Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SPEEDCELL
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Älkää nyt jmalauta suositelko noita mikkokoivuja kellekään ettei ne sikiä entisestään :D Saa hajoilla sitä vastaan 90% peleissä. Oon miettinyt että ostan kaikki mikkokoivut ja pikamyyn ne pois. Saisi tuon syövän kitkettyä kasvain kerrallaan pois :D Tai sitten iskee niitä myyntiin 999950 lähdöllä, koska kyseessähän on ylivoimainen kortti tässä pelissä, magneettilapa, 99 vedot, takl, kädet eikä edes charalla saa tuota peli-ilon tappajaa nurin... ;)

Olisipa mikko yhtä hyvä irl

Itse olen miettynyt samaa Cammalerin ja Voracekin kohdalla, muuten voisinkin mutta kun joka V**** erikoispakasta Ea noita työntää lisää maailmalle.

Kyllä lähti taas niin järki tähän peliin, itellä dream team, vastustajan parhaat pelaajat tasoa Lecavalier, omat pelaajat ei pärjää nopeudessa, vastustajan kaikki huitoimiset ym osuu mailaan ja kiekkoon, itse ei niihin osu edes vahinkossa ja 99 Crosby ja kumppanit on kaikki hitaaampia kuin vastustajan pelaajat -.-

Voisko joku kertoo EA:lle sen että niille ketkä tähän peliin kaikista eniten aikaa käyttää niin niiden into pelaamiseen lähtee kun pikamyyntiarvoinen kortti toimii paremmin mitä 3 miljoonaa maksava potg Malkin -.- Tätä peliä ois ihan mukava pelata kun sais semmoisia peleijä että EA ei vaan etukäteen päätä että et pysty voittamaan tätä peliä. Onhan se v***'tun hienoa kun on pelin parhaat pelaajat ja ne ovat osaa syöttää edes metrin syöttöä oman kaverin lapaan ja ottelun lopuksi syöttöprosentti on alle 40% -.-

Lähes sama kun lähtisin kun ferraarilla kisaamaan ladoja vastaan mutta joku käy muuttamassa ferraariani niin että en saa 2 vaihdetta isompaa vaihdetta jotta ladat ovat kilpailu kykyisiä kanssani. Ainot hyöty tästä koko pelistä on että tällä saa tehtyä euroja mutta nekin eurot kyllä kuuluu siihen kun sätkää kuluu normalia enemmän kun pelit ovat tämmöistä paskaa pelata :mad:
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Huvittavaa kattoo vastustajia joilla on kaikki pelin parhaat - kalliimmat pelaajat ja sitte kun vastustaja pääsee hyökkäämään ni siniviivalta matala veto patjaa ja reboundia hakkaamaan maalin eteen.. :D Ja tää toistuu koko pelin ajan ja missään vaiheessa vastustaja ei yritä miljoonamiehillään mitään muuta.. :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Maalivahdeista on ollut juttua, niin oon kanssa ollut sitä mieltä, että ei liene paljonkaan merkitystä kuka kassari maalissa seisoo.

Mutta justiinsa pelatussa pelissä tapahtu semmonen maalivahdin sulaminen etten ennen ole nähnyt. Ei mulla kauheesti tietysti pelejäkään ole pelattuna, olisko puolisentuhatta, mutta kuiteskin ekaa kertaa tämmönen tapaus.
Ottelu oli tiukkaa hyvää vääntöä ja tappiolla olin eka erän jäkeen 0-2.
Toisessa erässä taas kauheeta vääntämistä ja sainkii tasotettua ja kolmanteen erään sitten 2-2 tilanteesta.

Kolmas erä ja vastustajan Lehtonen lopetti pelaamisen jotensakin täysin.
Kaikki meni.

Peli päättyi 8-2.
Ja tuskin edes parempi pelaaja voitti.
Kaikki vaan meni.

Että tämmöstä.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Oonko tän foorumin ainoa hätähousu? :D itsellä ei yhtään malttia vaan aina binillä pelaajat kokoelmii joukkueita kerätessä
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Maalivahdeista on ollut juttua, niin oon kanssa ollut sitä mieltä, että ei liene paljonkaan merkitystä kuka kassari maalissa seisoo.

Kolmas erä ja vastustajan Lehtonen lopetti pelaamisen jotensakin täysin.
Kaikki meni.

Peli päättyi 8-2.
Ja tuskin edes parempi pelaaja voitti.
Kaikki vaan meni.

Että tämmöstä.

Ihan tuttua juttua, itellä käy yleensä just toisin päin et mun moke lopettaa pelaamisen ja alkaa väisteleen kiekkoja maalissa. Onhan se ärsyttää kun niin käy mut ei yhtään niin ärsyttävää oo sillon kun vastustajan moke hörppii :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Älkää nyt jmalauta suositelko noita mikkokoivuja kellekään ettei ne sikiä entisestään :D Saa hajoilla sitä vastaan 90% peleissä. Oon miettinyt että ostan kaikki mikkokoivut ja pikamyyn ne pois. Saisi tuon syövän kitkettyä kasvain kerrallaan pois :D Tai sitten iskee niitä myyntiin 999950 lähdöllä, koska kyseessähän on ylivoimainen kortti tässä pelissä, magneettilapa, 99 vedot, takl, kädet eikä edes charalla saa tuota peli-ilon tappajaa nurin... ;)

Olisipa mikko yhtä hyvä irl


Tuo on niin totta.. Ohjaimet on rikottu ja pelihousut syöty aina noiden kans... Samaan kastiin menee varmaan : Filppula,gagner,moulson,bogosian,zajac Ainakin.. Noi itelle aina ne kauheimmat... Tässä asiassa EA on kyllä flopannut todella pahasti. Ei mitään järkeä luoda peli formaattia jossa kehittymisellä ja leikki/oikealla rahalla on jotain merkitystä, koska sillä ei oikeasti ole merkitystä.. Miten nautinnollista olisikaan pelata vaikka oviella koivua vastaan jos kortit olisivat juurikin niin hyviä kun statsit ja overal antaa ymmärtää..
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mielipiteitä, kannattaako HL Bishopista maksaa toi 70k? Moni täällä tuntuu kehuvan.

Itsellä löytyy tällä hetkellä rosterista: POTG Rask, HL Lehtonen ja HL Dubnyk

Raskille ja Lehtoselle tulee välillä niitä katastrofipelejä, tosin välillä varsinkin Rask tuntuu nappaavan kaiken kiinni. Dubnykiä kokeillu ny pari peliä, joista toinen voitto nollapelillä. Vastustajilla näkyny tota dubnykiä aika paljon ja välillä ei saa maalia sen taakse kirveelläkään.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mielipiteitä, kannattaako HL Bishopista maksaa toi 70k? Moni täällä tuntuu kehuvan.

Mun mielestä ei. Tuntuu olevan ihan sattuman kauppaa miten se maalivahti siellä maalilla torjuu. Yhdessä pelissä ei mene mikään, toisessa menee kaikki.

Oonko tän foorumin ainoa hätähousu? itsellä ei yhtään malttia vaan aina binillä pelaajat kokoelmii joukkueita kerätessä

Sama täällä! Nuo pelaajien arvot vaihtelee niin hirveesti että sama se mitä niistä maksaa jos laittaa heti myyntiin samalla hinnalla. Itse olen aina ostanut osta heti hinnalla ja heti laittanut takaisin myyntiin hiukan kovemmalla hinnalla tai sitten samalla, kuitenkin niin että tappiota en tee. Aina mennyt kaupaksi kaikki kortit!
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei jum*lauta mua niin ketuttaa saa*ana!!! Ykkösketjuna Carter - Couture -Gaborik, niin Gaborik on aivan sysi! EI osu ikinä maaliin :D! Siis v*tun EA tehkää jotain, että huippupelaajat ois oikeesti huippupelaajia ... ei jum*lauta ja vaikka pelailen 1. divarissa niin tämmöstä pskaa tämän on! Mun 4.ketju Zenon Konopka iskee enemmän maaleja ku tää Gabby... heh
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Hirvee hinku päästä pelaamaan mutta joukkueita pitäs keräillä vielä. Kohta pukseja 900k millaseha joukkueen niillä väsäis? Tulis helvetti Koivusta HL ni kehtais laittaa joukkueeseen ku on nii yleine pelaaja

Edit1: *****! NYT MUISTAN MISTÄ PITI SANOA MIKÄ VITUTTAA IHAN HELVETISTI. Nimittäin seuraavat joukkueet : R2 D2 , SheldonsPalace. Kaverit ostaa joukkueitten pelipaiat ja sitte myyään 5-20k. Siis voi ***** saa maksaa 5k yhestä pelipaiasta! Kyllä ymmärrän että vähän nostaa hintaa mutta että kymmenkertastaa sen paidan hinnan... huoh
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Hirvee hinku päästä pelaamaan mutta joukkueita pitäs keräillä vielä. Kohta pukseja 900k millaseha joukkueen niillä väsäis? Tulis helvetti Koivusta HL ni kehtais laittaa joukkueeseen ku on nii yleine pelaaja

Edit1: *****! NYT MUISTAN MISTÄ PITI SANOA MIKÄ VITUTTAA IHAN HELVETISTI. Nimittäin seuraavat joukkueet : R2 D2 , SheldonsPalace. Kaverit ostaa joukkueitten pelipaiat ja sitte myyään 5-20k. Siis voi ***** saa maksaa 5k yhestä pelipaiasta! Kyllä ymmärrän että vähän nostaa hintaa mutta että kymmenkertastaa sen paidan hinnan... huoh

Tuttu tunne.. Joku urpo oli ostanu joskus kaikki johnsonit..
Kaikki makso 15k ja piti ostaa kun keräsin columbusta, so what? Mul on vara (välillä) :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ehdotuksia 2. kentän oikeaan laitaan:

Pelaaja jota kaivataan tulisi olla:

Suht hyvä luisteleen, ei liian pieni, hyvä laukaus, hyvä taklaamaan.

Mielipiteitä kaivataan:

MP Iginla
MP Pacioretty
91 Nash

Ehdotelkaa! Hintaluokka vois pyöriä tossa 400k tietämil

Tottakai voi ehdottaa muun tyyppistäkin pelaajaa jos positiivisia kokemuksia on!
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Edit1: *****! NYT MUISTAN MISTÄ PITI SANOA MIKÄ VITUTTAA IHAN HELVETISTI. Nimittäin seuraavat joukkueet : R2 D2 , SheldonsPalace. Kaverit ostaa joukkueitten pelipaiat ja sitte myyään 5-20k. Siis voi ***** saa maksaa 5k yhestä pelipaiasta! Kyllä ymmärrän että vähän nostaa hintaa mutta että kymmenkertastaa sen paidan hinnan... huoh
Pisnes on pisnestä. Jos ei huvita ostaa, älä osta. Äkkiäkös nuo hinnat yleensä normalisoituvat.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

onko oliver ekman larssonista hl korttia? :p

potg ainakin löytyy, kun yandlen kanssa ois mukava istuttaa pakistoon :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ehdotuksia 2. kentän oikeaan laitaan:

Pelaaja jota kaivataan tulisi olla:

Suht hyvä luisteleen, ei liian pieni, hyvä laukaus, hyvä taklaamaan.

Mielipiteitä kaivataan:

MP Iginla
MP Pacioretty
91 Nash

Ehdotelkaa! Hintaluokka vois pyöriä tossa 400k tietämil

Tottakai voi ehdottaa muun tyyppistäkin pelaajaa jos positiivisia kokemuksia on!

HL Radulov & HL Pominville :p
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

onko oliver ekman larssonista hl korttia? :p

potg ainakin löytyy, kun yandlen kanssa ois mukava istuttaa pakistoon :)


E: ei ainakaan marketissa ole , ehkä illasta tulee muutama. Jos joku omistaa niin mailia tulemaan :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Täällä ois myytävänä:

- Koskematon A. Ovechkin
- 4 peliä pelattu P. Datsyuk
- Toews, P. Kane sun muita...
- Stamkos

Siis euroja vastaan, ei pukseilla :)

Parin päivän päästä voisi olla myös pukseja myytävänä, jos puksit tai pelaajat kiinnostaa niin ota yhteyttä.

Luotettava myyjä, myynyt tässä versiossa noin 2 miljoonaa puksia ja edellisessä 4 miljoonaa. Pankkina Nordea mutta kuittia vastaan pelaajat/puksit siirtyy samantien.

E: Unohtui Steven Stamkos tuosta listasta.

No niin, ukkoja on muutettu pukeiksi ja niitä olisi nyt n. 2 miljoonaa saatavilla.

Hinta 7€/100k.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Edit1: *****! NYT MUISTAN MISTÄ PITI SANOA MIKÄ VITUTTAA IHAN HELVETISTI. Nimittäin seuraavat joukkueet : R2 D2 , SheldonsPalace. Kaverit ostaa joukkueitten pelipaiat ja sitte myyään 5-20k. Siis voi ***** saa maksaa 5k yhestä pelipaiasta! Kyllä ymmärrän että vähän nostaa hintaa mutta että kymmenkertastaa sen paidan hinnan... huoh

Joo se yks Dallasin hopeapelaaja on kanssa sellanen, että joku käy ostamassa aina kaikki ja nostaa hinnan 25k. Itse maksoin siitä 4k ja myin sitten 15k
kun sama kaveri teki saman tempun. Kyllähän tuolla tapaa varmaan kauppa käy, mutta itse en kyllä yli 20k:ta viitti maksaa nonrare hopeakortista.

onko oliver ekman larssonista hl korttia?
Onhan siitä, aika alhanen overall tosin siinä HL kortissa.. Hinta lienee alle 25k, mutta aika harvoin niitä näkee.
 
Ylös Bottom