Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itseä ihmetyttää noissa EAn touhuissa eniten se, että miksi tollanen systeemi pitää olla olemassa kun EA pyrkii rahastamaan
jatkuvasti paljon rahaa pakoilla josta ei ikinä tule mitään ja sitten kun tulee niin eihän ne parhaat pärjää millään Filppuloita vastaan.
Pistin juuri Bennin myyntiin näin aluksi, että saan pari mörköä oikeasti TAPPAMAAN jokaisen Filppulan joka tulee vastaan.. Eiköhän
sieltä löydy paikka ainakin Kopitarille, Lucicille ja Buffille. Taklit nimittäin toimii mulla vaikka poket ei toimis. :D
Jatkuvasti tulee taas liukuhihnalta noita suosikeita vastaan, joka pelissä. Eilen pääsin pelaamaan Ovechkin, Crosby, Stamkos, Giroux,
Parise and the boys jengiä vastaan ja sieltä heti helppo 6-1 voitto, mutta kun Filppula on kehissä niin ei mitään toivoa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itseä ihmetyttää noissa EAn homoiluissa eniten se, että miksi tollanen systeemi pitää olla olemassa kun EA pyrkii rahastamaan
jatkuvasti paljon rahaa pakoilla josta ei ikinä tule mitään ja sitten kun tulee niin eihän ne parhaat pärjää millään Filppuloita vastaan.
Pistin juuri Bennin myyntiin näin aluksi, että saan pari mörköä oikeasti TAPPAMAAN jokaisen Filppulan joka tulee vastaan.. Eiköhän
sieltä löydy paikka ainakin Kopitarille, Lucicille ja Buffille. Taklit nimittäin toimii mulla vaikka poket ei toimis. :D
Jatkuvasti tulee taas liukuhihnalta noita suosikeita vastaan, joka pelissä. Eilen pääsin pelaamaan Ovechkin, Crosby, Stamkos, Giroux,
Parise and the boys jengiä vastaan ja sieltä heti helppo 6-1 voitto, mutta kun Filppula on kehissä niin ei mitään toivoa.

Oleksiak hanki! 201/109kg! Vissiin hutissa washingtonin riveis, itse nostanut ilmaspakasta..

E. Pelaa texas starsissa
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mikä kevätmasennus aalto tänne on iskenyt? Hirveä poru ja itku ollut muutaman päivän. Aurinko ei taida sopia teille kaikille ;)

Osalla ei ole aikaa farmata tai tehdä kauppaa, halua tuhlata rahaa rakentaakseen fantasiajoukkoeensa vaan poimii ne tietyt pelaajat, jotka erottuvat hinnalla ja ominaisuuksillaan. Kaikki eivät myöskään pelaa päivittäin tai edes viikottain. Häviäminenkin on taitolaji ;)

Itse pelistä haluaisin kysyä muutamia kikkoja, tappeluissa pelaajan vaihtaminen tai feidaaminen tappelusta pois. Tällaista ovat muutamat pelaajat onnistuneet tekemään ja itse en ole onnistunut kyseisiä nappeja tai kombinaatioita googlen avulla löytämään. Onko tuttua?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko tässä ohjaimessa kenties joku spurttaus nappi millä pelaajan saa luistelemaan kovempaa mitä en ole sattunut vielä noin 1000:n ottelun aikana löytämään? Itse en Ainakaan odota :D

Onhan tässä. Vasemman tatin kun painaa pohjaan niin pelaaja spurttaa. Ihmetyttää jengin itkiminen ettei starapelaajien nopeus muka riitä, itsellä ainakin HUTL Kessel boostattuna 99 luistelulla on helvetin nopea. Vai eikö jengi oikeasti tiedä tästä nappulasta?

Ps. Eräs ominaisuus, joka tässä hutissa olisi kiva olla, jos saisi tallennettua erilaisia joukkuekokoonpanoja, niin ei tartteisi aina veivailla niin hirveästi.

Painat R2 ketjujenmuokkausnäytössä niin pystyt tekemään uusia kentällisiä.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Toinen asia mikä jokaisen pitäisi opetalla ennenkun itkee 99 Crosbyjen hitaudesta on manuaalinen ketjujenvaihto pelitilanteessa sekä pelikatkoilla. Automaattinen ketjunvalitsin saattaa peluuttaa ketjua, vaikka kyseisellä ketjulla on enrgiat keltaisella tai jopa punaisella. Itse tulee tehtyjä manuaalisen ketjunvaihdon takia iso määrä maaleja, kun kesken pelin vaihtaa tuoreet jalat jäälle ja karkaa läpiajoon vastustajan väsyneitä miehiä vastaan.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itse pelistä haluaisin kysyä muutamia kikkoja, tappeluissa pelaajan vaihtaminen tai feidaaminen tappelusta pois. Tällaista ovat muutamat pelaajat onnistuneet tekemään ja itse en ole onnistunut kyseisiä nappeja tai kombinaatioita googlen avulla löytämään. Onko tuttua?

Tappelusta poismeno saattaa olla sama kun 13 eli olikohan L2+R1 tai vastaava.. Pelaajaa ei tietääkseni pysty vaihtamaan tappelussa, joskus tappelun alkaessa jostain syystä ei olekkaan se tappeleva pelaaja ja se täytyy manuaalisesti ottaa käyttöön jos haluaa tapella.

Ja mitä tappeluihin tulee niin tapelkaa kuin miehet älkääkä olko taka-alalla kunnes tuomari tulee väliin. Taitoluistelupeli varmaan löytyy jostain kaupanhyllyiltä..
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onhan tässä. Vasemman tatin kun painaa pohjaan niin pelaaja spurttaa. Ihmetyttää jengin itkiminen ettei starapelaajien nopeus muka riitä, itsellä ainakin HUTL Kessel boostattuna 99 luistelulla on helvetin nopea. Vai eikö jengi oikeasti tiedä tästä nappulasta?
Oli pakko ottaa ihan tätä varten yksi peli ja huomasin että vasen tatti tuntuu ainankin itsellä painuvan pohjaan jo automaattisesti, spurttaa joo mutta ei oo kyllä mitenkään huomattava ero painaako tattia pohjaan vai ei. Ja jännää sinänsä että kakkosjoukkueessa potg Carter ja potg St louis tuntuvat kyllä pirun nopeille mutta ykkösjoukkueessa saman moisella Carterilla ei enää sitten mennäkään niin helposti luistelemalla vastustajan pakkejen ohi.

Toinen asia mikä jokaisen pitäisi opetalla ennenkun itkee 99 Crosbyjen hitaudesta on manuaalinen ketjujenvaihto pelitilanteessa sekä pelikatkoilla. Automaattinen ketjunvalitsin saattaa peluuttaa ketjua, vaikka kyseisellä ketjulla on enrgiat keltaisella tai jopa punaisella. Itse tulee tehtyjä manuaalisen ketjunvaihdon takia iso määrä maaleja, kun kesken pelin vaihtaa tuoreet jalat jäälle ja karkaa läpiajoon vastustajan väsyneitä miehiä vastaan.
Tuo automaattinen ketjunvalitsija on kyllä aivan turhan ominaisuus. Itse tulee otettua paljon aloituksia omaan päähän jos vähänkin tuntuu omat ukot siltä että jalka painaa. Aloitukset vien kumminkin sen verran hyvällä prosentilla lähes aina. Tuo pottien vaihtoon meno ajoitus on kyllä joskus aivan käsittämätöntä, lähtee omalta alueelta ja yrittää antaa pakilla avaussyötön hyökkääjälle mikä odottaa jo keskialuuelle, mutta sen jälkeen kun syöttö on lähteny niin potti päättää mennä vaihtoon ja pitkä kiekko.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ja mitä tappeluihin tulee niin tapelkaa kuin miehet älkääkä olko taka-alalla kunnes tuomari tulee väliin. Taitoluistelupeli varmaan löytyy jostain kaupanhyllyiltä..

Niin löytyy nyrkkeilypelitkin ihan vastaavasti. Sen nyt vielä ymmärtää jos joskus tulee myllyjä, mutta kun tulee se kolmas ensimmäisessä erässä, todennäkösesti vielä tilanteesta jossa tappelun toisella osapuolella on tappelun alkaessa kiekko jolloin tappelun alkaminen on erittäin järkevää ja todenmukaista, niin ei juuri enää kiinnosta tehdä muuta kuin painaa R2 pohjaan. Tapansa tietysti kullakin, itsellä noista tappeluista meni maku ensimmäisen viikon aikana.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Oli pakko ottaa ihan tätä varten yksi peli ja huomasin että vasen tatti tuntuu ainankin itsellä painuvan pohjaan jo automaattisesti, spurttaa joo mutta ei oo kyllä mitenkään huomattava ero painaako tattia pohjaan vai ei. Ja jännää sinänsä että kakkosjoukkueessa potg Carter ja potg St louis tuntuvat kyllä pirun nopeille mutta ykkösjoukkueessa saman moisella Carterilla ei enää sitten mennäkään niin helposti luistelemalla vastustajan pakkejen ohi.


Tuo automaattinen ketjunvalitsija on kyllä aivan turhan ominaisuus. Itse tulee otettua paljon aloituksia omaan päähän jos vähänkin tuntuu omat ukot siltä että jalka painaa. Aloitukset vien kumminkin sen verran hyvällä prosentilla lähes aina. Tuo pottien vaihtoon meno ajoitus on kyllä joskus aivan käsittämätöntä, lähtee omalta alueelta ja yrittää antaa pakilla avaussyötön hyökkääjälle mikä odottaa jo keskialuuelle, mutta sen jälkeen kun syöttö on lähteny niin potti päättää mennä vaihtoon ja pitkä kiekko.

Kokeileppas harjouttelumodissa yksin kiekon kanssa tota spurttinappia. Onhan ero ihan huomattava. Itse en pysty toisella ohjaimellani edes änäriä pelaamaan, kun siinä on tuo kyseinen spurttinappi paskana. Niin ja mitä tulee tuohon automaattiseen vaihtamiseen niin noita vaihtovirheitä ei tule itsellä ollenkaa. Syy piilee juurikin siinä että aina käytännössä on tuoreet miehet kentällä, niin automaattinen ketjunvaihto ei sillon mene väliin sörkkimään.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Painat R2 ketjujenmuokkausnäytössä niin pystyt tekemään uusia kentällisiä.

Kiitti vinkistä, näköjään edelleen oppii uutta, vaikka huttia tahkonu vasta versiosta 2010 alkaen reilusti yli tuhat peliä. :rolleyes: ...eipä ole tosin tuolle ominaisuudelle ollut aiemmin kauheasti tarvetta, kun kokoonpano pysynyt yleensä melko lailla samana. Mutta erittäin hyvä ominaisuus.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onneksi omalle kohdalleni ei ole vielä sattunut noita tasoituspelejä vaikka joku 400 peliä alla. Itsekin pelailen kahdella joukkueella. Toinen suomen maajoukkue ja toinen starajoukkue. Ainakin itse mielelläni pelaan tuolla stara joukkueella kun nuo Suomen pelaajat on sen verran kankeita ja hitaita etteivät pysy muiden pelaajien perässä. Joskus noita pelejä tulee vastaan että ei meinaa syötöt mennä lapaan tai ei mene mistään sisään, mutta tuohan on normaalia oikeassakin lätkässä että noita sattuu. Noihin peleihin olen vaan sitten muuttanut omia taktiikoita ja pelityyliä enkä ole mennyt samoilla kuvioilla. Olen huomannut että monet noista stara tiimeistä painaa vaan koko ajan sillä samalla taktiikalla ja sitten valittavat että sait EA apuja. Myöskin he kuluttavat tähtihyökkääjät puhki ja ihmettelevät sen jälkeen miten ne ovat niin kankeita. Itsellä ainakin vaan voittoputki jatkuu ja ainakin omasta mielestäni tuo "tasoitus" homma on vaan turhaa joukkuhysteriää joita muutamat ihmiset vaan kylvävät että saavat hyvän mielen. Itse kyllä pelaakin sillä taktiikalla että yritän estää joka vastustajan kudin ja ettei vastustaja pääse helposti minun siniviivan yli. Toisekseen en myöskään taklaile oikeastaan ollenkaan vaan riistän aina kiekon pois vastustajalta mailaa nostamalla. Johtuukohan tuo ihmisten "tasoitus" homma sitten vaikka yhteydestä?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onneksi omalle kohdalleni ei ole vielä sattunut noita tasoituspelejä vaikka joku 400 peliä alla.
Pakko kysyä että minkälainen stara tiimi? Ja missä divarissa pelailet :D kyllä itsestäkin stara tiimillä missä kaikki kortit on normi kortteja oli huomattavasti helpompi pelata kuin nyt kun huonoin hyökkääjä on potg Carter. Itse tykkäisin käyttää taklaamista enemmän kiekon riistämiseen niin erittäin ärsyttävää kun taklauksilla ei ole mitään vaikutusta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Siirrytäänpä puhumaan taas aiheesta eikä jäädä märehtimään samoja asioita jokaiselle sivulle.
Nyt loppuu turhanpäiväinen sisällöttömien viestien tulva, EA:n "tasoitus" junnaaminen, nimien heittäminen ilmoille ilman sen kummempaa perustelua.
Asioista voi taas puhua, kunhan uutta sisältöä keksii.
Suosittelen lukemaan ketjun läpi ja esittämään sitten mielipiteen jota ei ketjussa vielä ole ilmaistu.


Tälle pelimuodolle on myös olemassa useampi ketju, joissa voi käydä niiden aihealueiden asioita läpi.

NHL 14 HUT Trading [PS3]
Pakan ihmeet
NHL 14 - HUT-joukkue-esittelyt
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Siirrytäänpä puhumaan taas aiheesta eikä jäädä märehtimään samoja asioita jokaiselle sivulle.
Nyt loppuu turhanpäiväinen sisällöttömien viestien tulva, EA:n "tasoitus" junnaaminen, nimien heittäminen ilmoille ilman sen kummempaa perustelua.
Asioista voi taas puhua, kunhan uutta sisältöä keksii.
Suosittelen lukemaan ketjun läpi ja esittämään sitten mielipiteen jota ei ketjussa vielä ole ilmaistu.


Tälle pelimuodolle on myös olemassa useampi ketju, joissa voi käydä niiden aihealueiden asioita läpi.

NHL 14 HUT Trading [PS3]
Pakan ihmeet
NHL 14 - HUT-joukkue-esittelyt
Onhan siellä se synkroketjukin :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mitä pitäis tehdä kun aina kun yrittää laittaa kapteeni korttia niin yhteys ea palvelimiin katkeaa?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mitä pitäis tehdä kun aina kun yrittää laittaa kapteeni korttia niin yhteys ea palvelimiin katkeaa?
Iitselläkin teki joskus tuota, jonkun ajan päästä se sit taas onnistui en sit tiedä että vaikuttiko siihen että entinen kapteeni oli silloin muulla tunnuksella kiertämässä että silloin sitten kapteenikortin laittaminen onnistui.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Käykääs poimimassa tuolta marketista hfc Sedin 89k eli 11k halvemmalla sais kun muut samanlaiset! Ja mitä ootte mieltä näistä pelaajien buustauksista? Itellä en esim. Luistelussa huomaa mitää eroa buustatun tai ei-buustatun välillä?!
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Synkropelle listaan : Archaon159 . Suomen paidalla pelaa ja viirit katossa saakeli. 3 erässä häviöllä alkoi kikkailu, ei onnistunut tekemään.
 
Ylös Bottom