Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Taas tää ea:n perseily alkaa, siis pitääks täs itkee vai nauraa.. 1-2 rankuilla turpaan 21-6 vedot ja koko peli pyöri vastustajan päässä eikä mikään mee. Ja ylläriylläri kaverin ainoo maali taas mun kaverin oma maali.. Siis ei jumalauta oikeesti miten yhtäkkii taas koko peli voi muuttua näin helvetin paskaks hetkessä! Onks tänää joku "lahjoita vähäosaisille päivä" kun EA jakelee nyt noita voittoja taas ihan miten sattuu ja vaikka ois sata kertaa parempi niin ei mitään merkitystä taas mihinkään.

Piti vielä vitutukseen ostaa tollanen 125k pakka ja itse herra Campbell arvokkain pelaaja, ***** jes!!

Pijähän tauko.Meitä niin saatanan huonoja on aika paljon.Ei sitä kehtaa olla ees samalla palstalla kaltaisesi Da Vincin kanssa.Hävettää.Jaonhan se kumma kun ei pakastakaan tullu mitään,***** EA.

Jatkakaa.

-B3lo
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Taas tää ea:n perseily alkaa, siis pitääks täs itkee vai nauraa.. 1-2 rankuilla turpaan 21-6 vedot ja koko peli pyöri vastustajan päässä eikä mikään mee. Ja ylläriylläri kaverin ainoo maali taas mun kaverin oma maali.. Siis ei jumalauta oikeesti miten yhtäkkii taas koko peli voi muuttua näin helvetin paskaks hetkessä! Onks tänää joku "lahjoita vähäosaisille päivä" kun EA jakelee nyt noita voittoja taas ihan miten sattuu ja vaikka ois sata kertaa parempi niin ei mitään merkitystä taas mihinkään.

Piti vielä vitutukseen ostaa tollanen 125k pakka ja itse herra Campbell arvokkain pelaaja, ***** jes!!

Tuus peli mua vastaan tappara_3 voit lisätä kavereihi , haluisin kattoo että liikkuuko mun ovie yhtään mihkään sua vastaan :) ja tyhmä ostaa tässä pelimuodossa pakkoja... Tainno ei noinkaa voi yleistää mutta aina kaikki valittaa että ei mitään oo tullu..
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tuus peli mua vastaan tappara_3 voit lisätä kavereihi , haluisin kattoo että liikkuuko mun ovie yhtään mihkään sua vastaan :) ja tyhmä ostaa tässä pelimuodossa pakkoja... Tainno ei noinkaa voi yleistää mutta aina kaikki valittaa että ei mitään oo tullu..



En kyllä tätä paskaa vähää aikaa tuu pelaamaan, ainakaan huttia, niin järjetöntä touhua toi homma..
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

mhart1, mietin, että kun eilen pelasin netissä 4 peliä 10. divaria ja voitin kaikki sekä nousin divarissa, niin voisikohan sillä jo alkaa saamaan puckseja tiimeistä? Jos siirrän tiimin käyttiksellä, mutta en saa bonusta, saanko bonuksen kuitenkin sitten, kun raja on ylitetty?


Omaan empiiriseen tutkimukseen perustuen 10 täyttä pelattua peliä riittää jotta saat farmille lisää peltoa.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

keräsin pelicanssin joukkueen kokoelmiin ja en saanut bonuksia? missä syy? ja oon sammuttanu pleikan ja yrittänyt uudestaan käydä hakkeen bonuksia mutta ei... :/ onko sillä mitään merkitystä, että veli pelaa myös huttia mutta eri käyttäjällä? :confused:
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Taas yks kusipää lisää syncro homoihin: PowerPuuhis
mikä täs on et nää syncroiliat on useimmiten suomesta, ainaki mitä mulla on tullu?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Noniin arvon kumppanit!
Pitäs löytää muutama uus peluri kenttiin ja aattelin kysyä täältä neuvoja/ehdotuksia..

1.Getzflaf-Toews-Gaborik
2.Kessel-Kesler-Parise
3HL Steen-HL Backström-HL Grabner
4.Duchene-Bergeron-Hall
1.Weber-HL Timonen
2.Karlsson-Suter
3.Pietrangelo-Bouwmeester

Elikkä Toewsin vierelle jompikumpi tai molemmat uusiksi?Toiveina hyvä TL ja isokokoinen Työmyyrä
Jotenkin en vaan saa 1kenttää toimimaan :D (pitäiskö kattoa peiliin?)
Suterille kaveria takalinjoille, Doughty? Eerikki ollut pettymys.
Parisen tilalle joku isokokoinen pelinrakentaja? Parise muuttunut päivitysten myötä työmyyräksi ja on pienikokoinen..

jos joku kehtaa vähä tuumailla mun ajatuksia niin se olis hiano homma! :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

keräsin pelicanssin joukkueen kokoelmiin ja en saanut bonuksia? missä syy? ja oon sammuttanu pleikan ja yrittänyt uudestaan käydä hakkeen bonuksia mutta ei... :/ onko sillä mitään merkitystä, että veli pelaa myös huttia mutta eri käyttäjällä? :confused:

Pitää olla se tietty määrä pelejä alla. Ilmeisesti 10? Ylempää oisit löytänyt vastauksia ^
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Noniin arvon kumppanit!
Pitäs löytää muutama uus peluri kenttiin ja aattelin kysyä täältä neuvoja/ehdotuksia..

1.Getzflaf-Toews-Gaborik
2.Kessel-Kesler-Parise
3HL Steen-HL Backström-HL Grabner
4.Duchene-Bergeron-Hall
1.Weber-HL Timonen
2.Karlsson-Suter
3.Pietrangelo-Bouwmeester

Elikkä Toewsin vierelle jompikumpi tai molemmat uusiksi?Toiveina hyvä TL ja isokokoinen Työmyyrä
Jotenkin en vaan saa 1kenttää toimimaan :D (pitäiskö kattoa peiliin?)
Suterille kaveria takalinjoille, Doughty? Eerikki ollut pettymys.
Parisen tilalle joku isokokoinen pelinrakentaja? Parise muuttunut päivitysten myötä työmyyräksi ja on pienikokoinen..

jos joku kehtaa vähä tuumailla mun ajatuksia niin se olis hiano homma! :)

Ykköseen Sharp - Toews - Gaborik
Suterille pariksi Hutl Fransoni toiminu ihan kivasti.
Ja jos isokokoista pelinrakentajaa haet niin Thorntoni siihen Parisen tilalle.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Aika paljon ollut juttua näistä tasoituksista, niin pakko sen verran sanoa, että joku M. Koivu nyt ei enää voi olla mikään tasoitusten mittari. Kumminkin iso kokoinen pelaaja, jolla 87 overall ja muutenkin änärissä oman joukkueensa kapteeni ja kantava voima. Myöskin erittäin arvostettu pelaaja NHL:ssä. Eli jos Koivu jyrää 99 boostatun St. Louisin maahan, ei siinä nyt enää mistään tasoituksista ole kyse. Sitten siinä vaiheessa, kun Helm ja kumppanit painaa tuhatta ja sataan, taklaa kaikki kumoon ja joka pokella osuu niin ollaan sitten jo eri sfääreissä.

Juu kyllähän tuo nyt on jo ihan ymmärrettävää että kun Koivulla jyrää St louin niin se lentelee vaikka St louis olis kuinka 99. Mutta siinä vaiheessa kun vastustajan Brook Laich pääsee yksin läpi ja potg Ovechkin ei saa millään kiinni vaan junnaa koko kentän matkan siinä metrin päässä saamatta kumminkaa kiinni ja kun itse pääsee 99 Crosbylla yksin läpi niin Scuderi tulee takaa ja luistelee kiinni niin huomaa että EA:lla on sormet pahemman kerran pelissä. Mutta vieläkin enemmän nuo vaikuttaa siihen että miten helppoa kiekon pois saaminen on, välillä kun Ovechkin ja kumppanit menettää kiekon jokaisesta hipasusta ja sitten kun itse ajelee Weberillä jotain Raymondia vastapalloon ja Weberi vaan kaatuu itse niin tippuu viimeinenkin pelihuumori.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itsekin todistin juuri kun helvetin HEATLEY paino niillä sen 50-vuotiaan 80nopeuden jaloilla
HL Campbelia puolet nopeempaa. Vastustajalla oli muutenkin kaikki suosikit Mikko Koivu, Filppula,
Grabner, Voracek, Heatley yms. yms. Oliko peräti Bishop maalissa. :D
Muutenkin on taas yhteys ollut aina yhtä ihanan EA:n kanssa viime päivät todella surkea, viidestä
viime pelistä kolme on katkennut yhteys ja tullut siitä häviö vaikka johtanut peliä. Voittaminen hankaloittuu
kun yhteys katkeaa tai vastustaja synkroaa. :D Ja tuskin on vika täällä päässä..
Näytä liitetiedosto 12432
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Juu, taas lähti kaikki HUTL pelaajat myyntiin. Ei millään opi. Koivut ja Heatlyt luistelee takaperin ohi ja veskari imee jokaisen sutaisun. Jokaisesta pokesta jäähylle ja yllättäen vastustajan poket osuu täydellisesti jo kymmenen metrin päästä. ***** EA!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ykköseen Sharp - Toews - Gaborik
Suterille pariksi Hutl Fransoni toiminu ihan kivasti.
Ja jos isokokoista pelinrakentajaa haet niin Thorntoni siihen Parisen tilalle.


Fransoni ja sharp oli mainioita..
Vielä ku tohon steenin ja bakcströmin kans sais hyvä laukojan toi HL Grabner mun mielestä aika tahmee kaveri :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Olisiko jotain ideaa jotta tuo synkrolista pysyisi ajan tasalla, niin kopioitte viimeisimmän version siitä viestiinne mikä täältä löytyy ja lisäätte sinne nimen perään. Täällä porukka vaan huutelee, että lisäkkää tää ja tää. Tuskis sitä kukaan sama henkilö täälä kyttää jokasen viestin läpi ja on kokoajan päivittämässä. Paljon helpommalla päästään kun jokainen itse lisää sinne sen nimimerkin kun synkropelle tulee vastaan.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Olisiko jotain ideaa jotta tuo synkrolista pysyisi ajan tasalla, niin kopioitte viimeisimmän version siitä viestiinne mikä täältä löytyy ja lisäätte sinne nimen perään. Täällä porukka vaan huutelee, että lisäkkää tää ja tää. Tuskis sitä kukaan sama henkilö täälä kyttää jokasen viestin läpi ja on kokoajan päivittämässä. Paljon helpommalla päästään kun jokainen itse lisää sinne sen nimimerkin kun synkropelle tulee vastaan.


Niimpä, niitä kun rupee paperille lyömään itelle ylös niin lista on pitkä kun nälkävuosi :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Pieni korjaus tuo EI ole synkro, vaan vanhan "glitchin" käyttämistä vaikka ei koskekkaan minua niin pakko oikaista.

Jeps, en tiedä kyllä miksi EA on sen noin tehnyt mutta mitään glitchiä, synkroa, yms tuossa ei ole.

Vähän ihmettelin äskön, että onko mulla Halak maalissa kun Millerin kypärä oli vaihtunu nykyiseen jengiin. :D
Tuo HL Vanek on myös aivan huikea tankki, iski tänään kovimman ja tarkimman lämärin mitä oon ikinä nähny..
Ihan yläkulmaan ja sieltä kimpoili vielä joka kulman kautta ulos samalla käyden maalissa. Sen hinta tosin vaihtelee
jostain 110k:sta - 170k:hon, ihan hyvä sijoituskohde varmaan jos halvalla löytää.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jeps, en tiedä kyllä miksi EA on sen noin tehnyt mutta mitään glitchiä, synkroa, yms tuossa ei ole.

Vähän ihmettelin äskön, että onko mulla Halak maalissa kun Millerin kypärä oli vaihtunu nykyiseen jengiin. :D
Tuo HL Vanek on myös aivan huikea tankki, iski tänään kovimman ja tarkimman lämärin mitä oon ikinä nähny..
Ihan yläkulmaan ja sieltä kimpoili vielä joka kulman kautta ulos samalla käyden maalissa. Sen hinta tosin vaihtelee
jostain 110k:sta - 170k:hon, ihan hyvä sijoituskohde varmaan jos halvalla löytää.

Sotsiversioko? Itsellä toimii kakkostiimissä ihan hyvin tuo 89 vanek, maksoin jotain 75k..
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Sotsiversioko? Itsellä toimii kakkostiimissä ihan hyvin tuo 89 vanek, maksoin jotain 75k..

Se 90 versio.. 89 maksaa juu jotain tuota luokkaa.. Peruskortissakin lämäri jotain 91/92 luokkaa, joka on Nashin ja Ovechkinin
rinnalla varmastikin top5 vähintään. Hyökkääjistä.
 
Ylös Bottom