myös sama vika hävis lunqvist,stamkos,hossa ja doyghty : (((
ja miten muuten se kuvan otto onnistuit todistaa :D???
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kellään kokemusta charasta tai weberistä?

Kummatkin hieman hitaan ja kankeen oloisia mutta hyvä näillä on jyrätä kaikki mikä liikkuu :D
Charassa itseä kumminkin eniten ärsyttää se kun se sitoo oman miehensä maalilla kuten kuuluukin niin vastustajan pelaajat lentelee tästä nurin ja Chara boxiin estämisestä. Weberillä käy välillä samaa mutta ei läheskään niin usein.

Pakko kyllä todeta että 99 Crosby on ollut ensimmäisissä peleissä todellinen pettymys. Tuntuu huonomalta aloittamaan kuin hl Crosby eikä ole kyllä muutenkaan tuntunut yhtään paremmalta. Noh toivottavasti se siitä vielä lämpenee :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onkos muilla ollut tätä, että yhtäkkiä vaan peli heittää ulos ja tulee siitä häviö.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko kenelläkään kokemusta millaisia peliveljiä ovat Latvian POTG Girgensons & Daugavins?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko kenelläkään kokemusta millaisia peliveljiä ovat Latvian POTG Girgensons & Daugavins?

Mulla on toi Daugavins ollu jonkun aikaa, oikeasti hintaan nähden umpi surkea mutta ihan kivan näkönen kortti ja näin. Toisaalta
hyvän kokonen ja suht nopea, vähän Marleau tyylinen pelaaja mutta toki ottaisin Marleaun mielummin. Matalan overalin takia
peluutan 4 ketjussa HL Helmin ja HL Nyqin kanssa. Tais olla ekat 10 peliä 0+0, mutta kyllä sillä pari bugirannetta sai sisään kun
tuli jossain kohti testattua. Nyt taitaa olla 20 peliä 2+0.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Täytyy oikeasti olla joku aivovamma että maksaa 100k Radulovista! Aivan surkea pelaaja! Vähän niinku sama pettymys kun MS Alfreddsonin kanssa. POTG Zuccarello halvempi ja parempi kun Jalex Raduljova
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Täytyy oikeasti olla joku aivovamma että maksaa 100k Radulovista! Aivan surkea pelaaja! Vähän niinku sama pettymys kun MS Alfreddsonin kanssa. POTG Zuccarello halvempi ja parempi kun Jalex Raduljova

Hahaa oon muiltakin kuullu ettei Radulov olis hintaansa ja ovr nähden mitenkään erikoinen pelaaja, mutta mulla poika on toiminut oikein mainiosti pienten ketjumuutosten jälkeen! Tällä hetkellä ykköskentän laiturit semin ja radulov tekee mulla suurimman osan pisteistä. Aiemmin seminkään ei saanu juuri mitään tehoja skinnerin ja bäckströmin kanssa pelatessa mutta nyt alkaa peli sujuu!! :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Täytyy pistää korvantaakse tuo radulov ja semin kaksikko, kun huomenna saan vihdoin taas netin käyttööni.

Ehkä joutuu "päivittämään" joukkuetta rahalla, koska viimepeleistä on kuitenkin aikaa jo kuukausia. Monia uusia kortteja varmasi tullut myyntiin. Ne jotka ovat ennen mun kanssa kauppaa tehneet voivat heitellä tarjouksia kiekoista, katsotaan sitten paljon olen valmis maksamaan. Miksei muutkin, mutta täytyy todeta että etusijalla ovat ns. wanhathyvät tutut..
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Uuh, mikä vonkale!

HL R.Suter 410,050 bidillä kotiin. Erittäin tyytyväinen tuohon hankintaan, kortti oli vielä pari viikkkoa sitten 800k kortti. Nyt toki tuo POTG versio syöny normaalin HL version valueta mut ei haittaa. Näkisin että tuon voisi jopa laskea stealiksi. :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Saa lisätä aivovammaisten listalle tämmöisen nimimerkin kuin vikla81.
Jossain 5 min kohdalla pääsi 1-0 johtoon, sen jälkeen pyöritään omaa maalia ympäri 2 erää, kunnes saan tasoituksen kiekonriistosta ja pääsenpä 2-1 johtoon 30sec ennen loppua, noh, herra voittaa aloituksen ja syncrot siihen. Kaiken puolin nautittava peli. Vahvistaa tätä halua myydä kaikki pelaajat :)

Eli taitaa kyllä lähteä suoraan 50 bidillä koko kööri huutokaupattavaksi, kun kiinnostus tasan nollassa.

Pistetään tuosta 6h aikaa menemään niin noin 21:20 suomenaikaa herrat umpeutuu

Stamkos -Toews -Gaborik
Giroux -Parise -Tavares
Hossa - Thornton - Kessel
Kopitar - Getslaf - Perry
Duschene - Sedinin veljekset
Hall - Neal - Carter


Weber- Keith
Suter -Subban
Phaneuf - Buffy

Price - Rinne


Niin joo, pricelle jäikin vielä uupumus kun voittoa ei tullut, no se ei mukaan päässyt, jotain tusina 86-88 pelaajia messissä sitten.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Hahaa oon muiltakin kuullu ettei Radulov olis hintaansa ja ovr nähden mitenkään erikoinen pelaaja, mutta mulla poika on toiminut oikein mainiosti pienten ketjumuutosten jälkeen! Tällä hetkellä ykköskentän laiturit semin ja radulov tekee mulla suurimman osan pisteistä. Aiemmin seminkään ei saanu juuri mitään tehoja skinnerin ja bäckströmin kanssa pelatessa mutta nyt alkaa peli sujuu!! :D


Eilen ostin Radulovin ja heitin Cn päälle ja kyllä voin itse ainaki sanoa et on hintansa väärti... Ekas 3 pelissä tehot 8 + 5 :S Toi luistelu nopeus sopii ainaki omaan peliin ku nappi silmään, rinnalla on hutl ruutu ja tää aliarvostettu merkkipaalu alfredsson.

tosin 85k taisin eilen siitä maksaa mut joka kiekon arvoinen :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Olis kyllä siistiä väsätä jonkinlainen hut-turnaus foorumilaisten kesken. Joku maajoukkueturnaushan järkättiin, mutta huttijengeillä olis kyllä mukava päästä pelaileen teitä muita vastaan, pienellä "maineen ja kunnian" panoksella. Näkis vähän millasia pelimiehiä sieltä nickejen takaa löytyy :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Olis kyllä siistiä väsätä jonkinlainen hut-turnaus foorumilaisten kesken. Joku maajoukkueturnaushan järkättiin, mutta huttijengeillä olis kyllä mukava päästä pelaileen teitä muita vastaan, pienellä "maineen ja kunnian" panoksella. Näkis vähän millasia pelimiehiä sieltä nickejen takaa löytyy :)

Kelpais kyllä mulle tämä hut-turnee, jos joku jaksaa järkätä !
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kävipä tänään jännä juttu, marraskuusta asti hukassa olleet pelaajani olivat ilmestyneet vaihtopakkaan. Kyllä siitä vissiin jotain apua oli että joka viikko siitä valitin EA HELP iin..

Pietrangelo, Getzlaf ja Duchene isoimpina vonkaleina palas kotiin. :P
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Olis kyllä siistiä väsätä jonkinlainen hut-turnaus foorumilaisten kesken. Joku maajoukkueturnaushan järkättiin, mutta huttijengeillä olis kyllä mukava päästä pelaileen teitä muita vastaan, pienellä "maineen ja kunnian" panoksella. Näkis vähän millasia pelimiehiä sieltä nickejen takaa löytyy :)

Mukana ollaan ehdottomasti jos tälläinen tulee! :D
 
Ylös Bottom