Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]
Kyllä itsellä meni pari peliä ihan penkin alle sen jälkeen kun käytin vihdoin n. 260k HL Vanekkiin+Rick Nashiin kun aikasemmin
kallein pelaaja oli 60k arvonen. Piti jatkuvasti yrittää niitä Vanekin ja Nashin tykkejä kun tuntu siltä että menee pucksit hukkaan
jos ei tulosta tule. Nykyään tekevät ahkerasti pisteitä kun tulee pelattua samalla tavalla kun halvemmillakin pelaajilla..
Ei nyt millään pahalla mut jos joukkueessa on pari tuommosta niin sit se voi vaikuttaakin siihen pelaamisen tasoon, mutta siinä vaiheessa kun koko tiimi on täynnä superstaroja niin se on ihan sama kellä se kiekko on, peliä pelataan siten niinku osataan ja sillon ku on paikka niin sillon lauotaan.
Sanon vielä kerran, silläkin uhalla että bannit tulee, että teillä ei ole mitään hajua tasoituksista ennenku pelaatte esim. tämän tyylisellä joukkueella:
HL Ovechkin - HL Crosby - HL Malkin
HL Kovalchuk - HL Datsyuk - HL Zetterberg
POTG Stamkos - HL Toews - HL Duchene
HL Sharp - HL Couture - HL Nash
HL Karlsson - HL Suter
HL Seabrook - HL Keith
HL Subban - HL Kronwall
Tuommonen tiimi mulla oli viimeisimmässä vaiheessa ennenku aloin pudottelemaan ukkoja kiekoiksi ja lopulta aloin myymään noita superstarojakin pois.
Tässä tietysti nyt nokkelimmat EA:n puolustelijat alkaa heittelemään näitä klassisia teorioita että "Eihän Venäjän maajoukkuekkaan pärjää MM-kisoissa", tai vielä klassisempi että joukkue on niin hyvä paperilla että sitä tuudittautuu ajatukseen että tällä mä teen ihan mitä vaan tjms.
Oikeasti, mun pelit oli sitä, että piti puolustaa aivan tautisen tarkasti, koko ajan piti vaihtaa puolustajaa ja olla tarkkana jottei ne apinat ala sykkyilemään keskeltä siniviivaa kohti, vihollisen noustessa laitaa pitkin hyökkäysalueelle. Ketään ei saanut kaatumaan, paitsi jeesus vauhdin kanssa ja sen tietää mitä käy jos jeesusvauhdilla yrittää ajaa vastapalloon. Vihut luistelee ohi tai harhauttaa. Omat pelaajat luisteli kuin olisivat olleet koko erän jäällä, spurttinappulasta ei juuri hyötyä ollut.
Parhaat pelit tuli ihan kevyesti samantasoisia joukkueita vastaan, joskus oli semmosia tiimejä missä oli myös Ovechkin tai Datsuyk, sekä muita ihan kovia nimiä, silloin ei tasoituksia huomannut. Taklaukset toimi ja poket osui. Mut voi herranjestas kun Filppula jengi tuli kehiin niin sillon mentiiin.
Pahoittelut vuodatuksesta.