Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SPEEDCELL
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Eipä ole pitkään aikaan tullut törmättyä synkro heppuihin niin nyt sitten tuli. Peli oli tiukka ja n. 30 sek ennen loppua tein 2-0, jonka jälkeen kaveri alkoi takomaan kiekkoa katsomoon ja ottamaan jäähyjä + maalivahtia ulos ja sisään. Henkilön nimi oli Vahtimestari liekkö täällä foorumeilla näkynyt kyseistä herraa?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Eli jos haluan kerätä toisella accountilla joukkueita, jotka olen jo kerännyt "ykkösaccountilla" niin Online-pelejä täytyy pelata tällä vara-accountilla siis x-määrä (eli montako) ja ne saa quitata parin minuutin jälkeen varmaankin. Tämä ei mielestäni ole mitään pahinta maanviljelyä, koska en aio kierrättää mitään pelaajia käyttäjien kesken vaan ainoastaan kerätä vara-accountilla uudestaan joukkueet joista olen jo saanut bonukset ykköskäyttäjällä. Siis nimenomaan ajattelin että ostan pelaajat uudestaan marketista enkä kaappaa niitä ykköskäyttäjältä (ei tulisi edes onnistumaan koska täysistä joukkueista on jo pelaajat myyty)

Toivottavasti joku tajusi..
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onks täälä muilla nuo ea:n palvelimet varsinkin viimepäivinä toiminut tavallista hitaammin aina välillä? Itsellä ainakin tuola vaihtopakassa ja kokoelmassa ollessa tulee tua latauspallero minuutiksi esim pyörimään että ei pysty tekemään mitään,ja sit täytyy vaan oottaa ja iha hetki menee taas ja sama juttu :o ? Mistäköhän saattas johtua?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei mitään. Oikeastihan HUT live kortithan oli tarkoitettu olevan noita liiloja kortteja ja mustat kortit TOTW kortteja. EA päätti vain laittaa saman hakusydeemin alle.

Vatasen löytää marketista pikamyynti hintaan vklp:uun mennessä, jollei boosti ole huikea. Muuten jonkun 10-20k hintainen, Määtästä on jo potg versio jota saa halvalla niin eipä taida tuota HL versiota tarvita. Ruutu on kyllä pakko hommata.

Eli jos haluan kerätä toisella accountilla joukkueita, jotka olen jo kerännyt "ykkösaccountilla" niin Online-pelejä täytyy pelata tällä vara-accountilla siis x-määrä (eli montako) ja ne saa quitata parin minuutin jälkeen varmaankin. Tämä ei mielestäni ole mitään pahinta maanviljelyä, koska en aio kierrättää mitään pelaajia käyttäjien kesken vaan ainoastaan kerätä vara-accountilla uudestaan joukkueet joista olen jo saanut bonukset ykköskäyttäjällä. Siis nimenomaan ajattelin että ostan pelaajat uudestaan marketista enkä kaappaa niitä ykköskäyttäjältä (ei tulisi edes onnistumaan koska täysistä joukkueista on jo pelaajat myyty)

Toivottavasti joku tajusi..

Olen itsekkin tätä samaa tehnyt enkä siinä mitään väärää nää...
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vois HL T.Ruutun ottaa ja testata säilyykö IRL taika. Ei yhtään häviötä kuolemanpeleissä maajoukkueessa. Vois pleijarit sujua paremmin ja vaivattomammin. ;)

Mutta tuli itsekin tehtyä virhe ja aloitettua tämä sonta. Peliä en edes julkaisussa ostanut, vaan muija osti joululahjaksi. NHL 13:sta HUTtia tuli Boxilla tahkottua satoja pelejä, tuhansia tunteja. Nyt tiedän välttää suurimman virheen, tähtipelaajat. Oli silloin 99 Crosbyt, Gretzkyt, Hasekit, Lemiuxit yms. Hyvä sijoitus (TOP10-120 overall) ja hyvä tiimi = tupla-tasoitukset.

Oma tiimi on vasta aluillaan, kun pari päivää tätä pelannut. Paras pelaaja taitaa olla Bergeron. Tulipa niistä spessupakoistakin heti alkuun kunnon TOTW-kortti, Määttä...melkein 100e niihin menikin. Mutta paitsi että tämä NHL 14 on 13:kin paskempi, niin samat ongelmat tässäkin vaivaa. Eka HUT-peli ja 9-0 voitin kunnon tasoituksilla. Oli hauskaa pelata. Vastus ei ollut hyvä, 10 divaria. Pelasin pelin välissä ja 3. pelissä tuli sama kanukki uudestaan vastaan. Noh, olikin sitten toiseen suuntaan sellasta tasoittelut, että vasta rankuilla 2-1 voitin. Ohjain jo kahdesti lentänyt HUTtia pelatessa. Viime vuoden versiossa tais 5 ohjainta kaikkiaan kokea välivaltaisen kuoleman.

Ketjua olen lueskellut, mutta onko täällä suurempia neuvoja tämän vuoden huttiin? Puhtaalla pelillä olen tällä hetkellä jossain 7-5 divarissa. Synkroista on saanut ainakin täällä lukea aika paljon. Tarkalleen en tiedä mitä se on, mutta eiköhän se tule tässä kevään aikana selviämään. Mitäs nämä farmausjutut on? Tehdään 100 käyttäjää ja nussitaan pelaajia niiden kesken? Melkoista huijaamista, mutta jos jotakin kiinnostaa auttaa mut alkuun, niin voin antaa palkkion omista kiekkobuusteistani jollekin. En tiedä paljonko saa per joukkue, mutta jos esim tulee 23k niin voin 5k antaa/farmi. Myös pucksien/pelaajien ostaminen kiinnostaa. Sopu hintaan toki.

Perusneuvot tiedän eli 2. veskana on joku pronssinen 40 overall veska. Speed on pelaajilla kaiken a ja o ja sitä rataa. Vissiin tuo taktiikka säilyy muistissa, jos sitä muuttaa? Ei siis periaatteessa ole enää logoon sidonnainen? Oli kans hiukan opettelemista noissa erilaisissa "spessukorteissa". Menny vähän överiksi, kun on TOTW ja viiksikorteista aina kivessyöpä ja record-kortteihin. :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mutta tuli itsekin tehtyä virhe ja aloitettua tämä sonta. Peliä en edes julkaisussa ostanut, vaan muija osti joululahjaksi. NHL 13:sta HUTtia tuli Boxilla tahkottua satoja pelejä, tuhansia tunteja. Nyt tiedän välttää suurimman virheen, tähtipelaajat. Oli silloin 99 Crosbyt, Gretzkyt, Hasekit, Lemiuxit yms. Hyvä sijoitus (TOP10-120 overall) ja hyvä tiimi = tupla-tasoitukset.

Itsellä oli kanssa 13:ssa lähes niin dream teami kuin mahdollista, kuten on myös nyt 14:ssa ja ainankaan omasta mielestä tässä ei nuo tasotukset niin kovat ole kuin edellisessä versiossa. Toki pelaajana itsekin olen kehittynyt varmasti jonkun verran mutta nyt sentään tällä joukkueella tulee paljon vähemmän hetkiä kun tekee mieli heittää ohjain seinään :D

Tuosta farmauksesta niin änäri joukkueesta saa 36-60k pucksia per joukkue per käyttäjä kun taas shl ja liiga ym. niin niistä tulee 15k. Itse olen ainankin surutta käyttänyt tuota hyväksi saada puckseja, on tämä sen verran paska peli kumminkin ettei tähän enempää oikeaa rahaa viitsi tuhlata kun noista pakoistakaan ei oikeastaan ikinä mitään tule.

Viime pelistä tuli kyllä taas semmoinen motivaation tappaja että saa varmaan pari päivää olla pelaamatta, 11 sekkaa peliä jäljellä ja johdan peliä, peli lagittaa ja tulee yhteys muihin pelaajiin on katkennut ja valikoista selviää että peli on merkattu niin että itse olisin poistunut. Vähään aikaan nyt toinen kerta kun näin käy kun sitä ennen oli varmaan 450 peliä ilman että noin kävi kertaakaan.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Muahahah, internetti toimii!

Varokaa pelaajat, täältä tulen minä :::D

Ostetaan puckseja, sentään pitänyt 3kk tauon joten jjuhlat alkakoon.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Alkaa oikeasti pikkuhiljaa vituttamaan noi tasottelut :D Ei tossa ole vaan enää mitään järkeä kun välillä tulee pelejä joissa mun HL-Kessel on hitaampi kun vastustajan JohnnyBoychuckit ja Devan Dubnyk maalissaan kuin kiinanmuuri, vastustaja sitten paukuttaa joka kulmasta mun maaliin, ei tätä vaan jaksa, varsinkin kun tämä käy pari kertaa päivässä :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Suosituksia senttereistä, tämän hetkinen porukka, Thornton- Duchene- Lecavalier - Helm. Lähinnä kakkos-kolmos senttereistä ehdotuksia. Aloittaa pitää osata.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Suosituksia senttereistä, tämän hetkinen porukka, Thornton- Duchene- Lecavalier - Helm. Lähinnä kakkos-kolmos senttereistä ehdotuksia. Aloittaa pitää osata.

Normi/Sotshi/HL Kesler , POTG/HL Statsny , Bergeron . Siinä on muutama kova :)

e. Ja vaihda ihmeessä Helm HL versioon, tomii!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

En SITTENKÄÄN tarvitse puckseja, pavelec oli jäänyt vaihtopakkaan josta mukavat 35k, joilla ostin 19k (HL) Ruudun keskelle.


Minne itse sijaittaisitte ruudun?

A.semin Ruutu A.Steen(HL)
M.Lucic Ruutu M.Cammaleri
N.Horton Ruutu D.Alfredson(HL)

Mikä teidän silmään näyttäisi hyvältä?
 
Alkaa oikeasti pikkuhiljaa vituttamaan noi tasottelut :D Ei tossa ole vaan enää mitään järkeä kun välillä tulee pelejä joissa mun HL-Kessel on hitaampi kun vastustajan JohnnyBoychuckit ja Devan Dubnyk maalissaan kuin kiinanmuuri, vastustaja sitten paukuttaa joka kulmasta mun maaliin, ei tätä vaan jaksa, varsinkin kun tämä käy pari kertaa päivässä :D

Mm.. Viime päivinä tuntunu vielä kovemmalta noi tasotukset kun ensin tulee 8-2 turpaan kun vihulla sama veska samoilla boosteilla kun itsellä.. Ainoa ero, vastustajalla 95% torjuntaprosentti kun itsellä 30% vetoja ollessa saman verran.
Heti seuraavassa pelissä taas 8-1 voitto kun itsellä toimii peli EAn ansiosta yhtä hyvin kun edellisessä pelissä vastustajalla. Empä tiedä kuka tosta sitten hyötyy, aika naurettavaa se on pelata jos toisen mv ei saa mitään kiinni ja vedot lähtee 300kmh.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Heippa taas höpsöt!

Anna mulle oma arviosi HL Stamkosin arvosta. Korttihan on 93 overall.

Pientä haarukkaa:

Normi Stammer 500-650, jotkut yrittää vieläkin korkeammalla saada kaupaksi. POTG Stammer LPS on tasan 1M, ja näkisin että tuo pitää kutinsa tälläkin hetkellä. Muutama HL Stammer oli myynnissä päälle 800k, onko tuossa kovin paljon ylihintaa sun mielestä?

Sit toinen juttu. Sochi HL Quick, tuliko tuosta kisojen aikaan alhaisempi overall kortti ku 94? Perskuta kun biddasin 500k yhteen boostattuun ja joukkueenvaihtokortilla töhrittyyn HL Quickiin ja voitin sen. Siinä oli alkuperäistiiminä USA:n lippu joten mietiskelin tehneeni hyvän diilin, nyt aloin sit miettiin et olikohan siitä muuten 92 overall sochi versiokin. Jos oli ni saa 14 peliä jännittää että tuliko maksettua kortista ylihintaa. :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Heippa taas höpsöt!

Anna mulle oma arviosi HL Stamkosin arvosta. Korttihan on 93 overall.

Pientä haarukkaa:

Normi Stammer 500-650, jotkut yrittää vieläkin korkeammalla saada kaupaksi. POTG Stammer LPS on tasan 1M, ja näkisin että tuo pitää kutinsa tälläkin hetkellä. Muutama HL Stammer oli myynnissä päälle 800k, onko tuossa kovin paljon ylihintaa sun mielestä?

Sit toinen juttu. Sochi HL Quick, tuliko tuosta kisojen aikaan alhaisempi overall kortti ku 94? Perskuta kun biddasin 500k yhteen boostattuun ja joukkueenvaihtokortilla töhrittyyn HL Quickiin ja voitin sen. Siinä oli alkuperäistiiminä USA:n lippu joten mietiskelin tehneeni hyvän diilin, nyt aloin sit miettiin et olikohan siitä muuten 92 overall sochi versiokin. Jos oli ni saa 14 peliä jännittää että tuliko maksettua kortista ylihintaa. :)

Eikai tullu?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Suosituksia senttereistä, tämän hetkinen porukka, Thornton- Duchene- Lecavalier - Helm. Lähinnä kakkos-kolmos senttereistä ehdotuksia. Aloittaa pitää osata.

Bergeron
Kesler
Krejci
M.Koivu
J.Spezza
Zajac
HL Dubinsky
HL Vermette
HL B.Boyle
MP Cullen

Tuossapa noita yli 85 overall senttereitä. Giroux voi kans heittää sentteriksi, 85 silläkin aloitukset.

Tässä sit lista vielä pelimiehistä joilla 80 aloitukset:

Zetterberg
Couture
H.Sedin
Staalit
Backes
Backstrom
Pavelski

ja tässä lista kavereista jotka on oikeasti maailman parhaita aloittajia, jotka on myös huomioitu tässä pelissäkin:

Gaustad 90
Peverley 90
Kelly 90
McClement 85
Stoll 85
Sobotka 85
Handzus 85

Näillä pelaajilla vaan on sitten muita puutteita...
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Sit toinen juttu. Sochi HL Quick, tuliko tuosta kisojen aikaan alhaisempi overall kortti ku 94? Perskuta kun biddasin 500k yhteen boostattuun ja joukkueenvaihtokortilla töhrittyyn HL Quickiin ja voitin sen. Siinä oli alkuperäistiiminä USA:n lippu joten mietiskelin tehneeni hyvän diilin, nyt aloin sit miettiin et olikohan siitä muuten 92 overall sochi versiokin. Jos oli ni saa 14 peliä jännittää että tuliko maksettua kortista ylihintaa. :)

Ei tullut, ennen sochin kisoja tuli 93:nen Quick joka on kingsin logossa ja kisojen aikana sitten tuo 94:nen jossa on jenkit alkuperäistiiminä. Näissähän paras tapa selvittää kokonaisuus on katsoa palkka ja verrata sitä muihin myynnissä oleviin.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei tullut, ennen sochin kisoja tuli 93:nen Quick joka on kingsin logossa ja kisojen aikana sitten tuo 94:nen jossa on jenkit alkuperäistiiminä. Näissähän paras tapa selvittää kokonaisuus on katsoa palkka ja verrata sitä muihin myynnissä oleviin.

Puhelimen NHL14 softalla näkee ainoastaan kortin alkuperäset statsit jos pelaaja on boostattu,
sitä kannattaa käyttää mikäli se on käytössä. Tosin sillä biddaaminen on vähän hankalaa kun ei päivity
kun manuaalisesti, mutta muuten oikein loistava.
Alexander Steen on hyvä esimerkki pelaajasta, josta on yksinkertasesti liikaa tehty HL kortteja..
85, 87 ja 88 versiot. Noita 85 kortteja yritetään monesti boostata ja myydä 88 hinnalla. Näkee
puhelimella samantien tollaset jutut kun selailee.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Lartza ja Yoloberg, kiitokset!

Itellä ei oo appia ku mulla on Lumia. Mut tuo palkka juttu on aivan loistava vinkki!
 
Ylös Bottom